Wauw, 6 cents per quarter, is 24 centen per jaar. Ze hebben een cash flow van meer dan 1 USD per jaar, en 8,5 USD aan cash op de balans staan die ze maar in obligaties belegd hebben....... tsjeu, dat schiet opquote:NEW YORK (MarketWatch) Cisco Systems Inc. said Friday it would begin paying a dividend for the first time in its history.
The San Jose, Calif., technology companys board of directors approved the initiation of quarterly cash dividends, starting with a payment of 6 cents a share.
Shareholders of record as of March 31 will receive the payment on April 20.
This dividend complements our leading position, and is an important part of our commitment to bring value to shareholders, Chief Financial Officer Frank Calderoni said in a statement.
ja die dus, doet me altijd denken aan Timco, die zaak in Waalre die regelmatig in de fik gaat, en waar altijd de raarste dingen gebeurenquote:Op vrijdag 18 maart 2011 14:27 schreef Sokz het volgende:
Timminco http://www.google.com/finance?q=TSE%3ATIM
quote:Shares of the sporting footwear, apparel, and equipment designer are down $5.41 or 6.33% after reporting fiscal Q3 earnings that missed analyst estimates. Earnings rose 5.2% for the quarter on increasing sales but weaker margins. Higher manufacturing and shipping costs hit the companys bottom line. Nike has been a huge beneficiary of emerging markets growth, so keep an eye on how Japan affects those countries in Asia.
Douwe Egberts heeft al - en gaat nog verder - met het verhogen van de pakken koffie.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 15:21 schreef JimmyJames het volgende:
Ja, ik en iemand anders hier beweerde dat dat maar een miniem deel van hun kosten was
Ik denk dat je dit steeds meer zult zien bij alle afnemers van grondstoffenprijzen. De koffieprijs is bijv giga gestegen maar ik zie dit nog niet terug in de prijs van senseo pads (sara lee).
ik ben lost. Is dat de Belgische centrale bank. Hebben die een beursnotering?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 16:58 schreef tony_clifton- het volgende:
Ik las ergens dat BNB meer winst per aandeel draait dan de beurskoers zelf! Dat ga ik eens onderzoeken...
amai, alleen in Belgiequote:Op vrijdag 18 maart 2011 18:26 schreef tony_clifton- het volgende:
Uhu.
De kleine aandeelhouder wordt wel flink gescrewed door de staat maar soit, daar lopen rechtzaken tegen.
Bij Alex, portefeuilleanalyse en dan naar rendementsontwikkeling. Idem skyhigh met dank aan AMG, mijn favoriet voor dit jaarquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alhoewel ik een fan ben van Binck is dit echt een heel groot minpunt.Ain't nothing to it but to do it.
Greece
We krijgen nu een rekeningnummer die te gebruiken is als bankrekeningnummer (9 cijfers). Het initiatief is goed maar de uitvoering laat te wensen over. Nu ben ik geen noemenswaardig vermogend persoon maar ik kan me voorstellen dat er mensen zijn die miljoenen euro's aan posities niet snel toevertrouwen aan de juiste afhandeling van de postbode en de mailprovider. Ik kijk deze afwikkeling dan ook met argusogen aan.quote:Op zondag 20 maart 2011 13:37 schreef Rejected het volgende:
Je hebt gelijk!
Plus: waarom moeten we nieuwe rekeningnummers krijgen?
Ja. Ik kreeg een nieuw rekeningnummer en wachtwoord terwijl ik mijn account een maand geleden al heb opgezegd. Die opzegging was al helemaal afgehandeld.quote:Op zondag 20 maart 2011 13:16 schreef Mendeljev het volgende:
Vinden jullie de overzetting van rekeningnummers bij Binck ook zo slordig geregeld?
Goed aangepakt! Beurzen flink hoger vanochtend. Vind over het weekend posities toch altijd wel enigszins risicovol tijdens een periode met zo veel onzekerheden. Voor je het weet gebeurt er wel wat in Libie/Japan en staan we bij opening direct flink onder water. Openen onder je stoploss bijvoorbeeld om daarna de weg omhoog te vervolgen. Ben je je positie kwijt wanneer de markt opent en staat er rond een uur of 5 gewoon een nette plus op de bordenquote:Op maandag 21 maart 2011 10:36 schreef macondo het volgende:
Had vorige week een handvol putjes geschreven op Randstad, eindigden ze nét in-the-money omdat het aandeel op 36,96 sloot vrijdag. Door die paar short putjes een partij aandelen geleverd gekregen, openen we vandaag fijn hoger. Direct er maar uitgegooid.
quote:Billionaire investor Warren Buffett said Japans record earthquake is a buying opportunity and he wont sell his shares in the country as its future hasnt been changed because of the temblor.
Buffett canceled a trip this week to Japan to visit a factory owned by Iscar Metalworking Cos.s Tungaloy Corp. in Fukushima prefecture, home to the reactor damaged in the March 11 earthquake and tsunami, and the site of the worst nuclear disaster in 25 years. Buffetts Berkshire Hathaway Inc. (BRK/A) owns 80 percent of Iscar, a maker of cutting tools.
If I owned Japanese stocks, I would certainly not be selling them because of the events of the past 10 days or so, said Buffett, speaking to reporters in the South Korean city of Daegu, where he arrived yesterday to attend a ceremony for a new factory being built by TaeguTec Ltd. Something out of the blue like this, an extraordinary event, really creates a buying opportunity.
....
http://www.bloomberg.com/(...)ng-opportunity-.html
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |