Tof, samenwonen en gelijk gezinsuitbreidingquote:Op woensdag 31 augustus 2011 22:28 schreef Miriampje het volgende:
63. Read the prediction for my star sign in the morning and make it come true that day
Die is leuk![]()
"Live together with my boyfriend"Behaald! Sinds een paar daagjes huren we een huisje.
"Buy a pet" komt nu ook snel aan de beurt, hoewel ik niets koop maar een kitten van familie krijgt.
Leuke blog enne dat recept voor die white chocolate cheesecake heb ik ff gekopieerd en die ga ik maken voor mn verjaardag over paar wkn.quote:Op zondag 18 september 2011 12:14 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik was dit hele topic en mijn doelen vergeten
Maar heb er ondertussen toch een aantal behaald en meteen ook mijn blog backdated bijgewerkt
Ik zag je site en ja, Leon is een toffe film.quote:
Dat schiet al lekker opquote:Op zaterdag 5 november 2011 22:15 schreef pumpkinsoup het volgende:
Ik heb nog 267 dagen te gaan trouwens
Dat hoeft in principe toch niet? Of heb je zulke moeilijke doelen gesteld?quote:Op woensdag 9 november 2011 08:54 schreef Jojogirl het volgende:
Hier 23 doelen gehaald en 346 dagen te gaan. Soort van Mission Impossible dus
Ik heb er gewoon al 34 gehaald.quote:Op woensdag 9 november 2011 08:54 schreef Jojogirl het volgende:
Hier 23 doelen gehaald en 346 dagen te gaan. Soort van Mission Impossible dus
Jammer dat het je niet meer gaat lukken. Ben je van plan om je 1000 dagen te verlengen of om dan gewoon te stoppen?quote:Op woensdag 4 april 2012 17:50 schreef Sylvana het volgende:
Hier ligt het helemaal op zn gat vanwege persoonlijke omstandigheden. Project loopt tot oktober geloof ik, maar ga het dus niet halen, want moet nog iets van 25-30 doelen.
Dat weet ik nog niet.quote:Op woensdag 4 april 2012 18:31 schreef Miriampje het volgende:
[..]
Jammer dat het je niet meer gaat lukken. Ben je van plan om je 1000 dagen te verlengen of om dan gewoon te stoppen?
Is je 1e lijst ook nog ergens helemaal terug te vinden? Ik kan hem op de DZP site wel terugvinden, maar das engels. Heb je ook nog een nederlandse versie ergens?quote:Op vrijdag 16 november 2012 20:46 schreef Jojogirl het volgende:
Linkje, Chipszak?
En ik ben inmiddels met m'n 2e lijst bezig
Ja, ik heb hem nog in een blogpost bewaard. Bedenk me alleen nu dat een linkje daarnaar in het menu rechts wel een goed idee is.quote:Op vrijdag 16 november 2012 21:04 schreef Puala het volgende:
[..]
Is je 1e lijst ook nog ergens helemaal terug te vinden? Ik kan hem op de DZP site wel terugvinden, maar das engels. Heb je ook nog een nederlandse versie ergens?
Echt?quote:
Ik wil je wel helpen bij 2 en 98 als je ook bij de film bent dinsdag?quote:Op zondag 10 maart 2013 02:05 schreef Greys het volgende:
Ik doe ook mee
Lijst helemaal klaar, maandag start ie.
http://mirandadayzero.blogspot.nl/
quote:Op zondag 10 maart 2013 02:05 schreef Greys het volgende:
Ik doe ook mee
Lijst helemaal klaar, maandag start ie.
http://mirandadayzero.blogspot.nl/
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |