Dat zeg ik..quote:
hehe, ik ben ze gewend geworden vandaagquote:Op woensdag 16 maart 2011 20:57 schreef Stuart het volgende:
Sorry, ik weet dat de lapo nogal flauw was
Verkoop start zaterdag pasquote:Op woensdag 16 maart 2011 20:57 schreef JJH het volgende:
Hoe duur zijn de weekendtickets? Wil ik dat weten?
Hoe duur is het dan eigenlijkquote:Op woensdag 16 maart 2011 20:57 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dat zeg ik..
Jammer dat het zo duur is
Ik ga het wel weer zielig in mijn kamertje via 3FM volgen
Nu ik de lijst met namen heb gezien zou ik er ook wel naartoe willenquote:Op woensdag 16 maart 2011 20:59 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe duur het dit jaar is. Verkoop start zaterdag pas
Echt?quote:Op woensdag 16 maart 2011 21:00 schreef JJH het volgende:
Weekend: 3-dagen kaart incl. camping: ¤ 150,00 (excl. ¤ 5,00 servicekosten)
Dat valt nog wel enigzins een heel klein beetje mee...
Dat vind ik niet duur als het inclusief camping is en dat voor 3 dagenquote:Op woensdag 16 maart 2011 21:00 schreef JJH het volgende:
Weekend: 3-dagen kaart incl. camping: ¤ 150,00 (excl. ¤ 5,00 servicekosten)
Dat valt nog wel enigzins een heel klein beetje mee...
Dagkaarten zijn 75,-quote:Op woensdag 16 maart 2011 21:01 schreef iBenny het volgende:
[..]
Echt?
Eigenlijk wel.. maar ik ben dan weer geen fan van die camping
Je zult vast een contractje daarover getekend hebben, lees dat eerst eens na.quote:Op woensdag 16 maart 2011 21:04 schreef Crazy-M het volgende:
Blerg, volgens mij proberen ze me van het werk te bereiken voor auto wissel
verhaal (waar ik absoluut niet mee eens ben)
ik en een collega hebben bijna 2 jaar terug een auto vd zaak gekregen. ik 2 maanden eerder dan hem. Beide dezelfde auto alleen andere kleur. Die mochten we zelf kiezen.
Nu zijn we samen gegaan met een ander bedrijf sinds een jaar en is alles anders.
Nu kreeg ik een mail van de nieuwe baas: Jah je collega rijdt teveel kilometers dus we ruilen jullie autos om.
Bekijk het is ff. Ik heb gelijk terug gemaild dat ik zelf ook ruim 1100 km per week maak. En nu prbeerde iemand me al in de auto te bellen (maar als ik rijd neem ik niet op) en ook mn andere collega tijdens het eten. Ik ga hier dus mooi niet mee akkoord. zeker aangezien ik weet dat mn collega prive ook naar oosterijk rijdt en dergelijke. Ik rij puur zakelijk 1100 km per week.
Lowlands.quote:Op woensdag 16 maart 2011 21:03 schreef charmed_angel het volgende:
Ik dacht dat het al uitverkocht was
Wat is er uitverkocht dan?
Dat vind ik niet extreem duur gezien de namen die er komenquote:Op woensdag 16 maart 2011 21:05 schreef JJH het volgende:
[..]
Dagkaarten zijn 75,-
En ik ben nog nooit op een festivalcamping geweest, maar het lijkt me geniaal.
mja staat niks over dit punt in als ik me niet vergis.quote:Op woensdag 16 maart 2011 21:06 schreef JJH het volgende:
[..]
Je zult vast een contractje daarover getekend hebben, lees dat eerst eens na.
* Crazy-M belt alvat 112quote:
Dan kunnen ze inderdaad beter hem op zijn gedrag aanspreken. Jullie mogen er ook onbeperkt prive mee rijden?quote:Op woensdag 16 maart 2011 21:07 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
mja staat niks over dit punt in als ik me niet vergis.
Maar dan nog: omdat HIJ teveel KM maakt. moet ik wisselen ?
jah, en dan wel belasting betalenquote:Op woensdag 16 maart 2011 21:17 schreef JJH het volgende:
[..]
Dan kunnen ze inderdaad beter hem op zijn gedrag aanspreken. Jullie mogen er ook onbeperkt prive mee rijden?
jah, maar jah, lease is 3 jaar of tot de 150kquote:Op woensdag 16 maart 2011 21:19 schreef JJH het volgende:
[..]
En dat doet hij ook netjes?
Dan zie ik het probleem niet zo.
Dan mogen ze er helemaal niets van zeggen. Einde termijn, auto naar de leasemij toe, en een nieuwe uitzoeken.quote:Op woensdag 16 maart 2011 21:19 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
jah, maar jah, lease is 3 jaar of tot de 150k
laat hem dan lekker kilometers oprijden en inleveren
Leasequote:Op woensdag 16 maart 2011 21:19 schreef JJH het volgende:
Is het trouwens lease, of heeft het bedrijf de auto's gekocht?
jah lijkt mij ook.quote:Op woensdag 16 maart 2011 21:20 schreef JJH het volgende:
[..]
Dan mogen ze er helemaal niets van zeggen. Einde termijn, auto naar de leasemij toe, en een nieuwe uitzoeken.
Die contracten zitten zo dichtgetimmerd.quote:Op woensdag 16 maart 2011 21:20 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
jah lijkt mij ook.
zal morgen wel gebeld worden![]()
lekker ruzie maken terwijl ik bij de klant ben
mja, bekeuringen krijg ik rechtstreeks vanaf de lease maatschappijquote:Op woensdag 16 maart 2011 21:21 schreef JJH het volgende:
[..]
Die contracten zitten zo dichtgetimmerd.
Ik dacht eerst dat het nog wat met de inruil te maken had, maar dat valt dus ook weg.
Neequote:
Daarom nietquote:
Daarom is geen reden, als je van de trap af valt ben je snel beneden.quote:
Kleren.quote:Op woensdag 16 maart 2011 21:29 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja lekker schoon in me bedje...
aan het bedenken wat ik morgen aan doe
Trusten.quote:Op woensdag 16 maart 2011 21:29 schreef Crazy-M het volgende:
mensen, ik ga lekker slapen![]()
slaap lekker allen en tot morgen
weltrustenquote:Op woensdag 16 maart 2011 21:29 schreef Crazy-M het volgende:
ja maar welkequote:
Trusten Crazyquote:Op woensdag 16 maart 2011 21:29 schreef Crazy-M het volgende:
Wishlistquote:
Sommige mensen.quote:Op woensdag 16 maart 2011 21:54 schreef iBenny het volgende:
lichte brandwond van schuursponsje?______!
Daar kreeg ik zelfs de verf van een caravan mee afquote:Op woensdag 16 maart 2011 21:57 schreef JJH het volgende:
[..]
Sommige mensen.
Een wondersponsje, the fuck. :'D
Kun je nagaan,quote:Op woensdag 16 maart 2011 21:59 schreef Kally het volgende:
[..]
Daar kreeg ik zelfs de verf van een caravan mee af
Begint hier ook weerquote:Op woensdag 16 maart 2011 22:03 schreef JJH het volgende:
Geer heeft mij voorzien van mijn allereigenste kattenvachtje.
Tjeumig wat haart dat beest weer op het momen!
Bert z'n vacht heeft gelukkig nog niet door dat het voorjaar aan het worden is.quote:
Mijn poef heeft een vacht extra iedere dag, liggen ze te stoeien eropquote:Op woensdag 16 maart 2011 22:04 schreef JJH het volgende:
[..]
Bert z'n vacht heeft gelukkig nog niet door dat het voorjaar aan het worden is.
Anders loop ik straks tot aan m'n enkels in kattenhaar.
Die koop je bij die groene hoed en ik stuur het welquote:Op woensdag 16 maart 2011 22:06 schreef charmed_angel het volgende:
siep waar haal ik dan een painting boot vandaan
En heb nog 1 facing paint nodig
quote:Op woensdag 16 maart 2011 22:07 schreef Kally het volgende:
[..]
Die koop je bij die groene hoed (bij build onderin) en ik stuur het wel
Katten zijn leuk, maar 2x peer jaar kun je blijven zuigen.quote:Op woensdag 16 maart 2011 22:06 schreef Kally het volgende:
[..]
Mijn poef heeft een vacht extra iedere dag, liggen ze te stoeien erop
groene hoed/?? Whahaha ok is goed...quote:Op woensdag 16 maart 2011 22:07 schreef Kally het volgende:
[..]
Die koop je bij die groene hoed en ik stuur het wel
Doei Hansquote:Op woensdag 16 maart 2011 22:08 schreef JJH het volgende:
Ik ben nog ff de deur uit.
Welterusten voor zometeen.
Al gedaanquote:Op woensdag 16 maart 2011 22:09 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
thx
Stuur jij een face paint
Welterustenquote:Op woensdag 16 maart 2011 22:08 schreef JJH het volgende:
Ik ben nog ff de deur uit.
Welterusten voor zometeen.
ik was hem al kwijtquote:Op woensdag 16 maart 2011 22:19 schreef PatriQue89 het volgende:
Ze heeft dr zender in bad laten vallen
Dan moet ze ff naar de Kamer van de Waarheid om een nieuwe te halen.quote:Op woensdag 16 maart 2011 22:19 schreef PatriQue89 het volgende:
Ze heeft dr zender in bad laten vallen
Plus sanctie, neem ik toch aan?quote:Op woensdag 16 maart 2011 22:20 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dan moet ze ff naar de Kamer van de Waarheid om een nieuwe te halen.
ik heb al op het knopje gedruktquote:Op woensdag 16 maart 2011 22:20 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dan moet ze ff naar de Kamer van de Waarheid om een nieuwe te halen.
quote:Op woensdag 16 maart 2011 22:21 schreef iBenny het volgende:
[..]
Yup... 2500euro uit dr kluis en een zware opdracht
Je krijgt de geheime missie om 's nachts al het eten en drinken te nuttigen, wat er maar in huis te vinden is!quote:
quote:Op woensdag 16 maart 2011 22:25 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Je krijgt de geheime missie om 's nachts al het eten en drinken te nuttigen, wat er maar in huis te vinden is!
dat is niet veelquote:Op woensdag 16 maart 2011 22:25 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Je krijgt de geheime missie om 's nachts al het eten en drinken te nuttigen, wat er maar in huis te vinden is!
die komt er nietquote:Op woensdag 16 maart 2011 22:28 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Maarr... deze missie gaat pas in, als de nieuwe voorraad er is!
Weltrustenquote:
quote:Op woensdag 16 maart 2011 22:32 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik krijg net door dat de restjes van de meet naar jou gaan!
Sweet dreamsquote:Op woensdag 16 maart 2011 22:37 schreef charmed_angel het volgende:
Ik zag siepie lopen in cv
Ik ga ook slapen
Veel plezier dan maar en alvast welterusten Patquote:Op woensdag 16 maart 2011 22:40 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik ga nog even Flikken Maastricht kijken.. en dan.. Slapen
Ruilenquote:Op donderdag 17 maart 2011 07:49 schreef Lutte het volgende:
Lalallalala, ik ben zo wakker.
Ik ging om negen uur naar bed, ik sliep gewoon al om kwart over tien en heb tot kwart over zeven geslapen.
Dus nu ben ik niet moe meer.
Jippiejajee.
3 kwartier maarquote:Op donderdag 17 maart 2011 08:52 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik was blij met mn weekend.. Tot ik besefte dat ik naarschool
moest.. Gelukkig maar 3 kwartier..
Daarna wegen..
Als ik thuis kom:
-post lopen ( goddank is het maar der helft van wat t normaal is )
-bureau opruimen
-tas inpakken
- wat aan mn schoolopdrachten doen.. Die wil ik zo snel mogelijk af hebben..
dat klopt!(Half uur trein heen, en terug, en dan nog naar schoolquote:Op donderdag 17 maart 2011 08:56 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
3 kwartier maar
Volgens mij is het nog langer reizen???
ik ben laatst nog gezenderdquote:Op donderdag 17 maart 2011 09:17 schreef charmed_angel het volgende:
We moeten onze zenders niet vergeten he dit weekend
neuhquote:
Ik zou eerst om 11 uur bij siepie zijn en nu om 12 uur. En om half 1 staat Zwabber op schiedam centrumquote:
het word meppel denk ikquote:Op donderdag 17 maart 2011 10:33 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik zou eerst om 11 uur bij siepie zijn en nu om 12 uur. En om half 1 staat Zwabber op schiedam centrum
Weet jij of je naar Meppel gaaat? Of Hoogeveen ?
zijn jullie dan wel naakt?quote:Op donderdag 17 maart 2011 10:56 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
als je daar dan om 3 uur staat kan je met ons mee rijden
uiteraard!quote:Op donderdag 17 maart 2011 11:15 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
je staat ook gewoon naakt op het station dan?
Mooiquote:Op donderdag 17 maart 2011 11:45 schreef PatriQue89 het volgende:
Aahhhhhhhhhhhh nog 700 gram!! Dan ben ik 20 kilo kwijt!!!!
even zoeken op marktplaatsquote:Op donderdag 17 maart 2011 11:45 schreef PatriQue89 het volgende:
Aahhhhhhhhhhhh nog 700 gram!! Dan ben ik 20 kilo kwijt!!!!
1.8quote:Op donderdag 17 maart 2011 11:52 schreef charmed_angel het volgende:en hoeveel was je dan kwijt deze week?
Zo en dat met Patat en wijn.... en weet ik veel wat nog meerquote:Op donderdag 17 maart 2011 11:53 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
1.8ik ga straks ook even hardlopen! Het zonnetje schijnt lekker!
welke smaakquote:Op donderdag 17 maart 2011 11:54 schreef PatriQue89 het volgende:
En ik heb zo'n smaakje voor door water
hihi!quote:Op donderdag 17 maart 2011 11:54 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Zo en dat met Patat en wijn.... en weet ik veel wat nog meer
Maar goed hoor Pat
und, und undquote:
Jep!quote:Op donderdag 17 maart 2011 12:07 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
neem je die mee dit weekend
Kan ik proeven
heb je niels al?quote:Op donderdag 17 maart 2011 14:06 schreef PatriQue89 het volgende:
CA heb je nog een vriend voor me op cv?
HiHaHo!quote:Op donderdag 17 maart 2011 14:16 schreef JJH het volgende:
Patrique in z'n blootje op 't station? Dat moet ik meemaken!
Tevens fijne St Paddy's dag.
Maar Crazy vroeg het zelf al in KSC?quote:Op donderdag 17 maart 2011 14:07 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
niet iedereen post in KSC he
truequote:Op donderdag 17 maart 2011 14:20 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Maar Crazy vroeg het zelf al in KSC?
Maar nee, serieus. Nee ging wel goed was wel een leuk gesprekje. Meer een soort kennismaking. Wel heeft hij een formulier meegegeven voor bloed en hartonderzoek.Dat heeft te maken met het type medicatie dat ik slik (anti-psychotica). Niet echt iets verontrustends lijkt me..
Afspraak is inmiddels gemaakt. Komende woensdag is het al.
ik zoek er ook nog 1quote:Op donderdag 17 maart 2011 14:06 schreef PatriQue89 het volgende:
lekker zak chips erbijquote:Op donderdag 17 maart 2011 15:22 schreef Lutte het volgende:
Thuis, Wizzprof verneukt, hartstikke moe, dus ik doe een trainingspak aan en ga bankhangen.
Fijn dat het kaartje er is Bos!!
Anders mijn collegaquote:Op donderdag 17 maart 2011 14:06 schreef PatriQue89 het volgende:
Heel mijn huis ruikt naar pittigquote:
Ik ook, en ik moet het bakken en dan eraf blijvenquote:
GRAAG!!quote:Op donderdag 17 maart 2011 16:14 schreef Kally het volgende:
[..]
Anders mijn collega
Trouwens de kip staat in de marinade
Ja hihiquote:
Ik stuur haar even bericht, op welke?quote:
Wie is je slachtoffer voor mond op mond? of wordt dat een pop?quote:Op donderdag 17 maart 2011 17:49 schreef Lutte het volgende:
Net de EHBO-vereniging gemaild, bijna zestien, misschien (nee zeker weten) het leukste wat dan mag: EHBO B halen!!
Beide!quote:Op donderdag 17 maart 2011 17:48 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik stuur haar even bericht, op welke?
Dan zal ze het vanaaf nog wel vragenquote:
Dat oefen je gewoon op een pop.quote:Op donderdag 17 maart 2011 17:50 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Wie is je slachtoffer voor mond op mond? of wordt dat een pop?
Watskeburt hannie?quote:Op donderdag 17 maart 2011 17:54 schreef Kally het volgende:
De avond voor ik een weekend weg ga, laat ik de kinderen geen vriendjes meer meenemen, zeker niet om ook nog te eten
Ik kom nergens aan toequote:
ahaquote:Op donderdag 17 maart 2011 17:55 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik kom nergens aan toe
Dus morgenochtend maar tas inpakken
quote:Op donderdag 17 maart 2011 17:57 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
aha
same here... en dan komt me zus ook nog langs met dr koters 's ochtend, om d'r te knippenm en verven
Okee, leukquote:Op donderdag 17 maart 2011 17:54 schreef Lutte het volgende:
[..]
Dat oefen je gewoon op een pop.
De rest wel op elkaar.Maar mond op mondbeademing is inderdaad één van de dingen die je dan officieel mag, maar het zit ook kort in A. Net als hartmassage.
Weet je wat ik allemaal nog moet doen voor morgenquote:
quote:Op donderdag 17 maart 2011 18:04 schreef Kally het volgende:
Pat, ik heb je een pm gestuurd, ze gaat je vragen maar dan heb je haar naam
Ik ook. nu ff thuis om te eten, zo de laatste was ophangen, dan verder werken, morgen nog huis opruimen, was vouwen en tas inpakken.quote:Op donderdag 17 maart 2011 18:06 schreef Kally het volgende:
[..]
Weet je wat ik allemaal nog moet doen voor morgen
Als ik morgen in de auto zit om 12 uur wel ja, tot die tijd ren ik denk ik alleen maarquote:Op donderdag 17 maart 2011 18:35 schreef Lutte het volgende:
Al helemaal zin in het weekend allemaal?
Is het dalijk extra leuk als je er bent.quote:Op donderdag 17 maart 2011 18:36 schreef Kally het volgende:
[..]
Als ik morgen in de auto zit om 12 uur wel ja, tot die tijd ren ik denk ik alleen maar
ik heb altijd zin in weekendquote:Op donderdag 17 maart 2011 18:35 schreef Lutte het volgende:
Al helemaal zin in het weekend allemaal?
Dat heb ik al heel vaak gehoord.quote:Op donderdag 17 maart 2011 18:30 schreef iBenny het volgende:
[..]
Hansjepansje kevertje!
Dat heb je vast al heeeeeeeeeel vaak gehoord?
Ja ik bak alleen nog de kip vanavond, heb al een was gedaan, straks zitten, morgen de restquote:Op donderdag 17 maart 2011 18:37 schreef Lutte het volgende:
[..]
Is het dalijk extra leuk als je er bent.Maar wel een beetje rustig aan doen hè.
Succesquote:Op donderdag 17 maart 2011 18:42 schreef Kally het volgende:
Zo en ik had de kip in de aanbieding bij de AH, met kruiden die ik nog moest was ik 12.96 kwijt
Nu ga ik even 2 kilo kip bakken
Tot straks
quote:Op donderdag 17 maart 2011 18:49 schreef Kally het volgende:
OMG knoflookalert
Iedereen kauwgom mee hoor
MEEEHHH ik mag geen kauwgum meer ivm mn kaakquote:Op donderdag 17 maart 2011 18:49 schreef Kally het volgende:
OMG knoflookalert
Iedereen kauwgom mee hoor
Dan geef ik jou wel pepermunt en pepermunt drankquote:Op donderdag 17 maart 2011 19:02 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
MEEEHHH ik mag geen kauwgum meer ivm mn kaak
Whoee... ik ga lekker uit mn straatje meuren dusquote:Op donderdag 17 maart 2011 19:05 schreef Kally het volgende:
[..]
Dan geef ik jou wel pepermunt en pepermunt drank
Er zit een half potje knoflookpoeder in, en een heel potje knoflookcreme
En dan heb ik de chilisaus en sambal nog niet genoemdquote:Op donderdag 17 maart 2011 19:06 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Whoee... ik ga lekker uit mn straatje meuren dus
Gewoon met je iPhonequote:Op donderdag 17 maart 2011 19:13 schreef charmed_angel het volgende:
Grrrrrrrrrrrrrr kan me fototoestel nergens vinden
Moet je dan heel hard Ole roepen als je je kaarten op tafel gooit?quote:Op donderdag 17 maart 2011 19:17 schreef charmed_angel het volgende:
Zal ik jullie Spaans leren kaarten
quote:Op donderdag 17 maart 2011 19:18 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Moet je dan heel hard Ole roepen als je je kaarten op tafel gooit?
Hoi![]()
Ik neem de mijne wel meequote:Op donderdag 17 maart 2011 19:13 schreef charmed_angel het volgende:
Grrrrrrrrrrrrrr kan me fototoestel nergens vinden
lekker hoorquote:Op donderdag 17 maart 2011 19:21 schreef Kally het volgende:
Mijn god heel mijn huis ruikt naar hete kip
Dit is trouwens de eerste keer dat ik het zelf maak, normaal maakt mijn vriendin dat
Het bad, de wc, de trap...quote:Op donderdag 17 maart 2011 19:21 schreef charmed_angel het volgende:
Gelukkig iPhone doet het nog
Hij viel van de trap
Maak je niet zo druk, ik neem mijn camera mee sowiesoquote:
Ja maar kan het niet hebbenquote:Op donderdag 17 maart 2011 19:24 schreef Kally het volgende:
[..]
Maak je niet zo druk, ik neem mijn camera mee sowieso
dat hij nog leeft is een wonderquote:Op donderdag 17 maart 2011 19:21 schreef charmed_angel het volgende:
Gelukkig iPhone doet het nog
Hij viel van de trap
Je camera had je wel bij mij de laatste keer, zit die niet nog in een tas?quote:Op donderdag 17 maart 2011 19:26 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja maar kan het niet hebben
Ik neem mijn spiegelreflex wel mee, mar videocamera kan ik ook nergens vinden
Is prima tochquote:Op donderdag 17 maart 2011 19:30 schreef Kally het volgende:
Zo de kip is klaar, alleen heb ik geen 2 hapjespannen dus dan maar in een bak mee
ge-wel-digquote:Op donderdag 17 maart 2011 19:30 schreef charmed_angel het volgende:
Hoe vinden jullie mijn filmpje ')
Waar?quote:Op donderdag 17 maart 2011 19:30 schreef charmed_angel het volgende:
Hoe vinden jullie mijn filmpje ')
quote:Op donderdag 17 maart 2011 19:33 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Het is allemaal niet ideaal
De weekenden ben ik elders nu
Owquote:
dat hoop ik ook...quote:Op donderdag 17 maart 2011 19:34 schreef iBenny het volgende:
[..]
Hopelijk duurt het niet al te lang
quote:Op donderdag 17 maart 2011 19:36 schreef iBenny het volgende:
Is wel een manier om iedereen wakker te maken
iets er tussenin is er geloof ik niet neequote:Op donderdag 17 maart 2011 19:45 schreef iBenny het volgende:
[..]
Je bent net een kachel. Of hij staat aan en het is warm, of het staat uit en het is koud
Geen Jan Smit hequote:Op donderdag 17 maart 2011 19:45 schreef charmed_angel het volgende:
Ok.... zo even mijn proukten op halen....
Dan secret story kijken... lees : relaxen
Dan was opvouwen
Dan ROb zijn nieuwe kleren in de kast hangen (mannen)
Dan cd'tje maken voor morgen in de toet toet
Dan Slapie doen..
Dan wakker worden
Dan Tassie in pakken
Dan stofzuigen en dweilen
Dan nog even een fles wijn halen... (of 2)
Dan naar Siepie
Lauw/Normaalquote:Op donderdag 17 maart 2011 19:45 schreef Symphonic het volgende:
[..]
iets er tussenin is er geloof ik niet nee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |