Morgen praten we weerquote:Op donderdag 17 maart 2011 07:52 schreef Perruche het volgende:
Morning!!
Ik heb helemaal geen spierpijn van de bodypump.... terwijl ik toch flink m'n best heb gedaan! Nou ja.
serieus? De vorige keer had ik de dag na bodypump echt pijn. Nou ja. Morgen heb ik een halve dag vrij, dus dan in de middag nog even klein uurtje cardio.. en buikspieren.quote:
quote:
Is volgens mij echt iets Limburgsquote:Op donderdag 17 maart 2011 09:21 schreef MevrouwPuff het volgende:
Zijn er bij jou in de buurt zoveel rolluiken dan syreen?
Hier is er echt geeneen...
En Duits.quote:Op donderdag 17 maart 2011 09:28 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Is volgens mij echt iets Limburgs.
Het valt wel mee, maar ik woon dan ook in een huurbuurtquote:Op donderdag 17 maart 2011 09:21 schreef MevrouwPuff het volgende:
Zijn er bij jou in de buurt zoveel rolluiken dan syreen?
Hier is er echt geeneen...
Ja ehh, als we alle landen gaan opsommen waar men rolluiken gebruikt, zijn we nog wel ff bezigquote:
quote:Op donderdag 17 maart 2011 09:50 schreef conleche het volgende:
In Belgie ook!
En sorry, Syreen, maar ik vind het de ongezelligste dingen die er zijn. Dan rijd je door zo'n dorp waar gewoon midden op de dag al die luiken dicht zijn. Wie doet dat nu? En als je dan bij die mensen binnen komt hebben ze een TL-licht om de boel te verlichten. Rare lui, die Belgen.
Hoe gaat het nou, met de baan en de gezondheid? En de kinders? Sterkte vandaagquote:Op donderdag 17 maart 2011 09:55 schreef Tinkepink het volgende:
Bah, wat ben ik moe.Ik meot een paar stukken schrijven, maar er komt niets uti mijn toetsenbord. En ik fantaseer alleen maar over snoep
Alles oke. Volgende week een weekje weg en daarna zien we wel weer.quote:Op donderdag 17 maart 2011 09:57 schreef Perruche het volgende:
[..]
Hoe gaat het nou, met de baan en de gezondheid? En de kinders? Stertke vandaag
T: 2 stuks fruit! (minstens) en een flinke lunch nemen hoorquote:Op donderdag 17 maart 2011 10:12 schreef XcUZ_Me het volgende:
Planning:
O: kwark + muesli
T: ?
L: wordt verzorgd door de vergadering
S: RPM
D: 2 burrito's spinazie
Idd.quote:Op donderdag 17 maart 2011 10:14 schreef Perruche het volgende:
[..]
T: 2 stuks fruit! (minstens) en een flinke lunch nemen hoor
Mmm broodje kroket! Daar heb ik ook wel zin in!quote:Op donderdag 17 maart 2011 10:22 schreef Jagärtrut het volgende:
Lijstje:
O: yoghurt met sinaasappel en muesli
T: stukje kruidkoek
L: broodje kroket?
D: ?
Niet optimaal. Alle Nederlandse verleidingen...
SPOILER: Donderdagochtend ragmuziek om wakker te wordenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
quote:Op donderdag 17 maart 2011 10:25 schreef Blurred86 het volgende:
mm broodje kroketmisschien moet ik dat vandaag ook maar op de planning zetten
geniet ervan, zovaak kan je het niet eten!quote:Op donderdag 17 maart 2011 10:22 schreef Jagärtrut het volgende:
Lijstje:
O: yoghurt met sinaasappel en muesli
T: stukje kruidkoek
L: broodje kroket?
D: ?
Niet optimaal. Alle Nederlandse verleidingen...
Alsof jullie nooit belerend tegen mij doenquote:Op donderdag 17 maart 2011 10:26 schreef Perruche het volgende:
[..]
geniet ervan, zovaak kan je het niet eten!
Vik, sorry hoor, maar je komt echt schattig belerend over met je nitraatrijke groenten verhaal
En nu wil ik ook broodje kroket. terwijl ik weet dat de kroketten hier niet eens lekker zijn
dat weet ik niet, het voel me gewoon ineens op, omdat het gisteren ofzo hierover ging?quote:Op donderdag 17 maart 2011 10:27 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Alsof jullie nooit belerend tegen mij doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |