Gelukkig idd.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 17:20 schreef rakotto het volgende:
[..]
Niet overal is dat zo h.Je kunt dat wel duidelijk zien en je ziet het meer bij de dorp gedeeltes zijn dan in de steden.
Gelukkig maar.
Het kan mij idd wat schelen wetende hoe belangrijk dat is voor enorm veel vrouwen daar.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 17:22 schreef msnk het volgende:
Nou, gelukkig maar. Als zij aparte rijen fijn vinden doen ze dat toch lekker, kan 't jou wat schelen.
Dat dus.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 17:22 schreef msnk het volgende:
Nou, gelukkig maar. Als zij aparte rijen fijn vinden doen ze dat toch lekker, kan 't jou wat schelen.
Gelukkig weet jij dat ja.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 18:01 schreef yavanna het volgende:
[..]
Het kan mij idd wat schelen wetende hoe belangrijk dat is voor enorm veel vrouwen daar.
Men hier wil kontjes knijpen en er naartoe staren.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 20:58 schreef Drifter__ het volgende:
Wat is dit voor onzin. Wat is er is mis met gescheiden rijen???
Yallah, wakker blijven.quote:Op zondag 20 maart 2011 01:15 schreef rakotto het volgende:
Verdomme! Dat krijg met idiote propoganda en corruptie. Er is nog een lange weg te gaan.
Hier "stemt" iemand meerdere malen op ja. Het was toch duidelijk dat veel mensen nee zeiden... Vraag me af wat er precies aan de hand is.
Idd, lees mijn edit.quote:Op zondag 20 maart 2011 01:19 schreef Drifter__ het volgende:
[..]
Yallah, wakker blijven.
Het stemmen ging vandaag met inkt-vinger
Oude video dus........Christenen
Teken aan de wand voor dat landquote:Op zaterdag 19 maart 2011 18:10 schreef yavanna het volgende:
Met video.
AlArabiya English
Watch video: Egypt crowd attack #ElBaradei at voting station http://goo.gl/LLqs8
Nog steeds de thugs. Niet representatief.quote:
Fucking achterlijk. Zo blijkt maar weet hoe groot de invloed is van de Moslim Broederschap.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 20:58 schreef Drifter__ het volgende:
Wat is dit voor onzin. Wat is er is mis met gescheiden rijen???
Opkomst 18 miljoen mensen.quote:Op zondag 20 maart 2011 18:58 schreef Drifter__ het volgende:
Grondwet wijzigingen zijn aanvaard, 77.% stemde ja.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |