quote:Op woensdag 30 maart 2011 18:12 schreef trebremmit het volgende:
Zo blijkt maar weer dat Woody Allen er ook wel eens naast zit.
Zoals Roces al zegt, ik bedoel het algemeen. Er zijn heus wel acteurs die ik goed vind acteren, maar tegenwoordig kan iedereen wel acteur zijn. Er zijn zoveel acteurs, dat de kans dat er veel slechte tussen zitten ook een stuk groter is dan vroeger.quote:Op woensdag 30 maart 2011 19:04 schreef Mainport het volgende:
"Maar het draait meestal om special effects, geluid en muziek... acteren wordt steeds minder vind ik."
Dus wat jij zegt is dat als je Colin Firth uit The King's Speech en Gary Cooper uit High Noon pakt, het acteren er op achteruit is gegaan. Beiden wonnen de Oscar voor beste acteur.
die wou ik morgenavond gaan kijken!! hoe is de actie is die wel een beetje lekker??quote:Op woensdag 30 maart 2011 17:03 schreef HostiMeister het volgende:
The Warrior's Way
[ afbeelding ]
Het verhaal van de beste zwaardvechter in de wereld, die opgejaagd door zijn eigen clan bij een oude vriend in het wilde westen op bezoek gaat. Daar aangekomen vindt hij een nieuw leven in een vervallen stadje vol met kermisklanten. Het stadje heeft alleen een paar onwelkome verrassingen in petto.
De film deed me in eerste instantie een beetje denken aan Hero dankzij gestileerde gevechten, maar ook aan Doctor Parnassus wat betreft de cinematografie. Hele mooie beelden, bad-ass hoofdpersoon en een zo-zo verhaal. In mijn ogen een toffe film. Enige minpuntje was het accent van Kate Bosworth, maar ze ziet er goed uit als redhead.
Imdb: 6.2
Ik: 7.5
quote:Op woensdag 30 maart 2011 19:39 schreef jamesstewart het volgende:
Er zijn zoveel acteurs, dat de kans dat er veel slechte tussen zitten ook een stuk groter is dan vroeger.
Uit het "nu" zie je alles, zowel de rommel als de betere films, van de jaren '50 zijn eigenlijk alleen nog maar de toppers, dus de klassiekers, overgebleven en meestal zijn dat de enige films uit die periode die men heeft gezien (de rest is sowieso nog nauwelijks te vinden, want het was bagger).quote:Op woensdag 30 maart 2011 19:39 schreef jamesstewart het volgende:
[..]
Zoals Roces al zegt, ik bedoel het algemeen. Er zijn heus wel acteurs die ik goed vind acteren, maar tegenwoordig kan iedereen wel acteur zijn. Er zijn zoveel acteurs, dat de kans dat er veel slechte tussen zitten ook een stuk groter is dan vroeger.
er zijn zoveel acteurs, dat de kans dat er veel goede tussen zitten ook een stuk groter isquote:Op woensdag 30 maart 2011 19:39 schreef jamesstewart het volgende:
[..]
Er zijn zoveel acteurs, dat de kans dat er veel slechte tussen zitten ook een stuk groter is dan vroeger.
Bedankt voor de tip !quote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:12 schreef casper019 het volgende:
Limitless
[ afbeelding ]
Verenigde Staten
Thriller
105 minuten
geregisseerd door Neil Burger
met Bradley Cooper, Abbie Cornish en Robert De Niro
Aspirant-auteur Eddie Morra (Bradley Cooper) lijdt aan een chronisch gebrek aan inspiratie. Wanneer een oude vriend hem NZT geeft, een revolutionair nieuw farmaceutisch middel, is hij in staat om zijn volledige hersencapaciteit te benutten. Eddie kan zich alles herinneren wat hij ooit heeft gelezen, gezien of gehoord, elke taal in een dag leren en complexe vergelijkingen begrijpen zolang hij het niet-geteste geneesmiddel in blijft nemen. Al snel brengt het middel financieel en sociaal succes en nodigt de magnaat Carl van Loon (Robert de Niro) hem uit om de grootste fusie in de geschiedenis op te zetten. Maar Eddie krijgt ook belangstelling van mensen die tot alles in staat zijn om de NZT in handen te krijgen. Met zijn leven in gevaar en de bijwerkingen van de drugs die zijn tol beginnen te eisen probeert Eddy met zijn slinkende voorraad zo lang mogelijk uit de handen te blijven van mysterieuze stalkers, een wrede gangster en een intensief politie-onderzoek.
k vond het een hele toffe film met een erg leuk verhaal! - en mn aandacht is tijdens het kijken nergens verslapt, Vermaakt vanaf het begin tot het einde!
Ti gewoon een hehe toffe film!
Dik verdiende 7.5 aanrader!
Ik zeg ook niet dat er alleen maar slechte acteurs zijn, dat is wat jullie willen lezen.quote:Op woensdag 30 maart 2011 20:17 schreef planethugo het volgende:
[..]
er zijn zoveel acteurs, dat de kans dat er veel goede tussen zitten ook een stuk groter is
is het gewoon een soort giga compilatie van stunts die film of??quote:Op donderdag 31 maart 2011 10:26 schreef Fast-debrid63 het volgende:
de laatste film die ik gezien heb was JACKASS 3D een kleine maar zeer grove grappige film ahaha hoewel het niet echt een film is een compilatie van grappen en stunts dat was in elkaar gezet als een film ahaha ... Voor degenen die niet hebben gezien deze film Ik weet zeker dat je zult zeker leuk ... ahahaha twee duimen omhoog! =)
[ link | afbeelding ]
Inderdaad. Gewoon net zoals de Jackass TV serie alleen met meer budget dus betere en coolere dingen...quote:Op donderdag 31 maart 2011 10:52 schreef casper019 het volgende:
[..]
is het gewoon een soort giga compilatie van stunts die film of??
Hoe hard was die mix van Bjork's Army of Me de eerste keer dat die Babydoll ging dansen. Die muziek was verdomd goed gedaan. En er zat helemaal geen twist in. Even voor de goede orde, wat vond jij van watchmen?quote:Op donderdag 31 maart 2011 01:00 schreef Mr.Noodle het volgende:
Sucker Punch vandaag ook gezien. Aan de trailers te zien, bedacht ik me dat het een surrealistische, over the top, slap verhaal film zou worden. Dat is soms ook prima, zolang de film maar vermakelijk is.
De CGI was echt wel geweldig mooi gemaakt, het Japanse stijltje eromheen kan ik ook nog wel waarderen, wat Hellgast-gastjes die zo uit Killzone geplukt zijn naja, die actie was goed, dus dat kan er ook nog wel bij.
Alleen de meiden in promiscue pakjes (Ja, het zijn mooie vrouwen) die Ass-kicken redden de film echt niet. Ik heb me echt ontzettend gestoord aan de dialogen van de vrouwen. De ene slechte quote na de andere..
De muziek die werd gebruikt in de "emotionele" momenten, was ook slecht gekozen. Het verstoorde gewoon mijn aandacht voor heel de film.
Ik wilde de film echt wel mooi vinden. Ik begrijp waarom de film surrealistisch is en alle te verzamelen objecten en karakters gebruikt worden als metafoor. Maar echt ik begrijp niet wat Zack Snyder met deze film bij het publiek wilde bereiken. Alsof er nog een boodschap in verstopt zit. Wat is nou de onderliggende boodschap? "Vechten voor vrijheid"? De interne strijd van ieder mens met zijn eigen problemen? Een boodschap voor de mens dat ie beter bij zichzelf te raden moet gaan over de wereldproblematiek? Wat...
En de "twist" aan het einde, dat was idd een Sucker Punch in de face waarvan je dacht tering waarom heb ik hier geld aan uitgegeven.
Ik geef het een 5.0/10. Alleen vanwege de CGI en de mooie filmstijl. Maar de rest was echt waardeloos.
je kent jackass toch wel neem ik aan.quote:Op donderdag 31 maart 2011 10:52 schreef casper019 het volgende:
[..]
is het gewoon een soort giga compilatie van stunts die film of??
ik snap je punt wel hoorquote:Op donderdag 31 maart 2011 09:19 schreef jamesstewart het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat er alleen maar slechte acteurs zijn, dat is wat jullie willen lezen.
Op die momenten was er niks mis met de muziek en passend maar voor de rest van de film vond ik het eerder storend dan dat het iets toevoegde.quote:Op donderdag 31 maart 2011 13:06 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Hoe hard was die mix van Bjork's Army of Me de eerste keer dat die Babydoll ging dansen. Die muziek was verdomd goed gedaan. En er zat helemaal geen twist in. Even voor de goede orde, wat vond jij van watchmen?
Ja oke, opzicht ook best begrijpelijkquote:Op donderdag 31 maart 2011 13:18 schreef N-E-R-D het volgende:
denk echt dat Sucker Punch een gevalletje hate it or love it is.
Je lult jezelf steeds verder vast. Hoezo beweer je dat ze in westerns van vroeger beter acteren dan nu, die zijn zo'n beetje het beste voorbeeld van simpele, oppervlakkige films met bordkartonnen karakters en decors. Ik snap best dat je ze leuker vindt, maar je hebt zo'n ontzettend kontverhaal.quote:Op donderdag 31 maart 2011 09:19 schreef jamesstewart het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat er alleen maar slechte acteurs zijn, dat is wat jullie willen lezen.
Maar ja, smaken verschillen. Over het algemeen (zeg ik er maar bij, want sommigen kunnen het anders niet begrijpen) genomen vind ik films van tegenwoordig, vergeleken met de wat oudere films ( jaren 40 t/m 60 ) gewoon een stuk minder. En dan heb ik het vooral over de acteurs in het oorlog, western (met name het western genre) en het misdaadgenre, al is de laatste wel wat minder want acteurs als Joe Pesci, Robert de Niro etc. zijn gewoon top acteurs, alleen hun top misdaadfilms zijn ook al van een tijdje terug.
Komedies van nu vind ik b.v. wel veel beter dan van vroeger en dat geld ook voor het ''actie'' genre (zonder oorlog, western en misdaad wat daar subgenres van zijn, gewoon normale actie films dus).
Ik vond de muziek op actiemomenten ook niet storend. Maar bijvoorbeeld het semi-dramatische muziekje van BabyDoll terwijl ze in de badkamer een potje zat te janken viel bij mij wat uit de toon.quote:Op donderdag 31 maart 2011 13:06 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Hoe hard was die mix van Bjork's Army of Me de eerste keer dat die Babydoll ging dansen. Die muziek was verdomd goed gedaan. En er zat helemaal geen twist in. Even voor de goede orde, wat vond jij van watchmen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |