Deze was eerst dus hier verder.quote:
Waarom dan?quote:Op donderdag 17 maart 2011 02:28 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
haha ik moet altijd voor fanta openen
quote:Op donderdag 17 maart 2011 02:28 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
was het wel lekker dan?
quote:
ik weet nogsteeds nie hoe dat moetquote:Op donderdag 17 maart 2011 02:28 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
haha ik moet altijd voor fanta openen
quote:Op donderdag 17 maart 2011 02:29 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
wat boeit het wat voor cupmaat ik heb
quote:Op donderdag 17 maart 2011 02:29 schreef Stokstaart het volgende:
Ja wie de bek vol heeft over tieten moet zelf ook iets in de melk te brokkelen hebben knetters
Handje vol dusquote:
Knetter is geen engeltje hoorquote:
heb het je al zo vaak uitgelegd maar ja alcohol en hersencellen hequote:
Ben blij dat ik niet meer zuipquote:Op donderdag 17 maart 2011 02:31 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
heb het je al zo vaak uitgelegd maar ja alcohol en hersencellen he(garpje)
ow dat duurt nog wel paar uur voor dat kanquote:Op donderdag 17 maart 2011 02:32 schreef Stokstaart het volgende:
Kutzooi kan nog steeds geen Clouseau meer aanvragen
Echt waar? Hoeveel tijd moet er dan tussen zitten voor het weer kan?quote:Op donderdag 17 maart 2011 02:32 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ow dat duurt nog wel paar uur voor dat kan
ik dacht iig 2 uur.. maar weet niet zekerquote:Op donderdag 17 maart 2011 02:33 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Echt waar? Hoeveel tijd moet er dan tussen zitten voor het weer kan?
Fuckzooiquote:Op donderdag 17 maart 2011 02:33 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik dacht iig 2 uur.. maar weet niet zeker
aaaaaaaaaaawh wat lievvvquote:Op donderdag 17 maart 2011 02:34 schreef Stokstaart het volgende:
Mijn eerste echte zoen was op dit nummer
Echt waar?quote:
Wow je houdt van MJ en dit is je favo nummer. Zie je wel dat we raakvlakken hebbenquote:
Ik ook niet. Ligt aan de site denk ik??quote:Op donderdag 17 maart 2011 02:38 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
dr is iets nie goe met mijn laptop ofzow.. kan niet op de verzoekpagina komen
quote:Op donderdag 17 maart 2011 02:40 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ik ook niet. Ligt aan de site denk ik??
uhuquote:Op donderdag 17 maart 2011 02:40 schreef Stokstaart het volgende:
Deze clip is een dansbare weergave van het woord "cool"
Ja koelkast komt er echt zn bed niet voor ons uitquote:Op donderdag 17 maart 2011 02:41 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
crap hoop toch nie de server.. want dan kunnen we het aanvragen wel vergeten
idd, maar het kan ook zijn dat zijn internet er ffies uitligtquote:Op donderdag 17 maart 2011 02:41 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ja koelkast komt er echt zn bed niet voor ons uit
nee hij klapte net over naar foutquote:
Hoe kan Draakje dan nog draaien?quote:Op donderdag 17 maart 2011 02:42 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
nee hij klapte net over naar fout
denk dat het internet bij kk eruitligt
ow ja.. uhm.. volgens mij hebben we dit eerder gehad.. maar weet niet zeker meer wat het probleem toen was.. dacht dat het toen internet was.. dus.. uhm...quote:Op donderdag 17 maart 2011 02:43 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Hoe kan Draakje dan nog draaien?
Liefquote:Op donderdag 17 maart 2011 02:45 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
verzoek door : Knetter
bericht: voor stokstaart: just the way you are
quote:
quote:Op donderdag 17 maart 2011 02:47 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
dat ze een dag te vroeg zijn?
en de verkeerde site hebben
jij hebt al snel door wat ik leuk en niet leuk vindquote:
er is altijd wel wa te doen!quote:Op donderdag 17 maart 2011 02:51 schreef Stokstaart het volgende:
Is niks meer te doen Fanta. Draakje slaapt zelfs
Als het zeikerige wijven zijn die klagen over hun kutleven of de liefde dan is het vaak Knettermuziek.quote:Op donderdag 17 maart 2011 02:52 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
jij hebt al snel door wat ik leuk en niet leuk vind![]()
En hoe had je dat in gedachten? Moet ik die cd naar Koelkast sturen zeker.quote:Op donderdag 17 maart 2011 02:52 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
stokstaartjen.. jij gaat caro voor mij regelen?
nee naar mij sturenquote:Op donderdag 17 maart 2011 02:53 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
En hoe had je dat in gedachten? Moet ik die cd naar Koelkast sturen zeker.
Kan je rekenen?
Regel het zelf maar slijmbalquote:Op donderdag 17 maart 2011 02:53 schreef _Fanta het volgende:
jij regelt caro voor haar oke stokstaart?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
Via DM zeker?quote:
kun je toch mailen ofzow jonguh maar laat maarquote:
Heb ik je mail dan? Nee hequote:Op donderdag 17 maart 2011 02:54 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
kun je toch mailen ofzow jonguh maar laat maar
Neem er nog 1 jijquote:Op donderdag 17 maart 2011 02:55 schreef _Fanta het volgende:
stokstaard, je fixt het maar, zij wil caro en jij gaat dat regelen!
ja goed punt.. nee dat gaat nooit werkenquote:
wutt wuttquote:Op donderdag 17 maart 2011 02:56 schreef Stokstaart het volgende:
Kutmensen bekijk het maar ik ga slapen
jah moet ik nou die gozer voor haar gaan regelen, da's ook netjes heey!quote:Op donderdag 17 maart 2011 02:56 schreef Stokstaart het volgende:
Kutmensen bekijk het maar ik ga slapen
Regel jij Caro Emerald maar als je haar mail hebt. Ik heb haar mail niet dus kan ik het ook niet doorsturen.quote:Op donderdag 17 maart 2011 02:56 schreef _Fanta het volgende:
[..]
jah moet ik nou die gozer voor haar gaan regelen, da's ook netjes heey!
quote:Op donderdag 17 maart 2011 02:58 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
wat een manier om welterusten te zeggenik ga wel even huilen op een muziekje
ik kan je toch mijn mail of msn ofzow wel een keer doen.. maar je bent niet echt lievv op t moment.. dus vraag je over week ofzow wel weer.. ben je stuk ofzow?quote:Op donderdag 17 maart 2011 02:57 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Regel jij Caro Emerald maar als je haar mail hebt. Ik heb haar mail niet dus kan ik het ook niet doorsturen.
Enige wat ik kan doen is het rechtstreeks aan Koelkast sturen. Maar dat weiger ik want Caro Emerald.
ooohquote:
Jij zou ook kunnen zeggen hier is mn mail stuur ff Caro door.quote:Op donderdag 17 maart 2011 02:59 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik kan je toch mijn mail of msn ofzow wel een keer doen.. maar je bent niet echt lievv op t moment.. dus vraag je over week ofzow wel weer.. ben je stuk ofzow?
ik ben niet logisch dat weet je tochquote:Op donderdag 17 maart 2011 03:00 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Jij zou ook kunnen zeggen hier is mn mail stuur ff Caro door.
Wat gezien mijn haat voor Caro een stuk logischer zou zijn. Moet ik fucking alles voorkauwen laat dan maar zitten ook.
coolkast?, het is Koelkast mn vriendquote:Op donderdag 17 maart 2011 03:02 schreef Stokstaart het volgende:
Stuur hem van de week wel ff aan Coolkast door.
dit is ragboer muziekquote:Op donderdag 17 maart 2011 03:02 schreef Stokstaart het volgende:
Haha die vraag jij wel aan he Knetter
Vraag jij het hemquote:Op donderdag 17 maart 2011 03:03 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
dit is ragboer muziekzou hij wel op de pagina kunnen komen?
Coolkastquote:Op donderdag 17 maart 2011 03:02 schreef _Fanta het volgende:
[..]
coolkast?, het is Koelkast mn vriend
nee, ben juist blij dat ik een poosje beledigingsvrij benquote:
Haatte hij je echt dan?quote:Op donderdag 17 maart 2011 03:04 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
nee, ben juist blij dat ik een poosje beledigingsvrij ben
ken coolkast nie, wel djkoekast, das dj die ook regelmatig voor onz radio draait, maar who the neuk is coolkast danquote:
Raar eigenlijk he. Of heb je hem aangerand tijdens die meetquote:
coolkast, djkoelkast,koelkast, kastje,koele kastje, kk het is allemaal dezelfde geweldige manquote:Op donderdag 17 maart 2011 03:04 schreef _Fanta het volgende:
[..]
ken coolkast nie, wel djkoekast, das dj die ook regelmatig voor onz radio draait, maar who the neuk is coolkast dan
kk is beetje hetzelfde dilemma als KKJquote:Op donderdag 17 maart 2011 03:05 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
coolkast, djkoelkast,koelkast, kastje,koele kastje, kk het is allemaal dezelfde geweldige man
nope, maar wel foto's gemaakt, en voor die tijd haatte hij mij al omdat ik drenthe woon, knetter ben, schijtmuziek aanvraag, utrecht beledig, uhmzzzzquote:Op donderdag 17 maart 2011 03:05 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Raar eigenlijk he. Of heb je hem aangerand tijdens die meet
wat heeft knetter er nou mee te maken dat jij nie helemaal goed uit je woorden komt? :Squote:Op donderdag 17 maart 2011 03:06 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
kk is beetje hetzelfde dilemma als KKJ
Lekker danquote:Op donderdag 17 maart 2011 03:06 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
nope, maar wel foto's gemaakt, en voor die tijd haatte hij mij al omdat ik drenthe woon, knetter ben, schijtmuziek aanvraag, utrecht beledig, uhmzzzz
Gaa jij dan de tietenparade voordoenquote:Op donderdag 17 maart 2011 03:06 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Ik bin su eil![]()
![]()
ga je zo mee stokstaartje
![]()
![]()
ach boeiend, alleen op het laatst werd ik er een beetje schijtziek van..quote:
voor jou welquote:Op donderdag 17 maart 2011 03:07 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Gaa jij dan de tietenparade voordoen
Mag jij mijn bierbuik wel zienquote:
Spamquote:Op donderdag 17 maart 2011 03:09 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
www.tinychat.nl/tietenparade
quote:Op donderdag 17 maart 2011 03:09 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Mag jij mijn bierbuik wel zienLijkt me wel wat samen met knetter wijn drinken en dan samen kletsen op bed
Guiltyquote:
Ach goedmaakseks is de beste seks hequote:Op donderdag 17 maart 2011 03:10 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
kijken of het een uur zonder ruzie volhouden
ik doe niet aan seksquote:Op donderdag 17 maart 2011 03:10 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ach goedmaakseks is de beste seks he
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
Dit is brakke troepquote:Op donderdag 17 maart 2011 03:11 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
dit is ook niet echt beste kwaliteittoch?
dit nummer? is volgens mij al wa ouders nummer vandaar dat het nie helemaal sjovel klinktquote:Op donderdag 17 maart 2011 03:11 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
dit is ook niet echt beste kwaliteittoch?
quote:Op donderdag 17 maart 2011 03:11 schreef Stokstaart het volgende:
Als mensen die morgen lezen he![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
niet meer doen?
-insert koosnaampje-
You cannot save a life, you simply delay death.
Niemand leest het toch dus who caresquote:
gelukkig, vind t veulste leukquote:Op donderdag 17 maart 2011 03:15 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Niemand leest het toch dus who cares
Als jij gaat dan ga ik ook maar.quote:
hihiquote:Op donderdag 17 maart 2011 03:16 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Als jij gaat dan ga ik ook maar.
Heb inmiddels 3 pm's gekregen (in een keer) dus zal Caro wel ff doorsturen morgen
Wat gaan we daar doen dan?quote:Op donderdag 17 maart 2011 03:16 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
stokstaart ik vind dat jij in juni met mij mee moet naar raalte
quote:
Concert van die trut?quote:Op donderdag 17 maart 2011 03:17 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
dat zeg ik niet want dan wil je niet mee
Baasquote:
hihi lees de kleine lettersquote:Op donderdag 17 maart 2011 03:19 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
BaasDaar wil ik wel met jou heen
![]()
![]()
Vraag een van je vriendjesquote:Op donderdag 17 maart 2011 03:20 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
mijn vriendinnen willen ook niet mee
Groetjes, Ezio.
quote:Op donderdag 17 maart 2011 03:20 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Vraag een van je vriendjes
dat deed ik netSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.maar die wil niet omdat caro
-insert koosnaampje-
ik wil ook nergens heen, zit hier wel goed op Fok!quote:Op donderdag 17 maart 2011 03:20 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
mijn vriendinnen willen ook niet mee
Kan ook tijdens het voorprogramma buiten wachten?quote:Op donderdag 17 maart 2011 03:20 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
dat deed ik netmaar die wil niet omdat caro
ik moet de kaarten nog regelen.. maar zou het wel tof vindenquote:Op donderdag 17 maart 2011 03:21 schreef Stokstaart het volgende:
Ik zal die datum vrijhouden misschien heel misschien ga ik wel mee.
Maar beloof niks
Earring is wel een reden om toch te gaan. Een zeer goede reden zelfs.quote:Op donderdag 17 maart 2011 03:21 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik moet de kaarten nog regelen.. maar zou het wel tof vinden
jou bij caro krijgen
quote:Op donderdag 17 maart 2011 03:22 schreef Stokstaart het volgende:
Of oordoppen meenemen. Aangezien jij toch hysterisch gaat lopen doen tijdens het optreden zit fatsoenlijk communiceren er toch niet in.![]()
ik wil ook een eigen stokstaartjequote:Op donderdag 17 maart 2011 03:25 schreef _Fanta het volgende:
ik was keer toen ik nog klein was met mn ouders ergens in africa ofzo op vakantie geweest, en toen gingen we dagje zo met een busje naar een dorpje waar je echt kon zien hoe daar mensen leefde enzo, en daar hadde ze ook stokstaartjes!, ik wou zo stokstaartje meenemen als huisdier maar mijn mamma zei dat da niet mocht
. best balen eigelijk anders had ik nu mijn eigen stokstaartje
Die heb je toch al. 2 zou je niet trekkenquote:Op donderdag 17 maart 2011 03:26 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik wil ook een eigen stokstaartje
Bizar ritme heb je.quote:
het mag de naam ritme niet hebbenquote:Op donderdag 17 maart 2011 07:07 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Bizar ritme heb je.
Ik ga zo es slapen, na dit peukje. Heerlijk gesalsa'd, gemerengue'd en tovve Nederlanders ontmoet. Topavondje.
Zeker.quote:Op donderdag 17 maart 2011 07:08 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
het mag de naam ritme niet hebben![]()
Oh leuke avond.nacht dus
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-insert koosnaampje-
en dat zegt wat over mijn ritmequote:Op donderdag 17 maart 2011 07:10 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Zeker.
Met een leuke Turkse, een lekkere Mexicaans-Californische en een Colombiaanse gedanst. En flink wat gedronken maar nog niet al te dronken. Nu 3,5 slapen en weer aan het werk.
quote:Op donderdag 17 maart 2011 07:10 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Shrek!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Donkey
Eddie Murphy
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
U heeft gelijk.quote:Op donderdag 17 maart 2011 07:10 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
en dat zegt wat over mijn ritme
Ik heb bijna altijd gelijkquote:
Winst is altijd beter dan gelijk.quote:Op donderdag 17 maart 2011 07:12 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Ik heb bijna altijd gelijk
goed puntquote:Op donderdag 17 maart 2011 07:14 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Winst is altijd beter dan gelijk.
Fapje-fapjequote:
nee ben om 03.28 gaan slapenquote:Op donderdag 17 maart 2011 07:16 schreef Popje-popje het volgende:
[..]
Knettterrr, ben jij de hele nacht opgebleven?
Awww, en nu heb je een drukke dag?quote:Op donderdag 17 maart 2011 07:17 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
nee ben om 03.28 gaan slapenen was om 06.15 wakker
stomme wekker
tot 16.00 naar schoolquote:Op donderdag 17 maart 2011 07:18 schreef Popje-popje het volgende:
[..]
Awww, en nu heb je een drukke dag?
Gratis bier doet een hoop met je.quote:Op donderdag 17 maart 2011 07:17 schreef Popje-popje het volgende:
[..]
Oh die is ook mooi![]()
fapje fapje, sopje sopje, mopje mopje
School?quote:Op donderdag 17 maart 2011 07:18 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
tot 16.00 naar school1ste schooldag in weken, heb dr zo'n zin in
Ohjee, succes.quote:Op donderdag 17 maart 2011 07:18 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
tot 16.00 naar school1ste schooldag in weken, heb dr zo'n zin in
geniet ervan en slaap lekkerquote:Op donderdag 17 maart 2011 07:19 schreef El_Matador het volgende:
[..]
School?
Ik moet Brazilianen lesgeven. Beter drink ik eerst 3 liter koffie morgenochtend. Anyways, maak er wat moois van dames, ik ga fappen en slapen.
Gratis bier, vandaarquote:Op donderdag 17 maart 2011 07:19 schreef El_Matador het volgende:
[..]
School?
Ik moet Brazilianen lesgeven. Beter drink ik eerst 3 liter koffie morgenochtend. Anyways, maak er wat moois van dames, ik ga fappen en slapen.
ja moet de trein van tien over half 8 hebben.. ben wel veulste vroeg op schoolquote:Op donderdag 17 maart 2011 07:19 schreef Popje-popje het volgende:
[..]
Ohjee, succes.
ga je zo al weg?
he bah, en dan al zo kut geslapenquote:Op donderdag 17 maart 2011 07:20 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ja moet de trein van tien over half 8 hebben.. ben wel veulste vroeg op school
Heb heerlijk geslapenquote:Op donderdag 17 maart 2011 07:21 schreef Popje-popje het volgende:
[..]
he bah, en dan al zo kut geslapen
dat is geen goed begin
Haha dat zal ie leuk vindenquote:Op donderdag 17 maart 2011 07:21 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Volgens het goedemorgen topic is koelkast nog steeds jarig, hoe bijzonder.. 2 dagen jarig zijnlange bevalling was dat
Succes, en tot vanavond!quote:Op donderdag 17 maart 2011 07:22 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
maar ik ben wegGeniet van de donderdag en tot vanavond
![]()
Nee..quote:
Ohhh, dat is minderquote:Op donderdag 17 maart 2011 07:42 schreef NBT het volgende:
[..]
Nee..Van 11 tot 4 geslapen, toen kreeg ik enorme kramp in beide kuiten!
De rest van de tijd wakker gelegen en net met moeite nier naar mijn werk gefietst!
Zitten lukt wel, dan bungelen me benen toch onder mijn bureau..quote:Op donderdag 17 maart 2011 07:45 schreef Popje-popje het volgende:
[..]
Ohhh, dat is minder![]()
Kan je nu wel lekker zitten?
Oh kijk, dat scheelt alquote:Op donderdag 17 maart 2011 07:46 schreef NBT het volgende:
[..]
Zitten lukt wel, dan bungelen me benen toch onder mijn bureau..
helaas wel, maar ga maar weer proberen of ik de middag vrij kan krijgen om even bij te slapen ofzo, dat zal wel niet want dat deed ik gisteren ook al...quote:Op donderdag 17 maart 2011 07:48 schreef Popje-popje het volgende:
[..]
Oh kijk, dat scheelt al
moet je tot 5?
Haha je werkgever even heel lief aankijkenquote:Op donderdag 17 maart 2011 07:54 schreef NBT het volgende:
[..]
helaas wel, maar ga maar weer proberen of ik de middag vrij kan krijgen om even bij te slapen ofzo, dat zal wel niet want dat deed ik gisteren ook al...
Het is een vrouw... hopen dat ze erin trapt...quote:Op donderdag 17 maart 2011 07:55 schreef Popje-popje het volgende:
[..]
Haha je werkgever even heel lief aankijken
Mmmm, die kan je waarschijnlijk beter overtuigenquote:Op donderdag 17 maart 2011 07:56 schreef NBT het volgende:
[..]
Het is een vrouw... hopen dat ze erin trapt...
Ik heb ook geen radio ONZ op werk..quote:
Wat doe jij in hemelsnaam nu al wakkerquote:Op donderdag 17 maart 2011 08:18 schreef djkoelkast het volgende:
Ik heb altijd overal ONZ Radio, ik ben alleen veel te vroeg wakker
ghehe!quote:Op donderdag 17 maart 2011 08:19 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wat doe jij in hemelsnaam nu al wakker
Ja normaal zie je hem niet voor 10 uurquote:
rugpijnquote:Op donderdag 17 maart 2011 08:19 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wat doe jij in hemelsnaam nu al wakker
Bon apetit en kusje op je rug.quote:Op donderdag 17 maart 2011 08:21 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
rugpijn![]()
Heb verkeerd gelegen. Maar eet even een broodje en dan kruip ik er weer in
Was die site kapot?quote:Op donderdag 17 maart 2011 08:21 schreef djkoelkast het volgende:
Draakje site is gefixt trouwens.
En Marky Mark & the funky bunch op de radio
Oh dat is wel fijn als je op 1 lijn zit ja, ik weet nog wel vroeger, mijn ma zat nooit op 1 lijn met de school.quote:Op donderdag 17 maart 2011 08:22 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Bon apetit en kusje op je rug.
Ik heb net school van mn zoon gebeld. Had dus vandaag die afspraak ipv gisteren maar rond die tijd komt ook mn koelkast. Dus net even telefonisch dat gesprek gehad. Juf en ik zitten eindelijk op 1 lijn![]()
We zijn het eens over de school en de richting
Vorige week was zij het nog niet eens met mij hoorquote:Op donderdag 17 maart 2011 08:23 schreef NBT het volgende:
[..]
Oh dat is wel fijn als je op 1 lijn zit ja, ik weet nog wel vroeger, mijn ma zat nooit op 1 lijn met de school.
Webserver was weer eens uitgevallen, ik ga even een nieuwe voeding bestellen, dan moet het over zijn.quote:Op donderdag 17 maart 2011 08:23 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Was die site kapot?
En gaat Draak vannacht last hebben van dat onderhoud?
Oh mooi.quote:Op donderdag 17 maart 2011 08:25 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Webserver was weer eens uitgevallen, ik ga even een nieuwe voeding bestellen, dan moet het over zijn.
Draakje heeft geen last van het onderhoud behalve het roze achtergrondplaatje achter de reden van de verzoekjes zie je niet meer.
Goede argumenten:quote:Op donderdag 17 maart 2011 08:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Vorige week was zij het nog niet eens met mij hoor![]()
Wilde ze nog een ander advies geven voor mn zoon. Ik heb gewoon goede argumenten gegeven net
Eerst broodjes in de oven doen.quote:Op donderdag 17 maart 2011 08:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Oh mooi.
Nou terug je bed in jij!
Neequote:Op donderdag 17 maart 2011 08:26 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Goede argumenten:
Het is MIJN zoon en jij gaat die STINKENDE KUTBEK van je houden want ik kom je opzoeken VIEZE STINKENDE GRAFTAK!
Is goed hoorquote:Op donderdag 17 maart 2011 08:27 schreef djkoelkast het volgende:
Vanmiddag, als ik wakker ben![]()
Nu zeg ik toch alleen maar 'aha' of 'leuk'
Ik heb tot Ez gitaren ging draaien aan de radio gekluisterd gezeten. Dus daar echt nog geen tijd voor gehadquote:Op donderdag 17 maart 2011 08:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Is goed hoor![]()
Heb je al die mp3's nog op je gemak geluisterd gisteren?
Ik heb heel Ez zn show gemistquote:Op donderdag 17 maart 2011 08:29 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik heb tot Ez gitaren ging draaien aan de radio gekluisterd gezeten. Dus daar echt nog geen tijd voor gehad
Wat een drama.quote:Op donderdag 17 maart 2011 08:30 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
2e nummer was 3 doors down, toen is 'ie uit gegaan
Ja ik las het alquote:Op donderdag 17 maart 2011 08:30 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
2e nummer was 3 doors down, toen is 'ie uit gegaan
Aww. En nu?quote:Op donderdag 17 maart 2011 08:36 schreef djkoelkast het volgende:
16:30 SNOOKER: Players Tour Championship Finals in Dublin (Ierland)
20:45 SNOOKER: Players Tour Championship Finals in Dublin (Ierland)
Waarom donderdagavondDan heb ik al zo veel tegelijk
Omdat smaken verschillen hequote:
Dat zuigt.quote:Op donderdag 17 maart 2011 08:38 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Aww. En nu?
[..]
Omdat smaken verschillen he
Natuurlijk niet!quote:
Ik moet darts sowieso kijken want dat wordt alleen live gestreamd. Ik zal snooker maar opnemen en hopen dat ik Wie is de mol ergens kan downloadenquote:
quote:Op donderdag 17 maart 2011 08:40 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Luister er nou eens goed naar, dan weet je het.
Lastig is da he. Kijk je eigenlijk nooit tv, zijn er maar een paar dingen die je de moeite van het kijken waard vindt en die komen dan allemaal tegelijkquote:Op donderdag 17 maart 2011 08:41 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik moet darts sowieso kijken want dat wordt alleen live gestreamd. Ik zal snooker maar opnemen en hopen dat ik Wie is de mol ergens kan downloaden
Radio onzin is jouw persoonlijk vraagbaak?quote:Op donderdag 17 maart 2011 08:51 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Hmm ik heb een bod van ¤200-, gehad op het hele setje van [TK] Electrische & acoustische gitaar, versterker + effecten paneel
Zal ik het doen, of proberen een tegenbod te maken van ¤250-, ?
Ooh nee, maar advies is altijd handig tochquote:Op donderdag 17 maart 2011 08:52 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Radio onzin is jouw persoonlijk vraagbaak?
Wat doe je daar dan?quote:Op donderdag 17 maart 2011 08:52 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ooh nee, maar advies is altijd handig toch?
Ik zit nu te fok!ken bij de ford dealer
Ze zijn de radio van mijn auto aan het vervangen.quote:
Klinkt eerder als een half los draadje dan als er een compleet nieuwe radio nodig is, vind je niet?quote:Op donderdag 17 maart 2011 08:54 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ze zijn de radio van mijn auto aan het vervangen.
Bij elke drempel waar je overheen rijdt valt hij uit, echt super vervelend.
Ja dat gebeurt mij altijdquote:Op donderdag 17 maart 2011 08:46 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Lastig is da he. Kijk je eigenlijk nooit tv, zijn er maar een paar dingen die je de moeite van het kijken waard vindt en die komen dan allemaal tegelijk
Nja ze hebben er vorige keer naar gekeken, maar ze konden het niet vinden.quote:Op donderdag 17 maart 2011 08:56 schreef Neroje het volgende:
[..]
Klinkt eerder als een half los draadje dan als er een compleet nieuwe radio nodig is, vind je niet?
NEEEEEEEEEEEEEEquote:Op donderdag 17 maart 2011 08:57 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
wat!?
Moet ik het nog een keer uitleggen, nee toch.
Ach als dat het ergste is wat je overkomtquote:
Sowieso voor je autoradio naar de dealerquote:Op donderdag 17 maart 2011 08:56 schreef Neroje het volgende:
[..]
Klinkt eerder als een half los draadje dan als er een compleet nieuwe radio nodig is, vind je niet?
Ach, ik vind je toch een heldenhackert hoorquote:Op donderdag 17 maart 2011 08:58 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ik was helemaal trots dat ik het wifi wachtwoord heb geraden heh, fordutrecht.
Ik had hem vorige keer al geraden
Maar zie nu gewoon dat er een bord staat waar het wachtwoord op staat
lol... jij met je serverpark brute force attacks doen...quote:Op donderdag 17 maart 2011 08:58 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
quote:Op donderdag 17 maart 2011 08:58 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Very nicequote:
Het is een auto die mijn werk huurt van de Ford dealer, dus ik mag er niet zelf aan klussen.quote:Op donderdag 17 maart 2011 08:57 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Sowieso voor je autoradio naar de dealer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |