quote:
Oh crap ja, dat heb ik vroeger ook wel es gehad, toen ik nog heel fanatiek aan karate deed, dat deed echt zeerquote:Op woensdag 16 maart 2011 12:45 schreef Rewimo het volgende:
Vervelend hoor, een hielspoor soms? Dat doet f*cking zeer, ik heb er twee tegelijk gehad
Ze noemden het in eerste instantie hielspoor jaquote:Op woensdag 16 maart 2011 12:45 schreef Rewimo het volgende:
Vervelend hoor, een hielspoor soms? Dat doet f*cking zeer, ik heb er twee tegelijk gehad
Ja toch, niet dan?quote:
Te laaaaaaaatquote:Op woensdag 16 maart 2011 12:47 schreef nokwanda het volgende:
@rewimo. Toch vond ik zijn koppie met vlekje net zo leuk. Ik hou wel van die gekke karakteristieken.
Tja oh-oh dat klopt, maar daarom kan het in het begin nog wel heftig zijn om mee te makenquote:Op woensdag 16 maart 2011 12:50 schreef oh-oh het volgende:
Tja Oognip, dat heb je op zulke werkplekken nou eenmaal he...
Mja, maar hij werd er ook wel mee gepest. En dan wordt het toch een stuk minder leuk. Bovendien groeide het ding. En dat is ook niet jofel. Het belangrijkste was natuurlijk dat hij het zelf wildequote:Op woensdag 16 maart 2011 12:47 schreef nokwanda het volgende:
@rewimo. Toch vond ik zijn koppie met vlekje net zo leuk. Ik hou wel van die gekke karakteristieken.
Is het ook.quote:Op woensdag 16 maart 2011 12:51 schreef Oognip het volgende:
[..]
Tja oh-oh dat klopt, maar daarom kan het in het begin nog wel heftig zijn om mee te maken
Dat is het zeker, dat zal wel minder worden maar als het je niks zou doen zat er ook iets niet helemaal snor denk ik zo.quote:Op woensdag 16 maart 2011 12:51 schreef Oognip het volgende:
Tja oh-oh dat klopt, maar daarom kan het in het begin nog wel heftig zijn om mee te maken
Ik vind het erg stoer van 'm!quote:Op woensdag 16 maart 2011 12:36 schreef Rewimo het volgende:
Ik ben wel blij dat die plek weg is op zijn gezicht. Hij heeft zo'n mooi koppie en die vlek viel erg op. Als het goed is zie je er straks niets meer van, als het wondje genezen is.
quote:Politiek: zinloos natuurgeweld keihard aanpakken
'De maat is vol'
Door Dirk-Jan Hoek en IJsbrand Nimmer | 16 March 2011 | Buitenland
Het kabinet heeft unaniem zijn afschuw uitgesproken over de natuurramp in Japan. Volgens premier Rutte is de maat vol, na eerdere rampen in Haïti en Myanmar. Hij heeft beloofd bij de volgende VN-top te pleiten voor keiharde maatregelen tegen de natuur. Rutte: Natuurlijk zijn wij niet tegen geweld. Als het gaat om het handhaven van de orde en de rechtsvrede dan is geweld soms noodzakelijk. Maar dit is doelloos en buiten alle proportie.
Staatsecretaris Bleeker van Milieu nuanceert: Soms moet je milde vormen van natuurgeweld gedogen. Dat zit nou eenmaal in de aard van het beestje, en bovendien kan bijvoorbeeld een kleine overstroming goed zijn voor de vruchtbaarheid van de grond. Maar daarvan is in dit geval geen sprake, aldus Bleeker. Hij pleit voor een duidelijke grens: Tot hier en niet verder. Minister Hillen van Defensie heeft aangeboden een fregat naar Japanse kust te sturen om een nieuwe tsunami te voorkomen.
GroenLinks vindt het natuurgeweld van de laatste jaren niet verwonderlijk. Fractievoorzitter Sap: Als je ziet hoe de wereld met de natuur omgaat, dan kun je de bal een keer terug verwachten. Ze vreest dat Nederland binnenkort aan de beurt is voor een wraakoefening, vanwege het afschaffen van de ecologische hoofdstructuur en de bezuinigingen op natuurbeheer. Sap is tegen harde maatregelen en pleit voor vreedzaam samenleven met de natuur.
Die mening wordt niet door de PVV gedeeld. Tot nu toe richtte de natuur zich vooral tegen islamieten en andere buitenlanders. Maar we moeten niet denken dat het hier niet kan gebeuren: denk bijvoorbeeld aan de aardbeving in Roermond. Ook nu zie je dat het zinloze natuurgeweld oprukt naar naar de westerse beschaving. Wilders, die bang is voor een tsunami van natuur, pleit voor een keiharde aanpak en heeft voorgesteld om snel de Oostvaardersplassen te asfalteren. Enerzijds voor het schrikeffect, anderzijds omdat het gaat om relatief wilde natuur die dichtbij woonwijken ligt. Wilders: De natuur is gewoon niet te vertrouwen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |