Ahh bah Mono moet dat nouquote:
Dit dusquote:Op woensdag 16 maart 2011 23:00 schreef Popje-popje het volgende:
[..]
Moet ze wel dr bikini topje uit doen als ze gaat zonnen
ze is daar ook echt spierwitquote:
hoiquote:
quote:Op woensdag 16 maart 2011 23:02 schreef djkoelkast het volgende:
Deze man heeft gewoon zijn best gedaan een gitaarloze set uit te zoeken. Ik buig hier diep voor
quote:Op woensdag 16 maart 2011 23:02 schreef djkoelkast het volgende:
Deze man heeft gewoon zijn best gedaan een gitaarloze set uit te zoeken. Ik buig hier diep voor
Slaap lekker Dragemsquote:Op woensdag 16 maart 2011 23:02 schreef dragems het volgende:
ik ga slapen mensen. tot morgen. (nog 5 dagen en 1 uur)
slaap lekker, veel plezier in dromenlandquote:Op woensdag 16 maart 2011 23:02 schreef dragems het volgende:
Slaap lekkerquote:Op woensdag 16 maart 2011 23:02 schreef dragems het volgende:
Bedankt dragems, het was topquote:Op woensdag 16 maart 2011 23:02 schreef dragems het volgende:
tnxquote:Op woensdag 16 maart 2011 23:02 schreef djkoelkast het volgende:
slaap lekker, was weer een toffe uitzendingquote:Op woensdag 16 maart 2011 23:02 schreef dragems het volgende:
Jarre vind ik ook briljantquote:Op woensdag 16 maart 2011 23:03 schreef Symphonic het volgende:
[..]
tnx
Ik ik heb ook nog geprobeerd om het niet too obvious te maken.
Ik heb 3 dagen muziek van Tomita, JMJ en vangelis
Ik heb Montezuma's Revenge, kan ik wel 2 uur mee vullenquote:Op woensdag 16 maart 2011 23:03 schreef dragems het volgende:
en ik wil op me verjaardag een instrumentloze dagalleen maar a capella
en ik heb denk ik 4 weken non stop acapella muziekquote:Op woensdag 16 maart 2011 23:04 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik heb Montezuma's Revenge, kan ik wel 2 uur mee vullen
Symphonic draait bazenmuziek jonguh!quote:Op woensdag 16 maart 2011 23:05 schreef Boterhamzakje het volgende:
OKE KOELKAST DRAGEMS IS AFGELOPEN KOM JE NU SKYPEN?
Ja je bent gewoon aan het meezingenquote:Op woensdag 16 maart 2011 23:06 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Symphonic draait bazenmuziek jonguh!
quote:Op woensdag 16 maart 2011 23:06 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Symphonic draait bazenmuziek jonguh!
Gelukkig kan niemand dat tegen mij zeggenquote:Op woensdag 16 maart 2011 23:08 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
mijn broertje vraagt net of ik mijn bek niet kan houden
hij wil slapen en waardeert mijn prachtige gezang nietquote:Op woensdag 16 maart 2011 23:09 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Gelukkig kan niemand dat tegen mij zeggen
Tsja we kunnen niet altijd mazzel hebben he... dus hij heeft nu gewoon pechquote:Op woensdag 16 maart 2011 23:10 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
hij wil slapen en waardeert mijn prachtige gezang niet
quote:Op woensdag 16 maart 2011 23:08 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
mijn broertje vraagt net of ik mijn bek niet kan houden
quote:Op woensdag 16 maart 2011 23:10 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Tsja we kunnen niet altijd mazzel hebben he... dus hij heeft nu gewoon pech
quote:Op woensdag 16 maart 2011 23:11 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
idd laat hem maar een koptelefoon ofzow opdoen
mijn broertje heeft pechquote:
Een boeren knetterbroertjequote:Op woensdag 16 maart 2011 23:11 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
mijn broertje heeft pechdit is zo'n heerlijk vals meebleer liedje
Neequote:Op woensdag 16 maart 2011 23:11 schreef djkoelkast het volgende:
Symphonic ken je ook Mo (ook wel The Mo), dat is ook zo'n band met alles er op en er aan, alleen zonder gitaren
van mijn broertje? lolz die wil je niet zien hoorquote:Op woensdag 16 maart 2011 23:12 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Een boeren knetterbroertje![]()
pics!
Ik luister niet. Maar ik vind dat hij mee moet kletsen met onsquote:
Nederlandse band, 3 albums gemaakt, 3x met een andere samenstelling. 3e album is niet zo goed (heeft maar 1 goed nummer), maar de eerste twee hebben echt een heel unieke sound. Ik vind het echt fantastisch.quote:Op woensdag 16 maart 2011 23:12 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Nee
ik ga eens zoeken van de week
Ik vind dat wij naar muziekjes gaan luisteren.quote:Op woensdag 16 maart 2011 23:13 schreef Boterhamzakje het volgende:
[..]
Ik luister niet. Maar ik vind dat hij mee moet kletsen met ons
Zeer goedquote:Op woensdag 16 maart 2011 23:14 schreef ValHallen het volgende:
En hoe is gitaarloze woensdag verlopen?
Goedquote:Op woensdag 16 maart 2011 23:14 schreef ValHallen het volgende:
En hoe is gitaarloze woensdag verlopen?
Mij ook, maar krijg dat niet vaker dan 1x per jaar voor elkaar + er staat een gitaardag tegenoverquote:
Ik zat net voor de grap even door mijn muziek heen te spitten en ik kwam tot de conclusie dat ik ook prima een zooi shows zonder gitaar kan doenquote:
Meer themadagen is wel leuk, dat alle dj's zich aan een bepaald thema moeten houden.quote:
owwww daar weet ik ook wel wat opquote:Op woensdag 16 maart 2011 23:16 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Mij ook, maar krijg dat niet vaker dan 1x per jaar voor elkaar + er staat een gitaardag tegenover
daar ben ik wel voor inquote:Op woensdag 16 maart 2011 23:16 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Meer themadagen is wel leuk, dat alle dj's zich aan een bepaald thema moeten houden.
Bijvoorbeeld een dag alleen Nederlandse producties (in alle genres, als het maar iets met Nederland heeft, bijvoorbeeld componist, uitvoerende, schrijver etc.)
quote:Op woensdag 16 maart 2011 23:17 schreef _Fanta het volgende:
wij feesten omdat djkoelkast jarig is ofnie Carooltje
iets uit mijn jeugdquote:Op woensdag 16 maart 2011 23:18 schreef djkoelkast het volgende:
Whaha Mel & Kim
die was ik bijna vergeten!
Ik was sowieso al van plan om zelf steeds van thema te wisselen. Dikke kans dat ik volgende week alleen maar 60's draai bijvoorbeeld. Of artiesten die beginnen met de letter Gquote:Op woensdag 16 maart 2011 23:16 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Meer themadagen is wel leuk, dat alle dj's zich aan een bepaald thema moeten houden.
Bijvoorbeeld een dag alleen Nederlandse producties (in alle genres, als het maar iets met Nederland heeft, bijvoorbeeld componist, uitvoerende, schrijver etc.)
Het is mijn prille prille jeugd (1987) maar toen was ik al heel erg met muziek bezigquote:
quote:
huh?quote:Op woensdag 16 maart 2011 23:18 schreef djkoelkast het volgende:
Ik ga het eens in de groep gooien om dat 1 dag per jaar te doen, ik vind het wel uitdagend ook
Hihiquote:
quote:
jaquote:Op woensdag 16 maart 2011 23:21 schreef djkoelkast het volgende:
Mel van Mel & Kim is 3 jaar na de release van deze plaat overleden trouwens. Kim leeft nog steeds.
Rooster was leegquote:Op woensdag 16 maart 2011 23:22 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Viro staat in principe al voor 00:00u
ik dacht alquote:Op woensdag 16 maart 2011 23:22 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
ah relax! zometeen lekker chillen met de platen van Viro!!!quote:Op woensdag 16 maart 2011 23:22 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ja en ik krijg pm of hij om 12 uur mag. Dus dan rooster ik in want rooster was leeg.quote:Op woensdag 16 maart 2011 23:23 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Omdat het nog niet zeker was, maar het is in principe gereserveerd.
Viro was eerder, dus als hij zich optijd meldt dan mag hij draaienquote:Op woensdag 16 maart 2011 23:24 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja en ik krijg pm of hij om 12 uur mag. Dus dan rooster ik in want rooster was leeg.
Het rooster was leegquote:Op woensdag 16 maart 2011 23:24 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Viro was eerder, dus als hij zich optijd meldt dan mag hij draaien
quote:Op woensdag 16 maart 2011 23:25 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Omdat ik het nog niet had bijgewerkt, hij was echt eerder. Meer dan een half uur zelfs.
quote:Op woensdag 16 maart 2011 23:22 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 16 maart 2011 23:26 schreef Snuf. het volgende:
Huppel en Koelkast moeten het uitvechten op Runescape
Er valt niets uit te vechten, Viro heeft zich om 22:14u gemeld.quote:Op woensdag 16 maart 2011 23:26 schreef Snuf. het volgende:
Nah ik heb gewoon gelijk.quote:Op woensdag 16 maart 2011 23:26 schreef Snuf. het volgende:
Werk het rooster dan bijquote:Op woensdag 16 maart 2011 23:26 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Er valt niets uit te vechten, Viro heeft zich om 22:14u gemeld.
Dan rooster ik weer uit, want de DM was eerder.quote:Op woensdag 16 maart 2011 23:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nah ik heb gewoon gelijk.
Rooster was leeg, iemand pmt mij, ik rooster in.
vandaag kom je daar nog mee weg ookquote:Op woensdag 16 maart 2011 23:27 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Dat doe ik normaal ook, maar ik ben ook jarig ja
Is dat vandaag ja?quote:Op woensdag 16 maart 2011 23:27 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Dat doe ik normaal ook, maar ik ben ook jarig ja
Hij wil niet eens zeggen hoe oud is geworden is.quote:
gefeliciteerdquote:Op woensdag 16 maart 2011 23:28 schreef djkoelkast het volgende:
Anders heb ik toch geen gitaarvrije dag
maar miss kan huppelmuts ook wel in de uitzending komen dmv skype oid?quote:Op woensdag 16 maart 2011 23:24 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Viro was eerder, dus als hij zich optijd meldt dan mag hij draaien
Zie PIquote:
Ik ga voor 38quote:Op woensdag 16 maart 2011 23:28 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Hij wil niet eens zeggen hoe oud is geworden is.
Bejaarden
Niemand heeft het gevraagdquote:Op woensdag 16 maart 2011 23:28 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Hij wil niet eens zeggen hoe oud is geworden is.
Bejaarden
quote:
quote:Op woensdag 16 maart 2011 23:23 schreef Stokstaart het volgende:
Hoe oud ben je eigenlijk geworden Koelkast?
ik haat school, ben blij dat ik er 10 jaar niks meer mee te maken hebquote:Op woensdag 16 maart 2011 23:30 schreef Snuf. het volgende:
Ik hou van het idee dat ik morgen vrij heb van school
Ahhh weer 18 geworden dusquote:Op woensdag 16 maart 2011 23:31 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik ben geboren in 1980, you do the math
Daarom wijs ik je er ook opquote:
HOAXquote:Op woensdag 16 maart 2011 23:31 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik ben geboren in 1980, you do the math
Ik doe dit jaar eindexamen en als ik mijn best doe ben ik in ieder geval van de middelbare af na dit jaarquote:Op woensdag 16 maart 2011 23:33 schreef _Fanta het volgende:
wat heb je nou aan school, je interesses ontplooien? ik von geen 1 van die vakken op school interessant, nu ben ik vrij en kan ik lekker leren wat ik zelf wil. kutschool
als je het leuk vind is het goed toch, bdoel je moet wa doen in het levenquote:Op woensdag 16 maart 2011 23:34 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Ik doe dit jaar eindexamen en als ik mijn best doe ben ik in ieder geval van de middelbare af na dit jaar
Even oudquote:Op woensdag 16 maart 2011 23:32 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik ben echt niet ouder dan jouw moeder huppel
Als je een MP3 grijs kan draaien draai ik Zombie en deze helemaal grijsquote:Op woensdag 16 maart 2011 23:38 schreef djkoelkast het volgende:
Dit is wel een kutband hoor![]()
Doet me altijd denken aan Zombie. Ik vind dat echt een grafplaat.
Vooral Zombie werkt mij enorm op de zenuwen. Deze ken ik niet.quote:Op woensdag 16 maart 2011 23:39 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Als je een MP3 grijs kan draaien draai ik Zombie en deze helemaal grijs
Hups is 18. Dat red jij niet met je 1980.quote:Op woensdag 16 maart 2011 23:39 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Zij is toch echt ouderEn geen van beiden 38.
ja ooit wel jaquote:Op woensdag 16 maart 2011 23:40 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Hups is 18. Dat red jij niet met je 1980.
die draai ik wel een andere keerquote:Op woensdag 16 maart 2011 23:41 schreef Snuf. het volgende:
Wanted - CranberriesEpisch nummer. Wel gitaren dus niet draaien
Ik kan heel goed met mijn leeftijd omgaanquote:Op woensdag 16 maart 2011 23:40 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Hups is 18. Dat red jij niet met je 1980.
Ik ben altijd vredig.quote:Op woensdag 16 maart 2011 23:42 schreef djkoelkast het volgende:
Valt het jullie ook op dat sinds enkele figuren hier vertrokken zijn hoe vredig de topicreeks is geworden
Tering wat een dikke tieten heeft Huppelsquote:
figuren?quote:Op woensdag 16 maart 2011 23:42 schreef djkoelkast het volgende:
Valt het jullie ook op dat sinds enkele figuren hier vertrokken zijn hoe vredig de topicreeks is geworden
ragboer en al zijn persoonlijkhedenquote:
slaap lekker schatjenquote:Op woensdag 16 maart 2011 23:43 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Ik ben altijd vredig.
En mijn MacBook Pro heeft nog 15% wat gelijk staat aan 45 minutenIk ga maar slapen denk ik. Ik ben moe.
snap ik, vroeg me af wiequote:
ah okquote:Op woensdag 16 maart 2011 23:44 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
ragboer en al zijn persoonlijkheden
Slaap lekkerquote:Op woensdag 16 maart 2011 23:43 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Ik ben altijd vredig.
En mijn MacBook Pro heeft nog 15% wat gelijk staat aan 45 minutenIk ga maar slapen denk ik. Ik ben moe.
Alicia Keys, zou ik ook van wakker worden.quote:Op woensdag 16 maart 2011 23:44 schreef Snuf. het volgende:
Haha mijn hont wordt opeens wakker omdat hij iets hoorde
Bacillenquote:Op woensdag 16 maart 2011 23:44 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
slaap lekker schatjengeen kusjen want bacillen.
veel plezier in dromenland
ik heb het altijd wel tof gevonde hiero, maar wie zijn dr zoal pleitte dan?quote:Op woensdag 16 maart 2011 23:42 schreef djkoelkast het volgende:
Het is dat je het zelf zegtquote:Op woensdag 16 maart 2011 23:45 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
dezen
mijn reacties worden nogal hetzelfde
ik ben er morgen nietquote:Op woensdag 16 maart 2011 23:45 schreef Snuf. het volgende:
[..]
BacillenWeltrusten inderdaad. Ik zie jullie morgen want ik ben vrij tot 17:00 dus ik ga de hele dag nolijven hierzo
school van kwart voor negen tot 4 uurquote:
Spijbelen voor FOK!-radioquote:Op woensdag 16 maart 2011 23:46 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
school van kwart voor negen tot 4 uur
ai da's wel klote, ik zal voor je duimenquote:Op woensdag 16 maart 2011 23:46 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
school van kwart voor negen tot 4 uur
stom beest, geen verstand van muziekquote:Op woensdag 16 maart 2011 23:46 schreef Snuf. het volgende:
Ik hou niet zo van dit lied en mijn hont zo te zien ook niet
uhmm is mijn eerste schooldag in weken.. kan ik niet maken dan wordt ik er af gegooitquote:
Terug naar de basisschool?quote:Op woensdag 16 maart 2011 23:47 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
uhmm is mijn eerste schooldag in weken.. kan ik niet maken dan wordt ik er af gegooit
quote:Op woensdag 16 maart 2011 23:48 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
mijn reactie.. zie vorige reacties
Als je weken niet geweest bent mag je voor je gaat wel checken of ze dat inmiddels niet al gedaan hebben.quote:Op woensdag 16 maart 2011 23:47 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
uhmm is mijn eerste schooldag in weken.. kan ik niet maken dan wordt ik er af gegooit
De hond van Huppel is een Nonnenhontquote:Op woensdag 16 maart 2011 23:47 schreef Symphonic het volgende:
[..]
stom beest, geen verstand van muziek
nee de afspraak is dat ik morgen weer beginquote:Op woensdag 16 maart 2011 23:49 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Als je weken niet geweest bent mag je voor je gaat wel checken of ze dat inmiddels niet al gedaan hebben.
sssssssssssssssssstquote:Op woensdag 16 maart 2011 23:51 schreef Stokstaart het volgende:
In dit nummer zitten best wel gitaren
Hont was toch gestorven?quote:Op woensdag 16 maart 2011 23:51 schreef Snuf. het volgende:
GODVERDOMME KOMT ER ZO EEN HOERENKAT BINNEN MET EEN FUCKING MUIS EN TOEN WILDE ONZE HONT HEM ETEN EN TOEN PAKTE IK DE MUIS AF VAN DE HONT DIE INMIDDELS WAS GESTORVEN EN TOEN WILDE ONZE HONT MIJ BIJTEN EN TOEN TOCH MAAR NIET OMDAT IK ZEI DAT IE NIET MOCHT BIJTEN EN NU HEB IK DE MUIS WEGGEGOOID
en ik heb een foto gemaakt even uploaden
eckte bazen nemen een hertquote:Op woensdag 16 maart 2011 23:52 schreef Snuf. het volgende:
[..]
nee de muis het staat er een beetjen raar idd.
hertjenquote:Op woensdag 16 maart 2011 23:53 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
eckte bazen nemen een hert![]()
http://ww.com/dilliecam
quote:
Dan ben jij ook al oud zeg. Mogen we wel U gaan zeggenquote:Op woensdag 16 maart 2011 23:54 schreef Symphonic het volgende:
Dit nummer is echt een van mijn allerbeste jeugdherinneringen
Ga Knetter daten dan kunnen jullie elke week samen naar Guusquote:
jij bent toch ook oud?quote:Op woensdag 16 maart 2011 23:55 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Dan ben jij ook al oud zeg. Mogen we wel U gaan zeggen
moet dat?quote:Op woensdag 16 maart 2011 23:56 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ga Knetter daten dan kunnen jullie elke week samen naar Guus
ja zeg, blijf niet bezig.. kallem an enzow hequote:
Het verschil is dat je het aan jou ziet.quote:
Change my pitch upquote:Op woensdag 16 maart 2011 23:57 schreef _Fanta het volgende:
maar eigenlijk heb ik vrij weinig met Brabant, mensen zijn echt dom hier. zuipen hele dag bier en slaan hun vrouwen in elkaar, ik voel me nie echt thuis hiero
Ik weet niet waar jij in Brabant woontquote:Op woensdag 16 maart 2011 23:57 schreef _Fanta het volgende:
maar eigenlijk heb ik vrij weinig met Brabant, mensen zijn echt dom hier. zuipen hele dag bier en slaan hun vrouwen in elkaar, ik voel me nie echt thuis hiero
wutt? ik ben heul niet oudquote:Op woensdag 16 maart 2011 23:57 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Het verschil is dat je het aan jou ziet.
Moest tot voor kort nog wel eens mn ID laten zien als ik wiet ging halen
Regio Eindhoven schijnt een van de meest intelligente regio's ter wereld te zijn:quote:Op woensdag 16 maart 2011 23:57 schreef _Fanta het volgende:
Dat zeg ik ook nietquote:Op woensdag 16 maart 2011 23:58 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
wutt? ik ben heul niet oud![]()
ik weet nie meer zo goed wa ik van mensen moet vinde, heb vaak het idee da iedereen maar wa aanklootquote:Op woensdag 16 maart 2011 23:58 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Regio Eindhoven schijnt een van de meest intelligente regio's ter wereld te zijn:
http://www.rtl.nl/%28/act(...)n-van-de-slimste.xml
????quote:Op woensdag 16 maart 2011 23:57 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Het verschil is dat je het aan jou ziet.
Moest tot voor kort nog wel eens mn ID laten zien als ik wiet ging halen
quote:
Maling aan hebbenquote:Op woensdag 16 maart 2011 23:59 schreef _Fanta het volgende:
[..]
ik weet nie meer zo goed wa ik van mensen moet vinde, heb vaak het idee da iedereen maar wa aankloot
Waar precies zeg ik dat je oud bent?quote:
oooh ja nee dat maakt het een heel ander verhaalquote:Op donderdag 17 maart 2011 00:02 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Waar precies zeg ik dat je oud bent?
Zeg alleen dat je een oud voorkomen hebt
En met liefde!quote:Op donderdag 17 maart 2011 00:02 schreef djkoelkast het volgende:
Ik ben niet meer jarig![]()
Ik vond het een topdagIedereen super bedankt, jullie hebben echt belachelijk veel voor me gedaan
Komt goed.quote:Op donderdag 17 maart 2011 00:02 schreef Stokstaart het volgende:
Nu mogen we weer rock draaien mensen
Boks ouwequote:Op donderdag 17 maart 2011 00:02 schreef djkoelkast het volgende:
Ik vond het een topdagIedereen super bedankt, jullie hebben echt belachelijk veel voor me gedaan
ywquote:Op donderdag 17 maart 2011 00:02 schreef djkoelkast het volgende:
quote:Op donderdag 17 maart 2011 00:02 schreef djkoelkast het volgende:
hij zal wel of in slaap zijn gevallen of ruzie/seks met serena hebbenquote:Op donderdag 17 maart 2011 00:04 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Hijheeft ich niet gemeld helaas, hij zal er wel een goede reden voor hebben. Dus valt Eze in
Ik vind het goede redenenquote:Op donderdag 17 maart 2011 00:04 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
hij zal wel of in slaap zijn gevallen of ruzie/seks met serena hebben
ruzie-seksquote:Op donderdag 17 maart 2011 00:04 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
hij zal wel of in slaap zijn gevallen of ruzie/seks met serena hebben
Als je mij al een bejaarde vindt ben ik benieuwd hoe je Koelkast noemtquote:
Sweet Dreamsquote:
Trustequote:
ik weet helemaal niet hoe oud je bentquote:Op donderdag 17 maart 2011 00:06 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Als je mij al een bejaarde vindt ben ik benieuwd hoe je Koelkast noemt
slaap lekker, veel plezier in dromenland, geen kusje omdat bacillen enzowquote:
Bijna der... dert.... driet *snik*quote:Op donderdag 17 maart 2011 00:07 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik weet helemaal niet hoe oud je bent
maar koelkast blijft altijd jong.. komt door popje
slaap lekker meis, veel plezier in dromenlandquote:Op donderdag 17 maart 2011 00:08 schreef Carooltje79 het volgende:
Ik ga ook mijn bedje weer eens opzoeken
Fijne avond nog
ik dacht iets van 45quote:Op donderdag 17 maart 2011 00:08 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Bijna der... dert.... driet *snik*29
Na al die volwassen reacties zekerquote:
Ook welterustenquote:Op donderdag 17 maart 2011 00:08 schreef Carooltje79 het volgende:
Ik ga ook mijn bedje weer eens opzoeken
Fijne avond nog
idd jaquote:Op donderdag 17 maart 2011 00:09 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Na al die volwassen reacties zeker
39?quote:Op donderdag 17 maart 2011 00:09 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
ik word dit jaar oudik ga mijn verjaardag denk ik overslaan, dan blijf ik gewoon wat ik nu ben
;')_!!!!!quote:Op donderdag 17 maart 2011 00:09 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
ik word dit jaar oudik ga mijn verjaardag denk ik overslaan, dan blijf ik gewoon wat ik nu ben
42 en 5 maandenquote:Op donderdag 17 maart 2011 00:10 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
39?
Zal zo Forever Young aanvragen voor jou
Jij hebt een pittig kapsel dus zeg nou maar niks. En je stem op de Radio doet ook vermoeden dat je ouder bent dan je bent.quote:
Huppel mag ik je even complimenteren met je ferme boezemquote:
ik heb heul geen pittig kapselquote:Op donderdag 17 maart 2011 00:11 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Jij hebt een pittig kapsel dus zeg nou maar niks. En je stem op de Radio doet ook vermoeden dat je ouder bent dan je bent.![]()
Bovendien heb jij al veel meer seks gehad ook
Ik heb hem van Scooter, Alphaville, Interactive, Paula Abdul en Bob Dylanquote:Op donderdag 17 maart 2011 00:10 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
39?
Zal zo Forever Young aanvragen voor jou
quote:Op donderdag 17 maart 2011 00:11 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Huppel mag ik je even complimenteren met je ferme boezem
BOB BOB BOB BOBquote:Op donderdag 17 maart 2011 00:11 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ik heb hem van Scooter, Alphaville, Interactive, Paula Abdul en Bob Dylan
Alphaville of Interactivequote:Op donderdag 17 maart 2011 00:11 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ik heb hem van Scooter, Alphaville, Interactive, Paula Abdul en Bob Dylan
Koude macaroniquote:Op donderdag 17 maart 2011 00:12 schreef _Fanta het volgende:
zow, lekker bak macaroni tomaat en paprika leeggewerkt, recht uit de koelkast!, waarom zou ik shit opwarmen als het koud ook lekker smaakt?goed nummer trouwens!
Ditquote:Op donderdag 17 maart 2011 00:13 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
ik heb de gitaren wel gemist
Magnetroni is beterquote:
quote:
Iets met 2 grote pluspuntenquote:Op donderdag 17 maart 2011 00:15 schreef Stokstaart het volgende:
Het was mijn garpje en dan draai je de versie van huppel
Feel the lovequote:Op donderdag 17 maart 2011 00:15 schreef Stokstaart het volgende:
Het was mijn garpje en dan draai je de versie van huppel
True thatquote:
quote:
Die foto's of je tietenquote:Op donderdag 17 maart 2011 00:19 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]_!
Echt. Ik ga ze laten verwijderen
Zhe boobzquote:
Ben thuis wel wat gewend op zich maar de jouwe zijn aanzienlijkerquote:
Gelukkig ben ik ook dik en vadsig, ik moet me dan ook schamen voor mn lichaam las ik netquote:Op donderdag 17 maart 2011 00:22 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ben thuis wel wat gewend op zich maar de jouwe zijn aanzienlijker
Dat je geen last van je rug krijgt zeg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |