Sonata Arcticaquote:
adem inhouden (niet te langquote:
quote:
Uhm faal jij in Engels?quote:
Hahaquote:
Enter Sandmanquote:
Dude seriouslyquote:
Ja maar dat was een faal hoorquote:Op donderdag 17 maart 2011 00:29 schreef _Fanta het volgende:
[..]
ben alles behalve serieus op het moment, maar heey, mn hik wel wel foetsie!
Kan gebeurenquote:Op donderdag 17 maart 2011 00:31 schreef _Fanta het volgende:
[..]
weet ik, zelf Fanta faalt soms wel eens
quote:Op donderdag 17 maart 2011 00:33 schreef _Fanta het volgende:
[..]
ik vind jou ook wel lekker hoor knetter
Sonata Arcticaquote:Op donderdag 17 maart 2011 00:40 schreef _Fanta het volgende:
klinkt best lekker dit, al heb ik geen flauw idee van wie het is..
Ik moet jou corrigeren maar geen idee waaromquote:Op donderdag 17 maart 2011 00:43 schreef _Fanta het volgende:
lijkt wel beetje op "true fire and flames" ik hou wel van die shit!
Through The Fire And Flamesquote:Op donderdag 17 maart 2011 00:43 schreef _Fanta het volgende:
lijkt wel beetje op "true fire and flames" ik hou wel van die shit!
Ja ik ken dat liedje toch niet, anders had ik hem wel gecorrigeerd jaquote:
Gaat een andere wordenquote:Op donderdag 17 maart 2011 00:44 schreef Stokstaart het volgende:
Slipknot - Wait And Bleed mag ook Ezel
Doet hij welquote:
omdat ik heel grote taalfouten aan het maken ben?quote:Op donderdag 17 maart 2011 00:43 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik moet jou corrigeren maar geen idee waarom
Ja heel grootquote:Op donderdag 17 maart 2011 00:47 schreef _Fanta het volgende:
[..]
omdat ik heel grote taalfouten aan het maken ben?
quote:
wtf u talking bout? i jus talk shit, as useal, so wtf. i rly dont care, im fking epic u noob but still i love u hun!quote:Op donderdag 17 maart 2011 00:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja ik ken dat liedje toch niet, anders had ik hem wel gecorrigeerd ja![]()
Fanta je Engels faalt hard!!
Je weet dat I altijd met hoofdletter geschreven wordt?quote:Op donderdag 17 maart 2011 00:49 schreef _Fanta het volgende:
[..]
wtf u talking bout? i jus talk shit, as useal, so wtf. i rly dont care, im fking epic u noob but still i love u hun!
Nog ergerquote:Op donderdag 17 maart 2011 00:50 schreef _Fanta het volgende:
neh je hebt wel gelijk, mn engels is idd echt best erg
Live was diequote:
Leuken DJ welquote:
Nooit gezien. Ze zouden op Dynamo komen maar toen was die gitarist ziek ofzo.quote:
Graspopquote:Op donderdag 17 maart 2011 00:54 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Nooit gezien. Ze zouden op Dynamo komen maar toen was die gitarist ziek ofzo.
Ratamahatta is ook baas
Dudequote:Op donderdag 17 maart 2011 00:54 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Nooit gezien. Ze zouden op Dynamo komen maar toen was die gitarist ziek ofzo.
Ratamahatta is ook baas
Ik heb al lang gehad wat mij toe kwam en ik heb de radio direct uit gezetquote:Op donderdag 17 maart 2011 00:55 schreef Stokstaart het volgende:
Dit is wel goeden muziek zeg.
Koelkast is vast zn BJ aan het incasseren met de radio op mute
slaap lekker, niet jarige koelkastquote:Op donderdag 17 maart 2011 00:56 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik heb al lang gehad wat mij toe kwam en ik heb de radio direct uit gezet
toen 3 doorsdown kwam.
Slaap lekker allen
Jij ook manquote:Op donderdag 17 maart 2011 00:56 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
toen 3 doorsdown kwam.
Slaap lekker allen
veel plezier in dromenlandquote:
Doe voorzichtig met die oude man hè?quote:
Jij ookquote:Op donderdag 17 maart 2011 00:57 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
veel plezier in dromenland
Hij kan wel wat hebbenquote:Op donderdag 17 maart 2011 00:57 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Doe voorzichtig met die oude man hè?
hoe gaat het met je hert?quote:
Die pit daarquote:
Nog wel.quote:
Dit is wel betere shit hoorquote:Op donderdag 17 maart 2011 00:56 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
toen 3 doorsdown kwam.
Slaap lekker allen
Even een serieuze tip:quote:Op donderdag 17 maart 2011 00:57 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
slaap lekker, niet jarige koelkast![]()
Even quoten voor morgen.quote:Op donderdag 17 maart 2011 00:58 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Even een serieuze tip:
Vraag iets van Montezuma's Revenge aan, staat er net in en da's a capella uit Nederland. Zeer goede covers hebben ze van bekende nummersen sinds vannacht in Draakje.
Viel spass!
Geen idee denkt dat het beestje buiten is. (tijdsverschilquote:Op donderdag 17 maart 2011 00:58 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
hoe gaat het met je hert?
ke so notedquote:Op donderdag 17 maart 2011 00:58 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Even een serieuze tip:
Vraag iets van Montezuma's Revenge aan, staat er net in en da's a capella uit Nederland. Zeer goede covers hebben ze van bekende nummersen sinds vannacht in Draakje.
Viel spass!
leeft ze niet in jouw bed op jouw slaapkamer danquote:Op donderdag 17 maart 2011 00:59 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Geen idee denkt dat het beestje buiten is. (tijdsverschil)
Als ik stop.quote:Op donderdag 17 maart 2011 01:01 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
hoelaat komt draakje eigenlijk?
Als Ez eruit gaatquote:Op donderdag 17 maart 2011 01:01 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
hoelaat komt draakje eigenlijk?
Dat sowiesoquote:
Niet alles in het leven draait om zulke zakenquote:Op donderdag 17 maart 2011 01:01 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
leeft ze niet in jouw bed op jouw slaapkamer dan
quote:Op donderdag 17 maart 2011 01:06 schreef Karzai het volgende:
Wanneer krijgen we de file meldingen? ik moet zo naar m'n werk
Stone sourquote:Op donderdag 17 maart 2011 01:07 schreef Stokstaart het volgende:
Stone Sour - Made Of Scars is ook wel vet en wellicht wat meer random ook
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |