25 meter geloof ik. Angstig dichtbij.quote:Op woensdag 16 maart 2011 18:46 schreef superworm het volgende:
[..]
Exact. Hoeveel meter moet men ervan verwijderd blijven, 50 meter had ik vandaag gelezen?
Tja leuk voor die man, maar als er een meltdown is krijg je die niet gekoeld met beton.......quote:Op woensdag 16 maart 2011 18:46 schreef Darklight het volgende:
Bij Eenvandaag was net een mannetje, volgens hem was er al een meltdown bezig
Zijn idee was om het vol te gooien met beton, en er de komende duizend jaar niet meer te komen
Bij chernobyl deden ze het ook ?quote:Op woensdag 16 maart 2011 18:47 schreef ThaNetRunner het volgende:
[..]
Tja leuk voor die man, maar als er een meltdown is krijg je die niet gekoeld met beton.......
Ik ben van mening dat ze die officieel al dagen niet meer onder controle hebben want het gaat alleen maar van kwaad tot ergerquote:Op woensdag 16 maart 2011 18:49 schreef mschol het volgende:
laatste stand van zaken? ik las op de FP dat ze de boel nu officieel niet meer onder controle hebben?
Ik bedoel dus, vanaf hoeveel meter is het onveilig? Brandspuiten kunnen idd niet veel meer dan 30-50 meter aan lijkt me. Zo'n kanon misschien meer.quote:Op woensdag 16 maart 2011 18:47 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
25 meter geloof ik. Angstig dichtbij.
Niks aan de hand daarquote:Op woensdag 16 maart 2011 18:52 schreef Dance99Vv het volgende:
http://www.ustream.tv/cha(...)A6%E3%83%B3%E3%82%BF
http://www.ustream.tv/channel/geiger-counter-chiba
die mening deel ik met je, al had het tij in het begin nog gekeerd kunnen worden mits er voldoende water aanwezig was...quote:Op woensdag 16 maart 2011 18:52 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik ben van mening dat ze die officieel al dagen niet meer onder controle hebben want het gaat alleen maar van kwaad tot erger
Da's een idee.quote:Op woensdag 16 maart 2011 18:55 schreef jpjedi het volgende:
Er zijn zelfs in Nederland mobiele bluswaterkanonnen voor de industrie met een worplengte van 200 meter. Gevoed door 4x5000l/min hydraulische dompelpompen. Gezamelijke brandweer rotterdam heeft die units en de dompelpompen zijn door BiZa over heel NL verspreid.
Japan zal ongetwijfeld vergelijkbaar materiaal hebben.
Ik pretendeer ook nergens dat je dat wel beweerde. Ik constateer slechts ietsquote:
Playstation wordt schaarser... meer nietquote:Op woensdag 16 maart 2011 19:01 schreef DDDDDaaf het volgende:
Gaan wij nog iets merken van een Japanse kernramp? Absoluut!
Natuurlijk niet op gezondheidsgebied, maar ik ben echt benieuwd wat een kernramp voor uitwerking op de Japanse (en dus ook wereld-) economie gaat hebben.
Grote berg kokend betonquote:Op woensdag 16 maart 2011 18:47 schreef ThaNetRunner het volgende:
[..]
Tja leuk voor die man, maar als er een meltdown is krijg je die niet gekoeld met beton.......
er is een baggerbootje die een zand opspuitkanon heeft.. kan ook vast met water werkenquote:Op woensdag 16 maart 2011 19:01 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Da's een idee.
Mischien kan zo'n krachtige blusboot vanaf zee wel in die gebouwen spuiten. Zover weg is die zee helemaal niet.
Laten we dat vooral doen jaquote:Op woensdag 16 maart 2011 18:46 schreef Darklight het volgende:
Bij Eenvandaag was net een mannetje, volgens hem was er al een meltdown bezig
Zijn idee was om het vol te gooien met beton, en er de komende duizend jaar niet meer te komen
Wees gerust, gaat niet gerecycled wordenquote:Op woensdag 16 maart 2011 19:06 schreef Temlin het volgende:
[..]
Laten we dat vooral doen jaTonnen zeer besmet beton hebben we dan.
Ik verrek het overigens om in gammele, onbetrouwbare Europese hokken rond te gaan rijden!quote:Op woensdag 16 maart 2011 19:02 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Playstation wordt schaarser... meer niet
dat maakt niet uit, we hebben er pas 300.000 weer in EU losgelaten..quote:Op woensdag 16 maart 2011 19:02 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Playstation wordt schaarser... meer niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |