Ja ik wilde er ook 1 makenquote:
Ja goed rustigquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 16 maart 2011 11:55 schreef Viro het volgende:
Ben ik weer, niet meer zo vrolijk voor ik ging douchen.Sterkte man!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 16 maart 2011 11:55 schreef Viro het volgende:
Ben ik weer, niet meer zo vrolijk voor ik ging douchen.Zo jong ook, sterkte!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wij vormen tezamen gezellig een schaar.
Sportief zijn wij allen en voor elkaar.
Ons doel en ons streven is vriendschap en vree
Aan ons de victorie aan RKC!
quote:Op woensdag 16 maart 2011 12:07 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Jij bent een boef. Dank jeen iedereen die er aan heeft meegeholpen!
en daar had ik geen fuck aanquote:Op woensdag 16 maart 2011 12:09 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik, want ik had je aan de lijn gisteren
Dan wist je toch dat ik het was, dus had je ook mijn adresquote:Op woensdag 16 maart 2011 12:09 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
en daar had ik geen fuck aan![]()
die had ik al, alleen ging mij om je achternaam, maar zonder lukte het ookquote:Op woensdag 16 maart 2011 12:12 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Dan wist je toch dat ik het was, dus had je ook mijn adres
Die zeg ik nooitquote:Op woensdag 16 maart 2011 12:13 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
die had ik al, alleen ging mij om je achternaam, maar zonder lukte het ook
Sla haar in haar gezicht, zal haar leren die stink hoerquote:Op woensdag 16 maart 2011 12:33 schreef Myraela het volgende:
Mens die naar kattenpis stinkt in de trein. Ik hoop dat ze niet nog 3 uur blijft zitten
Loop een coupe verder?quote:Op woensdag 16 maart 2011 12:33 schreef Myraela het volgende:
Mens die naar kattenpis stinkt in de trein. Ik hoop dat ze niet nog 3 uur blijft zitten
En dat op gitaarvrije dagquote:Op woensdag 16 maart 2011 12:23 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Mooie gitaren op de achtergrond
Stinkende mensen in het OV.quote:Op woensdag 16 maart 2011 12:33 schreef Myraela het volgende:
Neu, ik bouw zo wel wat in elkaarquote:Op woensdag 16 maart 2011 12:35 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
En dat op gitaarvrije dag![]()
Heb jij je gitaarvrije set al klaar?
Trek haar broek omlaag en ram met je gebalde vuist diep in haar kut. Daarna stomp je haar op haar neus en roep je RUIK JE DIT GA JE KUT WASSEN VUILE HOER.quote:Op woensdag 16 maart 2011 12:33 schreef Myraela het volgende:
Evil Activities - nobody said it was easyquote:Op woensdag 16 maart 2011 12:36 schreef djkoelkast het volgende:
Er mogen platen aangevraagd worden hoor
Ik zou inderdaad dat liever hebben dan naast zo'n halve zwerver te zitten. Is me ook al te vaak overkomenquote:Op woensdag 16 maart 2011 12:35 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Wat dat betreft was het wel handig toen je nog mocht roken in de trein
quote:Op woensdag 16 maart 2011 12:36 schreef Beach het volgende:
[..]
Evil Activities - nobody said it was easy
Jan Wanye - Because the nightquote:Op woensdag 16 maart 2011 12:36 schreef djkoelkast het volgende:
Pics van stinkhoerquote:Op woensdag 16 maart 2011 12:37 schreef Myraela het volgende:
Oh. Nu ze der broodje op heeft is de srank ook een stuk minder. Maar de knappe jongen met stoppels had beter naast me kunnen zitten.
Meteen landelijk invoeren deze regelquote:Op woensdag 16 maart 2011 12:35 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Trek haar broek omlaag en ram met je gebalde vuist diep in haar kut. Daarna stomp je haar op haar neus en roep je RUIK JE DIT GA JE KUT WASSEN VUILE HOER.
Toen dat nog mocht zat ik eens in de trein met mijn GBA te spelen.quote:Op woensdag 16 maart 2011 12:37 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ik zou inderdaad dat liever hebben dan naast zo'n halve zwerver te zitten. Is me ook al te vaak overkomen
Hoe fouter, hoe beter?quote:Op woensdag 16 maart 2011 12:36 schreef djkoelkast het volgende:
lolwhut?quote:Op woensdag 16 maart 2011 12:38 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Toen dat nog mocht zat ik eens in de trein met mijn GBA te spelen.
Komt er iemand naar me toe "heb je een vuurtje"
dus is kijk amper en geef aansteker
Gaat die doos naast me crack lopen aansteken![]()
Ik ben gauw een coupé of wat weggegaan "aansteker mag je houden"
Cliffs of Doverquote:Op woensdag 16 maart 2011 12:39 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Alles mag vandaag, zolang het maar gitaarloos is
Tussen Sloterdijk en Centraal, kwam ik uit mijn toenmalige werk en ging ik even de stad in tot 23u (laatste treinquote:
hardcore komt eraanquote:Op woensdag 16 maart 2011 12:39 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Alles mag vandaag, zolang het maar gitaarloos is
Luister je echt alleen maar naar gitaarmuziek?quote:Op woensdag 16 maart 2011 12:42 schreef SperzieboonToon het volgende:
Gelukkig heb ik een broer die genoeg clubmuziek heeft, anders was ik doomed nu
23 mei ONZ nationale gitaardag, alleen gitaarmuziek toegestaan en ik ga een liveshow doen met alleen gitaarmuziekquote:Op woensdag 16 maart 2011 12:42 schreef SperzieboonToon het volgende:
Gelukkig heb ik een broer die genoeg clubmuziek heeft, anders was ik doomed nu
quote:Op woensdag 16 maart 2011 12:42 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
23 mei ONZ nationale gitaardag, alleen gitaarmuziek toegestaan en ik ga een liveshow doen met alleen gitaarmuziek
Ikzelf heb wel alleen maar die muziek ja, maar ik kan best naar wat anders luisteren hoorquote:Op woensdag 16 maart 2011 12:42 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Luister je echt alleen maar naar gitaarmuziek?
Ik ben niet echt een fan van alle gitarenmuziek maar ik luister het ook wel eens, tevens schaam ik me niet dat ik wel eens kanye west luister. Ja koelkast ik daal nu zekerquote:Op woensdag 16 maart 2011 12:43 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Ikzelf heb wel alleen maar die muziek ja, maar ik kan best naar wat anders luisteren hoor
Ik heb er toch wel eens een gemaakt ?quote:Op woensdag 16 maart 2011 12:44 schreef djkoelkast het volgende:
Er zit gewoon nog geen eens een Mono jingle in
Rammsteinquote:Op woensdag 16 maart 2011 12:43 schreef Monopoly het volgende:
[..]Ik doe mee, heb nog wel een partij metal en rammstein liggen hier
Ook goeiequote:Op woensdag 16 maart 2011 12:48 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Ik heb ook nog wel alles van SlayerOf Motorhead, of Testament [ afbeelding ]
Ook geen SSB jinglequote:Op woensdag 16 maart 2011 12:44 schreef djkoelkast het volgende:
Er zit gewoon nog geen eens een Mono jingle in
Baasquote:Op woensdag 16 maart 2011 12:53 schreef Monopoly het volgende:
Huidig verzoekje aangevraagd door:
Monopoly
Bericht:
hihihih OUDERWETZZZZ
Nee, kan nietquote:Op woensdag 16 maart 2011 12:53 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ook geen SSB jingle
Kan je met zo'n iMac eigenlijk audio opnmemen?
Je hebt er zoveel. Zonzoo of zoiets is de eerste die bij me op komtquote:Op woensdag 16 maart 2011 12:59 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Hoe heet die website ook alweer dat je je telefoon kan verkopen?
Ik wil mijn 3GS 16gb verkopen
Ja daar dacht ik ook aan, maar dacht dat het Zanzoo wasquote:Op woensdag 16 maart 2011 13:00 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Je hebt er zoveel. Zonzoo of zoiets is de eerste die bij me op komt
Ik heb nog wel een basgitaar voor je staan?quote:Op woensdag 16 maart 2011 13:00 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Zijn er hier trouwens nog mensen die gitaar spelen ?
Ik wil een electrische, akoustische, effectenpaneel en een Ibanez versterker verkopen.
Voor ¤275-, is hij voor jouquote:Op woensdag 16 maart 2011 13:00 schreef Myraela het volgende:
Iphones mogen niet verkocht worden. Inleveren bij mij.
Nog meer dingen die je wilt verkopen?quote:Op woensdag 16 maart 2011 13:00 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Zijn er hier trouwens nog mensen die gitaar spelen ?
Ik wil een electrische, akoustische, effectenpaneel en een Ibanez versterker verkopen.
Oh, verkopenquote:Op woensdag 16 maart 2011 13:01 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Nog meer dingen die je wilt verkopen?
Uhm een 22"Samsung syncmaster...quote:Op woensdag 16 maart 2011 13:01 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Nog meer dingen die je wilt verkopen?
Ah, jammer. 2 weken geleden een nieuwe tv gekochtquote:Op woensdag 16 maart 2011 13:01 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Uhm een 22"Samsung syncmaster...
En zo'n logitech performance mouse.
Jeweetquote:Op woensdag 16 maart 2011 13:04 schreef Monopoly het volgende:
Huidig verzoekje aangevraagd door:
Patje1987
Bericht:
Deze ook gewoon erbij bats!
BAAAS
Nee, inderdaad. Als je geluk hebt, krijg je er 7 tientjes voor ofzoquote:Op woensdag 16 maart 2011 13:03 schreef Myraela het volgende:
Je krijgt er op die site ook niet zoveel voor.
Ben jij te lam om er op te kijken?quote:Op woensdag 16 maart 2011 13:06 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ben je te lam om in het rooster te kijken?
Ja, ik ben daar te lam voor, maar ik was niet degene die het vroegquote:Op woensdag 16 maart 2011 13:07 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Ben jij te lam om er op te kijken?
Ik sta van 1300 tot 1400
Ga dan ook niet wijs doenquote:Op woensdag 16 maart 2011 13:08 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ja, ik ben daar te lam voor, maar ik was niet degene die het vroeg.
Het is een computerschermquote:Op woensdag 16 maart 2011 13:03 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ah, jammer. 2 weken geleden een nieuwe tv gekocht
Haha oke, faalquote:
voor de iphones krijg je iets van 150 dacht ikquote:Op woensdag 16 maart 2011 13:05 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Nee, inderdaad. Als je geluk hebt, krijg je er 7 tientjes voor ofzo
Bij dat Zonzoo ¤160-, voor mijn iPhone 3GS 16GBquote:Op woensdag 16 maart 2011 13:10 schreef Myraela het volgende:
[..]
voor de iphones krijg je iets van 150 dacht ik
Tweedehands kun je er toch veel meer voor krijgen? In ieder geval meer dan 150quote:Op woensdag 16 maart 2011 13:10 schreef Myraela het volgende:
[..]
voor de iphones krijg je iets van 150 dacht ik
Ik sta al 5 weken van 1300 tot 1400quote:Op woensdag 16 maart 2011 13:11 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Zodra de volgende is, of ben jij al?
tis je voor deze ene keer vergevenquote:Op woensdag 16 maart 2011 13:12 schreef djkoelkast het volgende:
Hijs vrij. Sorry verjaardag enzo vergeten.
Wat een afzettersquote:Op woensdag 16 maart 2011 13:11 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Bij dat Zonzoo ¤160-, voor mijn iPhone 3GS 16GB
2e hands via een FOK! topic toch wel voor zo'n ¤250-, ?
Mijn telefoon krijg ik daar 20 euro voor ofzoquote:Op woensdag 16 maart 2011 13:13 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Wat een afzetters. Welke mongool stuurt daar nou zijn oude mobiel naar op. Als dat ding nog wat waard is, kun je het beter zelf verkopen.
__
tuurlijk, daarom niet via die site verkopen. Ik zou met een startprijs van 280 beginnen. Minimaal 250 moet wel lukken.quote:Op woensdag 16 maart 2011 13:11 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Bij dat Zonzoo ¤160-, voor mijn iPhone 3GS 16GB
2e hands via een FOK! topic toch wel voor zo'n ¤250-, ?
Die van mij is daar 70 euro waard. Ik heb deze telefoon overgenomen van iemand voor 25 euroquote:Op woensdag 16 maart 2011 13:14 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Mijn telefoon krijg ik daar 20 euro voor ofzoDing is net nieuw.
Dat is dus het probleem. Je moet je telefoon eerst opsturen en aangeven wat er kapot aan is en dan kijken die mensen daar of dat klopt. Als je oude mobieltje niet meer goed werkt, kun je het beter zelf houden, want daar zul je niet veel meer voor krijgenquote:Op woensdag 16 maart 2011 13:18 schreef Myraela het volgende:
Mijn oude telefoon is 70 waard daar. Alleen die doet het niet meer goed, dus die zou ik niet 2de hands kunnen verkopen.
Prima zoquote:Op woensdag 16 maart 2011 13:20 schreef SperzieboonToon het volgende:
Vinden jullie het wat?
Of moet er meer zang bij?
Je kunt het gewoon niet laten hèquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |