Topquote:Op donderdag 17 maart 2011 08:16 schreef Kwaliteit het volgende:
[..]
beeld/kwaliteit nog niet helemaal op orde maar gaat goedkomen
geluid komt ook goed
Tis wat ze zeggen: Kwaliteitquote:Op donderdag 17 maart 2011 08:13 schreef Kwaliteit het volgende:
Vanavond hebben we waarschijnlijk toch kleurenbeeld![]()
http://www.spixtv.nl/live.php
(ben nu zenders sorteren)
zat het net te denken! dat ze buiten in die tent van cynthia ofzo gaan liggenquote:Op donderdag 17 maart 2011 02:50 schreef schurk65 het volgende:
zou het niet fijn vinden elke nacht dat gevoos op de slaapkamer, zou er zeker wat vanzeggen als ik daar was! ga in de tuin op een bedje voozen onder een deken, zou ik zeggen
Gaat goed komen Kwaliteitquote:Op donderdag 17 maart 2011 08:16 schreef Kwaliteit het volgende:
[..]
beeld/kwaliteit nog niet helemaal op orde maar gaat goedkomen
geluid komt ook goed
Het was dus toch stiekum raak vannacht.....quote:Op donderdag 17 maart 2011 08:59 schreef suzi1 het volgende:
[..]
zat het net te denken! dat ze buiten in die tent van cynthia ofzo gaan liggen
of zou zeggen, dat je voor de tv zonodig moet sexxen allah, maar laat ons even lekker slapen
En daardoor bij de stemmers?quote:Op donderdag 17 maart 2011 09:10 schreef superkokje het volgende:
Hij gaat slijmen bij de dames. Ontbijt op bed
quote:Op donderdag 17 maart 2011 09:12 schreef Capt1caveman het volgende:
Ach jah....
Heeft ie alleen een missertje gemaakt....
Wel voor Mootje, maar daar ligt nog iemand naast.
Kan als bekstekking gezien worden na gisteren...
Na gister wellicht wel en dat weet ie zelf ook, hij begon hier al over te slijmen nadat ze Monique gebroken hadden en ze huilde, om het goed te maken.quote:Op donderdag 17 maart 2011 09:11 schreef superkokje het volgende:
[..]
Yep
Al denk ik dat hij dat nog niet nodig heeft
quote:Op donderdag 17 maart 2011 08:13 schreef Kwaliteit het volgende:
Vanavond hebben we waarschijnlijk toch kleurenbeeld![]()
http://www.spixtv.nl/live.php
(ben nu zenders sorteren)
Ben beneuwd hoe de rest van de mannen hier ook op gaat reageren.quote:Op donderdag 17 maart 2011 09:25 schreef TimeJumper het volgende:
Wat een fakking slijmbal die Flip, hij heeft voor mij totaal afgedaan met zijn gejankomdat hij genomineerd is.
quote:
anders ik welquote:Op donderdag 17 maart 2011 09:26 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
ik wil tè graag zijn hoofd zien als hij te horen krijgt dat ie naar huis moet
Het ziet er naar uit dat hij vanavond als eerste naar binnen mag, dat het gaat tussen Guido en Servio. Philip zal denken dat ie de populairste is, net zoals Laura.quote:Op donderdag 17 maart 2011 09:11 schreef superkokje het volgende:
[..]
Yep
Al denk ik dat hij dat nog niet nodig heeft
Nein.quote:Op donderdag 17 maart 2011 09:31 schreef lin1406 het volgende:
Zijn de geheimen van Sharon en Gerard gisteren nu geraden of toch niet?
Hebben die dat wel meegekregen? dat hij zo zat te zeikenquote:Op donderdag 17 maart 2011 09:26 schreef Urb het volgende:
[..]
Ben beneuwd hoe de rest van de mannen hier ook op gaat reageren.![]()
Waarschijnlijk zo.
Nop, wellicht Tsunami.quote:Op donderdag 17 maart 2011 09:30 schreef vuurvliegje69 het volgende:
Weet iemand op welk geheim Phillip as vrijdag wil gaan drukken? (als hij blijft natuurlijk)
Schijnt dat hij (natuur)ramp heeft gezegd maar dat bleek niet genoeg te zijn.quote:Op donderdag 17 maart 2011 09:32 schreef lin1406 het volgende:
Oh oke, dacht toch echt dat Philip voor het overleven van een tsunami ging
Dat is Lauraquote:
Ja Mo heeft gister in de keuken aan Karm en Gerard opgebiecht wat er gebeurd is.quote:Op donderdag 17 maart 2011 09:31 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Hebben die dat wel meegekregen? dat hij zo zat te zeiken
Nope, Lauwra en Guido en de neprelatie?quote:
Ja Mo heeft zelfs verteld dat flip gedreigd heeft haar nu te zullen nomineren, Gerard was des duivelsquote:Op donderdag 17 maart 2011 09:31 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Hebben die dat wel meegekregen? dat hij zo zat te zeiken
Als Flipje vanavond de dans ontspringt, maken Karim en Gerard het wel wat moeilijker, neem ik aan...quote:Op donderdag 17 maart 2011 09:34 schreef vuurvliegje69 het volgende:
[..]
Ja Mo heeft zelfs verteld dat flip gedreigd heeft haar nu te zullen nomineren, Gerard was des duivels
quote:Op donderdag 17 maart 2011 09:34 schreef vuurvliegje69 het volgende:
[..]
Ja Mo heeft zelfs verteld dat flip gedreigd heeft haar nu te zullen nomineren, Gerard was des duivels
Dat hoop ik welquote:Op donderdag 17 maart 2011 09:36 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Als Flipje vanavond de dans ontspringt, maken Karim en Gerard het wel wat moeilijker, neem ik aan...
Zeker weten, hij is zwaar de lul.quote:Op donderdag 17 maart 2011 09:36 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Als Flipje vanavond de dans ontspringt, maken Karim en Gerard het wel wat moeilijker, neem ik aan...
Maar die mindfucking van flip en Joanne was smerigquote:Op donderdag 17 maart 2011 09:36 schreef suzi1 het volgende:
ja maar vind het ook belachelijk dat mo steeds gaat lopen slijmen dat ze phil echt niet gaat nomineren, want ze vond hem vanaf dag 1 al leuk blabla hou dan gewoon je smoewl
niet dat ik phil erin wil hebben, die mag p.d. het huis uit
Ze hadden wel wat door en zagen wel wat, maar wisten niet precies wat er aan de hand was.quote:Op donderdag 17 maart 2011 09:36 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
oh gelukkig, dacht dat niemand het in de gaten had van die fakking glibberaal.
ja dat had ik graag willen zien, was zelf in slaap geflikkerd voor de tv/pcquote:Op donderdag 17 maart 2011 09:37 schreef vuurvliegje69 het volgende:
[..]
Maar die mindfucking van flip en Joanne was smerig
Too little, too late...quote:Op donderdag 17 maart 2011 09:37 schreef Misiuuu het volgende:
Hahaha Philip heeft erover na gedacht en wil nu punten scoren!
Probeer nog eens?quote:Op donderdag 17 maart 2011 09:38 schreef spapaars het volgende:
Dit vanavond op tv, met een heel cynisch ingesproken stem erbij.
Zo dat was echt niet om aan te zien, zo fucking ziek.quote:Op donderdag 17 maart 2011 09:37 schreef vuurvliegje69 het volgende:
[..]
Maar die mindfucking van flip en Joanne was smerig
Ik hoop dat Flip er vanavond uitgaat, nu nog liever dan Servio.quote:Op donderdag 17 maart 2011 09:38 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Ze hadden wel wat door en zagen wel wat, maar wisten niet precies wat er aan de hand was.
Tot Mootje Geer en Karim gisteravond vertelde wat er werkelijk gebeurde in de middag...
Jaa ze kon beter wel haar bril opzetten..quote:
ehhhhhhhhhhquote:Op donderdag 17 maart 2011 09:42 schreef Misiuuu het volgende:
[..]
Jaa ze kon beter wel haar bril opzetten..
Straks spuit er push uit op haar ei!
Denkt ze Hmm mayo![]()
Voordat die eikel Flip weer zei "trek effe een badjas aan"quote:
En dan straks weer aan het eten komenquote:Op donderdag 17 maart 2011 09:43 schreef suzi1 het volgende:
zo servio heeft zn eigen ontbijt meegenomen
heel zn vinger ging in zn neus
Volledig mee eens, hoewel ik me afvraag in hoeverre Monique's gedrag bij haar tactiek om de finale te halen hoort of dat het echt onbewust is.quote:Op donderdag 17 maart 2011 09:41 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Zo dat was echt niet om aan te zien, zo fucking ziek.
Mo is natuurlijk zo labiel als een bloempot, maar ja, zo ben je dan denk ik, en om daar dan zo gebruik van te maken zeg
[..]
Ik hoop dat Flip er vanavond uitgaat, nu nog liever dan Servio.
Maar als die blijft hoop ik dat hij flink genageld gaat worden door Gerard en Karim![]()
Dan kwam zijn ware aard nog effe boven zeg, die jankerd, een minkukeltje wat niet tegen een nominatie kan![]()
![]()
![]()
![]()
uhwww getverquote:Op donderdag 17 maart 2011 09:43 schreef suzi1 het volgende:
zo servio heeft zn eigen ontbijt meegenomen
heel zn vinger ging in zn neus
Ja daar twijfel ik ook een beetje aan, maar blijft staan dat Flip en Joanne dat niet weten en er vies misbruik van makenquote:Op donderdag 17 maart 2011 09:43 schreef Urb het volgende:
[..]
Volledig mee eens, hoewel ik me afvraag in hoeverre Monique's gedrag bij haar tactiek om de finale te halen hoort of dat het echt onbewust is.
Als het een tactiek is, verdient ze het door te gaanquote:Op donderdag 17 maart 2011 09:43 schreef Urb het volgende:
[..]
Volledig mee eens, hoewel ik me afvraag in hoeverre Monique's gedrag bij haar tactiek om de finale te halen hoort of dat het echt onbewust is.
Nou mocht dat achteraf zo zijn, dan krijgt ze van mij de oscar.quote:Op donderdag 17 maart 2011 09:43 schreef Urb het volgende:
[..]
zeker weten dat dit ook taktiek is. veel janken zodat ze haar niet meer durven te nominerenquote:Op donderdag 17 maart 2011 09:43 schreef Urb het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |