Dat zeg ik..quote:
hehe, ik ben ze gewend geworden vandaagquote:Op woensdag 16 maart 2011 20:57 schreef Stuart het volgende:
Sorry, ik weet dat de lapo nogal flauw was
Verkoop start zaterdag pasquote:Op woensdag 16 maart 2011 20:57 schreef JJH het volgende:
Hoe duur zijn de weekendtickets? Wil ik dat weten?
Hoe duur is het dan eigenlijkquote:Op woensdag 16 maart 2011 20:57 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dat zeg ik..
Jammer dat het zo duur is
Ik ga het wel weer zielig in mijn kamertje via 3FM volgen
Nu ik de lijst met namen heb gezien zou ik er ook wel naartoe willenquote:Op woensdag 16 maart 2011 20:59 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe duur het dit jaar is. Verkoop start zaterdag pas
Echt?quote:Op woensdag 16 maart 2011 21:00 schreef JJH het volgende:
Weekend: 3-dagen kaart incl. camping: ¤ 150,00 (excl. ¤ 5,00 servicekosten)
Dat valt nog wel enigzins een heel klein beetje mee...
Dat vind ik niet duur als het inclusief camping is en dat voor 3 dagenquote:Op woensdag 16 maart 2011 21:00 schreef JJH het volgende:
Weekend: 3-dagen kaart incl. camping: ¤ 150,00 (excl. ¤ 5,00 servicekosten)
Dat valt nog wel enigzins een heel klein beetje mee...
Dagkaarten zijn 75,-quote:Op woensdag 16 maart 2011 21:01 schreef iBenny het volgende:
[..]
Echt?
Eigenlijk wel.. maar ik ben dan weer geen fan van die camping
Je zult vast een contractje daarover getekend hebben, lees dat eerst eens na.quote:Op woensdag 16 maart 2011 21:04 schreef Crazy-M het volgende:
Blerg, volgens mij proberen ze me van het werk te bereiken voor auto wissel
verhaal (waar ik absoluut niet mee eens ben)
ik en een collega hebben bijna 2 jaar terug een auto vd zaak gekregen. ik 2 maanden eerder dan hem. Beide dezelfde auto alleen andere kleur. Die mochten we zelf kiezen.
Nu zijn we samen gegaan met een ander bedrijf sinds een jaar en is alles anders.
Nu kreeg ik een mail van de nieuwe baas: Jah je collega rijdt teveel kilometers dus we ruilen jullie autos om.
Bekijk het is ff. Ik heb gelijk terug gemaild dat ik zelf ook ruim 1100 km per week maak. En nu prbeerde iemand me al in de auto te bellen (maar als ik rijd neem ik niet op) en ook mn andere collega tijdens het eten. Ik ga hier dus mooi niet mee akkoord. zeker aangezien ik weet dat mn collega prive ook naar oosterijk rijdt en dergelijke. Ik rij puur zakelijk 1100 km per week.
Lowlands.quote:Op woensdag 16 maart 2011 21:03 schreef charmed_angel het volgende:
Ik dacht dat het al uitverkocht was
Wat is er uitverkocht dan?
Dat vind ik niet extreem duur gezien de namen die er komenquote:Op woensdag 16 maart 2011 21:05 schreef JJH het volgende:
[..]
Dagkaarten zijn 75,-
En ik ben nog nooit op een festivalcamping geweest, maar het lijkt me geniaal.
mja staat niks over dit punt in als ik me niet vergis.quote:Op woensdag 16 maart 2011 21:06 schreef JJH het volgende:
[..]
Je zult vast een contractje daarover getekend hebben, lees dat eerst eens na.
* Crazy-M belt alvat 112quote:
Dan kunnen ze inderdaad beter hem op zijn gedrag aanspreken. Jullie mogen er ook onbeperkt prive mee rijden?quote:Op woensdag 16 maart 2011 21:07 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
mja staat niks over dit punt in als ik me niet vergis.
Maar dan nog: omdat HIJ teveel KM maakt. moet ik wisselen ?
jah, en dan wel belasting betalenquote:Op woensdag 16 maart 2011 21:17 schreef JJH het volgende:
[..]
Dan kunnen ze inderdaad beter hem op zijn gedrag aanspreken. Jullie mogen er ook onbeperkt prive mee rijden?
jah, maar jah, lease is 3 jaar of tot de 150kquote:Op woensdag 16 maart 2011 21:19 schreef JJH het volgende:
[..]
En dat doet hij ook netjes?
Dan zie ik het probleem niet zo.
Dan mogen ze er helemaal niets van zeggen. Einde termijn, auto naar de leasemij toe, en een nieuwe uitzoeken.quote:Op woensdag 16 maart 2011 21:19 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
jah, maar jah, lease is 3 jaar of tot de 150k
laat hem dan lekker kilometers oprijden en inleveren
Leasequote:Op woensdag 16 maart 2011 21:19 schreef JJH het volgende:
Is het trouwens lease, of heeft het bedrijf de auto's gekocht?
jah lijkt mij ook.quote:Op woensdag 16 maart 2011 21:20 schreef JJH het volgende:
[..]
Dan mogen ze er helemaal niets van zeggen. Einde termijn, auto naar de leasemij toe, en een nieuwe uitzoeken.
Die contracten zitten zo dichtgetimmerd.quote:Op woensdag 16 maart 2011 21:20 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
jah lijkt mij ook.
zal morgen wel gebeld worden![]()
lekker ruzie maken terwijl ik bij de klant ben
mja, bekeuringen krijg ik rechtstreeks vanaf de lease maatschappijquote:Op woensdag 16 maart 2011 21:21 schreef JJH het volgende:
[..]
Die contracten zitten zo dichtgetimmerd.
Ik dacht eerst dat het nog wat met de inruil te maken had, maar dat valt dus ook weg.
Neequote:
Daarom nietquote:
Daarom is geen reden, als je van de trap af valt ben je snel beneden.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |