SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Daarom ging het ook over je werk.quote:Op donderdag 17 maart 2011 09:04 schreef Vanyel het volgende:
Dat vroeg beginnen met een baby niet betekent dat je vroeg klaar bent.
Jaquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoe kan dat?quote:
quote:Op donderdag 17 maart 2011 10:23 schreef lezzer het volgende:
[..]
Hoe kan dat?Oh dat zal dan wel een grapje van mijn computer zijn ofzo. Maar mooie grote tegelsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
Het zijn niet mijn vriendenquote:Op donderdag 17 maart 2011 09:24 schreef lezzer het volgende:
Ik heb altijd zoiets van "fijn samen met vrienden, dan komt het wel goed"
Ohquote:Op donderdag 17 maart 2011 10:47 schreef skunkasaur het volgende:
[..]
Het zijn niet mijn vrienden
Huisgenoten, ik ken twee van de drie amper.
Ik kom oorspronkelijk uit Noord-Brabant, zeg maar Eindhoven en omgeving. Daarna dus anderhalf jaar in Limboland gewoond en nu weer terug naar Brabant. Noordelijker, en dichter bij steden waar werk is.quote:Op donderdag 17 maart 2011 10:05 schreef lezzer het volgende:
Ik dacht dat jij zuidwaarts getrokken was?
Om te "bonden"quote:Op donderdag 17 maart 2011 10:56 schreef lezzer het volgende:
[..]
Oh
Waarom ging je dan met hen kolonisten?
quote:Op donderdag 17 maart 2011 11:05 schreef Donsveertje het volgende:
[..]
Bevalt so far uitstekend.en 2 katjes erbij
Nou, goed om te horen dat het meegevallen is danquote:Op donderdag 17 maart 2011 11:07 schreef skunkasaur het volgende:
[..]
Om te "bonden"
We wonen wel met elkaar in één huis, we delen de badkamer ook. Dus dan is het wel leuk als je weet met wie je te maken hebt.
Ik niet meerquote:Op donderdag 17 maart 2011 08:57 schreef Chowi het volgende:
Werkt prima. Ik bloed nog iedere maand.
Groetjes, Chowi.
Hoe staat dat er dan?quote:Op donderdag 17 maart 2011 19:10 schreef lezzer het volgende:
Die date-verhalen in de ZijaanZij
Ben ik trouwens echt de enige die zich een beetje ergert aan dat overdreven "bi" er elke keer tussen?
Niet om een discussie te starten hoor, maar het valt me elke keer zo op.
In de zin van dat het onprettig leest.
Hmm. Lijkt me inderdaad niet lekker lezen. Is natuurlijk wel korter dan "vrouwen die op vrouwen vallen" of simpelweg "bi en lesbische vrouwen"... maar goed. Net als dat je fatsoenlijke interpunctie wilt, wil je ook gewoon net geschreven woordenquote:Op donderdag 17 maart 2011 19:35 schreef lezzer het volgende:
[..]
Lesbische vrouwen, of lesBIsche vrouwen, of lesbische vrouwen
Met Kurt en die andere knakker?quote:Op donderdag 17 maart 2011 20:08 schreef skunkasaur het volgende:
TROUWENS OMGOMGOMG!! De nieuwste Glee!Gezien?
GOEEEEED!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik weet niet of iedereen het al gezien heeft, daarom de spoiler
h̏ͮ̓́ę̏̋̃ ͩ͒̏̾̈̚̕c̉͆̄̏̅͛̾́o͛͜m̷ͣĕ̚sͦ̑ͪ̔ͦͥ.̌̾̏
Ja precies. Ik vind het overigens ook gewoon overdreven hoor, die nadruk.quote:Op donderdag 17 maart 2011 20:06 schreef wonderer het volgende:
Oh, echt? Hm. Daar zou ik me wel aan storen ja, dan leg je in je hoofd toch een extra nadruk, dat leest onprettig.
Ja of zo van dat iedereen toch maar zeker weet dat bi-vrouwen ook dat blad mogen lezen...quote:
Soms voel ik dat dan wel dusquote:Op donderdag 17 maart 2011 21:13 schreef wonderer het volgende:
Bleh. Nu is het bijna alsof bi nog belangrijker is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |