je magquote:Op woensdag 16 maart 2011 18:45 schreef knagsje het volgende:
mag ik flip zn neus naar zijn achterhoofd slaan??
Ze is gewoon aan het oefenen voor haar volgend beroepquote:Op woensdag 16 maart 2011 18:41 schreef Flashbox het volgende:
En dan nog vol blijven houden dat ze niks met hem wil de strijkplank
[ afbeelding ]
Ik ga ook voor een man die mannelijk en stoer er uit ziet.quote:Op woensdag 16 maart 2011 18:44 schreef Stability het volgende:
[..]
zelfs daarop vind ik hem eng..ik hou nie van modellen bah, een man moet stoer zijn
en geen model in een of ander flut blad
yeah !! echte kerels !quote:Op woensdag 16 maart 2011 18:45 schreef delfse het volgende:
[..]
Ik ga ook voor een man die mannelijk en stoer er uit ziet.
Hahaquote:Op woensdag 16 maart 2011 18:45 schreef Urb het volgende:
Guido noemt meneer de stem de eindbaas van het huis.
Zal ik em bij zijn oren voor je op zijn plaats houden.quote:Op woensdag 16 maart 2011 18:45 schreef knagsje het volgende:
mag ik flip zn neus naar zijn achterhoofd slaan??
Ja en daar hoort Flip, Maaike en Aanhangsels Guidette en Alex van Laura zeker niet bijquote:Op woensdag 16 maart 2011 18:45 schreef delfse het volgende:
[..]
Ik ga ook voor een man die mannelijk en stoer er uit ziet.
lijken eerder op broers van jo hahahaquote:Op woensdag 16 maart 2011 18:47 schreef Flow3r het volgende:
vriend van Jo lijkt op deze 2![]()
[ afbeelding ]
Nee denk het niet.quote:Op woensdag 16 maart 2011 18:47 schreef Flow3r het volgende:
[ afbeelding ]
Dat doet ie al iets van een week, geloof ik...quote:
Mooi is gelukkig een subjectief begripquote:Op woensdag 16 maart 2011 18:43 schreef delfse het volgende:
Maik is wel een mooi model als je zijn foto s ziet.
BS dat slaat nergens op.quote:Op woensdag 16 maart 2011 18:47 schreef Flow3r het volgende:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |