quote:Op woensdag 16 maart 2011 11:03 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
misschien iets wat in lijn ligt met je huidige opleiding?
[..]
hier is bewolkt en volgens mij ook niet heel warm...
Ja, ik vind IVK erg interessant, maar ik wil niet nog een keer 4 jaar fulltime op school zittenquote:Op woensdag 16 maart 2011 11:05 schreef ReMcOrE het volgende:
ff mijn laatste post uit #722 quoten;
[..]
en dat is niet in deeltijd te doen?quote:Op woensdag 16 maart 2011 11:06 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ja, ik vind IVK erg interessant, maar ik wil niet nog een keer 4 jaar fulltime op school zitten
Dat ben ik op dit moment aan het uitzoekenquote:Op woensdag 16 maart 2011 11:07 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
en dat is niet in deeltijd te doen?
quote:Op woensdag 16 maart 2011 11:07 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Dat ben ik op dit moment aan het uitzoeken
Wat mij betreft kan dat desnoods bij de McDonald'squote:Op woensdag 16 maart 2011 11:09 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]al moet je dan ook op zoek naar een baan, om de rest van de week te vullen
David gaat hamburgers bakken om een opleiding te kunnen volgen, waarmee hij uiteindelijk ons land kan beschermenquote:Op woensdag 16 maart 2011 11:12 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Wat mij betreft kan dat desnoods bij de McDonald's
Zie het gewoon niet zitten om weer jaren naar school te gaan..
quote:Op woensdag 16 maart 2011 11:13 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Zo, informatieboekjes aangevraagd over Overheidsmanagement en Integrale Veiligheidskunde.
Ja, de Mc was ter illustratiequote:Op woensdag 16 maart 2011 11:16 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
David gaat hamburgers bakken om een opleiding te kunnen volgen, waarmee hij uiteindelijk ons land kan beschermen
[..]
nog steeds tofquote:Op woensdag 16 maart 2011 11:49 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Nog een keer omdat ik het echt mooi vind en er even mee wil pronken:
[ afbeelding ]
Jepquote:Op woensdag 16 maart 2011 12:06 schreef ReMcOrE het volgende:
@ David; is je woensdag beter dan je dinsdag?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |