niet nemen, deze is te klein, ik heb er zelf (in het formaat) een maar daar kan bijvoorbeeld net geen standaard oven schaal in ronddraaien en moet alles op een rekje waardoor de helft van de dingen niet past.quote:Op maandag 21 maart 2011 01:17 schreef 2cv het volgende:
http://www.samsung.com/nl(...)il&tab=specification
Ik kan die voor ¤169,- krijgen in en echte winkel (ik doe niet aan internetwinkelen). Iets buiten het budget, maar het merk is goed. Review lijkt ook wel goed ( http://www.vergelijk.nl/magnetron/samsung/ce_117_a_x/review/ ). Is het ook echt een goed apparaat of ... ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 21 maart 2011 10:48 schreef piepkuiken21 het volgende:
[..]
niet nemen, deze is te klein, ik heb er zelf (in het formaat) een maar daar kan bijvoorbeeld net geen standaard oven schaal in ronddraaien en moet alles op een rekje waardoor de helft van de dingen niet past.
dit zou wel iets zijn:Voor die prijs kan ik mij er niet echt een buil aan vallen. Ken je de verkoper ? Overigens staat op die pagina recht ook en korte link, onder het kopje 'Deel deze advertentie'. http://link.marktplaats.nl/430318781SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vakantiegeld e.d. gaat op aan auto's enzo. Zowieso ben ik domweg niet bereid om ¤269 voor een oven te betalen. Dan maar geen oven.quote:Op maandag 21 maart 2011 10:53 schreef _evenstar_ het volgende:
2cv ik ben zelf ook op zoek ( wachtend op budget)
De oven waar je imho t meeste aan hebt is een oven van sharp ik zag hem bij mediamarkt voor 269 inhoud 40 liter.
ik heb er een van 119 gehad, die na 3 jaar overleden is :-/ na de garantie dus.. en veel te kort ook een samsung..
Ik heb nu zolang een te leen ( gelukkig!) want ik kan echt niet zonder ivm de jonge dame , maar door te wachten heb ik budget wat kunnen vergroten en kan ik dus een kwalitatief goede combi oven kopen en ja hij zit boven je budget, maar wellicht als je straks vakantiegeld krijgt of belastingteruggaaf? zou ik eventjes wachten dat je echt iets goed kunt halen.Op maandag 14 mei 2012 23:55 schreef Sjoegerd het volgende:
Volgens mij wordt geen enkele auto zo onderhouden en geliefd als de jouwe :)
https://www.facebook.com/groups/linkshandigen/
quote:Op maandag 21 maart 2011 10:48 schreef piepkuiken21 het volgende:
[..]
niet nemen, deze is te klein, ik heb er zelf (in het formaat) een maar daar kan bijvoorbeeld net geen standaard oven schaal in ronddraaien en moet alles op een rekje waardoor de helft van de dingen niet past.
dit zou wel iets zijn:is die nu echt veel groter? of zit je je eigen producten te spammen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
lengte en hoogte van buiten maten zijn ongeveer gelijk.
quote:Op maandag 21 maart 2011 15:16 schreef 2cv het volgende:
[..]
Voor die prijs kan ik mij er niet echt een buil aan vallen. Ken je de verkoper ? Overigens staat op die pagina recht ook en korte link, onder het kopje 'Deel deze advertentie'. http://link.marktplaats.nl/430318781
[..]
nee ik wilde je een voorbeeld geven van welke je wél moet kopen, de mijne is te krap
Vakantiegeld e.d. gaat op aan auto's enzo. Zowieso ben ik domweg niet bereid om ¤269 voor een oven te betalen. Dan maar geen oven.
Hoe moeilijk kan dat nou zijn? Neem 8 tientjes mee naar de Mediamarkt en klaar. Wat een non-probleem.quote:Megaschop![]()
Ik heb nog steeds geen magnetronoven gekocht. Maar aangezien ik binnenkort weer (jawel) op mezelf ga, wil ik er nu wel eens een hebben. Hij hoeft niet nieuw te zijn, jong gebruikt is prima.
Is er nog iets veranderd in de magnetronovenwereld de laatste 3,5 jaar ?
Ik heb deze 2 gevonden, maar ze zijn reeds verkocht: V&A / [TK] Sharp R940in combi magnetron zgan nog garantie en V&A / [TK] Sharp combi R-94ST z.g.a.n omgeving Eindhoven incl. garantie. Hieruit concludeer ik dat grote (40 liter) Sharps wel goed zijn. Klopt die conclusie een beetje of is het onzin ?
De inhoud vind ik niet zo belangrijk, een grote diameter van het draaiplateau wel (ik verwacht n.l. geen bruidstaarten te bakken) maar volgens mij betekent een groot draaiplateau automatisch een grote inhoud (±40 liter).
Verder zijn de eisen wel zo'n beetje hetzelfde.
met een draaiplateau heb je daar geen last van. dan draait de pizza rond dus wordt gelijkmatig warmquote:Op dinsdag 16 september 2014 19:52 schreef 2cv het volgende:
Ik heb mij laten vertellen dat de goedkopere magnetronovens/combimagnetrons (zit daar nog verschil tussen ? ) bij de oven-functie nogal ongelijkmatig warm kunnen worden waardoor een diepvriespizza aan de ene kant verschroeid wordt en aan de andere kant nog bevroren is. En dat is het laatste wat ik wil.
Die werkt niet net zo goed bij een hetelucht, dat probeer ik uit te leggen.quote:Op dinsdag 16 september 2014 22:19 schreef 2cv het volgende:
Misschien ben ik een beetje te achterdochtig/argwanend, maar waarom zou een combimagnetronfabrikant/magnetronovenfabrikant een draaiplateau monteren als een stilstaande bakplaat ook werkt ?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |