Ruuuuuuuuuuuuuuuuuustig TAV-viequote:Op woensdag 16 maart 2011 18:20 schreef TAV74 het volgende:
Pff, ik moet eigenlijk gewoon even een flinke borrel nemen geloof ik. Beetje gestrestMisschien dat een uurtje trainen helpt vanavond...
Brilletje nodig, Annequote:Op woensdag 16 maart 2011 18:21 schreef AnneX het volgende:
Nerderig, fotografisch geinteresseerd etc.
Nu las ik toch n e d e r i gtot 2 x toe.
Jeuh Tav toch : of gooi wat flessen in de container stuk of ga eens even doelschieten...
Nu nog een klokkie kopenquote:Op woensdag 16 maart 2011 18:27 schreef golfer het volgende:
Vanmiddag voor het eerst sinds 3 jaar weer eens een paar schoenen gekocht. retro Nike sneakers die in de aanbieding waren bij Van Haren:
[ afbeelding ]
Eerst trainen. Dan borrel.quote:Op woensdag 16 maart 2011 18:20 schreef TAV74 het volgende:
Pff, ik moet eigenlijk gewoon even een flinke borrel nemen geloof ik. Beetje gestrestMisschien dat een uurtje trainen helpt vanavond...
Dit hadden wij:quote:
Het was een noodlesalade volgens dit recept uit de Allerhade: http://allerhande.ah.nl/#(...)4258/in/context-836/quote:Op woensdag 16 maart 2011 18:36 schreef ColdFeet het volgende:
Zit er nog iets door die mie, golfer? Het ziet er zo pips uit.
oh lekker, even hapje buiten de deurquote:Op woensdag 16 maart 2011 18:41 schreef ColdFeet het volgende:
Wij hebben (bij gebrek aan tijd om boodschappen te doen) besloten om zo maar ergens in de stad te gaan eten. Alleen is Meneer tegenwoordig een soort pavlov-getraind: als hij 'uit eten' hoort, denkt hij 'sushi'. Doe maar duur
Niks mis met sushi, maar ik zou proberen hem weer te zo af te richten dat hij begrijpt dat er ook niet-sushi bestaatquote:Op woensdag 16 maart 2011 18:41 schreef ColdFeet het volgende:
Wij hebben (bij gebrek aan tijd om boodschappen te doen) besloten om zo maar ergens in de stad te gaan eten. Alleen is Meneer tegenwoordig een soort pavlov-getraind: als hij 'uit eten' hoort, denkt hij 'sushi'. Doe maar duur
Niks mis inderdaad met Vlaamse Patatten.quote:Op woensdag 16 maart 2011 18:43 schreef Isabeau het volgende:
Niks mis met sushi, maar ik zou proberen hem weer te zo af te richten dat hij begrijpt dat er ook niet-sushi bestaat
Ach weet je, ik ben allang blij dat hij het tegenwoordig eet, ik klaag nietquote:Op woensdag 16 maart 2011 18:43 schreef Isabeau het volgende:
Niks mis met sushi, maar ik zou proberen hem weer te zo af te richten dat hij begrijpt dat er ook niet-sushi bestaat
Fair enoughquote:Op woensdag 16 maart 2011 18:46 schreef ColdFeet het volgende:
Ach weet je, ik ben allang blij dat hij het tegenwoordig eet, ik klaag niet![]()
quote:Op woensdag 16 maart 2011 18:31 schreef DarkElf het volgende:
kennen jullie dat? Dat je zoveel leuke kookboeken e.d hebt en dat je dus veel te veel ideetjes hebt voor wat je allemaal kan eten en het dan niet meer weet?
Mijn aardappeltjes zijn net de oven in gegaan. Moet nog een half uurtje wachten dusquote:Op woensdag 16 maart 2011 18:49 schreef DarkElf het volgende:
eten is bijna klaar, das mooi want ik heb echt trek
wandelen na het eten is een goed plan idd, zeker nu het weer lente wordtquote:Op woensdag 16 maart 2011 18:52 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Mijn aardappeltjes zijn net de oven in gegaan. Moet nog een half uurtje wachten dusEn na het eten maar eens een uurtje wandelen of zo
Ik ga op de fiets naar de muziekschoolquote:Op woensdag 16 maart 2011 18:52 schreef PdeHoog het volgende:
Mijn aardappeltjes zijn net de oven in gegaan. Moet nog een half uurtje wachten dusEn na het eten maar eens een uurtje wandelen of zo
Gaat lekkerquote:Op woensdag 16 maart 2011 18:54 schreef Anthraxx het volgende:
Ik woog vanmorgen zowaar 119.9 kg. 7 kg verschil met januari
je kan hetquote:Op woensdag 16 maart 2011 18:54 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik ga op de fiets naar de muziekschoolTwijfel enorm want er staat een straf windje, maar het moet maar gewoon
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |