quote:Op woensdag 16 maart 2011 13:05 schreef Socios het volgende:
Sowieso pinnen._!
Ik betaal in winkels alles cash.
Cashquote:Op woensdag 16 maart 2011 13:05 schreef Socios het volgende:
Sowieso pinnen._!
quote:Op woensdag 16 maart 2011 13:05 schreef nattermann het volgende:
[Socios]
Gewoon cash betalen.
[/Socios]
Haha, nice one!quote:
[Socios]
Gewoon cash betalen.
[/Socios]
Netjes.quote:Op woensdag 16 maart 2011 13:05 schreef Socios het volgende:
Sowieso pinnen._!
En dat geld krijg je wekelijks in een bruin zakje van je baas?quote:Op woensdag 16 maart 2011 13:05 schreef Socios het volgende:
Sowieso pinnen._!
Accepteren die Poolse hoeren van je nog steeds geen pin?quote:Op woensdag 16 maart 2011 13:05 schreef Socios het volgende:
Sowieso pinnen._!
[Socios]
Gewoon cash betalen.
[/Socios]
Sowieso pinnen._!
Nee.quote:Op woensdag 16 maart 2011 13:07 schreef Sjeen het volgende:
En dat geld krijg je wekelijks in een bruin zakje van je baas?
Rot op met je walgelijk insinuatie.quote:Op woensdag 16 maart 2011 13:07 schreef Poepoog het volgende:
Accepteren die Poolse hoeren van je nog steeds geen pin?
Stjesssus.
verkapt kijk-mij-de-uber-thug-zijn-die-geen-geldspoor-achterlaatquote:Op woensdag 16 maart 2011 13:05 schreef Socios het volgende:
Sowieso pinnen._!
Mjah, het is kiezen. Dit geeft minder kans op paupers die de zooi weer gaan oplichten...quote:Op woensdag 16 maart 2011 13:05 schreef Agiath het volgende:
Ja stond laatst ook raar te kijken bij de benzinepomp. Vooral bij de supermarkten verslechtert dit de doorstroom
moeten we daarom tegenwoordig ook altijd op ok drukken tijdens het pinnen?quote:Op woensdag 16 maart 2011 13:10 schreef Brembo het volgende:
Komt omdat wij een van de weinige landen zijn die zonder credtitcard werken, des ondanks is dit ingevoerd om de veiligheid te verbeteren. Nu kan de pas niet meer geskimmed worden!
dubbeldippenquote:Op woensdag 16 maart 2011 13:10 schreef karr-1 het volgende:
Alleen de naam dippen moet wel veranderen
Ze vinden wel een andere methode.quote:Op woensdag 16 maart 2011 13:10 schreef Brembo het volgende:
Komt omdat wij een van de weinige landen zijn die zonder credtitcard werken, des ondanks is dit ingevoerd om de veiligheid te verbeteren. Nu kan de pas niet meer geskimmed worden!
Minder fraudegevoelig, geen gezeik meer met klanten die te debiel zijn om hun pasje door het pinapparaat te halen. Lekker makkelijk, je steekt hem er bovenin, pincode en eruit.quote:
Dan pin je welquote:
[Socios]
Gewoon cash betalen.
[/Socios]
Sowieso pinnen._!
Jij weet hoe een creditcard werkt.... Ow nee, toch nietquote:Op woensdag 16 maart 2011 13:11 schreef Pakspul het volgende:
[..]
Ze vinden wel een andere methode.
En alles betalen met creditcard, rente betalen over een potje zout
blijkbaarquote:Op woensdag 16 maart 2011 13:13 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Jij weet hoe een creditcard werkt.... Ow nee, toch niet
Je kan je pas nog steeds op vier manieren erin steken ipv ergens door heen te halen, dus dat argument gaat niet op.quote:Op woensdag 16 maart 2011 13:12 schreef IrCute het volgende:
[..]
Minder fraudegevoelig, geen gezeik meer met klanten die te debiel zijn om hun pasje door het pinapparaat te halen. Lekker makkelijk, je steekt hem er bovenin, pincode en eruit.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |