ooh, da's kutquote:Op woensdag 16 maart 2011 15:30 schreef Holyme het volgende:
Bah m'n wasmachien heeft zojuist een fijne bh inclusief het waszakje eromheen aan gort gecentrifugeerd
Echt serieus,waarom heb je dan een blog?!quote:Op woensdag 16 maart 2011 15:31 schreef Mirjam het volgende:
..? http://pinknailblog.blogs(...)&utm_content=Twitter
wie lakt z;n nagels nou zo
ja, sorry hoor, maar seriouslyquote:Op woensdag 16 maart 2011 15:33 schreef milka82 het volgende:
[..]
Echt serieus,waarom heb je dan een blog?!
Princess A,van harte!
Klotequote:Op woensdag 16 maart 2011 15:30 schreef Holyme het volgende:
Bah m'n wasmachien heeft zojuist een fijne bh inclusief het waszakje eromheen aan gort gecentrifugeerd
gelukkig is je wasmasjien niet naar de klote, dat had ook nog gekund..quote:Op woensdag 16 maart 2011 15:34 schreef Holyme het volgende:
Ja dat deed ik eerst ook, onder de douche met de hand, maar sinds kort toch maar weer met zo'n zakje. Tot nu toe ging 't prima. Vond het geluid al zo raar, dat waren dus de beugels die er half uitgesloopt zijnDat wordt dus ook weer met de hand
quote:Sorry about item defeat or damage due to transportation.
As we are responsible seller, we resend a new one to you.
Is it OK???
Hij was geen kwartjequote:Op woensdag 16 maart 2011 15:47 schreef Stormqueen het volgende:
wat verwacht je dan voor een kwartje
ik vind het mooi!quote:Op woensdag 16 maart 2011 15:31 schreef Mirjam het volgende:
..? http://pinknailblog.blogs(...)&utm_content=Twitter
wie lakt z;n nagels nou zo
Betty Ballquote:Op woensdag 16 maart 2011 15:30 schreef Holyme het volgende:
quote:Op woensdag 16 maart 2011 15:57 schreef expiratorial het volgende:
[..]
ik vind het mooi!
lekker.....abstract...
quote:Op woensdag 16 maart 2011 15:57 schreef expiratorial het volgende:
[..]
ik vind het mooi!
lekker.....abstract...
voor een kwartje niet...quote:Op woensdag 16 maart 2011 15:52 schreef DeltaCephei het volgende:
Ook al was hij een kwartje, je mag toch wel iets meer verwacht dan dat hij na 3x vegen uit elkaar flikkert.
Het is klote dat het zo gejat wordt, maarja bij de verzekering geven ze daar geen kut omquote:Op woensdag 16 maart 2011 16:03 schreef expiratorial het volgende:
en nee,de fiets stond niet op slot maar wel in ONZE tuin met de schuttingdeur gesloten. ze moeten er gewoon van afblijven wraghgshgertygdjqgd.
en t was niet een dure batavus ofzo,een of ander mountainbike'je. maar wel eentje waarerg gek op was.
heb vroeger eens gehad,was gewoon overdag,ging ik met een vriendin naar haar huis,zette ik mn fiets in hun tuin naast de garage,belt ineens de overbuurvrouw,er word ook zomaar een fiets uit de tuin gehaald hoor. en ja,weg hoor. fietsje was nog een erfenis ook van mn net overleden oma. mn moeder janken want we hadden t financieel al niet best. sindsdien,mensen die niet van je spul af kunnen blijven![]()
http://www.allcosmeticswh(...)ibre-face-br187.htmlquote:Op woensdag 16 maart 2011 15:55 schreef DeltaCephei het volgende:
Nee Gwen, je moet gewoon een MAC #187 kwast kopen a ¤42
stiekem wil ik die
Dat is echt een ideaal ding om bh's in te wassen, bh's blijven nu mooi in vorm en mijn dure bh's sneuvelen tot nu toe niet meer in de wasmachinequote:
Niet alles is daar echt hequote:Op woensdag 16 maart 2011 16:05 schreef kieskleurig het volgende:
[..]
http://www.allcosmeticswh(...)ibre-face-br187.html
nee want was 15 (naief) en moest snel even naar binnen om iets mee te nemen ofzo. maar t kreng stond gewoon 6 meter achter in de tuin verstopt achter een grote plant naast de garage.quote:Op woensdag 16 maart 2011 16:04 schreef DeltaCephei het volgende:
Had je toen wel je fiets op slot gezet?
Ze zijn oke - maar er zijn in het verleden ook nep dingen verkocht... dus.quote:Op woensdag 16 maart 2011 16:10 schreef kieskleurig het volgende:
[..]
Meen je dat nou? Ik dacht dat zij juist wel betrouwbaar waren?
quote:Op woensdag 16 maart 2011 16:11 schreef expiratorial het volgende:
[..]
nee want was 15 (naief) en moest snel even naar binnen om iets mee te nemen ofzo. maar t kreng stond gewoon 6 meter achter in de tuin verstopt achter een grote plant naast de garage.
ik weet het ook wel,altijd fiets op slot. maar de gore brutaliteit om in een burgerlijke woonwijk gewoon even iemands tuin in te lopen en het fietsje mee te nemen![]()
had een tijd geleden ook zoiets geks, ik zit lekker wat te hangen en tv te kijken word er een foldertje door de bus gegooid. nou ik had de gordijnen dicht dus ik dacht zal wel. zie ik ineens een soort schim bewegen door de gordijnen heen en hoor ik gemorrel. denk,was da nou? dus ik kijken...probeert dat foldermannetje van 14 jaar ofzo mijn fiets te pikken! en ja,hij stond op slot. dus hij als een gek aan dat slot friemelen,ik sneaky naar de deur en ik smijt me toch de deur open haha. volgens mij zag ik echt een straaltje zeik lopen bij hem zo schrok ie. komt er een of andere kerel op een scootertje aan,vet kwaad op dat joch ''JA GODVERDOMME,ben je nou alweer bezig?! altijd pikken bla bla''
bleek dat dat kereltje altijd dat soort grapjes uithaalde en dat hij nu dus een krantenwijkje had maar constant in de gaten gehouden werd door dat mannetje (familie?) op de scooter. vreeeeeeeemde situatie.
ben verder niet boos geworden op dat jochie,vond t ergens ook wel zielig op de een of andere manier.
ik zou folder-verspreiding-hoofdkantoorgedoe hebben gebeldquote:Op woensdag 16 maart 2011 16:11 schreef expiratorial het volgende:
[..]
nee want was 15 (naief) en moest snel even naar binnen om iets mee te nemen ofzo. maar t kreng stond gewoon 6 meter achter in de tuin verstopt achter een grote plant naast de garage.
ik weet het ook wel,altijd fiets op slot. maar de gore brutaliteit om in een burgerlijke woonwijk gewoon even iemands tuin in te lopen en het fietsje mee te nemen![]()
had een tijd geleden ook zoiets geks, ik zit lekker wat te hangen en tv te kijken word er een foldertje door de bus gegooid. nou ik had de gordijnen dicht dus ik dacht zal wel. zie ik ineens een soort schim bewegen door de gordijnen heen en hoor ik gemorrel. denk,was da nou? dus ik kijken...probeert dat foldermannetje van 14 jaar ofzo mijn fiets te pikken! en ja,hij stond op slot. dus hij als een gek aan dat slot friemelen,ik sneaky naar de deur en ik smijt me toch de deur open haha. volgens mij zag ik echt een straaltje zeik lopen bij hem zo schrok ie. komt er een of andere kerel op een scootertje aan,vet kwaad op dat joch ''JA GODVERDOMME,ben je nou alweer bezig?! altijd pikken bla bla''
bleek dat dat kereltje altijd dat soort grapjes uithaalde en dat hij nu dus een krantenwijkje had maar constant in de gaten gehouden werd door dat mannetje (familie?) op de scooter. vreeeeeeeemde situatie.
ben verder niet boos geworden op dat jochie,vond t ergens ook wel zielig op de een of andere manier.
Klinkt goedquote:Op woensdag 16 maart 2011 16:07 schreef kieskleurig het volgende:
[..]
Dat is echt een ideaal ding om bh's in te wassen, bh's blijven nu mooi in vorm en mijn dure bh's sneuvelen tot nu toe niet meer in de wasmachine
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |