abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator / Redactie Sport woensdag 16 maart 2011 @ 10:17:14 #1
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_94182949

Na Parijs Nice en de Tirreno Adriatico is het tijd voor Milaan - San Remo.

de erelijst vanaf 2000

298KM. Vertrek om 9:45 Aankomst tussen de 16.30(bij gem 44KM) en 17:15(bij gem 40KM)

Beeld is er vanaf Half 14.30. De Nos stuurt Smeets & Ducrot voor het commentaar.

Rabobank
quote:
AMSTERDAM - Rabobank heeft de ploeg die zaterdag aan de start verschijnt bij Milaan-San Remo bekend gemaakt. Ploegleiders Nico Verhoeven en Jan Boven hebben zes renners uit de Tirreno-formatie opgenomen in de selectie.

De complete ploeg van Rabobank voor de eerste grote wielerklassieker van het seizoen kent geen verrassingen.
De winnaar van vorig jaar Oscar Freire is kopman en hij wordt ondersteund door Lars Boom, Rick Flens, Michael Matthews, Sebastian Langeveld, Tom Leezer, Maarten Tjallingii en Maarten Wynants, zo meldt de site van wielerformatie.
Tjallingii en Matthews nemen in Milaan de plaatsen in van de Tirreno-gangers Robert Gesink en Bram Tankink.
Vorig jaar was Freire ongenaakbaar in de eindsprint van de 'Primavera'. Ook dit seizoen maakt hij een goede indruk met twee overwinningen in de Ruta del Sol.
Voor Matthews is Milaan-San Remo zijn allereerste grote klassieker bij de profs. De Australiër won dit seizoen net als zijn kopman Freire al twee wedstrijden.
Vacansoleil
Bij Vacansoleil is Jens Mouris de enige Nederlander. De ploegleiders Jean Paul van Poppel en Hilaire van der Schueren kozen verder voor de Sloveen Borut Bozic, de Fransman Romain Feillu, de Italianen Marco Marcato, Alberto Ongarato en Mirko Selvaggi en de Belgen Björn Leukemans en Thomas De Gendt. De Gendt won de openingsrit van Parijs-Nice.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_94184632
*O*
  woensdag 16 maart 2011 @ 11:33:59 #3
67174 Dos37
Come on Twente
pi_94185254
Lekker langs de kust fietsen :9
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
pi_94185272
Primavera
  woensdag 16 maart 2011 @ 11:37:01 #5
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_94185338

Deze mag hier niet ontbreken _O_
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_94187483
Oscarito _O_
pi_94187833
Zabel _O_
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
pi_94192587
quote:
1s.gif Op woensdag 16 maart 2011 12:53 schreef franklop het volgende:
Zabel _O_
pi_94193715
Ik zet mijn geld op Mr Cavendish, zijn voorbereiding doet denken aan die van 2009
  woensdag 16 maart 2011 @ 15:55:21 #10
43584 Beregd
absolutely inch perfect
pi_94194926
Het enige belachelijke is dat 3 grote favorieten (haussler, hushovd en farrar) in één ploeg rijden.
pi_94198792
mijn favo koers van het jaar *;
Het is zo'n mooie gebied! _O_
" If I knew I couldn't win races, I would have stayed in the States."
pi_94198854
ohjah, Philippe Gilbert gaat hem pakken ^O^
" If I knew I couldn't win races, I would have stayed in the States."
pi_94199712
Ik gok op Cavendish en Haussler.
pi_94200552
quote:
1s.gif Op woensdag 16 maart 2011 17:29 schreef Leatherface het volgende:
Ik gok op Cavendish en Haussler.
Als ik op één iemand niet gok, dan is het Cav wel. Ik verwacht heel veel van Goss. Als Cavendish in vorm dit parcours aan kan (wees 2009 uit), dan moet Goss dat zeker kunnen.
pi_94200797
quote:
1s.gif Op woensdag 16 maart 2011 15:29 schreef franklop het volgende:
Ik zet mijn geld op Mr Cavendish, zijn voorbereiding doet denken aan die van 2009
Alleen dan in het opzicht dat hij toen in de Tirreno ook slecht klom. In 2009 reed hij erg goed in de voorbereiding, had al vijf overwinningen op zijn naam staan voor MSR, nu eentje (rit in Oman). Maar als je zijn gezicht een paar dagen terug zag toen hij op een nietszeggend klimmetje gelost werd, zou het me erg verwonderen als hij de Poggio overleeft.
pi_94200851
quote:
1s.gif Op woensdag 16 maart 2011 17:53 schreef Ereinion het volgende:

[..]

Alleen dan in het opzicht dat hij toen in de Tirreno ook slecht klom. In 2009 reed hij erg goed in de voorbereiding, had al vijf overwinningen op zijn naam staan voor MSR, nu eentje (rit in Oman). Maar als je zijn gezicht een paar dagen terug zag toen hij op een nietszeggend klimmetje gelost werd, zou het me erg verwonderen als hij de Poggio overleeft.
De Poggio is nog ver gedacht, hij overleeft de Cipressa absoluut niet op deze manier.
pi_94201369
Benieuwd of Matthews kan aanhaken, al mag je dat nog niet helemaal verwachten
  woensdag 16 maart 2011 @ 18:24:58 #18
23344 Sheepcidus
Is it an excuse?
pi_94202180
quote:
1s.gif Op woensdag 16 maart 2011 18:07 schreef franklop het volgende:
Benieuwd of Matthews kan aanhaken, al mag je dat nog niet helemaal verwachten
Ja benieuwd hoe ver die mee kan. :P
Were making, were making!
Radio Soulwax!
pi_94202591
Cav is gewoon verstoppertje aan het spelen is zoals in 2009 als je de geluiden mag geloven. Echter, waar er destijds helemaal niemand op rekende dat hij er nog bij zou blijven en het ook geen hele harde wedstrijd was, zal hij nu door iedereen in de gaten gehouden worden, als hij zich inderdaad verstopt.
pi_94203413
Dat jaar dat Cavendish won was de slapste MSR die ik ooit heb gezien, er gebeurde echt helemaal niets op Cipressa en Poggio (20 meter voor de top een kleine versnelling van ik meen Pozzato).

Ik zie buiten HTC geen ploegen die er een sprint van willen maken. Garmin gaat zeker Haussler en/of Hushovd meesturen met de Poggio aanvallers, Lampre zal ook wel een Scarponi of Cunego er bij hebben, Freire kan zelf mee, Greipel heeft Gilbert, Bennati heeft Cancellara.. het is hoop en denk ik weer voor de aanvallers dit jaar. Ballan gaat er ook zeker bij zijn.
  woensdag 16 maart 2011 @ 19:54:55 #21
43584 Beregd
absolutely inch perfect
pi_94207190
quote:
1s.gif Op woensdag 16 maart 2011 18:49 schreef DutchSL het volgende:
Dat jaar dat Cavendish won was de slapste MSR die ik ooit heb gezien, er gebeurde echt helemaal niets op Cipressa en Poggio (20 meter voor de top een kleine versnelling van ik meen Pozzato).

Ik zie buiten HTC geen ploegen die er een sprint van willen maken. Garmin gaat zeker Haussler en/of Hushovd meesturen met de Poggio aanvallers, Lampre zal ook wel een Scarponi of Cunego er bij hebben, Freire kan zelf mee, Greipel heeft Gilbert, Bennati heeft Cancellara.. het is hoop en denk ik weer voor de aanvallers dit jaar. Ballan gaat er ook zeker bij zijn.
Met Hushovd, Heinrich Haussler en Tyler Farrar heeft Garmin zaterdag drie ijzers in het vuur. "We hebben allemaal een vrije rol en we zullen knopen doorhakken in de finale. De Poggio zal alles duidelijk maken. Ik zal agressief moeten zijn op de hellingen."

aldus hushovd, die idd beseft dat hij niet de uit te spelen man is voor in de sprint,

denk wel dat je gelijk hebt, ook boonen zal liever aanvallen dan sprinten. al lijkt die ook totaal niet in vorm.
pi_94211915
Freire voor nummer 4 :Y.
sig verwijderd door FA
pi_94214300
Ik kan me wel vinden in de analyse van Dutch. Weinigen durven de sprint aan met Cavendish. HTC is de enige ploeg die het echt op een massasprint aan wil laten komen, vermoed ik. Maar toch acht ik die ploeg wel sterk genoeg om de boel bijeen te houden tot voorbij de Poggio.

Maar als HTC dan toch de controle verliest en het een knetterharde koers wordt, kan het natuurlijk net zo goed Gilbert of een vergelijkbare renner worden.

Ik denk ook net als wimderon dat Cav een beetje verstoppertje speelde tot zover.
  woensdag 16 maart 2011 @ 22:21:56 #24
23344 Sheepcidus
Is it an excuse?
pi_94216685
Dan kan die wel goed acteren samen met de ploeg.
Were making, were making!
Radio Soulwax!
pi_94217121
quote:
1s.gif Op woensdag 16 maart 2011 22:21 schreef Sheepcidus het volgende:
Dan kan die wel goed acteren samen met de ploeg.
Samen met de ploeg? Goss is toch aardig in vorm. Of bedoel je dit anders?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')