Heb ik ook, niet te harden zonder zelf in actie te komenquote:Op woensdag 16 maart 2011 17:43 schreef forumophilia het volgende:
[..]
Dat jullie het nog aan kunnen horen, echt. Ik wordt er echt te agressief van als ik zoiets moet aanzien. En dat je dan niets kunt doen is nog het ergste.
Ze stuurden daarnet niet voor niks karim weg.quote:
das toch duuduluk zat?quote:Op woensdag 16 maart 2011 17:43 schreef Dark het volgende:
Aaf - dat ik dat gisteren uitsprakte naar je?
Doe maar aan Servioquote:Op woensdag 16 maart 2011 17:45 schreef Stranger het volgende:
Philip vanavond dan maar vastketenen aan Mo he?
Nee, die word vanaf het begin af aan het handje boven d'r hoofd gehouden. Volgens mij zien alleen de streamers hoe ze werkelijk isquote:Op woensdag 16 maart 2011 17:44 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Ik zie niks over bekstekking Joanna?
Maik heben ze net ook weggestuurd....quote:Op woensdag 16 maart 2011 17:45 schreef Day het volgende:
[..]
Ze stuurden daarnet niet voor niks karim weg.
Zeer subjectieve berichtgeving van Net5 en net zo smerig als de chantagepraktijken van Philip en Joanna.quote:Op woensdag 16 maart 2011 17:44 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Ik zie niks over bekstekking Joanna?
Nee ze draait zich er steeds uit .... Maar wel 'n grote smoel dat ze zooooo eerlijk isquote:Op woensdag 16 maart 2011 17:46 schreef RUTOKKIE2ME het volgende:
Ah, ik hoor het al, dat bekstekkende kuthert durft t niet te zeggen
wat een but bericht!quote:Op woensdag 16 maart 2011 17:46 schreef delfse het volgende:
Woede om nominaties
16 maart om 17.00
Het is Philip niet in de koude kleren gaan zitten.
Eerder vertrouwde Monique Philip nog toe dat ze hem niet zou nomineren, nu blijkt dat ze wel degelijk zijn naam noemde tijdens de vijfde nominatieronde. Philip is woedend en hij uit zijn frustraties bij het vriendinnetje van Maik. In tranen geeft Monique toe dat ze een vergissing maakte. Ze geeft de overige bewoners de schuld van deze misstap. Komt het nog goed tussen Monique en Philip?
Sst zal nooit de waarheid. Hij zit Mo te chanteren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |