dat is sarcasties bedoeld hoopikquote:Op donderdag 17 maart 2011 09:51 schreef HSG-BOMBER het volgende:
De politie zorgt ervoor dat ik mij veilig voel als ik over straat loop.
Nee hoor, een positieve mening mag toch ook gegeven worden? Die indruk krijg ik wel als ik je (vrij karige) OP lees.quote:Op donderdag 17 maart 2011 09:55 schreef virus.exe. het volgende:
[..]
dat is sarcasties bedoeld hoopik
de polities nodig ik vaak uit op mijn logiesquote:Op donderdag 17 maart 2011 09:55 schreef virus.exe. het volgende:
[..]
gozer denk een beetje logies na dan kom je er achter
Geen idee wat je probeert te zeggen met 1312.quote:Op donderdag 17 maart 2011 09:55 schreef virus.exe. het volgende:
[..]
gozer denk een beetje logies na dan kom je er achter
tuurlijk mag datquote:Op donderdag 17 maart 2011 09:56 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Nee hoor, een positieve mening mag toch ook gegeven worden? Die indruk krijg ik wel als ik je (vrij karige) OP lees.
Neequote:Op donderdag 17 maart 2011 09:56 schreef virus.exe. het volgende:
[..]
tuurlijk mag dat
maar ik d8 dat sarcasme was
weet je al wat1312 is?
1 gaat naar de a het eerste letter van het alfabetquote:
*kut cute was niet bedoeling*quote:Op donderdag 17 maart 2011 09:57 schreef virus.exe. het volgende:
[..]
1 gaat naar de a de eerste letter van het alfabet
3 gaat naar c
etc
dus ACAB
al cops are bastards
al?quote:Op donderdag 17 maart 2011 09:57 schreef virus.exe. het volgende:
[..]
1 gaat naar de a het eerste letter van het alfabet
3 gaat naar c
etc
dus ACAB
al cops are bastards
???quote:
Dat is inmiddels wel vrij duidelijk ja.quote:
En jij weet niet hoe je betekent moet spellen.quote:Op donderdag 17 maart 2011 09:59 schreef virus.exe. het volgende:
[..]
gast jij weet niet wat 1312 betekend
Toch wel anoniem hè?quote:
Ja Gast! Kom op!quote:Op donderdag 17 maart 2011 09:59 schreef virus.exe. het volgende:
[..]
gast jij weet niet wat 1312 betekend
Wie dan?quote:Op donderdag 17 maart 2011 09:59 schreef virus.exe. het volgende:
[..]
gozer ik bedreig ze niet ofzo
er zijn honderden mensen die dit vinden
betekende is het tog??quote:Op donderdag 17 maart 2011 09:59 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
En jij weet niet hoe je betekent moet spellen..
?quote:Op donderdag 17 maart 2011 10:00 schreef virus.exe. het volgende:
[..]
betekende is het tog??
niet betekente
Gewoon, omdat het kanquote:Op donderdag 17 maart 2011 10:01 schreef HeatWave het volgende:
Leuk hoor een TR als de mod in het topic meepost, nuttig.
Leuk wel, al die jochies van 14 jaar die zich 'gangster' gedragen door te zeggen dat de politie kut is.quote:Op donderdag 17 maart 2011 10:01 schreef virus.exe. het volgende:
[..]
sorrie
duizenden
http://ik-heb-een-hekel-aan-politie.hyves.nl/
Ja, dat is idd. niet zo handig meer nu.quote:Op donderdag 17 maart 2011 10:01 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Wou ik doen, maar als ik de foto zou posten was het alsnog duidelijk wie het was
dat is niet gangsterquote:Op donderdag 17 maart 2011 10:02 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Leuk wel, al die jochies van 14 jaar die zich 'gangster' gedragen door te zeggen dat de politie kut is.
Dus je hobby is het haten van politie ?quote:Op donderdag 17 maart 2011 10:02 schreef virus.exe. het volgende:
[..]
dat is niet gangster
zonnige mensen hebben een hobby en andere mensen verneuken dat
Zonnigequote:Op donderdag 17 maart 2011 10:02 schreef virus.exe. het volgende:
[..]
dat is niet gangster
zonnige mensen hebben een hobby en andere mensen verneuken dat
quote:Op donderdag 17 maart 2011 10:01 schreef virus.exe. het volgende:
[..]
sorrie
duizenden
http://ik-heb-een-hekel-aan-politie.hyves.nl/
Maar hij is wel heel zonnigquote:Op donderdag 17 maart 2011 10:03 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Dus je hobby is het haten van politie ?_!
nee graffitiquote:Op donderdag 17 maart 2011 10:03 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Dus je hobby is het haten van politie ?_!
veel plezier de beste vriend van mijn pa werkt bij de popo in gelderlandquote:Op donderdag 17 maart 2011 10:04 schreef Chowi het volgende:
Ik ga dit topic rapporteren aan mjn vader. Die is politieman en slaat je zo in de boeien.
Uit de genenpoel verwijderen.quote:Op donderdag 17 maart 2011 10:05 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
TS moet per direct in een heropvoedingskamp worden gestopt, waar hem zijn stemrecht ontnomen wordt en waar hij wordt gesteriliseerd om verdere uitwassen van zijn domheid te voorkomen.
Heb je ook een pipa en tantoe spange patta's ?quote:Op donderdag 17 maart 2011 10:06 schreef virus.exe. het volgende:
okee nu weer OT
gewoon dingen die je hebt meegemaakt
Oké nou pas nog de politie een aantal zondagsrijders zien aanhouden. Echt goed van ze.quote:Op donderdag 17 maart 2011 10:06 schreef virus.exe. het volgende:
okee nu weer OT
Ik ben een keer aangehouden voor een alcoholcontrole.quote:Op donderdag 17 maart 2011 10:06 schreef virus.exe. het volgende:
okee nu weer OT
Toen heb je ze eruit gemimed? Schijnt dat ze daar niet tegenop kunnenquote:Op donderdag 17 maart 2011 10:08 schreef mime_negert het volgende:
[..]
Ik ben een keer aangehouden voor een alcoholcontrole.
quote:Op donderdag 17 maart 2011 10:10 schreef virus.exe. het volgende:
tuurlijk zijn er goeie dingen van de politie
heel veel zelfs
maar laat ze de harddrugs de auto dieven aanpakken
niet jongens van 10 jaar oppakken omdat ze een snoepje hebben gestolen bij de liddl
en niet mij gaan aanhouden omdat ik op eenleegstaande fabriek heb gespoten die gepland stond volgende week plat te gaan.
dat soort dingen moeten ze niet doen niemand heeft er last van
hihihi echt die is echt grappig hihihihihihiihquote:Op donderdag 17 maart 2011 10:12 schreef virus.exe. het volgende:
http://ik-heb-een-hekel-a(...)341.1Hl9&__state__=5
Een van die reacties op dat plaatje, geweldig.quote:Pindaa,
wtf heb jij met damsco west? fuck you menn :cowboy: damso west 4 life (l)
Allemaal fantastische mensen die het gaan maken in de maatschappij laterquote:Op donderdag 17 maart 2011 10:14 schreef Knal_Erwt het volgende:
[..]
Een van die reacties op dat plaatje, geweldig.
quote:Op donderdag 17 maart 2011 10:17 schreef virus.exe. het volgende:
kijk dit dan
http://ik-heb-een-hekel-a(...)35.COKe&__state__=25
dat is mongol
Waarom verbaasd mij dit niets ?quote:Op donderdag 17 maart 2011 10:18 schreef Rectum het volgende:
[..]
Hoe zie je er nu uit, voor de 58ste keer?!
Wtf, hoe oud is dat kind? Jeetje, dat hij het alfabet uberhaupt kent.quote:Op donderdag 17 maart 2011 10:18 schreef Rectum het volgende:
[..]
Hoe zie je er nu uit, voor de 58ste keer?!
quote:Op donderdag 17 maart 2011 10:23 schreef Flurry het volgende:
TS wordt straks opgehaald door de spellingpolitie
En dat terwijl TS niet eens weet wat anarchie betekendquote:Op donderdag 17 maart 2011 10:40 schreef GeertJan88 het volgende:
TS denkt dat Nederland beter af is zonder politie
Ik hou me in, ik wil geen banquote:Op donderdag 17 maart 2011 10:57 schreef HeatWave het volgende:
Ik vind het wel een beetje een matig backfiretopic eigenlijk.
Dat idd...je zou bijna (bijna dan hè) kunnen zeggen dat die opmerking van HeatWave opruiend is.quote:
Maar wel bijna he?! Anders zou het niet zo netjes zijn van mequote:Op donderdag 17 maart 2011 10:58 schreef bas-beest het volgende:
[..]
Dat idd...je zou bijna (bijna dan hè) kunnen zeggen dat die opmerking van HeatWave opruiend is.
Het leuke is ook dat die foto gemaakt is buiten de bebouwde kom.quote:
ik lieg niet ik ben zijn vriendquote:Op donderdag 17 maart 2011 11:34 schreef JanPiraat het volgende:
Geen zorgen knulpapa komt binnenkort weer vrij en dan mag je weer tegen de leraren gaan zeggen dat je van de trap gevallen bent enzo hoor maar voor nu dan maar even liegen op fok he het moet er toch uit
Ik moet helemaal nietsquote:Op donderdag 17 maart 2011 11:36 schreef agent-p het volgende:
[..]
ik lieg niet ik ben zijn vriend
en jullie moeten hem gewoon laten
wie the fuck ben jij danquote:Op donderdag 17 maart 2011 11:36 schreef agent-p het volgende:
[..]
ik lieg niet ik ben zijn vriend
en jullie moeten hem gewoon laten
Even een rondje Rietplas doen met die jongen.quote:Op donderdag 17 maart 2011 11:39 schreef Monopoly het volgende:
Ik weet trouwens niet of de politie in Emmen Compascuum zo blij zal zijn met dit topic
quote:Op donderdag 17 maart 2011 11:45 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Even een rondje Rietplas doen met die jongen.
quote:Op donderdag 17 maart 2011 11:45 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Even een rondje Rietplas doen met die jongen.
Maak je geen zorgen, ik ken Fok!kers niet anders dan als rustige jongens.quote:Op donderdag 17 maart 2011 11:38 schreef agent-p het volgende:
ik gah me er ook niet mee bemoeien straks krijg ik ook nog ruzie op fok
quote:Op donderdag 17 maart 2011 12:47 schreef Huppelmuts het volgende:
Jullie moeten dat jochie niet zo pesten hoor!
Kind is pas 13. Wereldvreemd, redelijk onschuldig enz.
zijquote:Op donderdag 17 maart 2011 11:33 schreef agent-p het volgende:
ik ben geen kloon ik ken hem
hij zij dat ik me ook eens op fok moest registreeren
en ik ben bij hem dus heb ik het ff gedaan
heel racistischquote:Hee,, we moeten met ze alle tegen het politie gebouwe aan pisse..
STelletje racisten dat hun het wel mogen en wij niet.. niet normaall
Nu blijft in me msn naam altijd
ANTI POLITIE
EGT NIET NORMAAL VINDEN JULLIE WEL??/
Waarom staat het dan on ONZ???quote:Op donderdag 17 maart 2011 09:49 schreef virus.exe. het volgende:
Hallo allemaal.
dit topic gaat over politie.
noem hier de klachten die je over de politie hebt.
of de voordelen...
de scheldnamen etc...
alles over de politie...
Heeft een kick gehadquote:
Hij zegt toch ook niet dat het niet goed is?quote:Op donderdag 17 maart 2011 13:15 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Hier is toch niets mis mee ?
Aanpakken die kleine etterbakjes.
Dat gaat ook wel weer te verquote:Op donderdag 17 maart 2011 13:16 schreef Frummpie het volgende:
[..]
Hij zegt toch ook niet dat het niet goed is?
Die kleine moet gewoon meteen de doodstraf krijgen.. Reden: mocro met leren jas
quote:Op donderdag 17 maart 2011 13:35 schreef gamezz het volgende:
13-jarigen, het zou verboden moeten worden op FOK!.
Ik zeg minimumleeftijd 16 jaar instellen.
Een mocro met een leren jas zei hij toch, niet alleen die leren jasquote:Op donderdag 17 maart 2011 13:26 schreef mime_negert het volgende:
[..]
Inderdaad, een leren jas en dan meteen de doodstraf gaat mij ook te ver
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |