quote:
Op dinsdag 16 augustus 2011 00:05 schreef DJN het volgende:Oké, dank jullie wel.
Ik heb trouwens ook nog geen slaapplek daar, aangezien ik thuis blijf wonen in Alkmaar en ik niemand ken die in Amsterdam woont. Ik zou niet weten hoe ik op zo'n korte termijn nog aan een slaapplek kan komen. Tips misschien?
Je kan kennissen proberen, vrienden, en het wordt aangeraden om een matje en slaapzak mee te nemen, zodat je daar evt bij een mede student ofzo kan slapen. Zelf vind ik het nogal raar om zo maar bij iemand op de stoep te staan, maar het schijnt dat dit ieder jaar zo gebeurt en dat er weinig vreemds aan is.
Een andere optie is dit:
http://www.vuideeweek.nl/(...)jaars/82-ideeweek/95Op maandag zijn er een beperkt aantal plekken die NIET gereserveerd kunnen worden, dan kan je overnachten in een sporthal volgens mij.
Je kan ook de eerste dag de laatste trein naar huis nemen. En misschien een dag later, als je iemand vindt waarmee het klikt, dat je overweegt om bij hem/haar te logeren.
Ik heb me trouwens nog nergens voor ingeschreven, taaltoetsen, vakken etc, moet dat echt nu al of wordt dat nog uitgelegd op de 1e dag? Heb zover ik weet geen enkel mail binnen gehad.