Beetje rood?quote:Op donderdag 17 maart 2011 10:06 schreef vuurvliegje69 het volgende:
[..]
Wij behandelen patiënten met oogontstekingen ook altijd met flinke oogbaden, ik snap dit dus ook niet.
is wat ik net ook dacht.quote:Op donderdag 17 maart 2011 10:08 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Minder foundation, meer douchen?
quote:Ontbijt op bed
17 maart om 09.38
Galant tot op de laatste dag.
Philip heeft voor de dames een heerlijk ontbijtje op bed gemaakt. Dat is heerlijk wakker worden, met toastjes, jus dorange en eitjes. De dames nemen dit dankbaar in ontvangst.
zoiets ja, zou vast helpenquote:Op donderdag 17 maart 2011 10:08 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Dan nog kan meer douchen haar geen kwaad doenquote:
ja duidelijk een oogontsteking ten gevolge van verkeerd gebruik van make-up of zelfs door de airco. Met van die kleine oogbadjes (5 a 6 keer per dag) gevuld met gekookt water, is het in drie dagen over. Soms ook wat zalf in het onderste ooglid/oogdruppels aanbrengen.quote:
ok, thx docquote:Op donderdag 17 maart 2011 10:10 schreef vuurvliegje69 het volgende:
[..]
ja duidelijk een oogontsteking ten gevolge van verkeerd gebruik van make-up of zelfs door de airco. Met van die kleine oogbadjes (5 a 6 keer per dag) gevuld met gekookt water, is het in drie dagen over. Soms ook wat zelf in het onderste ooglid aanbrengen.
ja en dan niet 6 lagen make up erop doen anders helpen die oogbadjes echt nietquote:Op donderdag 17 maart 2011 10:10 schreef vuurvliegje69 het volgende:
[..]
ja duidelijk een oogontsteking ten gevolge van verkeerd gebruik van make-up of zelfs door de airco. Met van die kleine oogbadjes (5 a 6 keer per dag) gevuld met gekookt water, is het in drie dagen over. Soms ook wat zelf in het onderste ooglid aanbrengen.
En als je een keer niet douched dan was je toch minstens je gezicht voordat je weer gaat make-uppen zeg.quote:Op donderdag 17 maart 2011 10:08 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
wij wel ja...maar of zij het snappen?quote:Op donderdag 17 maart 2011 10:11 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
En als je een keer niet douched dan was je toch minstens je gezicht voordat je weer gaat make-uppen zeg.
Niet te snappen
Je smeert volgens mij je poriën dicht en dat geeft dus pukkelsquote:Op donderdag 17 maart 2011 10:11 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
En als je een keer niet douched dan was je toch minstens je gezicht voordat je weer gaat make-uppen zeg.
Niet te snappen
gaat ie doen hoorde ik netquote:Op donderdag 17 maart 2011 10:12 schreef DownToEarth het volgende:
Misschien kan Gerard nog ff snel z'n haren laten knippen door Servio. Ziet er toch van geen kant uit.
als je zo'n laag plamuur de hele dag door op je gezicht smeert, dan haal je het er toch tenminste voor je naar bed gaat af. Heb ik ook nog niet vaak gezienquote:Op donderdag 17 maart 2011 10:11 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Niet te snappen
Misschien een ander bed? Ze ligt bijquote:Op donderdag 17 maart 2011 10:10 schreef vuurvliegje69 het volgende:
[..]
ja duidelijk een oogontsteking ten
gevolge van verkeerd gebruik van make-up of zelfs door de airco. Met van die kleine oogbadjes (5 a 6 keer per dag) gevuld met gekookt water, is het in drie dagen over. Soms ook wat zalf in het onderste ooglid/oogdruppels aanbrengen.
Weet je nog waar Brian van uit zijn dak ging?? Als Amanda met make-up het bed instapte!quote:Op donderdag 17 maart 2011 10:13 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
als je zo'n laag plamuur de hele dag door op je gezicht smeert, dan haal je het er toch tenminste voor je naar bed gaat af. Heb ik ook nog niet vaak gezien
op 1 of 2 na zijn hetb gewoon smerige wijfen 1 in het bijzonderquote:Op donderdag 17 maart 2011 10:13 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
als je zo'n laag plamuur de hele dag door op je gezicht smeert, dan haal je het er toch tenminste voor je naar bed gaat af. Heb ik ook nog niet vaak gezien
quote:Op donderdag 17 maart 2011 10:14 schreef HiDiHo het volgende:
Het is maar goed dat hoofddoekjes niet verboden zijn
Doet ze niet.. Als haar gezicht in beeld is moet je maar opletten! Bruine vlekken is zeker oud make-up.. Rest is nieuwe make-up dat is oranje.quote:Op donderdag 17 maart 2011 10:13 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
als je zo'n laag plamuur de hele dag door op je gezicht smeert, dan haal je het er
toch tenminste voor je naar bed gaat af. Heb ik ook nog niet vaak gezien
quote:Op donderdag 17 maart 2011 10:15 schreef Urb het volgende:
Ja Flip, doe maar alsof het ontbijt voor alle dames een spontaan idee was omdat je toch al vroeg wakker was..
quote:Op donderdag 17 maart 2011 10:16 schreef Misiuuu het volgende:
[..]
Doet ze niet.. Als haar gezicht in beeld is moet je maar opletten! Bruine vlekken is zeker oud make-up.. Rest is nieuwe make-up dat is oranje.
ik heb DGK maar af en toe eens gekeken, toen kende ik fok ook nog niet, dus dat zou ik niet weten. Maar ik vind het gewoon smerig.quote:Op donderdag 17 maart 2011 10:14 schreef vuurvliegje69 het volgende:
[..]
Weet je nog waar Brian van uit zijn dak ging?? Als Amanda met make-up het bed instapte!
Tjonge wat is die jongen ineens door de mand gevallen. Heeft tie toch lang overgedaan. Zo zie je maar, iedereen heeft wel iets sneaky'squote:Op donderdag 17 maart 2011 10:16 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
wat een ongeloofelijke eikel zeg
Hoop dat hij Karim's haar ook even bijwerkt, na vanavond kan het niet meer.quote:Op donderdag 17 maart 2011 09:57 schreef Tamaartje het volgende:
Servio gaat Gerard vandaag knippen..
Hoop dat het geen gay kapsel wordt
Wil je Karim's haar nog korter?quote:Op donderdag 17 maart 2011 10:19 schreef Day het volgende:
[..]
Hoop dat hij Karim's haar ook even bijwerkt, na vanavond kan het niet meer.
Ik zat met een servio in de trein.Ben er nu nog sjaggo van.
ik ook een dubbele bak senseo kan er nu weer tegen aan. Is gister nou het geheim van Sharon wel of niet geraden net voordat de streamlocks ophielden moest ik weg tot vannochtend?quote:Op donderdag 17 maart 2011 10:19 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
ik heb 'm al op, was lekker, nu weer effe verder hier
Nou bij Gerard heb ik nog niets sneaky's gezien, ik hoop ook niet dat dat gaat komenquote:Op donderdag 17 maart 2011 10:17 schreef vuurvliegje69 het volgende:
[..]
Tjonge wat is die jongen ineens door de mand gevallen. Heeft tie toch lang overgedaan. Zo zie je maar, iedereen heeft wel iets sneaky's
Zou wel lachen zijn.quote:Op donderdag 17 maart 2011 10:20 schreef vuurvliegje69 het volgende:
Als ik Gerard was, zou ik het niet aandurven met Servio. Hij zal maar "per ongeluk" zijn haar verknippen
Het mag wel wat geknipt worden, de achterkant is wel erg dik.. maar ik vind het ook wel leuk zoquote:Op donderdag 17 maart 2011 10:20 schreef CartWOman het volgende:
Ik vind Gerard juistmet dit haar, in plaats van al die gel.
nee, volgens mij niks geraden.quote:Op donderdag 17 maart 2011 10:21 schreef diditje64 het volgende:
[..]
ik ook een dubbele bak senseo kan er nu weer tegen aan. Is gister nou het geheim van Sharon wel of niet geraden net voordat de streamlocks ophielden moest ik weg tot vannochtend?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |