Sonata Arcticaquote:
adem inhouden (niet te langquote:
quote:
Uhm faal jij in Engels?quote:
Hahaquote:
Enter Sandmanquote:
Dude seriouslyquote:
Ja maar dat was een faal hoorquote:Op donderdag 17 maart 2011 00:29 schreef _Fanta het volgende:
[..]
ben alles behalve serieus op het moment, maar heey, mn hik wel wel foetsie!
Kan gebeurenquote:Op donderdag 17 maart 2011 00:31 schreef _Fanta het volgende:
[..]
weet ik, zelf Fanta faalt soms wel eens
quote:Op donderdag 17 maart 2011 00:33 schreef _Fanta het volgende:
[..]
ik vind jou ook wel lekker hoor knetter
Sonata Arcticaquote:Op donderdag 17 maart 2011 00:40 schreef _Fanta het volgende:
klinkt best lekker dit, al heb ik geen flauw idee van wie het is..
Ik moet jou corrigeren maar geen idee waaromquote:Op donderdag 17 maart 2011 00:43 schreef _Fanta het volgende:
lijkt wel beetje op "true fire and flames" ik hou wel van die shit!
Through The Fire And Flamesquote:Op donderdag 17 maart 2011 00:43 schreef _Fanta het volgende:
lijkt wel beetje op "true fire and flames" ik hou wel van die shit!
Ja ik ken dat liedje toch niet, anders had ik hem wel gecorrigeerd jaquote:
Gaat een andere wordenquote:Op donderdag 17 maart 2011 00:44 schreef Stokstaart het volgende:
Slipknot - Wait And Bleed mag ook Ezel
Doet hij welquote:
omdat ik heel grote taalfouten aan het maken ben?quote:Op donderdag 17 maart 2011 00:43 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik moet jou corrigeren maar geen idee waarom
Ja heel grootquote:Op donderdag 17 maart 2011 00:47 schreef _Fanta het volgende:
[..]
omdat ik heel grote taalfouten aan het maken ben?
quote:
wtf u talking bout? i jus talk shit, as useal, so wtf. i rly dont care, im fking epic u noob but still i love u hun!quote:Op donderdag 17 maart 2011 00:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja ik ken dat liedje toch niet, anders had ik hem wel gecorrigeerd ja![]()
Fanta je Engels faalt hard!!
Je weet dat I altijd met hoofdletter geschreven wordt?quote:Op donderdag 17 maart 2011 00:49 schreef _Fanta het volgende:
[..]
wtf u talking bout? i jus talk shit, as useal, so wtf. i rly dont care, im fking epic u noob but still i love u hun!
Nog ergerquote:Op donderdag 17 maart 2011 00:50 schreef _Fanta het volgende:
neh je hebt wel gelijk, mn engels is idd echt best erg
Live was diequote:
Leuken DJ welquote:
Nooit gezien. Ze zouden op Dynamo komen maar toen was die gitarist ziek ofzo.quote:
Graspopquote:Op donderdag 17 maart 2011 00:54 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Nooit gezien. Ze zouden op Dynamo komen maar toen was die gitarist ziek ofzo.
Ratamahatta is ook baas
Dudequote:Op donderdag 17 maart 2011 00:54 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Nooit gezien. Ze zouden op Dynamo komen maar toen was die gitarist ziek ofzo.
Ratamahatta is ook baas
Ik heb al lang gehad wat mij toe kwam en ik heb de radio direct uit gezetquote:Op donderdag 17 maart 2011 00:55 schreef Stokstaart het volgende:
Dit is wel goeden muziek zeg.
Koelkast is vast zn BJ aan het incasseren met de radio op mute
slaap lekker, niet jarige koelkastquote:Op donderdag 17 maart 2011 00:56 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik heb al lang gehad wat mij toe kwam en ik heb de radio direct uit gezet
toen 3 doorsdown kwam.
Slaap lekker allen
Jij ook manquote:Op donderdag 17 maart 2011 00:56 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
toen 3 doorsdown kwam.
Slaap lekker allen
veel plezier in dromenlandquote:
Doe voorzichtig met die oude man hè?quote:
Jij ookquote:Op donderdag 17 maart 2011 00:57 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
veel plezier in dromenland
Hij kan wel wat hebbenquote:Op donderdag 17 maart 2011 00:57 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Doe voorzichtig met die oude man hè?
hoe gaat het met je hert?quote:
Die pit daarquote:
Nog wel.quote:
Dit is wel betere shit hoorquote:Op donderdag 17 maart 2011 00:56 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
toen 3 doorsdown kwam.
Slaap lekker allen
Even een serieuze tip:quote:Op donderdag 17 maart 2011 00:57 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
slaap lekker, niet jarige koelkast![]()
Even quoten voor morgen.quote:Op donderdag 17 maart 2011 00:58 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Even een serieuze tip:
Vraag iets van Montezuma's Revenge aan, staat er net in en da's a capella uit Nederland. Zeer goede covers hebben ze van bekende nummersen sinds vannacht in Draakje.
Viel spass!
Geen idee denkt dat het beestje buiten is. (tijdsverschilquote:Op donderdag 17 maart 2011 00:58 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
hoe gaat het met je hert?
ke so notedquote:Op donderdag 17 maart 2011 00:58 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Even een serieuze tip:
Vraag iets van Montezuma's Revenge aan, staat er net in en da's a capella uit Nederland. Zeer goede covers hebben ze van bekende nummersen sinds vannacht in Draakje.
Viel spass!
leeft ze niet in jouw bed op jouw slaapkamer danquote:Op donderdag 17 maart 2011 00:59 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Geen idee denkt dat het beestje buiten is. (tijdsverschil)
Als ik stop.quote:Op donderdag 17 maart 2011 01:01 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
hoelaat komt draakje eigenlijk?
Als Ez eruit gaatquote:Op donderdag 17 maart 2011 01:01 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
hoelaat komt draakje eigenlijk?
Dat sowiesoquote:
Niet alles in het leven draait om zulke zakenquote:Op donderdag 17 maart 2011 01:01 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
leeft ze niet in jouw bed op jouw slaapkamer dan
quote:Op donderdag 17 maart 2011 01:06 schreef Karzai het volgende:
Wanneer krijgen we de file meldingen? ik moet zo naar m'n werk
Stone sourquote:Op donderdag 17 maart 2011 01:07 schreef Stokstaart het volgende:
Stone Sour - Made Of Scars is ook wel vet en wellicht wat meer random ook
Welke taal is dat?quote:
Nee, Guano Apes.quote:
Dude kijk in je playerquote:
Totaal nietquote:
mijn player geeft nie weer welk nummer er gedraait geword..quote:Op donderdag 17 maart 2011 01:12 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dude kijk in je player
Guano Apes!
Nog meer faal dusquote:Op donderdag 17 maart 2011 01:13 schreef _Fanta het volgende:
[..]
mijn player geeft nie weer welk nummer er gedraait geword..
Ik luister niet eensquote:
Waarom nietquote:
Omdat ik met de dj aan het skypen ben en dus mn geluid uit heb staanquote:
Half 2 beginnenquote:Op donderdag 17 maart 2011 01:15 schreef Stokstaart het volgende:
Je zal er maar weer om 7 uur uitmoeten
Oh dan herhaal ik hem even voor je!quote:Op donderdag 17 maart 2011 01:15 schreef _Fanta het volgende:
[..]
ik doe maar net of ik die opmerking nie gelezen heb
waar ben je op uit dan? ruzie? waarom? het is toch leuk hieroquote:Op donderdag 17 maart 2011 01:16 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Oh dan herhaal ik hem even voor je!
Nog meer faal dus_!
Nog 10 minuten dusquote:
Nergens, nee,quote:Op donderdag 17 maart 2011 01:17 schreef _Fanta het volgende:
[..]
waar ben je op uit dan? ruzie? waarom? het is toch leuk hiero
En 12 uur.quote:
Carequote:Op donderdag 17 maart 2011 01:19 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
ik geniet van mijn eigen muziek
vin eigenlijk da je niet in dit topic mag posten als je radio onz nie hebt opstaan..quote:Op donderdag 17 maart 2011 01:19 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
ik geniet van mijn eigen muziek
okequote:Op donderdag 17 maart 2011 01:20 schreef _Fanta het volgende:
[..]
vin eigenlijk da je niet in dit topic mag posten als je radio onz nie hebt opstaan..
Caro emerald is toch jouw heldinquote:
dan moet ik die zelf aanvoeren, en die heb ik nietquote:Op donderdag 17 maart 2011 01:21 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Caro emerald is toch jouw heldin![]()
Als je nou een x aan koelkast vraagt voor wat extra nummers
Heb je thuis ook alleen maar dat ene nummer dan?quote:Op donderdag 17 maart 2011 01:22 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
dan moet ik die zelf aanvoeren, en die heb ik niet
en luister nu naar een andere c
utubequote:Op donderdag 17 maart 2011 01:23 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Heb je thuis ook alleen maar dat ene nummer dan?
Ik heb wel radio onzin aanstaan maar het geluid staat uit, ik kijk liever naar Amadeus, de film over Mozart een muzikale grootheid.quote:Op donderdag 17 maart 2011 01:20 schreef _Fanta het volgende:
[..]
vin eigenlijk da je niet in dit topic mag posten als je radio onz nie hebt opstaan..
Ahhhquote:
dan mag jij ook nie postenquote:Op donderdag 17 maart 2011 01:24 schreef Karzai het volgende:
[..]
Ik heb wel radio onzin aanstaan maar het geluid staat uit, ik kijk liever naar Amadeus, de film over Mozart een muzikale grootheid.
Als je ballen hebt draai je een plaatje van hem
Luisterdquote:Op donderdag 17 maart 2011 01:29 schreef _Fanta het volgende:
de kracht van radio onz is dat iedereen hiero naar dezelfde muziek luisterd, en als iedereen maar beetje hun eigen muziek gaat luisteren valt het hele idee achter radio onz weg, het juist de kracht van radio onz dat we met zn alle in het topic naar dezelfde muziek luisteren en daarover onze meningen kunne uitwisselen
Ik zag je editquote:Op donderdag 17 maart 2011 01:31 schreef _Fanta het volgende:
ik vind deze muziek wel tof, maar ik kan me voorstellen dat de meeste dames er niet zo van houden, mjah lekkah boeiend, wereld draait nie om jullie. gun ons mannen ook wa
Jaquote:
mjah, als je afgeeft op vrouwen moeten je zinnen wel perfect zijn, anders gaan ze daar weer over lopen zijkenquote:
Je weet dat het zeiken is?quote:Op donderdag 17 maart 2011 01:35 schreef _Fanta het volgende:
[..]
mjah, als je afgeeft op vrouwen moeten je zinnen wel perfect zijn, anders gaan ze daar weer over lopen zijken
utopie is heilig vergeleken bij jouquote:Op donderdag 17 maart 2011 01:35 schreef _Fanta het volgende:
[..]
mjah, als je afgeeft op vrouwen moeten je zinnen wel perfect zijn, anders gaan ze daar weer over lopen zijken
Doe je het nou expres gekke Fantaquote:Op donderdag 17 maart 2011 01:35 schreef _Fanta het volgende:
[..]
Dat sowieso NIET!!quote:Op donderdag 17 maart 2011 01:36 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
utopie is heilig vergeleken bij jou![]()
tevens trusten mensjes
Zo jij gaat vroegquote:Op donderdag 17 maart 2011 01:36 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
tevens trusten mensjes
Je bentquote:Op donderdag 17 maart 2011 01:37 schreef _Fanta het volgende:
[..]
was spelfout die ik bewust maakte om jou te testen, maar je ben geslaagd!
welterusten knetter, en utopie is zeker toffe gast!quote:Op donderdag 17 maart 2011 01:36 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
tevens trusten mensjes
wekker gaat ook vroeg, en ga nog even half uur dromen bij muziekquote:
Hij trollt je gewoon Huppelsquote:
Net als jij 's ochtends doetquote:
K zal straks wel een leuk plaatje voor je aanvragen (met betekenis)quote:Op donderdag 17 maart 2011 01:38 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
wekker gaat ook vroeg, en ga nog even half uur dromen bij muziek
Nee doe ik niet meer.quote:
Ga je ook iets voor mij aanvragen?quote:Op donderdag 17 maart 2011 01:38 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
K zal straks wel een leuk plaatje voor je aanvragen (met betekenis)
Moet je morgen maar teruglezen of zo
quote:Op donderdag 17 maart 2011 01:39 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Nee doe ik niet meer.Sommige mensen waardeerden het echt niet meer
Tietenparadequote:Op donderdag 17 maart 2011 01:39 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ga je ook iets voor mij aanvragen?
de parade met tieten!!quote:
O bah je bent al net zo'n betweter als Coolkastquote:Op donderdag 17 maart 2011 01:40 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
de parade met tieten!!
Dat ding heet niet de tietenparade
Doe ik altijdquote:
Hupje is lief,.quote:
Dat dusquote:
Trusten-kusje op je tietenquote:Op donderdag 17 maart 2011 01:43 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat dus![]()
En nu gaat hupje slapen
Gezellig!quote:Op donderdag 17 maart 2011 01:44 schreef ArnieAlberts het volgende:
Request: De Samsonrock.
IK BEN ER!
slaap lekker krullebolquote:Op donderdag 17 maart 2011 01:45 schreef ArnieAlberts het volgende:
Kreeg al een DM met de link waarheen te verzoeken.
Maar ik ben nu naar bed, goedenacht allen. Dat is waarom ik het in het topic plaatste
weet ik veel, miss doet je dm het niet, dm mij us om te testen?quote:Op donderdag 17 maart 2011 01:48 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
stokstaart zijn dm doet ut niet?
nee ,mijnes doet ut wel.. denk dat stokstaart mij gewoon negeertquote:Op donderdag 17 maart 2011 01:49 schreef _Fanta het volgende:
[..]
weet ik veel, miss doet je dm het niet, dm mij us om te testen?
Wat is er dan liefjequote:Op donderdag 17 maart 2011 01:48 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
stokstaart zijn dm doet ut niet?
ja, da weet ik dan ook nie..quote:Op donderdag 17 maart 2011 01:49 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
nee ,mijnes doet ut wel.. denk dat stokstaart mij gewoon negeert
ik vroeg je of je een gil wou geven.. en je gaf geen gilquote:Op donderdag 17 maart 2011 01:50 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Wat is er dan liefje![]()
Ik dacht dat je sliep
ik had je al eerder dm's gestuurd, maar je reageert nergens opquote:Op donderdag 17 maart 2011 01:51 schreef Stokstaart het volgende:
DM deed net wel raar ja. Bericht kon niet verzonden worden
Maar jou negeren doe ik niet hoor
mag soms best hoor, die krijg al aandacht gnoegquote:Op donderdag 17 maart 2011 01:51 schreef Stokstaart het volgende:
DM deed net wel raar ja. Bericht kon niet verzonden worden
Maar jou negeren doe ik niet hoor
Haha gekkie maar jij ging slapen weetjenog.quote:Op donderdag 17 maart 2011 01:51 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik vroeg je of je een gil wou geven.. en je gaf geen gil
nee ik ging nog een half uur bij de muziek dromen en dan slapenquote:Op donderdag 17 maart 2011 01:52 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Haha gekkie maar jij ging slapen weetjenog.
Geen slapende honden/hertjes wakker maken
Als ik weer niet reageer stuur dan maar via PM. Weet niet waar die DM af en toe last van heeft.quote:Op donderdag 17 maart 2011 01:51 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik had je al eerder dm's gestuurd, maar je reageert nergens op
wel veel vriendinnetjes toch?quote:Op donderdag 17 maart 2011 01:53 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Als ik weer niet reageer stuur dan maar via PM. Weet niet waar die DM af en toe last van heeft.
Zoveel vriendjes heb ik niet op FOK!
Tot nu toe draait Draakje volgens mij alleen random. Of Koelkast heeft dingen aangevraagdquote:Op donderdag 17 maart 2011 01:52 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
nee ik ging nog een half uur bij de muziek dromen en dan slapenmaar toen zag ik dat draakje kwam.. dus heb clouseau
weggeklikt
Valt wel mee.quote:Op donderdag 17 maart 2011 01:53 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
wel veel vriendinnetjes toch?
ik ook niet, maar bijna iedereen haat mij dus zit wel goedquote:Op donderdag 17 maart 2011 01:54 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Valt wel mee.Meer voetbal-nerds eigenlijk.
Zit niet zo te wachten op vrouwelijke aandacht. Jij wel?
Zijn denk ik jaloers dat je naam vereeuwigt is op FOK!quote:Op donderdag 17 maart 2011 01:55 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik ook niet, maar bijna iedereen haat mij dus zit wel goed
quote:Op donderdag 17 maart 2011 01:56 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
![]()
![]()
oeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeh
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
the lion sleeps tonight
dees kan ik ook supergoed zingen vinden dove mensen
Dat is mijn hertquote:
miss ff wat mannelijke herten aan het hosselen, of aan het douchen, wcquote:
gewoon dillie toch?quote:Op donderdag 17 maart 2011 02:00 schreef Stokstaart het volgende:
Als we een kindje samen krijgen noemen we het dan Dillies, Knetter?![]()
klopt dat vind ik ook jammerquote:
Lomp hequote:
maar jonge koelkast en darcli stemmenquote:
Genoemdquote:
Ga ik een beetje van huilenquote:
quote:
Die tekst is emotioneel manquote:
Dat is nooit bewust maar meestal gevolg van een beperking en zelfbeschermingquote:Op donderdag 17 maart 2011 02:07 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
was speciaal voor jou, omdat ik je altijd lievv vind, zelfs als je stom doet
klopt, daarom vind ik je lievv, ik prik daar doorheenquote:Op donderdag 17 maart 2011 02:08 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Dat is nooit bewust maar meestal gevolg van een beperking en zelfbescherming
Die heb jij soms ook
Haha niet te zwoel he straks krijgen mensen in het topic nog argwaan.quote:Op donderdag 17 maart 2011 02:09 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
klopt, daarom vind ik je lievv, ik prik daar doorheen
stokstaart mag mij hatenquote:Op donderdag 17 maart 2011 02:11 schreef _Fanta het volgende:
[..]
niet haten op knetter, ze is best lief op haar manier
maar als hij da mag mag ik da ook toch?quote:Op donderdag 17 maart 2011 02:11 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
stokstaart mag mij haten
Zeg toch dat dat beest baas isquote:Op donderdag 17 maart 2011 02:12 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
check dat hert stoer staan dan
nee, alleen stokstaart heeft privilege.. omdat haat/liefde enzowquote:Op donderdag 17 maart 2011 02:12 schreef _Fanta het volgende:
[..]
maar als hij da mag mag ik da ook toch?
ik zie haar ook nooit poepenquote:Op donderdag 17 maart 2011 02:12 schreef Stokstaart het volgende:
Ik zie haar nooit naar die kamer gebracht worden
Wij zijn elkaars magneten en af en toe draaien we die om en dan stoten we elkaar keihard afquote:Op donderdag 17 maart 2011 02:13 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
nee, alleen stokstaart heeft privilege.. omdat haat/liefde enzow
Dat is dan wel weer superieurquote:Op donderdag 17 maart 2011 02:14 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik zie haar ook nooit poepen
ik zie toch dat je op dat beest geiltquote:Op donderdag 17 maart 2011 02:15 schreef Stokstaart het volgende:
Zo van achter ziet ze er best sexy uit
Had het over jou manquote:Op donderdag 17 maart 2011 02:16 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik zie toch dat je op dat beest geilt
i knowquote:Op donderdag 17 maart 2011 02:15 schreef _Fanta het volgende:
ik maakte ook maar grapje knetter, we kenne elkaar onderhand wel beetje toch?
quote:
Hey we zitten niet voor niks in ONZ tochquote:Op donderdag 17 maart 2011 02:16 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
![]()
goed weerwoord.. slaat alleen nergens op
bekijk de verzoekpagina eens zou ik zeggenquote:Op donderdag 17 maart 2011 02:16 schreef _Fanta het volgende:
vraag me af waneer die tietenparade nou komt!
Niks lamaquote:
we zitten wel in ONZ toch? :Squote:Op donderdag 17 maart 2011 02:17 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Hey we zitten niet voor niks in ONZ tochWat had je gedacht.
Het is vrij kut inderdaadquote:Op donderdag 17 maart 2011 02:18 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
ligt het aan mij of is dit bagger kwaliteit?
klinkt van geen meter iddquote:Op donderdag 17 maart 2011 02:18 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
ligt het aan mij of is dit bagger kwaliteit?
quote:Op donderdag 17 maart 2011 02:18 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
het lijkt bijna alsof dillie jou probeert te verleiden, telkens zo met haar achterwerkje naar je toe
nee, we zitten in onz en ik pas mij goed aanquote:
Hij komt nooit meer terug zei die net ik vroeg het hemquote:Op donderdag 17 maart 2011 02:20 schreef _Fanta het volgende:
[..]
laat um lekker geilen, die jongen zal ook wel zo zn sexuele lusten hebbe
nooit meer terug? waar terug?quote:Op donderdag 17 maart 2011 02:21 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Hij komt nooit meer terug zei die net ik vroeg het hem
Wel jammer
heb je ook toch?quote:Op donderdag 17 maart 2011 02:22 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
volgens het liedje heb ik hele dikke tieten hihi
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |