Doe effe normaal he, met je zakje mixquote:Op woensdag 16 maart 2011 17:30 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Grote pot bruine bonen, pond gehakt, 1 rode paprika, blikje tomatenpuree en een zakje "Mix voor Chili Con Carne". Oh, en rijst
Ik probeer het even simpel te houden voor Huppelquote:Op woensdag 16 maart 2011 17:31 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Doe effe normaal he, met je zakje mix![]()
Lekker, laten we het vol chemischie poeders pleuren, ohnee dat smaakt niet lekker, weet je wat, doen we er een hele sloot smaakversterer bij
Eet smakelijk.
Al doe ik dat zelfs door de macaroni enzo als ik het maakquote:
Haha nee een uurtje, volgend uur is vrij.quote:Op woensdag 16 maart 2011 17:33 schreef robdriessen het volgende:
Jarige koelkast draait de hele dag?
Zallik ut doen? Of zallik ut niet doen?quote:Op woensdag 16 maart 2011 17:33 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Haha nee een uurtje, volgend uur is vrij.
Het is echter wel gitaarvrij, er mogen geen gitaren gedraaid worden.
Mag, zolang je maar geen gitaarmuziek draaitquote:Op woensdag 16 maart 2011 17:35 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Zallik ut doen? Of zallik ut niet doen?
Heb net even gekeken op Google, ziet er best lekker uitquote:Op woensdag 16 maart 2011 17:33 schreef djkoelkast het volgende:
Maak mexicaanse macaroni![]()
![]()
Simpel, goedkoop, 2 pannen totaal.
wut, ik verzin dat altijd zelfquote:Op woensdag 16 maart 2011 17:35 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Heb net even gekeken op Google, ziet er best lekker uit
Maar als het nou een popliedje is van een band waar een gitarist inzit?quote:Op woensdag 16 maart 2011 17:35 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Mag, zolang je maar geen gitaarmuziek draait
Verboden.quote:Op woensdag 16 maart 2011 17:36 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Maar als het nou een popliedje is van een band waar een gitarist inzit?
Wauw, streng zeg. Dus in feite alleen maar dance, electro en volksmuziek, hahaha.quote:
Elektronische muziekquote:Op woensdag 16 maart 2011 17:37 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Wauw, streng zeg. Dus in feite alleen maar dance, electro en volksmuziek, hahaha.
Dan is Dragems jarig, zeker? :pquote:Op woensdag 16 maart 2011 17:37 schreef djkoelkast het volgende:
Overigens alleen vandaag.
Als tegenwicht hebben we 23 mei een gitaar-only dag.
Geen boullion, dat is ook fabriekspoeder met smaakversterker.quote:Op woensdag 16 maart 2011 17:37 schreef Zokunen het volgende:
Macaroni:
Ruim water opzetten met wat bouillon erin. (als dit kookt de macaroni er in). (pan 1)
Uitje en wat knoflook fijn snipperen, in een wok of hapjespan iets aan fruiten schep sambal er bij, gehakt erbij en aanrullen. Dan wat soepgroenten er op wat tomaten puree en evt een pot pastasaus. Deksel er op en gaar laten worden (wel af en toe goed doorroeren).
Als de macaroni gaar is afgieten, terug in de pan en de "saus" er geleidelijk door roeren. Als het genoeg is stoppen en de rest van de saus invriezen.
Simpel en lekker.
En mijn zoon heeft zo'n hekel aan gitaar muziek hequote:Op woensdag 16 maart 2011 17:37 schreef djkoelkast het volgende:
Overigens alleen vandaag.
Als tegenwicht hebben we 23 mei een gitaar-only dag.
Mijn zoonquote:Op woensdag 16 maart 2011 17:37 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Dan is Dragems jarig, zeker? :p
Het is alleen omdat Eze zo laat jarig isquote:Op woensdag 16 maart 2011 17:37 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En mijn zoon heeft zo'n hekel aan gitaar muziek he
Ja 31 oktober is nog zo ver weg hequote:Op woensdag 16 maart 2011 17:38 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Het is alleen omdat Eze zo laat jarig is
Doe dan een snufje zout, helpt op de een of andere manier tegen het plakken. (en zelfgemaakte bouillon kan natuurlijk ook, maar ik doe meestal een beetje tuinkruiden drinkbouillonquote:Op woensdag 16 maart 2011 17:37 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Geen boullion, dat is ook fabriekspoeder met smaakversterker.
Nee koelkast in de mixquote:
Ik weet 't niet meerquote:Op woensdag 16 maart 2011 17:39 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja 31 oktober is nog zo ver weg he![]()
Ach, hoe noemde jij huppelkind ook alweer?
Groente fijnsnijden en lang koken, plat gezegd.quote:
Voor groentebouillon that is en dan goed zeven.quote:Op woensdag 16 maart 2011 17:41 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Groente fijnsnijden en lang koken, plat gezegd.
Mergpijpje, gehakt, vlees, prei, wortelen, uien, laurier, peperkorrels, evt paprikaquote:
Mini Ezquote:Op woensdag 16 maart 2011 17:41 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik weet 't niet meer![]()
Maar macaroni ga jij eten.
Kopen:
Macaroni
Rundergehakt
Zout
Oregano
Knoflookpoeder
Uipoeder
Paprikapoeder
Gemalen komijn
uitjes
klein blikje "mexico melange" (doperwten, mais, paprika)
evt 1 ei
That's all
Aha. Ik vraag het wel nog een keer als ik een keer bouillon ga makenquote:Op woensdag 16 maart 2011 17:42 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Mergpijpje, gehakt, vlees, prei, wortelen, uien, laurier, peperkorrels, evt paprika
Uur of 4 laten trekken, niet koken.
Boullion.
Zal ik doenquote:Op woensdag 16 maart 2011 17:42 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
DAT IS NIET VIES! Vraag Popje maar.
ei door de pasta?quote:Op woensdag 16 maart 2011 17:41 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik weet 't niet meer![]()
Maar macaroni ga jij eten.
Kopen:
Macaroni
Rundergehakt
Zout
Oregano
Knoflookpoeder
Uipoeder
Paprikapoeder
Gemalen komijn
uitjes
klein blikje "mexico melange" (doperwten, mais, paprika)
evt 1 ei
That's all
Ezelsbruggetje: WUPS. Wortel, Ui, Prei, Selderij. Dat een paar uur in een pan met water laten trekken: voila: groentebouillon.quote:
Om te bindenquote:
Wedden dat ik daar WULPS van ga maken en me dan rot loop te verzinnen waar die L voor staatquote:Op woensdag 16 maart 2011 17:43 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Ezelsbruggetje: WUPS. Wortel, Ui, Prei, Selderij. Dat een paar uur in een pan met water laten trekken: voila: groentebouillon.
Gebakken, in stukkies.quote:
Laurierquote:Op woensdag 16 maart 2011 17:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Om te binden![]()
Doe ik ook altijd
[..]
Wedden dat ik daar WULPS van ga maken en me dan rot loop te verzinnen waar die L voor staat
Die hunt moest gewoonquote:
Het zou kunnen dat je een nieuwe opleiding ging doen, kan prima.quote:Op woensdag 16 maart 2011 17:47 schreef Huppelmuts het volgende:
Die dragems.
Iedereen snapt toch dat als ik zeg dat ik naar school ga dat dat dan voor mijn zoon is?
Hij niet![]()
Lange wandeling overigens
Jaquote:Op woensdag 16 maart 2011 17:51 schreef Beach het volgende:
Nog een keer je felicitatieplaatje posten?
ditquote:Op woensdag 16 maart 2011 17:53 schreef Spaghettivreter het volgende:
Trouwens ik zie nu pas dat dit topic #1234 is![]()
![]()
![]()
so notedquote:Op woensdag 16 maart 2011 17:55 schreef robdriessen het volgende:
Dames en heren, attentie. Geheel tegen de verwachting in gaat Rob zometeen een uur lang GEEN gitaarmuziek draaien! Het ligt NIET aan uw toestel. Dit allemaal ter meerdere eer en glorie van DJ Koelkast, ook internationaal bekend als DJ Refrigerator.
nee ik ben dinsdag jarigquote:Op woensdag 16 maart 2011 17:37 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Dan is Dragems jarig, zeker? :p
Zo zo, je kat krijgt zijn eten luxe opgediend zeg !quote:Op woensdag 16 maart 2011 17:55 schreef Zokunen het volgende:
Oh en huppel van
[ link | afbeelding ]
kan ik je het recept ook wel geven, kan ook wel met 2 pitten, gebruikte zelf 3, is wel redelijk pittig though. (zit niks uit pakje in (of ketjap medja moet ook niet mogen))
quote:Op woensdag 16 maart 2011 17:56 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Zo zo, je kat krijgt zijn eten luxe opgediend zeg !
quote:Op woensdag 16 maart 2011 17:47 schreef Huppelmuts het volgende:
Die dragems.
Iedereen snapt toch dat als ik zeg dat ik naar school ga dat dat dan voor mijn zoon is?
Hij niet![]()
Lange wandeling overigens
nee ik wil geen vadsige eindbazen in me huisquote:
ik ben geen baasquote:Op woensdag 16 maart 2011 17:59 schreef dragems het volgende:
[..]
nee ik wil geen vadsige eindbazen in me huis
quote:Op woensdag 16 maart 2011 17:58 schreef robdriessen het volgende:
We staan er kneiterstrak klaar voor.
Koop eens fatsoenlijk internet manquote:
maar uhm.. hoort dit niet in een ander topic?quote:Op woensdag 16 maart 2011 18:06 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Koop eens fatsoenlijk internet man
En als ik het achter spoilers doe zie je het niet, dat is juist niet de bedoeling !
Zie je het al voor je ?
Dat ze een etalage volplakken met kranten ?!
quote:Op woensdag 16 maart 2011 17:56 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Zo zo, je kat krijgt zijn eten luxe opgediend zeg !
Ja heb ik ook al, in ONZquote:Op woensdag 16 maart 2011 18:06 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
maar uhm.. hoort dit niet in een ander topic?
Ik denk al, er moet toch IEMAND om dat grapje lachen ?!quote:
ja server doet moeilijkquote:Op woensdag 16 maart 2011 18:07 schreef djkoelkast het volgende:
Dragems leeg je mailbox eens op je eigen domein
Ik krijg steeds MAILBOX IS FULL
Zal ik je ook iets grappigs vertellen?quote:Op woensdag 16 maart 2011 18:09 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ik denk al, er moet toch IEMAND om dat grapje lachen ?!
Ik zat helemaal te gniffelen toen ik het typte en poste!
Hihihihi Hemmoquote:Op woensdag 16 maart 2011 18:10 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zal ik je ook iets grappigs vertellen?
Ik net naar school want gesprek met de juf over kind zn volgende school enz blabla.
Zit ik op het plein te wachten, stuurt de conciërge me weg: Het is hier geen hangplek voor de jeugd. Wegwezen jij!![]()
Oh en ik was dus 1 dag te vroeg
Voor hoeveel heb je het gekocht (als set waarschijnlijk) en hoe lang heb je het gebruikt?quote:Op woensdag 16 maart 2011 18:08 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ja heb ik ook al, in ONZ![]()
Okey en nog 3 topics aangemaakt voor het scherm, de muis en de iPhone in T&A.
Ik weet alleen niet wat die gitaarspullen waard zijn...
Zie je er zo jong uit dan?quote:Op woensdag 16 maart 2011 18:10 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik net naar school want gesprek met de juf over kind zn volgende school enz blabla.
Zit ik op het plein te wachten, stuurt de conciërge me weg: Het is hier geen hangplek voor de jeugd. Wegwezen jij!![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.een stripper, omdat feest-insert koosnaampje-
You cannot save a life, you simply delay death.
Blijkbaarquote:
hahahaquote:Op woensdag 16 maart 2011 18:10 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat welquote:Op woensdag 16 maart 2011 18:13 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
hahaha
Nja wel een compliment toch
Zelf een jaar gebruikt.quote:Op woensdag 16 maart 2011 18:11 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Voor hoeveel heb je het gekocht (als set waarschijnlijk) en hoe lang heb je het gebruikt?
Ok dan, spill dem beansquote:Op woensdag 16 maart 2011 18:13 schreef djkoelkast het volgende:
Ohja rob, wie doet er geheimzinnig over mijn leeftijd, ik niet hoor
quote:Op woensdag 16 maart 2011 18:15 schreef Royco1 het volgende:
[..]
nou 15 geschat worden is nou ook weer niet een compliment
Sound of Violence kon ik niet doen, zit gitaar in, hahaha.quote:
Vooruit 16 dan, maar geen jaar ouderquote:Op woensdag 16 maart 2011 18:17 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]![]()
Ach mens zal wel een bril nodig hebben want ik zie er echt niet uit als 15
Nah ik word meestal jaar of 24, 25 geschat. En dat vind ik al ongeloofwaardigquote:Op woensdag 16 maart 2011 18:17 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Vooruit 16 dan, maar geen jaar ouder
Ik 19 / 20 terwijl ik 23 benquote:Op woensdag 16 maart 2011 18:19 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nah ik word meestal jaar of 24, 25 geschat. En dat vind ik al ongeloofwaardig
Kan je het niet uitspreken dan?quote:Op woensdag 16 maart 2011 18:19 schreef robdriessen het volgende:
Tijd voor wat freaky shit zometeen. Hou je player in de gaten voor de artiest en titel
Dat is dan wel weer logisch. Ik dacht ook dat jij een jaar of 18 wasquote:Op woensdag 16 maart 2011 18:20 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ik 19 / 20 terwijl ik 23 ben
Naja, ik weet er ook niet veel van hoorquote:Op woensdag 16 maart 2011 18:14 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Zelf een jaar gebruikt.
De prijzen wat ik er voor betaald heb weet ik echt niet hoor.
Maar het gaat me om een richtprijs zodat ik een topic in V&A aan kan maken.
Hier staan de foto's Toon, misschien kan jij er mee over vertellen: Iemand die mijn meuk wil kopen ?!
Hoe kan dat danquote:Op woensdag 16 maart 2011 18:20 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat is dan wel weer logisch. Ik dacht ook dat jij een jaar of 18 was
Werd laatst gewoon om mijn legitimatie gevraagd toen ik drank wilde kopen.quote:Op woensdag 16 maart 2011 18:20 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ik 19 / 20 terwijl ik 23 ben
WoW?quote:Op woensdag 16 maart 2011 18:21 schreef _Fanta het volgende:
ik speel momenteel veel op mn hunter, heb aardig wa gear bij elkaar verzamelt en sta meestal bovenaan met overall dmg done in instances. nu doe ik de laatste tijd vaak battlegrounds enzo, heb ook aardig wa pvp gear bij elkaar gesprokkeld inmiddels, maar merk dat beast mastery niet echt de ideale tree is voor pvp. nu zit ik te denke om dual talent te leren maar de vraag is dan, welke tree kan ik beste nemen voor pvp, survival of marksmanship?
Ik las het en begreep er geen kont vanquote:Op woensdag 16 maart 2011 18:21 schreef _Fanta het volgende:
ik speel momenteel veel op mn hunter, heb aardig wa gear bij elkaar verzamelt en sta meestal bovenaan met overall dmg done in instances. nu doe ik de laatste tijd vaak battlegrounds enzo, heb ook aardig wa pvp gear bij elkaar gesprokkeld inmiddels, maar merk dat beast mastery niet echt de ideale tree is voor pvp. nu zit ik te denke om dual talent te leren maar de vraag is dan, welke tree kan ik beste nemen voor pvp, survival of marksmanship?
Je hebt een jong koppiequote:Op woensdag 16 maart 2011 18:21 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Hoe kan dat dan?
En is dat negatief?
2 jaar terug moest ik mn legitimatie laten zien in de shopquote:Op woensdag 16 maart 2011 18:21 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Werd laatst gewoon om mijn legitimatie gevraagd toen ik drank wilde kopen.
Ben 27 en is me nog nooit gebeurd.
Ik heb al op prijsvergelijkings sites en google gezocht, maar kan nergens iets voor vinden hoorquote:Op woensdag 16 maart 2011 18:20 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Naja, ik weet er ook niet veel van hoor
Maar als je het model van je gitaar en versterker even opzoekt kan je er zo wat van maken.
En Ibanez is best een goed merk (heb ik ook), dus misschien kan je er nog best wat voor krijgen
Moet kunnenquote:
Survival volgens mij...quote:Op woensdag 16 maart 2011 18:21 schreef _Fanta het volgende:
Herkenbaar welquote:Op woensdag 16 maart 2011 18:22 schreef Zokunen het volgende:
Ik moest me ook tot 23 ofzo legitimeren met het stappen, dat werd uiteindelijk een sport om de uitsmijters zo pissig mogelijk te krijgen door langzaam m'n id te vinden en zulks...
Ik heb wel altijd sjans van oudere meidenquote:Op woensdag 16 maart 2011 18:22 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je hebt een jong koppie![]()
In jouw geval wel
[..]
2 jaar terug moest ik mn legitimatie laten zien in de shop
Komt goedquote:
We have a Hemmo-Winnerquote:Op woensdag 16 maart 2011 18:26 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Godverdomme ik ging op zoek naar mijn telefoon
Terwijl ik op beide niet die ringtone heb
quote:Op woensdag 16 maart 2011 18:26 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Godverdomme ik ging op zoek naar mijn telefoon
Terwijl ik op beide niet die ringtone heb
Ze hebben echt tegen me staan scheldenquote:
Ik zeg naakte monoshowquote:
Ze komen morgen pas. Ik zit hier alleenquote:Op woensdag 16 maart 2011 18:29 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik zeg naakte monoshow![]()
Wacht, had jij niet vanaf vanmiddag al visite? Vrienden? Mannelijke vrienden?
Ja da kennik tognie ruikuhhhhhquote:Op woensdag 16 maart 2011 18:28 schreef Huppelmuts het volgende:
Deze heb ik nog maar pas een keer of 800 gehoord vandaag
valt me tegen van je, dat je dat niet kuntquote:
Deurwaarder ja?quote:Op woensdag 16 maart 2011 18:29 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Ze hebben echt tegen me staan schelden
Ergste was nog een keer dat ik echt niet snel kon zoeken want ik had beide handen vol, ik kijk om me heen om even wat lui die ik ken die dingen te geven...
Die gast begint meteen van schiet eens op, ik dus vrij bijdehand "maar ik heb mn handen vol" "jaja", ik ben m'n zooi kwijt (dikke rijen ondertussen). Ik pak mn portemonnee, ga zoeken, sla expres het vakje over waar ID zit, dus het duurt even. Deurwaarder begint echt boos te worden en dde rij ook minder blij.. Pak m'n ID, oh... je bent al 23, sorry.... Dat was veel lol binnen naderhand
Oh okay. Dan is het goedquote:Op woensdag 16 maart 2011 18:29 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ze komen morgen pas. Ik zit hier alleen
Portier / uitsmijter / deurwachter, casus voor school met deurwaarder is wel ff mindfucking danquote:Op woensdag 16 maart 2011 18:31 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Deurwaarder ja?![]()
Op mn 21ste verjaardag kreeg ik geen drank mee bij de slijterzelfs geen bier!
Toen ik 19 was wilde ik een film huren, staat er een griet achter de balie: ja sorry deze mag je niet mee. Die is voor 15 jaar en ouder.
Toen ik 2 jaar terug voor het eerst bij de stripclub kwam moest ik ook bewijzen dat ik de 21 al voorbij was
Wel grappigquote:Op woensdag 16 maart 2011 18:32 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Portier / uitsmijter / deurwachter, casus voor school met deurwaarder is wel ff mindfucking dan
hihi die jaknikker doet t pcies goedquote:
Nee hoorquote:
Kom!quote:
Geen zin in eten that is...quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Think again![]()
quote:Op woensdag 16 maart 2011 18:36 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
NomnomnomSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Think again
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
Gitarenquote:Op woensdag 16 maart 2011 18:37 schreef Driepink het volgende:
dus.
hoe gaat het met iedereen hier?
nog wat gemist?
Gitaarloze Woensdagquote:Op woensdag 16 maart 2011 18:37 schreef Driepink het volgende:
dus.
nog wat gemist?
quote:
hoiquote:Op woensdag 16 maart 2011 18:37 schreef Driepink het volgende:
dus.
nog wat gemist?
quote:Op woensdag 16 maart 2011 18:36 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Didn't help.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Think again"Never forget that only dead fish swim with the stream." -Malcolm Muggeridge
iddquote:Op woensdag 16 maart 2011 18:37 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Zo klinkt het alsof elke woensdag gitaarloos blijft
jaa zn gangetjequote:Op woensdag 16 maart 2011 18:37 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
hoimet mij goed op een keelontsteking na.. met u?
Zo sportief ben ik dan ook wel weerquote:Op woensdag 16 maart 2011 18:37 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]![]()
Wel tof dat ook jij je show hebt aangepast![]()
Held !!
You're doomedquote:
Goed ideequote:Op woensdag 16 maart 2011 18:37 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat zou mooi zijnquote:Op woensdag 16 maart 2011 18:37 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Even kijkennnn.... *BLIEP* Ja! Staat op de kaart!quote:Op woensdag 16 maart 2011 18:34 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wel grappig![]()
![]()
The Nighttrain![]()
Heb je Das Boot van U96 ook rob?
quote:Op woensdag 16 maart 2011 18:38 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Goed ideeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:![]()
Vind ik tof!quote:Op woensdag 16 maart 2011 18:38 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Zo sportief ben ik dan ook wel weer
[..]
You're doomed
Ik ga de 23e ook extra mijn best doenquote:Op woensdag 16 maart 2011 18:38 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Vind ik tof!
Mag ook gezegd worden
In Blues zitten vrij veel gitaren (subtiel) misschien dat ik daar een uurtje mee kan maken dan.quote:Op woensdag 16 maart 2011 18:39 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik ga de 23e ook extra mijn best doen
Hoezo is het eigenlijk specifiek de 23ste?quote:Op woensdag 16 maart 2011 18:39 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik ga de 23e ook extra mijn best doen
ja waarom niet volgende dinsdagquote:Op woensdag 16 maart 2011 18:41 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Hoezo is het eigenlijk specifiek de 23ste?
dan bin ich dabeiquote:Op woensdag 16 maart 2011 18:41 schreef Zokunen het volgende:
[..]
In Blues zitten vrij veel gitaren (subtiel) misschien dat ik daar een uurtje mee kan maken dan.
Geef het tijd broederquote:Op woensdag 16 maart 2011 18:42 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Godverdomme niemand wil mijn meuk kopen, zelfs die iPhone niet!
Relax. Desnoods alles stuk voor stuk op Marktplaats. Groter bereik.quote:Op woensdag 16 maart 2011 18:42 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Godverdomme niemand wil mijn meuk kopen, zelfs die iPhone niet!
Dan moet ik me wel echt voorbereiden, dat ga ik niet out of the blue doenquote:
Die datum hadden we loos geroepen.quote:Op woensdag 16 maart 2011 18:41 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Die Nigerianen kopen alles... oh wachtquote:Op woensdag 16 maart 2011 18:42 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Relax. Desnoods alles stuk voor stuk op Marktplaats. Groter bereik.
das helemaal laat ik ben VOLGENDE DINSDAG jarig hoe snel wil je het hebbenquote:Op woensdag 16 maart 2011 18:42 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Of 5 augustus, dan ben ik jarig
Maar ben dan ook waarschijnlijk op vakantie
AGAIN waarom niet dinsdag. das nog eerderquote:Op woensdag 16 maart 2011 18:43 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Die datum hadden we loos geroepen.
Koelkast zei dat Ez zn verjaardag dan wel gitaardag mocht zijn. Die is pas in oktober jarig. Dus zei ik dan pakken we mn zoon zn bday. Die is dichterbij
Zag ik het gisteren nou goed toen ik in Hoorn in lijn 14 zat?quote:Op woensdag 16 maart 2011 18:43 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ik ben zo ongeduldig heh
Het staat er net een uurtje op ofzo!
Chillquote:Op woensdag 16 maart 2011 18:43 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Die datum hadden we loos geroepen.
Koelkast zei dat Ez zn verjaardag dan wel gitaardag mocht zijn. Die is pas in oktober jarig. Dus zei ik dan pakken we mn zoon zn bday. Die is dichterbij
Dan heb je weer van die schrale tering batsersquote:Op woensdag 16 maart 2011 18:42 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Relax. Desnoods alles stuk voor stuk op Marktplaats. Groter bereik.
Ik ben voor als ik een uurtje metal mag doen!quote:Op woensdag 16 maart 2011 18:44 schreef dragems het volgende:
[..]
AGAIN waarom niet dinsdag. das nog eerder
Yeah, cool and all.. maar dan zit ik de hele dag op school en moet ik 's avonds werkenquote:Op woensdag 16 maart 2011 18:43 schreef dragems het volgende:
[..]
das helemaal laat ik ben VOLGENDE DINSDAG jarig hoe snel wil je het hebben
Uhm ik ga nooit met de busquote:Op woensdag 16 maart 2011 18:44 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Zag ik het gisteren nou goed toen ik in Hoorn in lijn 14 zat?
Hangen er serieus nu al Kermis borden overal ?
Zou kunnen hoor, ik zag het net voorbij dat hele kleine brugje als je centrum uitgaat.quote:Op woensdag 16 maart 2011 18:45 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Uhm ik ga nooit met de bus
Maar er is nu kermis in Kersenboogerddie is heel klein
Ik leef met je meequote:Op woensdag 16 maart 2011 18:44 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Yeah, cool and all.. maar dan zit ik de hele dag op school en moet ik 's avonds werken
Mijn duikboot, wat doe je??quote:Op woensdag 16 maart 2011 18:46 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Mijn U-Boot schiet torpedo naar jou gele badsubmarine
De defqon.1 line-up is uit! en hij is baasquote:Op woensdag 16 maart 2011 18:48 schreef Monopoly het volgende:
Scooter
Foute Duitser idd, maar wel toffe muziek
Bazenspel. Heb 'm nog steedsquote:Op woensdag 16 maart 2011 18:47 schreef Onufriev het volgende:
[..]
Hey dat doet me denken aan iets. Kennen jullie Scotland Yard?
Tof!quote:Op woensdag 16 maart 2011 18:49 schreef teijezigterman het volgende:
[..]
De defqon.1 line-up is uit! en hij is baasnu nog kaarten zien te regelen
Gitaar van Juno Reactor. Mag vast wel van Koelkastquote:
Aanrader dus? Hoorde er vandaag wat over, maar ken het verder niet. Leek me wel grappig, maar na een korte google tijdens werktijk zag ik dat het vrij oud is..quote:
Klassiek spel. Leukste om met z'n vijven te spelen. 1 Mr. X. die uit handen van 4 detectives moet zien te blijven. Ik vind 'm leuk.quote:Op woensdag 16 maart 2011 18:51 schreef Onufriev het volgende:
[..]
Aanrader dus? Hoorde er vandaag wat over, maar ken het verder niet. Leek me wel grappig, maar na een korte google tijdens werktijk zag ik dat het vrij oud is..
Noisecontrollers maken dit jaar het anthem, dus die gaan afsluitenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Verkozen door Ezechielk.quote:Op woensdag 16 maart 2011 18:41 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 16 maart 2011 18:55 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Verkozen door Ezechielk.
Ik mocht een gitaarloze dag op voorwaarde dat er een gitaardag zou komen.
Op zijn verjaardag, alleen dat duurt nog meer dan een half jaar.
Dus op de verjaardag van zijn "broertje" huppelkind
Tof, ik heb er een broertje bijquote:Op woensdag 16 maart 2011 18:55 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Verkozen door Ezechielk.
Ik mocht een gitaarloze dag op voorwaarde dat er een gitaardag zou komen.
Op zijn verjaardag, alleen dat duurt nog meer dan een half jaar.
Dus op de verjaardag van zijn "broertje" huppelkind
Ben je soms mijn biologische moeder?quote:Op woensdag 16 maart 2011 18:57 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik word hier tot mama van iedereen gebombardeerd
Huppel heeft wel eens een sperzieboon in haar kutje gehad weet ik uit betrouwbare bron, maar die had ze er ook zelf in gedaan en zo werkt het niet met geboren wordenquote:Op woensdag 16 maart 2011 18:57 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Ben je soms mijn biologische moeder?
DUDE!!!!quote:Op woensdag 16 maart 2011 18:58 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Huppel heeft wel eens een sperzieboon in haar kutje gehad weet ik uit betrouwbare bron, maar die had ze er ook zelf in gedaan en zo werkt het niet met geboren worden
Maar ik wil niet jouw mama zijnquote:
quote:Op woensdag 16 maart 2011 18:58 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Huppel heeft wel eens een sperzieboon in haar kutje gehad weet ik uit betrouwbare bron, maar die had ze er ook zelf in gedaan en zo werkt het niet met geboren worden
Ik wacht al met een stijfje op die vervelende 2quote:Op woensdag 16 maart 2011 18:59 schreef robdriessen het volgende:
Ah OK. Mono, you know the drill. Nog even die vervelende clown en die irritante acrobaat
Zelfde vader, andere moederquote:Op woensdag 16 maart 2011 18:59 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
DUDE!!!!
[..]
Maar ik wil niet jouw mama zijn
Het ergste is.quote:Op woensdag 16 maart 2011 18:59 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik wacht al met een stijfje op die vervelende 2
Ik wachtte al met een stijfje op jouw stijfje die op die vervelende 2 wachttequote:Op woensdag 16 maart 2011 18:59 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik wacht al met een stijfje op die vervelende 2
quote:
quote:Op woensdag 16 maart 2011 19:00 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Het ergste is.
Als mono zegt dat ie met een stijfje zit te wachten dan is dat waarschijnlijk ook zo
Boner vind ik ook wel mooiquote:Op woensdag 16 maart 2011 19:01 schreef robdriessen het volgende:
Ik vind stijfje maar een woord van niks. Erectie, dat klinkt pas machtig.
Mensen van jouw leeftijd spreken over een viagratjequote:Op woensdag 16 maart 2011 19:01 schreef robdriessen het volgende:
Ik vind stijfje maar een woord van niks. Erectie, dat klinkt pas machtig.
Pas op of ik sla je met mijn wandelstok. Heb zo'n hippe met drie pootjes.quote:Op woensdag 16 maart 2011 19:01 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Mensen van jouw leeftijd spreken over een viagratje
ik iig welquote:Op woensdag 16 maart 2011 19:02 schreef robdriessen het volgende:
Ik heb het afgelopen uur geen klachten gehoord, dus ik neem maar aan dat men zich geamuseerd heeft
Jij bent daar ook al bijna hequote:Op woensdag 16 maart 2011 19:01 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Mensen van jouw leeftijd spreken over een viagratje
Dan moet je wel eerst je booster uit, tegen die tijd ben ik al lang wegquote:Op woensdag 16 maart 2011 19:02 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Pas op of ik sla je met mijn wandelstok. Heb zo'n hippe met drie pootjes.
quote:Op woensdag 16 maart 2011 19:02 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Pas op of ik sla je met mijn wandelstok. Heb zo'n hippe met drie pootjes.
Werkt nietquote:Op woensdag 16 maart 2011 19:03 schreef Monopoly het volgende:
Als ie het niet meer doet, doe eens snel F5
Hij heeft me de afgelopen weken al een aantal keer 40 genoemd dusquote:
quote:Op woensdag 16 maart 2011 19:04 schreef Symphonic het volgende:
Zo ik heb het voor elkaar.
Een uur zonder gitaar en niet een nummer van symtesizer greatest
Geweldigquote:Op woensdag 16 maart 2011 19:04 schreef Symphonic het volgende:
Hahaha, ik had even Vangelis op de achtergrondquote:Op woensdag 16 maart 2011 19:04 schreef Symphonic het volgende:
Wanneer wil je dan? Had je al doorgegeven?quote:Op woensdag 16 maart 2011 19:05 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik sta alleen nog niet op het rooster zie ik
Voor wanneer wil je er op?quote:Op woensdag 16 maart 2011 19:05 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik sta alleen nog niet op het rooster zie ik
die heb ik ook maar met Jon Andersonquote:Op woensdag 16 maart 2011 19:05 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Hahaha, ik had even Vangelis op de achtergrond
Ok dan mag hetquote:Op woensdag 16 maart 2011 19:04 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hij heeft me de afgelopen weken al een aantal keer 40 genoemd dus
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |