Hmm, lastig te bewijzen. Zo maar om het even wie die een klacht stuurt... Ik vind zelf dat mensen er niet zo zwaar aan moeten tillen. Beetje tolerantie weetjewel. Nee dan de PVV. Die zijn niet verontwaardigd maar gelijk woedend. Tokkievolk.quote:Op woensdag 16 maart 2011 19:13 schreef swollywood het volgende:
Volgens de concessie van de bestuursregio Utrecht (waaronder Amersfoort valt) is het niet toegestaan om de radio aan te hebben in de bus.
[..]
Bron
Connexxion kan dus een boete krijgen van 500 euro.
En daarnaast zijn er ook nog klantvriendelijkheids-indicatoren opgenomen in de aanbesteding, zoals op blz 59. Als Connexxion dus volledig islamiseert, met vertraging door naar Mekka biddende chauffeurs en arabisch getetter in de bus dan zal de klantvriendelijkheid dalen.quote:Op woensdag 16 maart 2011 19:13 schreef swollywood het volgende:
Volgens de concessie van de bestuursregio Utrecht (waaronder Amersfoort valt) is het niet toegestaan om de radio aan te hebben in de bus.
[..]
Bron
Connexxion kan dus een boete krijgen van 500 euro.
Gaat inderdaad natuurlijk om populisme. Maar daarmee kun je nog geen stad, provincie of land besturen. Je mag van een grotere partij toch op z'n minst verwachten dat ze een verkeerskundige in dienst hebben als adviseur. Op deze manier zal het mij benieuwen of de PVV over tien jaar nog groot is.quote:Op woensdag 16 maart 2011 19:21 schreef Disana het volgende:
Je kunt erom lachen, of je kunt de intentie van de PVV onderkennen: alles aangrijpen om moslims slecht neer te zetten, elk incident tikt lekker aan en de stemmers gaan zich steeds veiliger voelen bij de PVV.
Als die regels niet gehandhaafd worden, zitten de buschauffeurs straks tijdens de rit radio te luisteren met een peuk op de lip en de telefoon aan het oor.quote:Op woensdag 16 maart 2011 19:16 schreef niels0 het volgende:
[..]
Hmm, lastig te bewijzen. Zo maar om het even wie die een klacht stuurt... Ik vind zelf dat mensen er niet zo zwaar aan moeten tillen. Beetje tolerantie weetjewel. Nee dan de PVV. Die zijn niet verontwaardigd maar gelijk woedend. Tokkievolk.
Ik denk dat het Wilders' zijn tijd wel zal duren. Een beetje roepen en wijzen naar moslims en links is voor hem afdoende geloof ik.quote:Op woensdag 16 maart 2011 19:22 schreef Eix het volgende:
[..]
Gaat inderdaad natuurlijk om populisme. Maar daarmee kun je nog geen stad, provincie of land besturen. Je mag van een grotere partij toch op z'n minst verwachten dat ze een verkeerskundige of iets dergelijks in dienst hebben als adviseur. Op deze manier zal het mij benieuwen of de PVV over tien jaar nog groot is.
Televisie erin, hatseflats.quote:Op woensdag 16 maart 2011 19:25 schreef swollywood het volgende:
[..]
Als die regels niet gehandhaafd worden, zitten de buschauffeurs straks tijdens de rit radio te luisteren met een peuk op de lip en de telefoon aan het oor.
Want de PVV bestuurt het land?quote:Op woensdag 16 maart 2011 19:39 schreef Re het volgende:
mja, het land verdient zijn bestuurders he.... wat een mongolen
Arabische muziek, he, daar moet hard tegen opgetreden worden!quote:Op woensdag 16 maart 2011 19:05 schreef KoosVogels het volgende:
Natuurlijk is het begrijpelijk dat mensen zich storen aan die muziek. Maar om nou direct de PVV in te schakelen en vragen daarover te stellen....Ik roep toch ook niet de plaatselijke SP erbij als ik mot heb met mn werkgever?
Voor je het nemen ze heel Hilversum over!quote:Op woensdag 16 maart 2011 20:12 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Arabische muziek, he, daar moet hard tegen opgetreden worden!
Ze zijn al over de top hoorquote:Op woensdag 16 maart 2011 19:22 schreef Eix het volgende:
[..]
Gaat inderdaad natuurlijk om populisme. Maar daarmee kun je nog geen stad, provincie of land besturen. Je mag van een grotere partij toch op z'n minst verwachten dat ze een verkeerskundige in dienst hebben als adviseur. Op deze manier zal het mij benieuwen of de PVV over tien jaar nog groot is.
En dan het telefoongesprek waarin de PVV op de hoogte werd gesteld:quote:Op woensdag 16 maart 2011 20:12 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Arabische muziek, he, daar moet hard tegen opgetreden worden!
Weet ik.quote:
Nou, ik vind het allebei herrie.quote:Op woensdag 16 maart 2011 18:15 schreef waht het volgende:
Ik zou het echt heerlijk vinden om die Arabische herrie tijdens een busreis te horen. Liever dat dan de platvloerse zooi die Nederlandse volkszangers uitkramen. Onverstaanbare muziek geeft me het idee dat ik op vakantie ben.
Ik neem aan dat muziek aan achter het stuur een no go is voor Connexxion en dat de chauffeur in kwestie wel wordt aangepakt door zijn leidinggevenden.quote:Op woensdag 16 maart 2011 17:43 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Buschauffeur moet geen dingen doen die indruisen tegen de regels van Connexxion, anders kan je er geheid van uitgaan dat de passagiers gaan klagen.
Dat is ook zo en heeft Connexxion ook bevestigd en daarmee lijkt mij de kous af.quote:Op woensdag 16 maart 2011 21:27 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Ik neem aan dat muziek aan achter het stuur een no go is voor Connexxion en dat de chauffeur in kwestie wel wordt aangepakt door zijn leidinggevenden.
Wat de gemiddelde PVV stemmer hiermee te maken heeft ontgaat mij een beetje...quote:Op woensdag 16 maart 2011 17:32 schreef Athlon64x het volgende:
[..]
vorige week vogelpoep nu muziek vraag me af of de gemiddelde pvv stemmer wel hersenen heeft
Volgens mij begrijp jij de klacht niet helemaal....quote:Op woensdag 16 maart 2011 17:34 schreef Omnifacer het volgende:
Terechte klacht. Oprotten met die kutmuziek. Die draait hij maar lekker thuis.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |