Honey I washed the kidsquote:Op woensdag 16 maart 2011 17:25 schreef agenda het volgende:
Welk lushproduct moet je in voorraad hebben?
Dream Cream ook!quote:Op woensdag 16 maart 2011 17:27 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Honey I washed the kids
een moisturiser (ligt aan je huid welke)
een Jelly!
Ik vind hem wel lekker ruiken.quote:Op woensdag 16 maart 2011 17:28 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik gebruik body butter van TBS![]()
Dream cream is welmaar geen lekker geurtje
Kortom, minimaal van elke product groep 1quote:Op woensdag 16 maart 2011 17:28 schreef SpaceInvaders het volgende:
It's raining men
Calacas
B Elektro
Avobath
The Comforter
Vers maskertje
hoe lang moet de lijst?
een solid shampoo, natuurlijk afhankelijk van je haarquote:Op woensdag 16 maart 2011 17:30 schreef agenda het volgende:
[..]
Kortom, minimaal van elke product groep 1
Vet? Slap? Futloos?quote:Op woensdag 16 maart 2011 17:35 schreef Etcetera het volgende:
Welke solid shampoo raad je aan voor mensen met donkerblond haar
seanikquote:Op woensdag 16 maart 2011 17:36 schreef Etcetera het volgende:
Normaalmag wel wat meer volume in, geen slag te bekennen, een enkele keer highlights gehad, zelden een fohn/stijltang/whatever gezien
Ik ga een keer seanik proberenquote:
Glitterquote:Op woensdag 16 maart 2011 17:49 schreef automatic_ het volgende:
Ik heb zin om met mijn forum party Moon on a stick in bad te gaan maar dan moet ik veel poetsen
Eerst je badkuip bedekken met plastic folie.quote:Op woensdag 16 maart 2011 17:49 schreef automatic_ het volgende:
Ik heb zin om met mijn forum party Moon on a stick in bad te gaan maar dan moet ik veel poetsen
eerst je bad bekleden met van dat schildersplastic. gaatje maken bij de afvoer.quote:Op woensdag 16 maart 2011 17:49 schreef automatic_ het volgende:
quote:Op woensdag 16 maart 2011 17:52 schreef Nune het volgende:
[..]
Eerst je badkuip bedekken met plastic folie.
that's me, I think. Ik vind hem ook wel lekker maar niet voor elke dag, gewoon voor soms tussendoor. maar goed ik vind joy of jelly ook de lekkerste van de jellysquote:Op woensdag 16 maart 2011 17:36 schreef Murmeli het volgende:
ik vind de smoothies ook minder, ze ruiken wel heerlijk, maar ze schuimen niet en ik hou van schuimjellies
van wie had ik ook alweer snowshowers jelly gekregen? die is echt zalig! hij ruikt een beetje naar de lime smoothie maar dan dus met schuim
oja, fluiten (een keer wel geoefend naar muziekles gaan maandag)
oja, jijwas dat! sorry dat ik het was vergetenquote:Op woensdag 16 maart 2011 18:00 schreef gothic-blackie het volgende:
[..]
that's me, I think. Ik vind hem ook wel lekker maar niet voor elke dag, gewoon voor soms tussendoor. maar goed ik vind joy of jelly ook de lekkerste van de jellys
Het is idd dat ik die 240g in een goodiebag had maar ik zou m niet kopen heurquote:Op woensdag 16 maart 2011 18:02 schreef Murmeli het volgende:
[..]
oja, jijwas dat! sorry dat ik het was vergeten
owhh ik vind joy juist minder. die ruikt zo wazig. en laat ik daar nou net heeeel veel van hebbenanderhalf potje ofzo
nee ik ook niet. ik heb er heel veel van gekregen. een 100 gram potje van een vriendin, een half potje zo ongeveer in een vlop, en een proefje van auto_ de laatste is wel op nu denk ik. de rest nog nietquote:Op woensdag 16 maart 2011 18:03 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Het is idd dat ik die 240g in een goodiebag had maar ik zou m niet kopen heur
suc6quote:Op woensdag 16 maart 2011 18:06 schreef SpaceInvaders het volgende:
IK BEN WEG
zal zo wel posten vanaf station/trein![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Go get themquote:Op woensdag 16 maart 2011 18:06 schreef SpaceInvaders het volgende:
IK BEN WEG
zal zo wel posten vanaf station/trein![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |