Deze moet ik gequote hebbenquote:Op woensdag 16 maart 2011 22:15 schreef BrandX het volgende:
Eens. Dat is ook de reden waarom we hier op FOK! ook geen democratie hebben.
Misschien moeten we je exporteren naar de derde wereld daar zullen ze blij met je zijnquote:Op woensdag 16 maart 2011 22:24 schreef Taartjeh het volgende:
Als ik er niet was dan was dit een arm landje.
We hebben hier in NL anders meer dan genoeg domme kortzichtige poltici zonder visie aan de macht, die de boel weten te verneuken.quote:Op woensdag 16 maart 2011 22:17 schreef Karzai het volgende:
Slimme mensen zijn doortrapt en gemeen, ik heb daarom liever een land waar domme en naieve mensen aan de macht zijn zodat we leuke dingen kunnen doen
Ditquote:Op woensdag 16 maart 2011 22:27 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
We hebben hier in NL anders meer dan genoeg domme kortzichtige poltici zonder visie aan de macht, die de boel weten te verneuken.
Persoonlijk heb ik liever gewoon slimme mensen aan de macht, met zowel een hoog IQ alswel een hoog EQ (minstens net zo belangrijk), die rationeel kunnen nadenken en een langere termijnsvisie hebben, dat kunnen uitvoeren, EN kunnen uitleggen zodat er ook draagkracht voor is...
Ik ren liever in me blote kont door het oerwoudquote:Op woensdag 16 maart 2011 22:27 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
We hebben hier in NL anders meer dan genoeg domme kortzichtige poltici zonder visie aan de macht, die de boel weten te verneuken.
Persoonlijk heb ik liever gewoon slimme mensen aan de macht, met zowel een hoog IQ alswel een hoog EQ (minstens net zo belangrijk), die rationeel kunnen nadenken en een langere termijnsvisie hebben, dat kunnen uitvoeren, EN kunnen uitleggen zodat er ook draagkracht voor is...
Preciesquote:Op woensdag 16 maart 2011 22:29 schreef langspeelplaat het volgende:
alsof politieke mensen slimme dingen doen
Dat wil iedereen.quote:Op woensdag 16 maart 2011 22:27 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Ook slimme mensen kunnen alles naar zich toe nemen en rest andere dumpen als een stuk vuil.quote:Op woensdag 16 maart 2011 22:27 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Gooi het voor de niet goed engels lezende door de ohzo goede google vertalerquote:Op woensdag 16 maart 2011 22:38 schreef Hans_van_Baalen het volgende:
Iemand Chomsky gehoord laatst toevallig? Hij was hier en gaf een lezing!
Kon het er alleen maar mee eens zijn. De tekst (Engels):
http://www.nrcnext.nl/blo(...)mocratie/#more-55866
Doenquote:Op woensdag 16 maart 2011 22:44 schreef Hans_van_Baalen het volgende:
In het NRC van ergens deze week stonden twee pagina's vol met de 'korte' versie. Ik heb em op pdf @ werk, in het Nederlands dus. Zal em morgen wel even uploaden.
Stond nog in m'n mail zelfsquote:
Ah, superquote:Op woensdag 16 maart 2011 22:48 schreef Hans_van_Baalen het volgende:
[..]
Stond nog in m'n mail zelfsis in pdf
http://www.megaupload.com/?d=N0BCG2WE
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |