quote:Op woensdag 16 maart 2011 22:09 schreef Alexxxxx het volgende:
er zit geen Lush in Almere of Utrecht lieve mensen![]()
meet in Koarnjum zal voor iedereen wel te ver zijn
Krijg er wel honger vanquote:Op woensdag 16 maart 2011 22:12 schreef -Peach het volgende:
Koarnjum, is dat een chinees gerecht? :'0
KLIJK UIT IK KOM JE STASH JATTENquote:Op woensdag 16 maart 2011 22:13 schreef miss--moana het volgende:
Poppedopjes ik ga mijn bedje opzoeken, trusten alvast voor straks!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 16 maart 2011 22:13 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
KLIJK UIT IK KOM JE STASH JATTENLolSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Garlic cheese! Double death to you, you lactose intolerant vamp man!
Das ok al zo weid aweeg.quote:Op woensdag 16 maart 2011 22:13 schreef miss--moana het volgende:
Amsterdam heeft wel een Lush en dat 2 keer zelfs!
quote:Op woensdag 16 maart 2011 22:13 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
KLIJK UIT IK KOM JE STASH JATTENEnnnnnn 2 uur reizenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Die vind ik stomquote:Op woensdag 16 maart 2011 22:13 schreef miss--moana het volgende:
Amsterdam heeft wel een Lush en dat 2 keer zelfs!
IK OOK. En ik heb een tof huis. Met een boekenkast met trapje en oxblood Chesterfields!quote:Op woensdag 16 maart 2011 22:14 schreef SpaceInvaders het volgende:
IK WOON VLAKBIJ DEN BOSCH
maar ik heb maar een zielig huis
Friesland?quote:
IK WIL OOK CHESTERFIELDS EN EEN BOEKENKAST MET TRAPJEquote:Op woensdag 16 maart 2011 22:15 schreef -Peach het volgende:
[..]
IK OOK. En ik heb een tof huis. Met een boekenkast met trapje en oxblood Chesterfields!
I haz kniptangquote:Op woensdag 16 maart 2011 22:16 schreef miss--moana het volgende:
Haarlem?? Andere ken ik ''nog'' niet!
Owjaa er zit trouwens serieus een slot op mijn kast waar de Lush in staat![]()
Zit er standaard op hoor daar niet van (het is een kantoorkast) maar hij is dus inbraakveilig
quote:Op woensdag 16 maart 2011 22:17 schreef Alexxxxx het volgende:
als Koarnjum jullie lekker lijkt, kom maar langs
Ojaquote:Op woensdag 16 maart 2011 22:17 schreef miss--moana het volgende:
[..]
Wat wilt gij dan door knippen
Het is geen hangslot
OF JE WORST LUST!!quote:
mijn tuin is groot genoegquote:Op woensdag 16 maart 2011 22:15 schreef SpaceInvaders het volgende:
OO IN DE ZOMER BBQ EN DAN LATEN WE ALEXX BBQEN EN DAN DOEN WE GEWOON A TOT Z BESTELLEN LEKKER MAKKELUK![]()
Slaap wel!quote:Op woensdag 16 maart 2011 22:18 schreef miss--moana het volgende:
Maar......
Nu
Ga
Ik
Echt
Mijn
Bedje
Opzoek.
Trusten!!
Oh Cornjum! Zeg dat daaaan!quote:Op woensdag 16 maart 2011 22:17 schreef Alexxxxx het volgende:
Alexxxxx!!!quote:
Ik zag een open doelquote:
dan neem je oordopjes meequote:Op woensdag 16 maart 2011 22:19 schreef Nune het volgende:
Ik ga niet met jullie meeten hoor, jullie zijn me veel te hysterisch.
quote:Op woensdag 16 maart 2011 22:19 schreef Nune het volgende:
daar hebik tot mijn 19e gewoondquote:Op woensdag 16 maart 2011 22:19 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Oh Cornjum! Zeg dat daaaan!
Volgens mij heb ik wel eens gehandbald in Stiens
voor zover ik weet heeft er onlangs niemand aan mijn worst geproefdquote:
Ik handbal al jaren niet meerquote:Op woensdag 16 maart 2011 22:21 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
daar hebik tot mijn 19e gewoond![]()
We zijn eenjaar geleden van naam veranderd
quote:voor zover ik weet heeft er onlangs niemand aan mijn worst geproefd
Tss!quote:Op woensdag 16 maart 2011 22:19 schreef Nune het volgende:
Klinkt geilquote:Op woensdag 16 maart 2011 22:17 schreef Alexxxxx het volgende:
Squeaky Green vind ik wel bij Jungle passen.quote:Op woensdag 16 maart 2011 22:22 schreef Michelangela het volgende:
Ik heb net met Jungle gedouched, wat een heerlijke geur! Welke shampoo past daar geurtechnisch bij voor lang stijl haar? en zou je Jasmin-etc in kunnen vriezen?
Waarom wil je die invriezen?quote:Op woensdag 16 maart 2011 22:22 schreef Michelangela het volgende:
Ik heb net met Jungle gedouched, wat een heerlijke geur! Welke shampoo past daar geurtechnisch bij voor lang stijl haar? en zou je Jasmin-etc in kunnen vriezen?
Die moet je gewoon elke week in je haar doen, issie zo leeg!quote:Op woensdag 16 maart 2011 22:22 schreef Michelangela het volgende:
Meeten OMG wat heb ik gemist gaan we meeten waar gaan we meteen ik wil meeten gaan we elkaar dan insoppen met jellies enzo?quote:
jou welquote:Op woensdag 16 maart 2011 22:24 schreef Maria2.0 het volgende:
[..]
Meeten OMG wat heb ik gemist gaan we meeten waar gaan we meteen ik wil meeten gaan we elkaar dan insoppen met jellies enzo?
![]()
Dooooooooeeeeeeiiiiiquote:Op woensdag 16 maart 2011 22:26 schreef -Peach het volgende:
quote][ afbeelding ] Op woensdag 16 maart 2011 22:25 schreef Murmeli het volgende:
Mormeltje gaat tukkie doen. Daaaaaag!
Faal? Waar?quote:Op woensdag 16 maart 2011 22:26 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Dooooooooeeeeeeiiiii
[quote]
quotefaal
Ik stem voor richting Den Bosch.quote:Op woensdag 16 maart 2011 22:28 schreef SpaceInvaders het volgende:
IK snap het niet meer
zullen we anders een meet doen met stappen en dan een dronken lushquiz doen
Snie zeep? Bodybutter!quote:Op woensdag 16 maart 2011 22:28 schreef Etcetera het volgende:
Snap the Whip vind ik maar een rare zeep. Ruikt wel lekker
Hyperrrrrrrrrrrrrrrrquote:Op woensdag 16 maart 2011 22:19 schreef Nune het volgende:
D'ohquote:
heb je al een bestelling gedaan?quote:Op woensdag 16 maart 2011 22:30 schreef Nanook24 het volgende:
Ik ga ook mijn bed opzoeken maar nu kan ik jullie in elk geval weer makkelijk terug vinden morgen.
Als het topic dan niet alweer volgekletst is.
Gewoon de lekkere natuurlijk.quote:Op woensdag 16 maart 2011 22:29 schreef SpaceInvaders het volgende:
I haz een dilemma
zal ik vieze chips eten zodat ik wel chips heb maar niet zoveel chips eet, of lekkere zodat ik heel de zak leegvreet maar hee hij is wel lekker
Hahahahahahahaquote:Op woensdag 16 maart 2011 22:16 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
IK WIL OOK CHESTERFIELDS EN EEN BOEKENKAST MET TRAPJE![]()
Nee nog niet, ik krijg een proefje Joy of Jelly van Murmeli en ik moet mijn vriendinnetje nog even vragen of zij nog iets mee wil bestellen.quote:
ja nou gemeetquote:Op woensdag 16 maart 2011 22:32 schreef -Peach het volgende:
Meets zijn eng. Maar ik heb Space al gemeet! Das al 1 nieuw persoon minder
Ik heb met Space samen modder gemaakt.quote:Op woensdag 16 maart 2011 22:32 schreef -Peach het volgende:
Dat schept een bandquote:Op woensdag 16 maart 2011 22:32 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Ik heb met Space samen modder gemaakt.
En Nune meet nietquote:Op woensdag 16 maart 2011 22:32 schreef -Peach het volgende:
quote:Op woensdag 16 maart 2011 22:32 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
ja nou gemeet
HIER *duwt doos in handen*
IK GA NAAR BIOS DOEI
Oh in Egypte wil ik wel meeten.quote:Op woensdag 16 maart 2011 22:34 schreef SpaceInvaders het volgende:
OMG PYRAMIDES
LUSH IN EGYPTE
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 16 maart 2011 22:34 schreef SpaceInvaders het volgende:
OMG PYRAMIDES
LUSH IN EGYPTE
[ afbeelding ]
Ojaquote:Op woensdag 16 maart 2011 22:34 schreef Nune het volgende:
[..]
Correctie, ik meet niet met hysterische mensen.
ik ben heul niet hysterisch in de echtus heur!quote:Op woensdag 16 maart 2011 22:34 schreef Nune het volgende:
[..]
Correctie, ik meet niet met hysterische mensen.
Oh dat stelt mij dan weer gerustquote:Op woensdag 16 maart 2011 22:36 schreef -Peach het volgende:
[..]
ik ben heul niet hysterisch in de echtus heur!
Ik ben ergerquote:Op woensdag 16 maart 2011 22:39 schreef Maria2.0 het volgende:
Mijn naam is Egyptisch?
Ohja en ik meet wel. En ik lijk enorm leuk enzo maar in het echt ben ik heel lelijk en dik.
Boeiend. Lush verzusterd
quote:Op woensdag 16 maart 2011 22:37 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Nee want die homo had het halve flesje olie van 200 euro erin gegooid![]()
![]()
quote:Op woensdag 16 maart 2011 22:39 schreef Maria2.0 het volgende:
Mijn naam is Egyptisch?
Ohja en ik meet wel. En ik lijk enorm leuk enzo maar in het echt ben ik heel lelijk en dik.
Boeiend. Lush verzusterd
Ik ben morgen ziekquote:Op woensdag 16 maart 2011 22:41 schreef Dwyn het volgende:
Ik heb besloten dat ik morgen even naar Den Bosch ga. Gelijk even langs Sephora enzo.
quote:Op woensdag 16 maart 2011 22:42 schreef Alexxxxx het volgende:
ik ben een hippie. maar wel een blije meestal
Oeh, leuk!quote:Op woensdag 16 maart 2011 22:41 schreef Dwyn het volgende:
Ik heb besloten dat ik morgen even naar Den Bosch ga. Gelijk even langs Sephora enzo.
Mijn ex?quote:Op woensdag 16 maart 2011 22:43 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik ben een bom
vol sex meestal![]()
rara wie ben ik
maar wel een leuke!quote:Op woensdag 16 maart 2011 22:43 schreef Maria2.0 het volgende:
Oh! Hippie en albino ook check!
Ik ben een monster
1 meter 62?quote:Op woensdag 16 maart 2011 22:45 schreef Nune het volgende:
Ik ben een vieze verstokte roker met een grauwe huidoh en ik ben ook klein.
PEDOquote:Op woensdag 16 maart 2011 22:46 schreef -Peach het volgende:
Ik ben stiekem een vieze oude man met bierpens
Dan wil ik je alleen meetenquote:Op woensdag 16 maart 2011 22:46 schreef -Peach het volgende:
Neuken?quote:Op woensdag 16 maart 2011 22:46 schreef -Peach het volgende:
O god gaan we weer zo beginnenquote:Op woensdag 16 maart 2011 22:50 schreef SpaceInvaders het volgende:
WIJ WILLEN OOK CENTRAAL EN EEN SC
jij zat toch al in de nagellak sc?quote:Op woensdag 16 maart 2011 22:50 schreef SpaceInvaders het volgende:
WIJ WILLEN OOK CENTRAAL EN EEN SC
quote:Op woensdag 16 maart 2011 22:52 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
jij zat toch al in de nagellak sc?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
I haz Baileys!quote:Op woensdag 16 maart 2011 22:54 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Cola does the trick
[..]
Brabant new kids jeweet
die si gaaffquote:Op woensdag 16 maart 2011 22:55 schreef Maria2.0 het volgende:
Ik heb haar in msn. Arme ik!
Ik luister nu ook dit.
Fuck deze.quote:Op woensdag 16 maart 2011 22:55 schreef SpaceInvaders het volgende:
Oja
als je bij luhs werkt krijg je 50% korting
Wie, Space? Weet je in ieder geval dat er genoeg gespreksstof is.quote:Op woensdag 16 maart 2011 22:55 schreef Maria2.0 het volgende:
Ik heb haar in msn. Arme ik!
Ik luister nu ook dit.
50!!! Das nog es de moeite!quote:Op woensdag 16 maart 2011 22:55 schreef SpaceInvaders het volgende:
Oja
als je bij luhs werkt krijg je 50% korting
alleen ik whatsapp jou niet zo vaak als de 'normale' mensen hoorquote:Op woensdag 16 maart 2011 22:57 schreef automatic_ het volgende:
Ik heb Space op MSN én bij Whatsapp!
Hihi, ik overleef dat dan wel hoorquote:Op woensdag 16 maart 2011 22:57 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
alleen ik whatsapp jou niet zo vaak als de 'normale' mensen hoor
wees blij
O je wilt foto's, locaties, ingesproken dingenquote:Op woensdag 16 maart 2011 22:58 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Hihi, ik overleef dat dan wel hoor
Ik vond hem niet lekker. Beetje zurig.quote:Op woensdag 16 maart 2011 22:59 schreef Dwyn het volgende:
Weet iemand of Summer Pudding Soap lekker is?
Whatsapp ik ook! Over paarse kabouters in bad ging het. Nu gaat ik echt slapen. Morgen jakkiecursus.quote:Op woensdag 16 maart 2011 22:57 schreef automatic_ het volgende:
Ik heb Space op MSN én bij Whatsapp!
JA JA JAquote:Op woensdag 16 maart 2011 22:59 schreef Dwyn het volgende:
Slapensteinquote:Op woensdag 16 maart 2011 22:59 schreef -Peach het volgende:
[..]
Whatsapp ik ook! Over paarse kabouters in bad ging het. Nu gaat ik echt slapen. Morgen jakkiecursus.
Ik vind hem niet fijn.quote:Op woensdag 16 maart 2011 22:59 schreef Dwyn het volgende:
ik ook niet, ruikt niet zo lekker. Ik heb nog een stuk liggen als je proefje wilt Dwyn?quote:
Ik vind hem tegenvallenquote:Op woensdag 16 maart 2011 22:59 schreef Dwyn het volgende:
Nou gernequote:Op woensdag 16 maart 2011 23:02 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Als gij wilt ken ik wel een stukkie snije
Wa hedde gij danquote:Op woensdag 16 maart 2011 23:03 schreef Dwyn het volgende:
Wil je er een proefje voor terug? Ik heb niet veel bijzonders heur.
Lovebirdsquote:Op woensdag 16 maart 2011 23:02 schreef Maria2.0 het volgende:
Godver, ben ik de enige die hem lekker vind, heb ik hem weggegeven![]()
Ik ben momenteel bezig aan "project maak Lovebirds op".
Ikwil wel rub rub rub proberenquote:Op woensdag 16 maart 2011 23:07 schreef Dwyn het volgende:
Woosh
Sweety Pie
The Joy of Jelly
Iced Wine
Calacas (bijna op)
Snow Fairy
Happy Hippy
Dreamwash
Rub Rub Rub
It's Raining Men
Karma (stuk)
Proefje Demon in the Dark
Proefje Sultana of Soap
Imperialis
Breath of Fresh Air
Kan dat veilig in zo'n ziplock zakje?quote:Op woensdag 16 maart 2011 23:08 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ikwil wel rub rub rub proberen
Ja vast welquote:
Best wel vloeibaar. Ik vind hem een beetje naar Woosh ruiken!quote:Op woensdag 16 maart 2011 23:10 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja vast wel
Geen idee hoe vloeibaar het is
waar ruikt t trouwens naar, als t naar creme anglaise ruikt mag je t houden
of naar karma
quote:Op woensdag 16 maart 2011 23:22 schreef Maria2.0 het volgende:
Ik luister echt nostalgie![]()
Dit is de muzikale summerpudding ofzo. Om in Lush termen te blijven
Jezus, toen was ik...eh jong!quote:Op woensdag 16 maart 2011 23:22 schreef Maria2.0 het volgende:
Ik luister echt nostalgie![]()
Dit is de muzikale summerpudding ofzo. Om in Lush termen te blijven
Ik vind Snowglobe lekker fris!! en de geur WAUW!!!quote:Op woensdag 16 maart 2011 23:39 schreef kahlie het volgende:
Ik laat alle muziekjes voor wat het is.. ik ga m'n nest in.
Waarom zitten hierzo snowglobe zeep lovers trouwens? Ik heb hem nog van de Ming KerstBox maar hij is nog veilig opgeborgen... waarom is hij zo bijzonder?
Ik vond dat + barbecuen wel een goed plan.quote:Op donderdag 17 maart 2011 09:17 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ja zullen we eerst bedenken wat het plan is? Naar Den bosch en dan met zn alleen in de trein naar boxtel?![]()
Of bij iemand anders
Ja en dan bij A tot Z, dat is goed spul en je krijgt er salades sauzen de BBQ alles bij en je hoeft niet af te wassenquote:Op donderdag 17 maart 2011 09:19 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Ik vond dat + barbecuen wel een goed plan.
quote:Op donderdag 17 maart 2011 09:21 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja en dan bij A tot Z, dat is goed spul en je krijgt er salades sauzen de BBQ alles bij en je hoeft niet af te wassen
I'm in!quote:Op donderdag 17 maart 2011 09:21 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja en dan bij A tot Z, dat is goed spul en je krijgt er salades sauzen de BBQ alles bij en je hoeft niet af te wassen
Jij was hyperrrrrrrrr gisteravond! Ben blij dat ik naar bed moest anders was ik mee gaan doen en had ik om 3 uur nog liggen stuiteren. Adhd jeweetz...quote:
quote:Op donderdag 17 maart 2011 09:35 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Jij was hyperrrrrrrrr gisteravond! Ben blij dat ik naar bed moest anders was ik mee gaan doen en had ik om 3 uur nog liggen stuiteren. Adhd jeweetz...
Ik bedoel meer dat ik oud en saai ben. En ik drink niet (bijna niet dan...)quote:
Ik drink bijna nooit hoorquote:Op donderdag 17 maart 2011 09:36 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Ik bedoel meer dat ik oud en saai ben. En ik drink niet (bijna niet dan...)
Jamaar in het echt was je wel leukquote:Op donderdag 17 maart 2011 09:40 schreef Dwyn het volgende:
Volgens space was ik een bibliotheekmuts vanwege mijn ava.
Ik drink ook, maar wil me niet inhouden.. Wacht.. Err...quote:Op donderdag 17 maart 2011 09:40 schreef Dwyn het volgende:
Ik drink wel, maar ik kan me wel inhouden hoor.
quote:Op donderdag 17 maart 2011 09:41 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Jamaar in het echt was je wel leuk
Moniek:quote:Op donderdag 17 maart 2011 09:41 schreef SpaceInvaders het volgende:
O willen jullie even mn comment section testen? Ik heb hem meer anti spam gemaakt met een simpele wiskundesom even lacquercocktail aanklikken in mn onderschrift, danku
Gaat dat nog steeds over je parfum?quote:Op donderdag 17 maart 2011 09:42 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ik drink ook, maar wil me niet inhouden.. Wacht.. Err...
Frustraties moment: Weer geen reacties op mijn pb en nog geen geld terug gestort op mijn rekening*stuk ongeduld is*
irritant zeg! stomme mensen!quote:Op donderdag 17 maart 2011 09:42 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Frustraties moment: Weer geen reacties op mijn pb en nog geen geld terug gestort op mijn rekening*stuk ongeduld is*
Vanillary vraagt elke dag aan me wanneer hij nu naar zn nieuwe baasje magquote:Op donderdag 17 maart 2011 09:42 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 17 maart 2011 09:47 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Vanillary vraagt elke dag aan me wanneer hij nu naar zn nieuwe baasje mag
Kloptquote:Op donderdag 17 maart 2011 09:53 schreef miss--moana het volgende:
Maar Space!
De afstand voor mij is dan net zo groot qua reizen als voor jou naar de meet in Almere.
dat heet verslaving!quote:Op donderdag 17 maart 2011 09:50 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik weet niet waarom maar ik heb de laatste tijd echt een 'gotta catch em all' gevoel bij douchegels
quote:Op donderdag 17 maart 2011 09:55 schreef Dwyn het volgende:
Ik neem mijn studieboek mee in de trein, dan doe ik nog wat nuttigs vandaag.
MIsschien moeten we een paar opties voorschotelen en iedereen laten stemmenquote:Op donderdag 17 maart 2011 09:54 schreef SpaceInvaders het volgende:
Mja ik ga nu niet zeggen dat dit de enige meet optie is heur, ik vind meeste stemmen gelden beter
Yup! Vanaf hier 54 minuten dus tiet zat om te lezen.quote:Op donderdag 17 maart 2011 09:55 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
![]()
Je gaat naar Den Bosch toch?
Lawlquote:Op donderdag 17 maart 2011 09:56 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Yup! Vanaf hier 54 minuten dus tiet zat om te lezen.Ik heb een heel lijstje van andere dingen die ik ook moet halen.
Hahah slecht hoor. Ik heb dit semester geen college op donderdag en vrijdag.quote:
quote:Op donderdag 17 maart 2011 09:59 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik moest sporten van 09.15 tot 14.30
jadoei
Ja, dan zou ik me ook ziekmelden.quote:Op donderdag 17 maart 2011 09:59 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik moest sporten van 09.15 tot 14.30
jadoei
Doeiiiiquote:Op donderdag 17 maart 2011 10:01 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Ja, dan zou ik me ook ziekmelden.![]()
Nou meisjes, ik ga richting station lopen! Tot straks!
+1quote:Op donderdag 17 maart 2011 09:50 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik weet niet waarom maar ik heb de laatste tijd echt een 'gotta catch em all' gevoel bij douchegels
nee, hoezo? wat zeggen ze er nu over dan?quote:Op donderdag 17 maart 2011 10:08 schreef SpaceInvaders het volgende:
Snappen jullie nog iets van die kernreactoren?
Jaaaaa, ik duik zo weer de douche in. Nu met Calacas voor de eerste keerquote:
Calacas is zo lekker! Snoepjesquote:Op donderdag 17 maart 2011 10:10 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Jaaaaa, ik duik zo weer de douche in. Nu met Calacas voor de eerste keer
Ja eerst konden ze niet koelen met helicopters door straling en nu opeens wel en nu willen ze weer stroom hervatten ofzoquote:Op donderdag 17 maart 2011 10:10 schreef Murmeli het volgende:
[..]
nee, hoezo? wat zeggen ze er nu over dan?
ik wil trouwens niet alle douchegels. flying fox hoef ik niet, grass niet, tramp niet, bahdiebah!
quote:Op donderdag 17 maart 2011 10:12 schreef Maria2.0 het volgende:
Ik zou trouwens zeggen: Regel een VIPFOKBBQ avond bij Lush. Is best lucratief voor die lui ook.
ik heb het niet zo op die natuurgeurtjes.quote:Op donderdag 17 maart 2011 10:11 schreef Maria2.0 het volgende:
Yeuwwww. Meet...I'm in!
Murmeli, je noemt nou juist de lekkere gels op
maar dat is niet lucratief voor onsquote:Op donderdag 17 maart 2011 10:12 schreef Maria2.0 het volgende:
Ik zou trouwens zeggen: Regel een VIPFOKBBQ avond bij Lush. Is best lucratief voor die lui ook.
Ok dan, dan ga ik er nogmaals aan snuffen. Ik gebruik heel weinig zeep. Porridge staat nu hier in de douche, want die scrubt ook zo lekker enne The Godmother voor vriendlief. Die houdt van zoet. Brrrr....quote:Op donderdag 17 maart 2011 09:19 schreef miss--moana het volgende:
[..]
Ik vind Snowglobe lekker fris!! en de geur WAUW!!!![]()
![]()
Dus ik zou aanraden om hem snel te gebruiken, enne als je hem kwijt wil dan weet ik wel een huisje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |