En legde toen 25 euro op het nachtkastje??quote:Op donderdag 17 maart 2011 02:16 schreef Annelies-G het volgende:
LOL. Maik zei volgens mij "dankjewel schatje"
Ah, nu is Mo aan de beurt met een vingerjobquote:
Nee, hij slaaptquote:
En dan neemt ie een hap van zijn boterham en dan roept Guido: wat heb jij nou op je vinger zitten!!!quote:Op donderdag 17 maart 2011 02:19 schreef schurk65 het volgende:
werd er vanavond niet in de dames sk gezegd dat ze een tussendoor bloeding had vanwege doorslikken vd pil??? Gadver de gadver!!!Stapt ie morgen uit bed met zijn vinger nog rood! Heeft die niet eens door die halve hersenloze maik!
Misschien komt er alleen poeder uitquote:Op donderdag 17 maart 2011 02:19 schreef Annelies-G het volgende:
Toch he? vraag ik me serieus af waar ze de horriesmorrie laten.
Ik denk dat Maik op een natte plek mag liggen..quote:Op donderdag 17 maart 2011 02:19 schreef Annelies-G het volgende:
Toch he? vraag ik me serieus af waar ze de horriesmorrie laten.
Hmmm, weet niet hoe oud je bent maar een 80 jarige kan nog wat produceren hoor hehehehequote:Op donderdag 17 maart 2011 02:20 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Misschien komt er alleen poeder uit
Oh nee dat is alleen bij Cos en mij op onze leeftijd toch
Heeft ie morgen een rode snor.quote:Op donderdag 17 maart 2011 02:21 schreef boekenplank het volgende:
Hij kan haar toch wel even oraal verwennen?
Tuurlijk herkenbaar, alleen was ik mijn handen welquote:Op donderdag 17 maart 2011 02:21 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Ik denk dat Maik op een natte plek mag liggen..
Maar toch erg, dat je je dat gaat afvragen, en zo herkenbaar
Ik bedoel dat je je dat gaat afvragen is heel herkenbaar..quote:Op donderdag 17 maart 2011 02:22 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Tuurlijk herkenbaar, alleen was ik mijn handen wel
Dan mag Mo voorlopig even blijven want dat buikje willen we zien groeien!!!quote:Op donderdag 17 maart 2011 02:23 schreef schurk65 het volgende:
zal toch mooi zijn als mo zwanger die toko verlaat en maik terug gaat naar zijn vriendinnetje!!!
Ongewenste sst baby geboren staat er dan over 8 maand in de prive!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |