Doe effe normaal he, met je zakje mixquote:Op woensdag 16 maart 2011 17:30 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Grote pot bruine bonen, pond gehakt, 1 rode paprika, blikje tomatenpuree en een zakje "Mix voor Chili Con Carne". Oh, en rijst
Ik probeer het even simpel te houden voor Huppelquote:Op woensdag 16 maart 2011 17:31 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Doe effe normaal he, met je zakje mix![]()
Lekker, laten we het vol chemischie poeders pleuren, ohnee dat smaakt niet lekker, weet je wat, doen we er een hele sloot smaakversterer bij
Eet smakelijk.
Al doe ik dat zelfs door de macaroni enzo als ik het maakquote:
Haha nee een uurtje, volgend uur is vrij.quote:Op woensdag 16 maart 2011 17:33 schreef robdriessen het volgende:
Jarige koelkast draait de hele dag?
Zallik ut doen? Of zallik ut niet doen?quote:Op woensdag 16 maart 2011 17:33 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Haha nee een uurtje, volgend uur is vrij.
Het is echter wel gitaarvrij, er mogen geen gitaren gedraaid worden.
Mag, zolang je maar geen gitaarmuziek draaitquote:Op woensdag 16 maart 2011 17:35 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Zallik ut doen? Of zallik ut niet doen?
Heb net even gekeken op Google, ziet er best lekker uitquote:Op woensdag 16 maart 2011 17:33 schreef djkoelkast het volgende:
Maak mexicaanse macaroni![]()
![]()
Simpel, goedkoop, 2 pannen totaal.
wut, ik verzin dat altijd zelfquote:Op woensdag 16 maart 2011 17:35 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Heb net even gekeken op Google, ziet er best lekker uit
Maar als het nou een popliedje is van een band waar een gitarist inzit?quote:Op woensdag 16 maart 2011 17:35 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Mag, zolang je maar geen gitaarmuziek draait
Verboden.quote:Op woensdag 16 maart 2011 17:36 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Maar als het nou een popliedje is van een band waar een gitarist inzit?
Wauw, streng zeg. Dus in feite alleen maar dance, electro en volksmuziek, hahaha.quote:
Elektronische muziekquote:Op woensdag 16 maart 2011 17:37 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Wauw, streng zeg. Dus in feite alleen maar dance, electro en volksmuziek, hahaha.
Dan is Dragems jarig, zeker? :pquote:Op woensdag 16 maart 2011 17:37 schreef djkoelkast het volgende:
Overigens alleen vandaag.
Als tegenwicht hebben we 23 mei een gitaar-only dag.
Geen boullion, dat is ook fabriekspoeder met smaakversterker.quote:Op woensdag 16 maart 2011 17:37 schreef Zokunen het volgende:
Macaroni:
Ruim water opzetten met wat bouillon erin. (als dit kookt de macaroni er in). (pan 1)
Uitje en wat knoflook fijn snipperen, in een wok of hapjespan iets aan fruiten schep sambal er bij, gehakt erbij en aanrullen. Dan wat soepgroenten er op wat tomaten puree en evt een pot pastasaus. Deksel er op en gaar laten worden (wel af en toe goed doorroeren).
Als de macaroni gaar is afgieten, terug in de pan en de "saus" er geleidelijk door roeren. Als het genoeg is stoppen en de rest van de saus invriezen.
Simpel en lekker.
En mijn zoon heeft zo'n hekel aan gitaar muziek hequote:Op woensdag 16 maart 2011 17:37 schreef djkoelkast het volgende:
Overigens alleen vandaag.
Als tegenwicht hebben we 23 mei een gitaar-only dag.
Mijn zoonquote:Op woensdag 16 maart 2011 17:37 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Dan is Dragems jarig, zeker? :p
Het is alleen omdat Eze zo laat jarig isquote:Op woensdag 16 maart 2011 17:37 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En mijn zoon heeft zo'n hekel aan gitaar muziek he
Ja 31 oktober is nog zo ver weg hequote:Op woensdag 16 maart 2011 17:38 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Het is alleen omdat Eze zo laat jarig is
Doe dan een snufje zout, helpt op de een of andere manier tegen het plakken. (en zelfgemaakte bouillon kan natuurlijk ook, maar ik doe meestal een beetje tuinkruiden drinkbouillonquote:Op woensdag 16 maart 2011 17:37 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Geen boullion, dat is ook fabriekspoeder met smaakversterker.
Nee koelkast in de mixquote:
Ik weet 't niet meerquote:Op woensdag 16 maart 2011 17:39 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja 31 oktober is nog zo ver weg he![]()
Ach, hoe noemde jij huppelkind ook alweer?
Groente fijnsnijden en lang koken, plat gezegd.quote:
Voor groentebouillon that is en dan goed zeven.quote:Op woensdag 16 maart 2011 17:41 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Groente fijnsnijden en lang koken, plat gezegd.
Mergpijpje, gehakt, vlees, prei, wortelen, uien, laurier, peperkorrels, evt paprikaquote:
Mini Ezquote:Op woensdag 16 maart 2011 17:41 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik weet 't niet meer![]()
Maar macaroni ga jij eten.
Kopen:
Macaroni
Rundergehakt
Zout
Oregano
Knoflookpoeder
Uipoeder
Paprikapoeder
Gemalen komijn
uitjes
klein blikje "mexico melange" (doperwten, mais, paprika)
evt 1 ei
That's all
Aha. Ik vraag het wel nog een keer als ik een keer bouillon ga makenquote:Op woensdag 16 maart 2011 17:42 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Mergpijpje, gehakt, vlees, prei, wortelen, uien, laurier, peperkorrels, evt paprika
Uur of 4 laten trekken, niet koken.
Boullion.
Zal ik doenquote:Op woensdag 16 maart 2011 17:42 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
DAT IS NIET VIES! Vraag Popje maar.
ei door de pasta?quote:Op woensdag 16 maart 2011 17:41 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik weet 't niet meer![]()
Maar macaroni ga jij eten.
Kopen:
Macaroni
Rundergehakt
Zout
Oregano
Knoflookpoeder
Uipoeder
Paprikapoeder
Gemalen komijn
uitjes
klein blikje "mexico melange" (doperwten, mais, paprika)
evt 1 ei
That's all
Ezelsbruggetje: WUPS. Wortel, Ui, Prei, Selderij. Dat een paar uur in een pan met water laten trekken: voila: groentebouillon.quote:
Om te bindenquote:
Wedden dat ik daar WULPS van ga maken en me dan rot loop te verzinnen waar die L voor staatquote:Op woensdag 16 maart 2011 17:43 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Ezelsbruggetje: WUPS. Wortel, Ui, Prei, Selderij. Dat een paar uur in een pan met water laten trekken: voila: groentebouillon.
Gebakken, in stukkies.quote:
Laurierquote:Op woensdag 16 maart 2011 17:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Om te binden![]()
Doe ik ook altijd
[..]
Wedden dat ik daar WULPS van ga maken en me dan rot loop te verzinnen waar die L voor staat
Die hunt moest gewoonquote:
Het zou kunnen dat je een nieuwe opleiding ging doen, kan prima.quote:Op woensdag 16 maart 2011 17:47 schreef Huppelmuts het volgende:
Die dragems.
Iedereen snapt toch dat als ik zeg dat ik naar school ga dat dat dan voor mijn zoon is?
Hij niet![]()
Lange wandeling overigens
Jaquote:Op woensdag 16 maart 2011 17:51 schreef Beach het volgende:
Nog een keer je felicitatieplaatje posten?
ditquote:Op woensdag 16 maart 2011 17:53 schreef Spaghettivreter het volgende:
Trouwens ik zie nu pas dat dit topic #1234 is![]()
![]()
![]()
so notedquote:Op woensdag 16 maart 2011 17:55 schreef robdriessen het volgende:
Dames en heren, attentie. Geheel tegen de verwachting in gaat Rob zometeen een uur lang GEEN gitaarmuziek draaien! Het ligt NIET aan uw toestel. Dit allemaal ter meerdere eer en glorie van DJ Koelkast, ook internationaal bekend als DJ Refrigerator.
nee ik ben dinsdag jarigquote:Op woensdag 16 maart 2011 17:37 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Dan is Dragems jarig, zeker? :p
Zo zo, je kat krijgt zijn eten luxe opgediend zeg !quote:Op woensdag 16 maart 2011 17:55 schreef Zokunen het volgende:
Oh en huppel van
[ link | afbeelding ]
kan ik je het recept ook wel geven, kan ook wel met 2 pitten, gebruikte zelf 3, is wel redelijk pittig though. (zit niks uit pakje in (of ketjap medja moet ook niet mogen))
quote:Op woensdag 16 maart 2011 17:56 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Zo zo, je kat krijgt zijn eten luxe opgediend zeg !
quote:Op woensdag 16 maart 2011 17:47 schreef Huppelmuts het volgende:
Die dragems.
Iedereen snapt toch dat als ik zeg dat ik naar school ga dat dat dan voor mijn zoon is?
Hij niet![]()
Lange wandeling overigens
nee ik wil geen vadsige eindbazen in me huisquote:
ik ben geen baasquote:Op woensdag 16 maart 2011 17:59 schreef dragems het volgende:
[..]
nee ik wil geen vadsige eindbazen in me huis
quote:Op woensdag 16 maart 2011 17:58 schreef robdriessen het volgende:
We staan er kneiterstrak klaar voor.
Koop eens fatsoenlijk internet manquote:
maar uhm.. hoort dit niet in een ander topic?quote:Op woensdag 16 maart 2011 18:06 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Koop eens fatsoenlijk internet man
En als ik het achter spoilers doe zie je het niet, dat is juist niet de bedoeling !
Zie je het al voor je ?
Dat ze een etalage volplakken met kranten ?!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |