Dat, en verder natuurlijk totale onzinquote:
O in dat geval: doeiquote:Op woensdag 16 maart 2011 11:08 schreef daankok het volgende:
Huiswerkhulp of niet, jullie zouden mij er erg mee kunnen helpen als jullie je mening laten horen met argumenten. Ik kan mijn eigen mening wel vertellen, maar voor mijn onderzoek is het nodig dat ik van meer mensen hun mening met argumenten te weten kom.
alvast bedankt
Je weet dat dit verboden is hier?quote:Op woensdag 16 maart 2011 11:08 schreef daankok het volgende:
Huiswerkhulp of niet, jullie zouden mij er erg mee kunnen helpen als jullie je mening laten horen met argumenten. Ik kan mijn eigen mening wel vertellen, maar voor mijn onderzoek is het nodig dat ik van meer mensen hun mening met argumenten te weten kom.
alvast bedankt
Voor onderzoeken op FOK! heb je eerst toestemming nodig.quote:Op woensdag 16 maart 2011 11:08 schreef daankok het volgende:
Het is inderdaad voor school. Het gaat om een onderzoek naar studiefinanciering en julie zouden mij er erg mee kunnen helpen als jullie je mening laten horen met argumenten. Ik kan mijn eigen mening wel vertellen, maar voor mijn onderzoek is het nodig dat ik van meer mensen hun mening met argumenten te weten kom.
alvast bedankt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |