uitschelden voor kutuserquote:Op woensdag 16 maart 2011 16:34 schreef Oostblokker het volgende:
ik zag al paar topics over welke users je wel en niet mag vond wel geniaal van die ts nee echt haaaha
nu is mijn vraag wat zou je doen als je een user van fok tegenkwam en niet mag
oeeeh, catfight catfightquote:Op woensdag 16 maart 2011 16:37 schreef kwiwi het volgende:
Jij hebt ook werkelijk niet de hersencapaciteit om ook maar 1 fatsoenlijk topic te maken he?
of zigeunerquote:Op woensdag 16 maart 2011 16:38 schreef Oostblokker het volgende:
ik weet bijna zeker als iemand mij tegenkwam van fok voot kut oostblokker uitschelden zeggen dat ik slet vieze oostblok chick ben en dat ik moet oprotten naar me land en voor beloning mij in elkaar slaan met hollandse click
Geef 'm eens ongelijk.quote:Op woensdag 16 maart 2011 16:38 schreef Oostblokker het volgende:
ik weet bijna zeker als iemand mij tegenkwam van fok voot kut oostblokker uitschelden zeggen dat ik slet vieze oostblok chick ben en dat ik moet oprotten naar me land en voor beloning mij in elkaar slaan met hollandse click
good enzoquote:Op woensdag 16 maart 2011 16:40 schreef Aneurysma het volgende:
Ik stel voor dat topics van TS voortaan goedgekeurd moeten worden door een mod voor plaatsing.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |