Wat een bullshit. Waar blijkt uit dat ik ze niet als mensen zie. Dan vervang ik 'chicks' door 'meisjes' en dan ligt het daar opeens niet meer aan. Phaha.quote:Op donderdag 17 maart 2011 04:26 schreef TheThirdMark het volgende:
Het zou kunnen helpen door de personen van het andere geslacht als mensen te zien. Door moeite te doen een vrouw te benaderen maak je al meer kans op een sociaal leven dan ze te keur en te willekeur ''chicks'' te noemen.
Als je begint elk gegeven advies al terzijde te schuiven dan is de vraag waarom je dan naar oplossingen op dit forum zoekt...quote:Op donderdag 17 maart 2011 04:33 schreef V-for-Vendetta het volgende:
Wat een bullshit. Waar blijkt uit dat ik ze niet als mensen zie. Dan vervang ik 'chicks' door 'meisjes' en dan ligt het daar opeens niet meer aan. Phaha.
Precies, wat ben ik blij dat ik klaar ben met studerenquote:Op donderdag 17 maart 2011 11:28 schreef Urquhart het volgende:
De druk ligt bij je studententijd ook enorm hoog omdat je altijd te horen krijgt: Dit is de mooiste tijd van je leven! Maar vaak ervaren velen dit helemaal niet als de leukste tijd van hun leven, en heeft men het gevoel de boot gemist te hebben.
Ik heb pas nog een heel artikel gelezen over dit fenomeen en dat vele studenten daardoor bij een studentenpsycholoog lopen. Zal het nog eens opzoeken. Je bent in ieder geval lang niet de enige met dit probleem.
En jij doet WOquote:Op donderdag 17 maart 2011 04:33 schreef V-for-Vendetta het volgende:
[..]
Wat een bullshit. Waar blijkt uit dat ik ze niet als mensen zie. Dan vervang ik 'chicks' door 'meisjes' en dan ligt het daar opeens niet meer aan. Phaha.
Omdat ze minder tijd hebben om bijvoorbeeld doordeweeks wat te gaan doen. En hun weekend zit ook snel vol met sport en vriendin en andere vrienden, dus je ziet elkaar gewoon veel minder.quote:Op donderdag 17 maart 2011 13:38 schreef Kieswiel het volgende:
Waarom is het kut dat je vrienden in een andere levensfase zitten? omdat ze minder tijd hebben of omdat jij ook in die levensfase wil zitten?
Ik ben me eigenlijk niet zo aan het richten op relaties, maar ik denk wel dat dat een zekere leegte in mijn huidige bestaan op zou kunnen voelen. Dan moet het wel een leuk meisje zijn echter, waar de interesse wederzijds is en waar je de tijd mee wilt doorbrengen. Relatie puur om het hebben van een relatie ben ik niet naar op zoek.quote:Op donderdag 17 maart 2011 07:42 schreef -Trinity- het volgende:
Misschien moet je je meer richten op normale vriendschappen in plaats van relaties? Met een paar leuke vriendschappen heb je al snel het plezier zonder het gedoe van een relatie. Dan kan je met hem wat meer gaan ondernemen en dan eens verder kijken voor een (serieuze) partner. Je kan óf je situatie veranderen óf jezelf als je je op dit moment rot voelt. Welke kies jij?
Succes. Mijn advies: zoek het verder van huis. Dan krijg je veel meer druk om vrienden te maken. Ik ben voor makkelijkste stad gegaan en val nu in een zwart gat na een aantal jaar, waar oude vriendschappen wegvallen en nieuwe niet bestaan.quote:Op donderdag 17 maart 2011 07:55 schreef Iphone4-appeltaart het volgende:
Dit is dus mijn grootste angst als ik later dus ga studeren.
Het is niet dat ik leeftijd als een graadmeter hanteer. Het is meer dat ze in een andere levensfase zitten OMDAT ze jonger of ouder zijn. Ik zit een beetje tussen wal en schip in. Hoewel ik, gezien het feit dat ik iets langer over mijn studie doe, wel bij jongere mensen terecht kom, vind ik bijvoorbeeld 4 jaar leeftijdsverschil een beetje teveel van het goede. Die vind ik toch wat te volwassen of te kinderachtig.quote:Op donderdag 17 maart 2011 08:38 schreef LostInSpace het volgende:
Het is moeilijk, maar je mag ook niet te kritisch zijn wat betreft vriendschappen.
So what als iemand wat ouder of juist jonger is? Als je het goed met elkaar kunt vinden en lol kunt hebben is dat ook wat waard.
En misschien leer je dan wel via via nog leukere mensen kennen.
Bedankt voor de tip, maar zo'n studievereniging trekt mij ook niet aan. Geforceerd bezig zijn met studiegerelateerde activiteiten vind ik te veel van het goede. Hoewel het misschien wel een idee is om daar mensen te leren kennen.quote:Op donderdag 17 maart 2011 11:09 schreef -Trinity- het volgende:
Ik weet niet wat je studeert, maar over het algemeen is er ook wel vaak een leuke studievereniging waar je terecht kan. Met die mensen kan je dan leuke dingen ondernemen in het kader van je studie of carrière in plaats van de verenigingsfacetten die je bij het corps tegenkomt.
Ok, fijn dat ik blijkbaar niet de enige ben die met dit probleem zit.quote:Op donderdag 17 maart 2011 11:28 schreef Urquhart het volgende:
De druk ligt bij je studententijd ook enorm hoog omdat je altijd te horen krijgt: Dit is de mooiste tijd van je leven! Maar vaak ervaren velen dit helemaal niet als de leukste tijd van hun leven, en heeft men het gevoel de boot gemist te hebben.
Ik heb pas nog een heel artikel gelezen over dit fenomeen en dat vele studenten daardoor bij een studentenpsycholoog lopen. Zal het nog eens opzoeken. Je bent in ieder geval lang niet de enige met dit probleem.
Zo bedoelde ik het niet. Vond het alleen een onzinnige opmerking. Bovendien noemen meisjes elkaar ook chicks, dus ik zie het probleem eerlijk gezegd niet.quote:Op donderdag 17 maart 2011 12:55 schreef rubje het volgende:
[..]
Als je begint elk gegeven advies al terzijde te schuiven dan is de vraag waarom je dan naar oplossingen op dit forum zoekt...![]()
OK.quote:Op donderdag 17 maart 2011 13:16 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
En jij doet WO
State of Mind noemen ze dat.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |