Ruuuuuuuuuuuuuuuuuustig TAV-viequote:Op woensdag 16 maart 2011 18:20 schreef TAV74 het volgende:
Pff, ik moet eigenlijk gewoon even een flinke borrel nemen geloof ik. Beetje gestrestMisschien dat een uurtje trainen helpt vanavond...
Brilletje nodig, Annequote:Op woensdag 16 maart 2011 18:21 schreef AnneX het volgende:
Nerderig, fotografisch geinteresseerd etc.
Nu las ik toch n e d e r i gtot 2 x toe.
Jeuh Tav toch : of gooi wat flessen in de container stuk of ga eens even doelschieten...
Nu nog een klokkie kopenquote:Op woensdag 16 maart 2011 18:27 schreef golfer het volgende:
Vanmiddag voor het eerst sinds 3 jaar weer eens een paar schoenen gekocht. retro Nike sneakers die in de aanbieding waren bij Van Haren:
[ afbeelding ]
Eerst trainen. Dan borrel.quote:Op woensdag 16 maart 2011 18:20 schreef TAV74 het volgende:
Pff, ik moet eigenlijk gewoon even een flinke borrel nemen geloof ik. Beetje gestrestMisschien dat een uurtje trainen helpt vanavond...
Dit hadden wij:quote:
Het was een noodlesalade volgens dit recept uit de Allerhade: http://allerhande.ah.nl/#(...)4258/in/context-836/quote:Op woensdag 16 maart 2011 18:36 schreef ColdFeet het volgende:
Zit er nog iets door die mie, golfer? Het ziet er zo pips uit.
oh lekker, even hapje buiten de deurquote:Op woensdag 16 maart 2011 18:41 schreef ColdFeet het volgende:
Wij hebben (bij gebrek aan tijd om boodschappen te doen) besloten om zo maar ergens in de stad te gaan eten. Alleen is Meneer tegenwoordig een soort pavlov-getraind: als hij 'uit eten' hoort, denkt hij 'sushi'. Doe maar duur
Niks mis met sushi, maar ik zou proberen hem weer te zo af te richten dat hij begrijpt dat er ook niet-sushi bestaatquote:Op woensdag 16 maart 2011 18:41 schreef ColdFeet het volgende:
Wij hebben (bij gebrek aan tijd om boodschappen te doen) besloten om zo maar ergens in de stad te gaan eten. Alleen is Meneer tegenwoordig een soort pavlov-getraind: als hij 'uit eten' hoort, denkt hij 'sushi'. Doe maar duur
Niks mis inderdaad met Vlaamse Patatten.quote:Op woensdag 16 maart 2011 18:43 schreef Isabeau het volgende:
Niks mis met sushi, maar ik zou proberen hem weer te zo af te richten dat hij begrijpt dat er ook niet-sushi bestaat
Ach weet je, ik ben allang blij dat hij het tegenwoordig eet, ik klaag nietquote:Op woensdag 16 maart 2011 18:43 schreef Isabeau het volgende:
Niks mis met sushi, maar ik zou proberen hem weer te zo af te richten dat hij begrijpt dat er ook niet-sushi bestaat
Fair enoughquote:Op woensdag 16 maart 2011 18:46 schreef ColdFeet het volgende:
Ach weet je, ik ben allang blij dat hij het tegenwoordig eet, ik klaag niet![]()
quote:Op woensdag 16 maart 2011 18:31 schreef DarkElf het volgende:
kennen jullie dat? Dat je zoveel leuke kookboeken e.d hebt en dat je dus veel te veel ideetjes hebt voor wat je allemaal kan eten en het dan niet meer weet?
Mijn aardappeltjes zijn net de oven in gegaan. Moet nog een half uurtje wachten dusquote:Op woensdag 16 maart 2011 18:49 schreef DarkElf het volgende:
eten is bijna klaar, das mooi want ik heb echt trek
wandelen na het eten is een goed plan idd, zeker nu het weer lente wordtquote:Op woensdag 16 maart 2011 18:52 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Mijn aardappeltjes zijn net de oven in gegaan. Moet nog een half uurtje wachten dusEn na het eten maar eens een uurtje wandelen of zo
Ik ga op de fiets naar de muziekschoolquote:Op woensdag 16 maart 2011 18:52 schreef PdeHoog het volgende:
Mijn aardappeltjes zijn net de oven in gegaan. Moet nog een half uurtje wachten dusEn na het eten maar eens een uurtje wandelen of zo
Gaat lekkerquote:Op woensdag 16 maart 2011 18:54 schreef Anthraxx het volgende:
Ik woog vanmorgen zowaar 119.9 kg. 7 kg verschil met januari
je kan hetquote:Op woensdag 16 maart 2011 18:54 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik ga op de fiets naar de muziekschoolTwijfel enorm want er staat een straf windje, maar het moet maar gewoon
Het is echt heerlijk weerquote:Op woensdag 16 maart 2011 18:53 schreef DarkElf het volgende:
[..]
wandelen na het eten is een goed plan idd, zeker nu het weer lente wordt
quote:Goed, je hebt nu je terugval gehad. Dat heeft iedereen. Geen gezeik. Terug in het regime!
Nice work!quote:Op woensdag 16 maart 2011 18:54 schreef Anthraxx het volgende:
Kom binnenkort maar een keertje weer langs, dan maak ik het opnieuw.quote:
Mooi zo! Als je zo doorgaat, pas je in september in je trouwjurkquote:Op woensdag 16 maart 2011 18:54 schreef Anthraxx het volgende:
nou heel graag hoorquote:Op woensdag 16 maart 2011 19:01 schreef golfer het volgende:
[..]
Kom binnenkort maar een keertje weer langs, dan maak ik het opnieuw.
quote:Op woensdag 16 maart 2011 19:03 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Mooi zo! Als je zo doorgaat, pas je in september in je trouwjurk
Oh my. Vertel.quote:Op woensdag 16 maart 2011 19:23 schreef FutureFairytale het volgende:
ik kolk van woede![]()
ga zo dansen anders word ik helemaal gek
een half uur is best pittigquote:Op woensdag 16 maart 2011 19:33 schreef kaasplankje het volgende:
Oef 't was weer afzien bij de mondhygieniste. Een half uur lang, gelukkig is ze wel aardig en ken ik haar ook. Maar wat een naar gedoe. Ik heb nu wel weer een blinking shiny smile.En bij de tandarts was ik binnen 50 sec. weer van de stoel af.
Als ik in een corset wordt ingesnoerd krijg jij de resulterende foto'squote:Op woensdag 16 maart 2011 19:03 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Mooi zo! Als je zo doorgaat, pas je in september in je trouwjurk
ik ben de grootste goedgelovige kutoen die er bestaat. en ik ga nu ff heel hard dansen of iets anders.quote:Op woensdag 16 maart 2011 19:34 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Oh my. Vertel.
En queso, ik hou d'r ook niet vandat gebik en geschraap... Meestal valt het bij mij wel mee.
En waardoor ben je tot deze conclusie gekomen?quote:Op woensdag 16 maart 2011 19:37 schreef FutureFairytale het volgende:
ik ben de grootste goedgelovige kutoen die er bestaat. en ik ga nu ff heel hard dansen of iets anders.
Nou, heel graagquote:Op woensdag 16 maart 2011 19:36 schreef Anthraxx het volgende:
Als ik in een corset wordt ingesnoerd krijg jij de resulterende foto's.
Bij mij had 50 km fietsen per dag een averechts effect, hoe paradoxaal dat ook klinktquote:Op woensdag 16 maart 2011 19:43 schreef Anthraxx het volgende:
En het eet patroon ook iets veranderd. Over een paar weken fietsend naar mijn werk, benieuwd of het ook iets harder gaat
.
50 km per dag? Pfffquote:Op woensdag 16 maart 2011 19:51 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Bij mij had 50 km fietsen per dag een averechts effect, hoe paradoxaal dat ook klinkt
Ik kreeg honger als een paard
Ik vond het heerlijk, in de zomer, langs het waterquote:
ja dat is idd wel lekker dan maar ja als je dan idd berehonger er van krijgtquote:Op woensdag 16 maart 2011 19:59 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik vond het heerlijk, in de zomer, langs het waterIk bedoel, daarvoor was ik bijna 4 uur kwijt aan reizen met het ov per dag en nu kon ik fietsen
Was echt een stuk beter. Alleen kreeg ik dus enorme honger.
Zingen helpt ookquote:Op woensdag 16 maart 2011 20:04 schreef Bluezz het volgende:
Ik ben overtuigd en ga op de fietsIk heb wél het idee dat het helpt.
was toch alweer aangekomenzingen dus
'mijn' chinese tomatensoep is heerlijk. ik zal je het recept pm'enquote:Op woensdag 16 maart 2011 20:03 schreef freecell het volgende:
KLinkt wel bekend... Ik heb 4 jaar lang (eerste 4 jaar Havo) 42 KM op een dag gefietst. Elke schooldag...
15 KG aangekomen in die tijd
HIer vanavond wéér een poging gedaan op chinese tomatensoep. Weer best lekkere soep, maar NIET wat ik bedoel
Wie helpt mij.... Volgens mij maken die chinezen het zelf stiekem met pakjes ofzo
zingsequote:Op woensdag 16 maart 2011 20:04 schreef Bluezz het volgende:
Ik ben overtuigd en ga op de fietsIk heb wél het idee dat het helpt.
was toch alweer aangekomenzingen dus
Neeee, niet PM'en! Hier postenquote:Op woensdag 16 maart 2011 20:05 schreef FutureFairytale het volgende:
'mijn' chinese tomatensoep is heerlijk. ik zal je het recept pm'en
hihi ok, voor jou ook hierquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
quote:Op woensdag 16 maart 2011 20:15 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
hihi ok, voor jou ook hierRecept opgeslagen, bedanktSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
slim. Even denken aan je carrierequote:Op woensdag 16 maart 2011 20:15 schreef FutureFairytale het volgende:
ga niet dansen maar formulier voor Arke invullen. nogal wat vragen dus ga maar beginnen. helpt ook hopelijk
hij is écht lekker!! zoet maar niet zo erg dat je glazuur eraf springt en beetje pittige nasmaak door de sambalquote:
Ja dat is vooral in het begin zo idd, ik weet nog wel toen ik begon met koerieren op de fiets ik een héél volkorenbrood op een dag at. En om 15:00 alles op en om 18:00 berehonger en dubbele portie avondeten. Nu eet ik nog steeds stevig maar lang zoveel niet meer. Na verloop van tijd past je stofwisseling zich aan en wordt alles veel efficiënter.quote:Op woensdag 16 maart 2011 19:59 schreef Isabeau het volgende:
Ik vond het heerlijk, in de zomer, langs het waterIk bedoel, daarvoor was ik bijna 4 uur kwijt aan reizen met het ov per dag en nu kon ik fietsen
Was echt een stuk beter. Alleen kreeg ik dus enorme honger.
Een heel broodquote:Op woensdag 16 maart 2011 20:28 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ja dat is vooral in het begin zo idd, ik weet nog wel toen ik begon met koerieren op de fiets ik een héél volkorenbrood op een dag at. En om 15:00 alles op en om 18:00 berehonger en dubbele portie avondeten. Nu eet ik nog steeds stevig maar lang zoveel niet meer. Na verloop van tijd past je stofwisseling zich aan en wordt alles veel efficiënter.
Makkie!quote:
ga jij die voor mij maken?quote:Op woensdag 16 maart 2011 20:20 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
hij is écht lekker!! zoet maar niet zo erg dat je glazuur eraf springt en beetje pittige nasmaak door de sambal![]()
mihoen niet al te fijn maken, anders heb je vermicelli.
Ah, ik deed het maar 2 maanden, helaas. Dus stofwisseling heeft zich niet aangepast. Ik kon er echt niet tegen etenquote:Op woensdag 16 maart 2011 20:28 schreef kaasplankje het volgende:
Ja dat is vooral in het begin zo idd, ik weet nog wel toen ik begon met koerieren op de fiets ik een héél volkorenbrood op een dag at. En om 15:00 alles op en om 18:00 berehonger en dubbele portie avondeten. Nu eet ik nog steeds stevig maar lang zoveel niet meer. Na verloop van tijd past je stofwisseling zich aan en wordt alles veel efficiënter.
ohquote:Op woensdag 16 maart 2011 20:24 schreef DarkElf het volgende:
[..]
ehm bedoelde meer; das nogal rekbaar
Jaja als 't maar gratis isquote:Op woensdag 16 maart 2011 20:33 schreef Isabeau het volgende:
En bijkomend: eten in het personeelsrestaurant was daar gratis voor co-assistenten
Dus ook geld was geen reden om niet zoveel te eten
quote:Op woensdag 16 maart 2011 20:36 schreef kaasplankje het volgende:
Jaja als 't maar gratis isHollanders
Het begint met een J. en eindigt op een o?quote:Op woensdag 16 maart 2011 19:37 schreef FutureFairytale het volgende:
ik ben de grootste goedgelovige kutoen die er bestaat. en ik ga nu ff heel hard dansen of iets anders.
Goed zo, en leuk dat je ook bij hen op gesprek kan.quote:Op woensdag 16 maart 2011 20:15 schreef FutureFairytale het volgende:
ga niet dansen maar formulier voor Arke invullen. nogal wat vragen dus ga maar beginnen. helpt ook hopelijk
ik dacht dat je dat niet verstond omdat je niks zei dus ging gauw over op iets andersquote:Op woensdag 16 maart 2011 20:41 schreef golfer het volgende:
[..]
Het begint met een J. en eindigt op een o?
lijst is af. morgen kopieen erbij van diploma's, cijferlijsten en paspoort en opsturen.quote:Op woensdag 16 maart 2011 20:44 schreef golfer het volgende:
[..]
Goed zo, en leuk dat je ook bij hen op gesprek kan.
Wie weet, ben je een paar dagen ervoor al aangenomen door de KLM?
Wat heeft-ie nou weer gedaan?quote:Op woensdag 16 maart 2011 21:18 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ik dacht dat je dat niet verstond omdat je niks zei dus ging gauw over op iets anders
Je weet dat ik vrij veel onthou, toch?quote:Op woensdag 16 maart 2011 21:18 schreef FutureFairytale het volgende:
ik dacht dat je dat niet verstond omdat je niks zei dus ging gauw over op iets anders
Verder dan 'een infectie?' kom ik ook even niet, FF Maar dat kan iedereen bedenken. Je symptomen triggeren in ieder geval geen alarmbelletjes oid bij mij.quote:Op woensdag 16 maart 2011 21:21 schreef FutureFairytale het volgende:
Isa, weet jij dit? 2 nachten geleden gaf ik beetje slijm over. 's ochtends nog misselijk, daarna ging het. vannacht niet lekker, vandaag ging wel weer (alleen heel moe van onrustige nacht) en nu sinds 5 min staat mn keel in de brand en is mn tong kapot en heb geen hete thee gedronkenvind het een beetje eng
ik probeer water te drinken maar eerst tintelt mn tong en daarna gaat het moeilijk door mn keel, alsof het dicht zit
gelukkig maar, dankje. hopelijk gaat dit net als het andere weer gauw over en vergeet ik het.quote:Op woensdag 16 maart 2011 21:25 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Verder dan 'een infectie?' kom ik ook even niet, FF Maar dat kan iedereen bedenken. Je symptomen triggeren in ieder geval geen alarmbelletjes oid bij mij.
dat je bij extra inspanning meer gaat eten is normaal.quote:Op woensdag 16 maart 2011 19:51 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Bij mij had 50 km fietsen per dag een averechts effect, hoe paradoxaal dat ook klinkt
Ik kreeg honger als een paard
ik ben hier pas met bijlezen ...quote:Op woensdag 16 maart 2011 18:23 schreef DarkElf het volgende:
Ik ook AnneX
Zo trouwens had ik al verteld dat mijn chocoladekoekjes, gedipt in chocolade en gevuld met een mengsel van witte chocolade/honing en creme fraiche echt heel lekker zijn?
Nee?
Nou dat zijn ze wel
weet alleen haar voornaam want naambordje hangt nog bij de deur (waar was mijn alarmbelletje)?quote:Op woensdag 16 maart 2011 21:35 schreef Isabeau het volgende:
Ik zou bijna dat meisje eens vragen wanneer ze weg gaat omdat ze toch al een tijdje uit elkaar zijn, FF
nope maar kan t wel eens overtypen voor je als je t wilt hebbenquote:Op woensdag 16 maart 2011 21:39 schreef AnneX het volgende:
[..]
ik ben hier pas met bijlezen ...
heb je later het recept nog gegeven ?
*enorme knuffel*quote:Op woensdag 16 maart 2011 21:39 schreef FutureFairytale het volgende:
weet alleen haar voornaam want naambordje hangt nog bij de deur (waar was mijn alarmbelletje)?
en allerlei foto's van hen beiden in de huiskamer + 2 hoofden close up op een mega foto boven de tv. (alarmbelletje??????)
maar hij, laks als altijd dus daarom geloofde ik het, zei dat het hem niet eens opviel.
en daarom ben ik de allerstomste oen. nou, ik kon beter niks zeggen want nu krijg ik alsnog tranen in mn ogen en dat gun ik hem niet.
jaquote:Op woensdag 16 maart 2011 21:40 schreef Isabeau het volgende:
[..]
*enorme knuffel*
Je bent wel een beetje te naief hè
tijd om met de "ex" eens iets te gaan drinken en te babbelen.quote:Op woensdag 16 maart 2011 21:34 schreef FutureFairytale het volgende:
P. en Golfer; ik wilde een berichtje achterlaten op zijn hyves voor de grap omdat hij de mijne zat te checken vandaag. lees ik dit in bovenste krabbel van iemand:
'whahaha wat leuk j. dat je samen woont al lang of net?'
en krabbel ervoor was: 'hoe is het verder verliefd, verloofd getrouwd of nog steeds vrijgezellig'
als je samenwoont met je ex maar je hebt niks met diegene ga je niet de onderste vraag beantwoorden met 'ik woon samen'.
zo rot. hij zou nu wel moeten weten hoeveel verdriet ik kan hebben als ie niet eerlijk, laks of ongeinteresseerd was (laatste twee sowieso regelmatig). en zo vaak heeft hij situatie uitgelegd zegt hij dat ik niet meer erover mocht 'zeuren' want dat deed ik volgens hem. waarom dan toch iemand zo alsnog een jaar voor de gek houden waarvan je weet dat dat heel veel pijn doet?
Koeken receptjes zijn welkom.quote:Op woensdag 16 maart 2011 21:39 schreef AnneX het volgende:
[..]
ik ben hier pas met bijlezen ...
heb je later het recept nog gegeven ?
quote:Op woensdag 16 maart 2011 21:39 schreef FutureFairytale het volgende:
weet alleen haar voornaam want naambordje hangt nog bij de deur (waar was mijn alarmbelletje)?
en allerlei foto's van hen beiden in de huiskamer + 2 hoofden close up op een mega foto boven de tv. (alarmbelletje??????)
maar hij, laks als altijd dus daarom geloofde ik het, zei dat het hem niet eens opviel.
en daarom ben ik de allerstomste oen. nou, ik kon beter niks zeggen want nu krijg ik alsnog tranen in mn ogen en dat gun ik hem niet.
Ik was al lang een keer onverwachts langs gekomen als ik zeker wist dat dat meisje ook thuis zou zijn. Zo van: hey, het is toch je ex, dan kan ik wel koffie komen drinken?quote:Op woensdag 16 maart 2011 21:41 schreef FutureFairytale het volgende:
jaen veels te goed van vertrouwen en geloof
en veels te veel kansen
en ik vergeef te veel
En dat is natuurlijk het beste plan.quote:Op woensdag 16 maart 2011 21:51 schreef golfer het volgende:
Niet dom, wel naïef en goedgelovig soms.
Ga je nou eindelijk eens met die oetlul kappen en je open stellen voor wel betrouwbare en leuke jongens/mannen?
Gewoon hem nu echt eens definitief uit je leven (en hyves en msn etc.) verwijderen!
Nee. De ex heeft daar niet mee van doen.quote:Op woensdag 16 maart 2011 21:41 schreef z80 het volgende:
tijd om met de "ex" eens iets te gaan drinken en te babbelen.
want dat wat hij met jou doet zal hij ook met de "ex" doen.
en daar heeft de ex gaan last van?quote:Op woensdag 16 maart 2011 21:53 schreef golfer het volgende:
[..]
Nee. De ex heeft daar niet mee van doen.
Hij is gewoon een ongelovelijke onbetrouwbare van meerdere walletjes etende lul en daar moet mee gekapt worden.
Dat moet die ex zelf maar oplossen, als ze dat al niet zou weten.Daar heeft FF niets mee te maken verder.quote:Op woensdag 16 maart 2011 21:54 schreef z80 het volgende:
en daar heeft de ex gaan last van?
het is dus geen probleem dat hij vreemd gaat?
ik stel me open maar nog geen een betrouwbare tegengekomen. tis me niet gegund heb ik het idee. alleen op vakantie in de zon zal mn hoofd lekker leeg kunnen maken.quote:Op woensdag 16 maart 2011 21:51 schreef golfer het volgende:
[..]
Niet dom, wel naïef en goedgelovig soms.
Ga je nou eindelijk eens met die oetlul kappen en je open stellen voor wel betrouwbare en leuke jongens/mannen?
Gewoon hem nu echt eens definitief uit je leven (en hyves en msn etc.) verwijderen!
ik weet niet uit mn hoofd welke straat hij woont. weleens gezien maar vergeten. oh herinnering nr zoveel; hij keek niet echt blij toen ik de straatnaam een keer gewoon zei en ik dacht nog; ah ja stom, klinkt als een stalker.. was dus blijkbaar 'paniek' dat ik de straat wist.quote:Op woensdag 16 maart 2011 21:56 schreef Isabeau het volgende:
Als het mogelijk is zou ik dat meisje ook inlichten. En dan moet zij zelf maar kijken wat ze er mee doet. Het gaat niet om een slippertje hè, het gaat om hardnekkig zeggen dat het zijn ex is en dat ze niets hebben terwijl hij vreemd gaat met FF.
Zou eventueel kunnen. Maar ik vind het een beetje raar om met, al-dan-niet, exen van iemand waar je iets mee zou willen hebben te gaan praten.quote:Op woensdag 16 maart 2011 21:56 schreef Isabeau het volgende:
Als het mogelijk is zou ik dat meisje ook inlichten. En dan moet zij zelf maar kijken wat ze er mee doet. Het gaat niet om een slippertje hè, het gaat om hardnekkig zeggen dat het zijn ex is en dat ze niets hebben terwijl hij vreemd gaat met FF.
Dus je mag wel met hem wippen, maar eigenlijk niet weten waar hij woont?quote:Op woensdag 16 maart 2011 22:00 schreef FutureFairytale het volgende:
ik weet niet uit mn hoofd welke straat hij woont. weleens gezien maar vergeten. oh herinnering nr zoveel; hij keek niet echt blij toen ik de straatnaam een keer gewoon zei en ik dacht nog; ah ja stom, klinkt als een stalker.. was dus blijkbaar 'paniek' dat ik de straat wist.
hij belt me morgen na zijn werk; dat wordt een gesprek... als ik maar niet ga huilen
Hear, hear!quote:Op woensdag 16 maart 2011 22:02 schreef Isabeau het volgende:
Gesprek?Wat dacht je van: "Hoi. Hierbij verbreek ik alle contact met je. Neem nooit meer contact met mij op. Dag" Ik denk namelijk dat hij zijn zielige verklaring in een mooi verhaaltje gaat geven en jij gaat zaterdag weer met hem uit eten want hij verdient gewoon een kans en dat op hyves was een misverstand
Zoek in godsnaam een leuke vent die je ook fijn thuis uitnodigt en niet zijn huis vol foto's van een ex heeft etc etc etc
Ik ga naar bed
daar hoop ik dan maar opquote:Op woensdag 16 maart 2011 22:02 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dus je mag wel met hem wippen, maar eigenlijk niet weten waar hij woont?
Gesprek?Wat dacht je van: "Hoi. Hierbij verbreek ik alle contact met je. Neem nooit meer contact met mij op. Dag" Ik denk namelijk dat hij zijn zielige verklaring in een mooi verhaaltje gaat geven en jij gaat zaterdag weer met hem uit eten want hij verdient gewoon een kans en dat op hyves was een misverstand
Zoek in godsnaam een leuke vent die je ook fijn thuis uitnodigt en niet zijn huis vol foto's van een ex heeft etc etc etc
Ik ga naar bed
je hebt gelijk. mijn verstand zegt dit ook, en mijn gevoel ook wel. maar ik moet oppassen dat als hij belt of smst ik niet weer in smoesjes ga trappen want ik ken mezelf en dat is al vaker gebeurd. ik moet vooral sterk en bij mezelf blijven.quote:Op woensdag 16 maart 2011 22:16 schreef DarkElf het volgende:
een gesprek?
een gesprek??
Hoezo in godnaam?
Flikker toch op met die loser en verbreek het contact. Je bent erin getrapt, das rot FF zeker, huil erom en leer ervan, maar als je nu verder contact onderhoud ben je echt echt niet wijs.
hahah dus jij koopt dat morgen en morgenavond laat sta je te bakken?quote:Op woensdag 16 maart 2011 22:22 schreef ColdFeet het volgende:
*burp. Onze favoriete sushi-tent was vol en ons lievelingspastarestaurant ook (woensdagavond) dus belandden we bij de obscure Ethiopier om de hoek. Yum! Superlekker allemaal gerechtjes geproefd (4 vlees, 5 groente) ennnn even met de eigenaar gepraat; hij heeft me verteld waar ik teffmeel voor de enjera's kan kopen, en hij bestelt berbere voor me (die typisch ethiopische peper) zodat ik lekker van die linzensnacks kan maken enzo
Oh leuk! en lekkerquote:Op woensdag 16 maart 2011 22:22 schreef ColdFeet het volgende:
*burp. Onze favoriete sushi-tent was vol en ons lievelingspastarestaurant ook (woensdagavond) dus belandden we bij de obscure Ethiopier om de hoek. Yum! Superlekker allemaal gerechtjes geproefd (4 vlees, 5 groente) ennnn even met de eigenaar gepraat; hij heeft me verteld waar ik teffmeel voor de enjera's kan kopen, en hij bestelt berbere voor me (die typisch ethiopische peper) zodat ik lekker van die linzensnacks kan maken enzo
zit je haar nog goed?quote:Op woensdag 16 maart 2011 22:22 schreef Bluezz het volgende:
GefietstPfoe, wat een wind
Gezongenhet keyboard was stuk dus ging onze B. op de ouwe piano, echt geweldig
amen to DE en Isa!!!!!quote:Op woensdag 16 maart 2011 22:16 schreef DarkElf het volgende:
een gesprek?
een gesprek??
Hoezo in godnaam?
Flikker toch op met die loser en verbreek het contact. Je bent erin getrapt, das rot FF zeker, huil erom en leer ervan, maar als je nu verder contact onderhoud ben je echt echt niet wijs.
'k Ga die peper zaterdag ophalen, dan meteen even elders dat meel scoren, maar morgen eerst eens even dat recept ontfutselen aan mijn collegaquote:Op woensdag 16 maart 2011 22:24 schreef FutureFairytale het volgende:
hahah dus jij koopt dat morgen en morgenavond laat sta je te bakken?
leuk hoor, Ethiopisch! wat heb je zoal gegeten?
maar ik heb t recept niet voor die Ethiopische dish die je laatst maakte voor jezelf en je mrquote:Op woensdag 16 maart 2011 22:27 schreef ColdFeet het volgende:
DE, ik geloof dat ik 200 gram krijg, dus dan krijg je gewoon een zakje van dat spul met het recept erbij![]()
Ohh, dat wat Meneer had gemaakt, jaquote:Op woensdag 16 maart 2011 22:28 schreef DarkElf het volgende:
maar ik heb t recept niet voor die Ethiopische dish die je laatst maakte voor jezelf en je mrdus tsjah ...
oh dat klinkt nog lekker ook, wat at je erbij?quote:Op woensdag 16 maart 2011 22:33 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ohh, dat wat Meneer had gemaakt, jaUit de dikke vegetarier. Maar dat was met bruine linzen en dat gerecht van mijn collega met rode. En met enjera's dus.
Oeh, minor culinair succes van gister: tofu een dag onder druk op keukenpapier, daarna in dunne plakjes, nog een uurtje of 4/5 gemarineerd in light soy en sesamolie en vervolgens drooggedept en knapperig gebakken op hoog vuur. Zowaar echt lekker!
Dippen in een klein beetje chilisaus, gewoon als snack. Was lekker een beetje zoutig en met ongeveer de textuur van gebakken ei, maar dan met een knapperig korstje.quote:Op woensdag 16 maart 2011 22:34 schreef DarkElf het volgende:
oh dat klinkt nog lekker ook, wat at je erbij?
klinkt best ok.quote:Op woensdag 16 maart 2011 22:36 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Dippen in een klein beetje chilisaus, gewoon als snack. Was lekker een beetje zoutig en met ongeveer de textuur van gebakken ei, maar dan met een knapperig korstje.
Het zal je verbazen dat je dan ook nog van de vage lichamelijke klachten afbent ! PUNTquote:Op woensdag 16 maart 2011 22:23 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
je hebt gelijk. mijn verstand zegt dit ook, en mijn gevoel ook wel. maar ik moet oppassen dat als hij belt of smst ik niet weer in smoesjes ga trappen want ik ken mezelf en dat is al vaker gebeurd. ik moet vooral sterk en bij mezelf blijven.
De kracht van HET stofje in uw breinquote:Op woensdag 16 maart 2011 22:38 schreef TAV74 het volgende:
Wat kan een uur lekker los gaan op het handbalveld toch heerlijk zijnIk ging er met ongelofelijke tegenzin naar toe, maar heb heerlijk getraind
Dat is écht lekkerquote:Op woensdag 16 maart 2011 22:33 schreef ColdFeet het volgende:
Oeh, minor culinair succes van gister: tofu een dag onder druk op keukenpapier, daarna in dunne plakjes, nog een uurtje of 4/5 gemarineerd in light soy en sesamolie en vervolgens drooggedept en knapperig gebakken op hoog vuur. Zowaar echt lekker!
ja? anyways ik dacht dat jullie mijn gezeur allang zat waren en zal ook wel zo zijn want ik leer maar niet enzo maar jullie blijven toch advies geven en dat vind ik liefquote:Op woensdag 16 maart 2011 22:37 schreef AnneX het volgende:
[..]
Het zal je verbazen dat je dan ook nog van de vage lichamelijke klachten afbent ! PUNT
Klaar - af - punt - uit !
klinkt bekendquote:Op woensdag 16 maart 2011 22:38 schreef TAV74 het volgende:
Wat kan een uur lekker los gaan op het handbalveld toch heerlijk zijnIk ging er met ongelofelijke tegenzin naar toe, maar heb heerlijk getraind
Wat een leuke ontmoeting met een obscure Ethiopiër ! en dat hij dan nog groenten aan je levert.quote:Op woensdag 16 maart 2011 22:27 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
'k Ga die peper zaterdag ophalen, dan meteen even elders dat meel scoren, maar morgen eerst eens even dat recept ontfutselen aan mijn collega
DE, ik geloof dat ik 200 gram krijg, dus dan krijg je gewoon een zakje van dat spul met het recept erbij![]()
Nee, dat was voor mijn 35equote:Op woensdag 16 maart 2011 22:44 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
en nu voel je je heerlijk los en fit zeker
CF; begin een catering!quote:Op woensdag 16 maart 2011 22:27 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
'k Ga die peper zaterdag ophalen, dan meteen even elders dat meel scoren, maar morgen eerst eens even dat recept ontfutselen aan mijn collega
Gebruik het als een mantra iedere keer weer dat de naam opdoemt: klaar - uit - punt - af.quote:Op woensdag 16 maart 2011 22:44 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ja? anyways ik dacht dat jullie mijn gezeur allang zat waren en zal ook wel zo zijn want ik leer maar niet enzo maar jullie blijven toch advies geven en dat vind ik lief
Volgende keer dus wel het advies opvolgen hequote:Op woensdag 16 maart 2011 22:44 schreef FutureFairytale het volgende:
ja? anyways ik dacht dat jullie mijn gezeur allang zat waren en zal ook wel zo zijn want ik leer maar niet enzo maar jullie blijven toch advies geven en dat vind ik lief
quote:Op woensdag 16 maart 2011 22:45 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Nee, dat was voor mijn 35eNu voel ik me lichamelijk vermoeid maar geestelijk ontspannen
klaar-uit-punt-af.. ik sla het opquote:Op woensdag 16 maart 2011 22:46 schreef AnneX het volgende:
[..]
Gebruik het als een mantra iedere keer weer dat de naam opdoemt: klaar - uit - punt - af.
en alsmaar herhalen tegen jezelf !
Je zeurt en je luistert niet en op een dag ...![]()
* later geedit en ms niet gelezen.
doe ik ook wel. alleen mijn gevoel en vergevingsgezindheid zijn zo stom!quote:Op woensdag 16 maart 2011 22:46 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Volgende keer dus wel het advies opvolgen he
Ik weet niet precies waar je woont, maar in Delft zit echt een uitstekend Ethiopisch restaurant. Ik vind het wel een lekkere keuken; veel specerijen, kruidig eten. 't Is niet super-verfijnd maar wel heel smakelijk ennnn je mag met je handen etenquote:Op woensdag 16 maart 2011 22:44 schreef AnneX het volgende:
Wat een leuke ontmoeting met een obscure Ethiopiër ! en dat hij dan nog groenten aan je levert.
Ik be benieuwd naar zo'n keuken.
In de regio Utrecht .quote:Op woensdag 16 maart 2011 22:50 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik weet niet precies waar je woont, maar in Delft zit echt een uitstekend Ethiopisch restaurant. Ik vind het wel een lekkere keuken; veel specerijen, kruidig eten. 't Is niet super-verfijnd maar wel heel smakelijk ennnn je mag met je handen eten
In Utrecht heb je Sunshine, die is ook wel OK, heb ik een keer met zus&zwager gegeten. Maar 't kan niet tippen aan die in Delftquote:Op woensdag 16 maart 2011 22:53 schreef AnneX het volgende:
In de regio Utrecht .
Mmmm met de handen eten : dat smaakt lekker.
Dat doe ik graag ! ook van het bord van de ander, zelfs.
Natuurlijk zeur je, maar toch houden we van je.quote:Op woensdag 16 maart 2011 22:44 schreef FutureFairytale het volgende:
Jullie houden meer van fine dining natuurlijk, dat is het zeker nietquote:Op woensdag 16 maart 2011 23:04 schreef golfer het volgende:
Op de 1 of andere manier heb ik nog nooit Ethiopisch gegeten en ben ik ook niet zo van met handen eten en staat me dat dus tegen.
Heb ook altijd een enorm vegabeeld bij Ethiopisch voor de geest.
Zal allemaal wel vooroordeel zijn en misschien moet ik het toch ooit eens proberen?
Er was op de oudegracht als ik me niet vergis een Afrikaan.quote:Op woensdag 16 maart 2011 22:53 schreef AnneX het volgende:
In de regio Utrecht .
Mmmm met de handen eten : dat smaakt lekker.
Dat doe ik graag ! ook van het bord van de ander, zelfs.
Herkenbaar! Toen Lammie met Knoflook, Thijm en Honing een feestje ging vieren in onze oven, heb ik ook een oventhermometer aangeschaft, tegelijk met een vleesthermometer. Best besteedde 6 euro ooit, voor in de keukenquote:Op woensdag 16 maart 2011 21:49 schreef AnneX het volgende:
Koeken receptjes zijn welkom.
Mits niet te ingewikkeld.
Wij hebben nu een oventhermometer en die wijst heel wat minder aan dan de thermostaat van de combi-oven zelf.
Kennen jullie dat.
Dan zet ik de oven op 200 graden en is de thermometer 150 graden !
Wie snapt het?
Is 't vandaag st Patrick's?quote:Op donderdag 17 maart 2011 06:02 schreef borisz het volgende:
Mogge
Vroeg. tentamen
.
Iedereen een goede st Patrick's day.
Owquote:Op donderdag 17 maart 2011 06:16 schreef PdeHoog het volgende:
MogguhIk hoorde net een klaaglijk miauwtje
Zoeentje als in "ik heb pijn"
Ik heb het risico genomen en de slaapkamerdeur open gelaten. We zullen het zien vanavond. Maar weer opsluiten vond ik een stressverhogende factor en dat wilde ik eigenlijk niet meer doen.quote:
Neequote:Op donderdag 17 maart 2011 08:15 schreef Bluezz het volgende:
Heel goed![]()
Het blijft een zorgenkindje
stinkt het inmiddels niet as hell in je huis?![]()
Succes, maestroquote:Op donderdag 17 maart 2011 08:50 schreef Stereotomy het volgende:
drama intrige eindhoven studiestress
komt vast goed, sterkte steerquote:Op donderdag 17 maart 2011 08:50 schreef Stereotomy het volgende:
drama intrige eindhoven studiestress
quote:Op donderdag 17 maart 2011 08:58 schreef DarkElf het volgende:
Oh P, nou ja misschien valt het mee (zei ze hoopvol)
lekker Borisz!quote:Op donderdag 17 maart 2011 09:16 schreef borisz het volgende:
Dat was simpel.. Moet wel een voldoende worden.
. Zal fijn zijn als marketingcomminucatie ook eindelijk afgesloten kan worden
.
Misschien vind je het eng en geloof je niet om deze los te laten en te vertrouwen dat je een veel betere tegenkomt. Je kunt mensen niet veranderen. J. Is J. en verandert niet zomaar van iemand die niks voor je overheeft in iemand die alles voor je overheeft.quote:Op woensdag 16 maart 2011 21:41 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
jaen veels te goed van vertrouwen en geloof
en veels te veel kansen
en ik vergeef te veel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En ja vooral dat wassen hequote:Op donderdag 17 maart 2011 11:06 schreef DarkElf het volgende:
t lijkt niet korter maar zoals ik al zei, snap je gevoel(merk dat zelf vooral bij haar wassen, ineens voelt het anders dan)
blonde staat je leuk, hoewel ik dat donkere toch ook wel bij je vindt passen.
Jaquote:Op donderdag 17 maart 2011 11:24 schreef Sarabi het volgende:
[..]
En ja vooral dat wassen heje mist toch een stukje
quote:Op donderdag 17 maart 2011 10:56 schreef Sarabi het volgende:
Thanks
Loopze! Dat wou ik vandaag ook nog gaan doen![]()
Oja voor diegene die nog mijn nieuwe haartjes wilden zienHellloowwww S.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Noem je dit kort?
Confidence through competence
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
quote:Op donderdag 17 maart 2011 12:06 schreef PdeHoog het volgende:
HiTerug op kantoor
Volle stress hier
Nu eerst maar eens lunchen.....
Zo is dat Pee!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Confidence through competence
Klaar - af - punt - uit !quote:Op donderdag 17 maart 2011 09:12 schreef FutureFairytale het volgende:
goedemorgen, veel suc6 Steer en P. hopelijk is je huis vnv schoongebleven. Mijn maag draaide zich om als ik aan J. dacht dus probeer zoveel mogelijk aan andere dingen te denken. Tis helaas erg rustig op werk deze week
Ga ik maandag!quote:Op donderdag 17 maart 2011 12:13 schreef Stereotomy het volgende:
Zou het eigenlijk willen aanraden aan bijna iedereen.
Net als naar de sauna gaan, maar dan voor je hoofd.
En alleen daarom wordt Patrick vanavond onthult als de Mol.quote:
Guru leinquote:Op donderdag 17 maart 2011 00:03 schreef Leintjeuh het volgende:
HoiFFT, wisdom recognise you will when crosses it your path, little grasshopper.
Daaraan lig ik ook wel eens te denken om weer eens te doen: het hoofd luchten.quote:Op donderdag 17 maart 2011 12:10 schreef DarkElf het volgende:
mooi zo P en steer idd is soms even met iemand babbelen om eea op een rij te zetten primaDoe ik ook met iemand.
jouw kids zijn wel veul ziek he?quote:Op donderdag 17 maart 2011 12:39 schreef freecell het volgende:
Vandaag een beetje een moeizaam oempf-dagje.
Geen idee waarom
En ik kan niet naar buiten, zieke kinderen
Werkt goed hoorquote:Op donderdag 17 maart 2011 12:23 schreef AnneX het volgende:
Daaraan lig ik ook wel eens te denken om weer eens te doen: het hoofd luchten.
Mijn neefje was ook met enige regelmaat ziek tot-ie een jaartje of 4 was. Grote nadeel van twee kids hebben rondlopen is dat ze elkaar aanstekenquote:Op donderdag 17 maart 2011 12:40 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
jouw kids zijn wel veul ziek he?of is dat normaal bij kids
![]()
mijn broer en ik waren ook dicht op elkaar qua leeftijd maar toch beiden vrijwel nooit ziek, heb t gewoon getroffen qua weerstand denk ikquote:Op donderdag 17 maart 2011 12:51 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Mijn neefje was ook met enige regelmaat ziek tot-ie een jaartje of 4 was. Grote nadeel van twee kids hebben rondlopen is dat ze elkaar aansteken
denk ik dan maar zonder enige ervaring op dat vlak
Heeft je moeder dat verteld, want ik kan me niet zo goed voorstellen dat je nog weet hoevaak je ziek was toen je 1 jaar oud was.quote:Op donderdag 17 maart 2011 12:55 schreef Memento-Mori het volgende:
mijn broer en ik waren ook dicht op elkaar qua leeftijd maar toch beiden vrijwel nooit ziek, heb t gewoon getroffen qua weerstand denk ik
verkouden is niet ziekquote:Op donderdag 17 maart 2011 12:58 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Heeft je moeder dat verteld, want ik kan me niet zo goed voorstellen dat je nog weet hoevaak je ziek was toen je 1 jaar oud was.
Daarbij is het helemaal niet vreemd als een kind 12x per jaar verkouden is en een verkoudheid duurt toch wel zeker een week, dus ja, dan lijkt het dat ze altijd ziek zijn
En je mama is dokter?quote:Op donderdag 17 maart 2011 13:01 schreef Memento-Mori het volgende:
verkouden is niet zieken dat heeft mn mama verteld ja
je was te snelquote:Op donderdag 17 maart 2011 13:01 schreef Isabeau het volgende:
[..]
En je mama is dokter?
Van een verkoudheid kan een kind behoorlijk ziek en lamlendig zijn.
wat heeft dat ermee te maken? mn moeder weet toch echt wel hoe vaak ik vroeger ziek wasquote:Op donderdag 17 maart 2011 13:01 schreef Isabeau het volgende:
[..]
En je mama is dokter?
Van een verkoudheid kan een kind behoorlijk ziek en lamlendig zijn.
quote:Op donderdag 17 maart 2011 13:03 schreef Memento-Mori het volgende:
wat heeft dat ermee te maken? mn moeder weet toch echt wel hoe vaak ik vroeger ziek was
Daar zat ik op te wachtenquote:
nee verkoudheid is niet ziek is MIJN meningquote:Op donderdag 17 maart 2011 13:04 schreef Isabeau het volgende:
[..]Je mama zegt dat verkoudheid niet ziek is en ik vraag of ze dokter is.
Dat heeft niets te maken met die vraag hoevaak je ziek was.
quote:Op donderdag 17 maart 2011 13:05 schreef Stereotomy het volgende:
Enzo
Memo, hoe laat zaterdag afspreken? Om te eten en mijn hoofd bij jou te luchten![]()
![]()
Nou, mijn kennis is dat ik zieke kinderen heb gezien die eigenlijk alleen flink verkouden zijn.quote:Op donderdag 17 maart 2011 13:07 schreef Memento-Mori het volgende:
nee verkoudheid is niet ziek is MIJN mening
Heb je weer domme dingen gedaanquote:Op donderdag 17 maart 2011 13:08 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]oh euh kijken wel ff, mag ik dan mijn hoofd bij jou luchten?
![]()
ik zeg toch ook dat het vervelend kan zijn maar ik vind het niet ziek zijn maar das mijn meningquote:Op donderdag 17 maart 2011 13:08 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nou, mijn kennis is dat ik zieke kinderen heb gezien die eigenlijk alleen flink verkouden zijn.
heel domquote:Op donderdag 17 maart 2011 13:09 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Heb je weer domme dingen gedaan![]()
![]()
Oh wacht vanaf 19 maartquote:Op donderdag 17 maart 2011 13:09 schreef Stereotomy het volgende:
En ik bedoelde zaterdag afspreken om te gaan eten bij Friture Royal, of wilde je dat een ander weekend doen?
Ohquote:Op donderdag 17 maart 2011 13:10 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
dat kan nog niet danvanaf 21 maart
Dat klopt helemaal. Als je helemaal vol zit en wat koortsig om de troep intern op te ruimen kan je je flink ziek en beroerd voelen, ook als je klein bent.quote:Op donderdag 17 maart 2011 13:08 schreef Isabeau het volgende:
Nou, mijn kennis is dat ik zieke kinderen heb gezien die eigenlijk alleen flink verkouden zijn.
het kan welquote:Op donderdag 17 maart 2011 13:10 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Oh
Ja dan kunnen we wel een drankje doen in de middag ofzo
verkouden met koorts is wel ziek, beetje snotterig, nietquote:Op donderdag 17 maart 2011 13:11 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Dat klopt helemaal. Als je helemaal vol zit en wat koortsig om de troep intern op te ruimen kan je je flink ziek en beroerd voelen, ook als je klein bent.
Babi J. is ook regelmatig ziek trouwens. De 1 wel en de ander niet.
Okee, is goed!quote:Op donderdag 17 maart 2011 13:11 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
het kan welis de eerste dag, moet alleen gereserveerd worden dus moet ik morgen dan ff doen, uurtje of 13 ofzo
Met of zonder koorts, dat heet nog steeds verkouden hoor en is volgens jou: niet ziek.quote:Op donderdag 17 maart 2011 13:12 schreef Memento-Mori het volgende:
verkouden met koorts is wel ziek, beetje snotterig, buet
heb morgen die voucher en dan zal ik meteen ewl ff kijken of er zaterdag nog plek vrij isquote:Op donderdag 17 maart 2011 13:12 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Okee, is goed!
Dit weekend staat voor mij in het teken van het afmaken van een opdracht waar ik sinds vorig jaar oktober tegenaan zat te hikken, maar het is goed voor mij om er even uit te gaan, dunkt mij.
Ieder ziek vogeltje zingt zoals het gebekt isquote:Op donderdag 17 maart 2011 13:12 schreef Memento-Mori het volgende:
verkouden met koorts is wel ziek, beetje snotterig, niethoe naar t ook kan zijn
koorts valt bij mij wel onder ziek, dat is niet alleen verkouden maar goed nutteloze discussie ditquote:Op donderdag 17 maart 2011 13:12 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Met of zonder koorts, dat heet nog steeds verkouden hoor en is volgens jou: niet ziek.
Nee, je moet eerst maar eens alle symptomen van een verkoudheid kennen voor je roept dat het niet ziek is. Blijkbaar denk jij dat een verkoudheid altijd alleen een beetje snotterig is en dat klopt niet.quote:Op donderdag 17 maart 2011 13:13 schreef Memento-Mori het volgende:
koorts valt bij mij wel onder ziek, dat is niet alleen verkouden maar goed nutteloze discussie dit
Daar heb ik de kennis voor jaquote:
Zo denk ik er soms ook over wanneer ik in een nutteloze inhoudelijke discussie ben beland. Over zonnebrandcreme enzo.quote:Op donderdag 17 maart 2011 13:16 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Daar heb ik de kennis voor ja
Doe ik er tenminste nog iets mee. Internetdiscussiëren
Definieer moderner in deze context?quote:Op donderdag 17 maart 2011 13:17 schreef Stereotomy het volgende:
Mensen kap er toch eens mee inferieure Amerikaanse zonnebrandcreme te importeren met gedateerde UV-absorbers![]()
![]()
Europese zonnebrandcreme is veel moderner!
ik heb ook nergens gezegd dat je er niet beroerd van kan zijn, dat geloof ik meteen maar dan is het dus toch gemiddeld dat kids zo vaak ziek zijn, hoewel F. dus eerst wel vaak ziek was, hoe dan ook is het vervelend, zieke kidsquote:Op donderdag 17 maart 2011 13:24 schreef freecell het volgende:
Mijn kinderen zijn heel gemiddeld ziek. Florian was heel vaak ziek, maar nu normaal en Leander is nu 2x kort achter elkaar behoorlijk ziek (hoge koorts en op de bank onder een dekentje) maar normaal niet vaak.
Maar als Florian goed verkouden is, koorts of niet, dan is hij daar echt goed beroerd van vaak...
het beste kun je gewoon volledig fitte kids hebbenquote:Op donderdag 17 maart 2011 13:31 schreef freecell het volgende:
Mweh, net beter wordende kinderen zijn voor mij vervelender, haha
Die lopen wel rond, maar huilen werkelijk óveral om...
Ja, die zijn wel het leukstquote:Op donderdag 17 maart 2011 13:33 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
het beste kun je gewoon volledig fitte kids hebben
Haiquote:Op donderdag 17 maart 2011 12:02 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Hellloowwww S.![]()
![]()
![]()
Noem je dit kort?
Hoe cool zou dat zijnquote:Op donderdag 17 maart 2011 12:16 schreef golfer het volgende:
[..]
En alleen daarom wordt Patrick vanavond onthult als de Mol.
quote:Op donderdag 17 maart 2011 13:18 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Definieer moderner in deze context?
* Anthraxx duikt alvast weg.
Dat geloof ik ook welquote:Op donderdag 17 maart 2011 13:42 schreef Memento-Mori het volgende:
sarabi je haar is echt lang, denk dat mensen t niet eens opmerken dat het korter is (behalve mensen die je erg vaak ziet dan)
Wel lekker pittigquote:Op donderdag 17 maart 2011 13:46 schreef borisz het volgende:
Beter langhaar dan dingen als
[ afbeelding ]
Oh, ik zou haar/hem echt iets aan hebben gedaan, wat een gezeik zegquote:Op donderdag 17 maart 2011 13:55 schreef Leintjeuh het volgende:
Grrrrmbl. Net terug van naar het ziekenhuis gaan met oudje. Kreeg een standje van teamhoofd. 'De tijd van Florence Nightingale is voorbij. Het is verzekeringstechnisch onverantworod dat je die vrouw in je auto hebt gezet!' Uhh ja we zijn ook met de tram gegaan! 'Als ze tussen de tram en het perron gekomen was, zou de verzekering het niet dekken!' *zucht* alsof ik dat mens op de tramrails ga duwen met rolstoel en al.
Stoom. Uit mn oren.
Ze heeft wel gelijk. En dat is het verschrikkelijke eraanquote:Op donderdag 17 maart 2011 13:57 schreef Memento-Mori het volgende:
Oh, ik zou haar/hem echt iets aan hebben gedaan, wat een gezeik zeg
en ik vind het geweldig dat je het gedaan hebt, bah, die lui denken echt alleen maar aan zichzelf en niet aan die oudjes of hun familie, die hebben er niks over te zeggen
maar jij was nu toch niet in hoedanigheid van werknemer of wel? maar goed dat je buiten werktijd dan weer zulke dingen niet kan doen met de bewoners, is op zich ene punt maar ik vind het heel heel krom en jammer voor die oudjes die anders misschien niet eens de mogelijkheid hebben om hun man op te zoeken in het zkhquote:Op donderdag 17 maart 2011 13:59 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ze heeft wel gelijk. En dat is het verschrikkelijke eraan
DAT is er nu mis in de zorg: dat je niet eens meer Florence Nightingale màg zijn, maar vooral zo zakelijk mogelijk moet denkenquote:Op donderdag 17 maart 2011 13:55 schreef Leintjeuh het volgende:
Grrrrmbl. Net terug van naar het ziekenhuis gaan met oudje. Kreeg een standje van teamhoofd. 'De tijd van Florence Nightingale is voorbij. Het is verzekeringstechnisch onverantworod dat je die vrouw in je auto hebt gezet!' Uhh ja we zijn ook met de tram gegaan! 'Als ze tussen de tram en het perron gekomen was, zou de verzekering het niet dekken!' *zucht* alsof ik dat mens op de tramrails ga duwen met rolstoel en al.
Stoom. Uit mn oren.
quote:Op donderdag 17 maart 2011 14:01 schreef Isabeau het volgende:
[..]
DAT is er nu mis in de zorg: dat je niet eens meer Florence Nightingale màg zijn, maar vooral zo zakelijk mogelijk moet denken
hear hearquote:Op donderdag 17 maart 2011 14:01 schreef Isabeau het volgende:
[..]
DAT is er nu mis in de zorg: dat je niet eens meer Florence Nightingale màg zijn, maar vooral zo zakelijk mogelijk moet denken
nou iddquote:Op donderdag 17 maart 2011 14:01 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nee, dit is de verantwoordelijkheid niet willen dragen vanwege verzekeringskwesties.quote:Op donderdag 17 maart 2011 14:04 schreef Den_Haag het volgende:
hear hear
Onder het mom van kostenbesparingen
Hou dat vastquote:Op donderdag 17 maart 2011 14:06 schreef Leintjeuh het volgende:
Buh. Ik baal echt. Het mensje, haar man én haar dochter waren er zo blij mee.
nou dat is iig belangrijkquote:Op donderdag 17 maart 2011 14:06 schreef Leintjeuh het volgende:
Buh. Ik baal echt. Het mensje, haar man én haar dochter waren er zo blij mee.
Ik zou serieus een minister schrijven als je dat krijgtquote:Op donderdag 17 maart 2011 14:09 schreef Leintjeuh het volgende:
Hahaha nu maar hopen dat dit geintje me geen officiële waarschuwing oplevert
Amen to that!quote:Op donderdag 17 maart 2011 14:08 schreef Isabeau het volgende:
[..]
De zakelijkheid in de zorg is niet goed snik, jij wel
Lijkt mij vrij belachelijk als dat de consequentie is. Indien toch zo dan zou ik de vakbond (NU91)maar eens inschakelen.quote:Op donderdag 17 maart 2011 14:09 schreef Leintjeuh het volgende:
Hahaha nu maar hopen dat dit geintje me geen officiële waarschuwing oplevert
isa, verzekeringen kosten geld naar gelang het risico-profiel. Als de oudjes niks doen en er geen kans is op claims is de premie laag. Als ze een leuk leven hebben met eventueel risico is de premie hoogquote:Op donderdag 17 maart 2011 14:07 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nee, dit is de verantwoordelijkheid niet willen dragen vanwege verzekeringskwesties.
Die vrijwilligers werken daar niet, misschien is dat het verschil. Ik heb geen idee, ik vind het gewoon krom.quote:Op donderdag 17 maart 2011 14:20 schreef AnneX het volgende:
In het huis waar moeders eerst woonde - in Den Haag - gingen de vrijwilligers met de mensen in rolstoelen buiten wandelen.
Niet dat het tot moeders doordring...
Hoe zou dat dan zitten met verzekering en bladiebla...
Affijn, Lein : jij hebt goed gedaan !
Dus wel kostenbesparingquote:Op donderdag 17 maart 2011 14:18 schreef Den_Haag het volgende:
isa, verzekeringen kosten geld naar gelang het risico-profiel. Als de oudjes niks doen en er geen kans is op claims is de premie laag. Als ze een leuk leven hebben met eventueel risico is de premie hoog
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |