Wat heeft die voor crimineel gedrag vertoond dan? Met dat mens heb ik helemaal niks dus ik heb het absoluut niet gevolgd allemaal.quote:
Alleen rappen is al een misdaad an sichquote:Op woensdag 16 maart 2011 09:48 schreef Wicked-Game het volgende:
Maar wat je overigens stelt is ook niet waar, want er word stellig gezegd dat elke rapper een crimineel is. En dat valt ook te betwijfelen.
Ik stelde dat niet. Maar het is wel zo dat de meeste rappers een crimineel verleden dan wel nog steeds criminelen zijn.quote:Op woensdag 16 maart 2011 09:48 schreef Wicked-Game het volgende:
Maar wat je overigens stelt is ook niet waar, want er word stellig gezegd dat elke rapper een crimineel is. En dat valt ook te betwijfelen.
En er heel trots op zijn, er heel stoer over reppen etc..quote:Op woensdag 16 maart 2011 09:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik stelde dat niet. Maar het is wel zo dat de meeste rappers een crimineel verleden dan wel nog steeds criminelen zijn.
Alleen drugs gebruikt geloof ik.quote:Op woensdag 16 maart 2011 09:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wat heeft die voor crimineel gedrag vertoond dan? Met dat mens heb ik helemaal niks dus ik heb het absoluut niet gevolgd allemaal.
Dat heb ik wel meegekregen. Maar dat vind ik geen crimineel gedragquote:Op woensdag 16 maart 2011 09:50 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Alleen drugs gebruikt geloof ik.
Wat is hij dan wel? Ik heb nog nooit van die hele vent gehoordquote:Op woensdag 16 maart 2011 09:50 schreef PBateman1978 het volgende:
Nogmaals, Nate Dogg was geen rapper.
je hebt misdrijven en overtredingen. Zolang iemand de wet overtreedt zonder andere mensen te benadelen zal het me eigenlijk worst zijn. Ze heeft een jointje gerookt, nou nou. Die reppers knallen je af voor een paar Nike's vroeger, en nu zijn ze heel rijk en reppen ze over het afknallen van mensen om hun Nike'squote:Op woensdag 16 maart 2011 09:50 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Alleen drugs gebruikt geloof ik.
Een (funk-)zanger.quote:Op woensdag 16 maart 2011 09:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wat is hij dan wel? Ik heb nog nooit van die hele vent gehoord
Whitney Houston heeft kilo's coke gesnoven.quote:Op woensdag 16 maart 2011 09:52 schreef HeatWave het volgende:
Ze heeft een jointje gerookt, nou nou.
Maar om dat nu als crimineel te betitelen, gaat wel wat ver hequote:Op woensdag 16 maart 2011 09:52 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Een (funk-)zanger.
[..]
Whitney Houston heeft kilo's coke gesnoven.
Het is een strafbaar feit in Amerika.quote:Op woensdag 16 maart 2011 09:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
Maar om dat nu als crimineel te betitelen, gaat wel wat ver he
Ja, en? Heeft ze daarvoor iemand omgebracht? Voor haar is coke wat een joint voor ons is, kost niets...quote:Op woensdag 16 maart 2011 09:52 schreef PBateman1978 het volgende:
Whitney Houston heeft kilo's coke gesnoven.
Dat is ook bij Nate Dogg gebeurt, drugs bezit en wapenbezit. Dus in jou obtiek is hij dus niet crimineel nu.quote:Op woensdag 16 maart 2011 09:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
Maar om dat nu als crimineel te betitelen, gaat wel wat ver he
Klopt. Maar maakt het je meteen crimineel als je coke snuift?quote:Op woensdag 16 maart 2011 09:54 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Het is een strafbaar feit in Amerika.
Ik vind wapenbezit wel heel veel kwalijker dan drugs bezittenquote:Op woensdag 16 maart 2011 09:55 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Dat is ook bij Nate Dogg gebeurt, drugs bezit en wapenbezit. Dus in jou obtiek is hij dus niet crimineel nu.
Waarom drugs niet en wapen wel aan bezit hoort bij jou snapt ook niemandquote:Op woensdag 16 maart 2011 09:55 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Dat is ook bij Nate Dogg gebeurt, drugs bezit en wapenbezit. Dus in jou obtiek is hij dus niet crimineel nu.
Heel simpel gesteld wel ja, in Amerika dan.quote:Op woensdag 16 maart 2011 09:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
Klopt. Maar maakt het je meteen crimineel als je coke snuift?
Hij is in ieder geval de pijp uit, wat jammer is.quote:Op woensdag 16 maart 2011 09:50 schreef PBateman1978 het volgende:
Nogmaals, Nate Dogg was geen rapper.
Wapens is in sommige staten weer niet strafbaar... dus je betoog raakt nog kant nog wal. Het is beide gewoon strafbaar ongeacht het doel wat je ermee voor ogen hebt. Dus Whitney is net zo crimineel als iemand met een wapen op zak.quote:Op woensdag 16 maart 2011 09:56 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Waarom drugs niet en wapen wel aan bezit hoort bij jou snapt ook niemand.
Wapens zijn er om mensen mee te vermoorden, drugs is voor de lol.
Ik wil niet zo ver gaan drugsgebruikers crimineel te noemen. Het wordt wat anders als er mensen mee benadeeld worden.quote:Op woensdag 16 maart 2011 09:56 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Heel simpel gesteld wel ja, in Amerika dan.
Hier is gebruik niet strafbaar.
Maar goed, dat zijn nu drie artiesten die je noemde. Waarvan er twee homo zijn, wat een misdaad is? Want ik ben er nog niet achter wat George Michael en Boy George hebben gedaan?quote:Op woensdag 16 maart 2011 09:58 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Wapens is in sommige staten weer niet strafbaar... dus je betoog raakt nog kant nog wal. Het is beide gewoon strafbaar ongeacht het doel wat je ermee voor ogen hebt. Dus Whitney is net zo crimineel als iemand met een wapen op zak.
George Micheal heeft ook een aardig lijstje inmiddels.quote:Op woensdag 16 maart 2011 10:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
Maar goed, dat zijn nu drie artiesten die je noemde. Waarvan er twee homo zijn, wat een misdaad is? Want ik ben er nog niet achter wat George Michael en Boy George hebben gedaan?
George Michael ook aan de drugs.quote:Op woensdag 16 maart 2011 10:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
Maar goed, dat zijn nu drie artiesten die je noemde. Waarvan er twee homo zijn, wat een misdaad is? Want ik ben er nog niet achter wat George Michael en Boy George hebben gedaan?
Als het niet strafbaar is kan ie er ook niet voor worden opgepakt he?quote:Op woensdag 16 maart 2011 09:58 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Wapens is in sommige staten weer niet strafbaar... dus je betoog raakt nog kant nog wal. Het is beide gewoon strafbaar ongeacht het doel wat je ermee voor ogen hebt. Dus Whitney is net zo crimineel als iemand met een wapen op zak.
Ja, ik las het idd. En Boy George voor zowel drugsgebruik en mishandeling.quote:Op woensdag 16 maart 2011 10:01 schreef Royco1 het volgende:
[..]
George Micheal heeft ook een aardig lijstje inmiddels.
Die wil onder invloed nog wel eens ongelukken maken.
Het is strafbaar in de staat waar hij is opgepakt. Maar Whitney zou in de staat net zo strafbaar zijn met coke in haar zak. Beide crimineel... zo simpel ligt dit feit.quote:Op woensdag 16 maart 2011 10:02 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Als het niet strafbaar is kan ie er ook niet voor worden opgepakt he?
Ik kom liever een rapper met een kilo coke tegen dan 1 met een Glock.
Daar gaat het mij dus om. Het is zo stereotype bij die reppers, geweld, guns and ho's verheerlijken etc etc.quote:Op woensdag 16 maart 2011 10:05 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Het is strafbaar in de staat waar hij is opgepakt. Maar Whitney zou in de staat net zo strafbaar zijn met coke in haar zak. Beide crimineel... zo simpel ligt dit feit.
Kijk dat je iemand liever voor je neus hebt staan met een zak coke dan een glock snap ik wel.
Dat het stereotyperend is het verheerlijken daarvan ben ik het wel mee eens. Alleen om dan alle rappende/hip-hop artiesten over 1 kam te scheren lijkt mij niet juist.quote:Op woensdag 16 maart 2011 10:06 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Daar gaat het mij dus om. Het is zo stereotype bij die reppers, geweld, guns and ho's verheerlijken etc etc.
En dat soort types zijn we liever kwijt dan rijk.
en dan ga je fokkenquote:Op woensdag 16 maart 2011 10:06 schreef Godtje het volgende:
Oeh ik zie weer UI's![]()
Getikt vanaf mijn 10 minuten oude macbook pro
Waarom is datquote:Op woensdag 16 maart 2011 10:06 schreef Godtje het volgende:
Patserquote:Op woensdag 16 maart 2011 10:06 schreef Godtje het volgende:
Dan ga ik een msn zoeken, en chrome installeren. Kut safariquote:Op woensdag 16 maart 2011 10:10 schreef CherryLips het volgende:
[..]
en dan ga je fokken
heb je toch naar me geluisterd
Juist? Juist? Waar denk je dat je zit?quote:Op woensdag 16 maart 2011 10:08 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Dat het stereotyperend is het verheerlijken daarvan ben ik het wel mee eens. Alleen om dan alle rappende/hip-hop artiesten over 1 kam te scheren lijkt mij niet juist.
Zou betekenen dat Mark Wahlberg in zijn glorie dagen als Markie Mark ook geen lieverdje was.
Tussen muziekliefhebbers met een andere mening dan ik. Zo genoeg gediscussieerd over dode rappers en pistolen paultjesquote:Op woensdag 16 maart 2011 10:13 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Juist? Juist? Waar denk je dat je zit?.
IK mot ze niet, klaar.
Muziekliefhebbers en rap in een discussiequote:Op woensdag 16 maart 2011 10:14 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Tussen muziekliefhebbers met een andere mening dan ik. Zo genoeg gediscussieerd over dode rappers en pistolen paultjes
Hey het is net als kunst he, als er kritiek op is en een mening over gevormd kan worden is het kunst. Dus iedereen kan kunst maken, en iedereen die een muziekgenre uitvoert is een muzikant. Of je het nu mooi vind of niet.quote:Op woensdag 16 maart 2011 10:16 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Muziekliefhebbers en rap in een discussie.
Politiek is ook een kunst?quote:Op woensdag 16 maart 2011 10:20 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Hey het is net als kunst he, als er kritiek op is en een mening over gevormd kan worden is het kunst. Dus iedereen kan kunst maken, en iedereen die een muziekgenre uitvoert is een muzikant. Of je het nu mooi vind of niet.
MSN staat voor MicroSoft Network, je zin is een beetje kromquote:Op woensdag 16 maart 2011 10:25 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Het principe MSN is leuk, het programma MSN is ronduit RUK! I love IM+
Jij weet heel goed dat dit niet de kunst is die ik bedoelquote:Op woensdag 16 maart 2011 10:29 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Volgens sommige is politiek bedrijven een kunst opzich
Zijn definitie van muziek ook nietquote:Op woensdag 16 maart 2011 10:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jij weet heel goed dat dit niet de kunst is die ik bedoelJe definitie van kunst klopt denk ik niet helemaal.
quote:Op woensdag 16 maart 2011 10:35 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Zijn definitie van muziek ook niet.
Definitie: Kunst is dat wat gemaakt is met de vooropstaande bedoeling (één of meer van) de menselijke zintuigen én de menselijke geest te prikkelenquote:Op woensdag 16 maart 2011 10:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jij weet heel goed dat dit niet de kunst is die ik bedoelJe definitie van kunst klopt denk ik niet helemaal.
Muziek valt onder kunst, dus ook elke vorm en genre die de muziek rijk is.quote:Op woensdag 16 maart 2011 10:35 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Zijn definitie van muziek ook niet.
Als je het op die manier leest, kan je alles onder kunst scharen.quote:Op woensdag 16 maart 2011 10:43 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Definitie: Kunst is dat wat gemaakt is met de vooropstaande bedoeling (één of meer van) de menselijke zintuigen én de menselijke geest te prikkelen
Als je de definitie zo leest is politiek ook kunst.
Gooi eens een leuk onderwerp in de groep.quote:Op woensdag 16 maart 2011 10:58 schreef HeatWave het volgende:
Saai onderwerp blijkbaar, niet genoeg gehap helaas.
Nee, jouw browser loopt te kuttenquote:
Ik ga zo Prinsessentaart maken (kwarktaart) daar is het nu wel t goede moment voor!quote:
We passen ons aan aan de repliefhebber, die lezen niet zo snelquote:
Ah, ja dat klinkt logischquote:Op woensdag 16 maart 2011 12:48 schreef HeatWave het volgende:
[..]
We passen ons aan aan de repliefhebber, die lezen niet zo snel.
quote:
chubbyquote:
Ik moet helaas zo weer weg omdat ik een levering krijg van de brouwerij en de kroeg mag gaan schoonmaken.quote:Op woensdag 16 maart 2011 13:32 schreef cafpow het volgende:
[..]
ach, dan breng jij toch weer wat leven in de brouwerij
quote:
leuk, schoonmakenquote:Op woensdag 16 maart 2011 13:33 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik moet helaas zo weer weg omdat ik een levering krijg van de brouwerij en de kroeg mag gaan schoonmaken.
Ik krijg bijna zin om 'Can you feel the love tonight' te gaan zingen.quote:
altijd handig, die onverwachtse defectenquote:Op woensdag 16 maart 2011 13:56 schreef PeuRac het volgende:
ik heb vanochtend ff 3 kuub zand uitgegraven. De riolering hier had een kleine verstopping door een barst die er in zat. Bleek dat er 3-4 meter aan buis vervangen moet worden
Altijd tochquote:
Die heb ik ook nog liggenquote:Op woensdag 16 maart 2011 14:59 schreef Samzz het volgende:
Oh, ik heb trouwens voor m'n verjaardag een heerlijk gezichtsmasker gekregen
Morgen maar weer opsmeren
Agossiequote:Op woensdag 16 maart 2011 15:07 schreef Tally het volgende:
[..]
Die heb ik ook nog liggen
Alleen kan mijn huid er nu niet zo goed tegen en krijg ik van de meeste uitslag.
En overdag durf ik het niet te doen. Omdat ik dat graag in bad op smeer en ik durf niet meer in bad als ik alleen thuis ben
Lees regelmatig mee op opgelichtopinternet.nl, af en toe echt absurd wat je daar allemaal leest.quote:Op woensdag 16 maart 2011 15:44 schreef Samzz het volgende:
Ik heb trouwens van de week een uitzending van Tros Opgelicht gekeken. Ik vind het raar, dat iemand bedragen van duizenden euro's aan openstaande rekeningen kan hebben, maar daarvoor niet opgepakt kan worden.
Overigens snap ik ook niet dat de gedupeerden geen aangifte doen.
In dit geval gaat het om een vrouw en een dochter die tien paarden hebben en daarmee verschillende pensionstallen in Nederland afgaan, de eerste maanden betalen en daarna niet meer. Ook hebben ze hun rijvereniging bestolen, de rekeningen van de ruitersportwinkel en fouragehandel niet betaald.quote:Op woensdag 16 maart 2011 15:48 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Lees regelmatig mee op opgelichtopinternet.nl, af en toe echt absurd wat je daar allemaal leest.
Alhoewel sommige mensen er ook wel om vragen om opgelicht te worden.
Producten die zo goedkoop zijn dat het bijna niet kan.
Tja, het gros van de mensen is gewoon Heel Erg Dom.quote:Op woensdag 16 maart 2011 15:48 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Lees regelmatig mee op opgelichtopinternet.nl, af en toe echt absurd wat je daar allemaal leest.
Alhoewel sommige mensen er ook wel om vragen om opgelicht te worden.
Producten die zo goedkoop zijn dat het bijna niet kan.
Ja vraag me dat soort dingen ook weleens af.quote:Op woensdag 16 maart 2011 15:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
In dit geval gaat het om een vrouw en een dochter die tien paarden hebben en daarmee verschillende pensionstallen in Nederland afgaan, de eerste maanden betalen en daarna niet meer. Ook hebben ze hun rijvereniging bestolen, de rekeningen van de ruitersportwinkel en fouragehandel niet betaald.
Ik snap niet hoe ze hiermee weg kunnen komen.
Inderdaad. Je kan er echt helemaal niks mee. Het zit allemaal zo krom in elkaar wat dat betreft, dat het haast lucratief wordt zelf te gaan oplichten, want gestraft wordt je niet.quote:Op woensdag 16 maart 2011 15:56 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja vraag me dat soort dingen ook weleens af.
Maak het nu ook mee met de vorige huurder van het cafe.
Hebben overal zoveel schulden, ook bij instanties waar ik nu weer mee samenwerk en die kunnen ze gewoon niet echt aanpakken.
Ja failliet laten verklaren maar dan zien ze hun geld ook nooit meer terug.
Klein beetje girl on girl action op de woensdagmiddag, niets mis meequote:
Wel als ik de vrouw in kwestie niet kenquote:Op woensdag 16 maart 2011 16:12 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Klein beetje girl on girl action op de woensdagmiddag, niets mis mee.
Maak je niet druk, het speelt zich alleen af in zijn hoofd. Je voelt er verder niks vanquote:Op woensdag 16 maart 2011 16:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wel als ik de vrouw in kwestie niet ken
Zonde, je kan er dan net zo goed iets van voelen lijkt mequote:Op woensdag 16 maart 2011 16:14 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Maak je niet druk, het speelt zich alleen af in zijn hoofd. Je voelt er verder niks van
Oh ja... Maar dan nog ben ik onderdeel van een fantasietje van HWquote:Op woensdag 16 maart 2011 16:14 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Maak je niet druk, het speelt zich alleen af in zijn hoofd. Je voelt er verder niks van
Wat heeft een kiwi met school te maken?quote:Op woensdag 16 maart 2011 16:15 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Wees blij! School![]()
Edit: STOM MISLUKT QUOTE-DING!!
Ieh... dat iedere keer als jij fantaseert, de vrouw in kwestie het voelt... dat lijkt me... akelig.quote:Op woensdag 16 maart 2011 16:15 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Zonde, je kan er dan net zo goed iets van voelen lijkt me.
Ja, dat hoeft ook weer niet, dat geeft zo'n bende op het callcentrequote:Op woensdag 16 maart 2011 16:16 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ieh... dat iedere keer als jij fantaseert, de vrouw in kwestie het voelt... dat lijkt me... akelig.
Ja daar kan niemand iets aan doen, ben ik bangquote:Op woensdag 16 maart 2011 16:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh ja... Maar dan nog ben ik onderdeel van een fantasietje van HW
[..]
Wat heeft een kiwi met school te maken?
Whaha, iedere minuut slaakt een andere vrouw weer een verschrikt kreetjequote:Op woensdag 16 maart 2011 16:17 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, dat hoeft ook weer niet, dat geeft zo'n bende op het callcentre.
Dat dacht ik alquote:Op woensdag 16 maart 2011 16:17 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ja daar kan niemand iets aan doen, ben ik bang![]()
NIKS! Ik probeerde JB te quoten maar dat stomme ding husselt alle posts blijkbaar weer door elkaar
het zou wel grappig zijnquote:Op woensdag 16 maart 2011 16:17 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Whaha, iedere minuut slaakt een andere vrouw weer een verschrikt kreetje
Volgens mij had ik dat topic gisteren ook al gelinked hierquote:Op woensdag 16 maart 2011 16:18 schreef Samzz het volgende:
Wat moet je in godsnaam met een 8 weken oude kledder op Bali?
Ik denk dat je een meute woedende vrouwen achter je aan hebt als ze er achter zouden komenquote:
met mijn fantasieen, ik denk het nietquote:Op woensdag 16 maart 2011 16:19 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik denk dat je een meute woedende vrouwen achter je aan hebt als ze er achter zouden komen
Of juist niet, misschien wel heel veel blije vrouwenquote:Op woensdag 16 maart 2011 16:19 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik denk dat je een meute woedende vrouwen achter je aan hebt als ze er achter zouden komen
Maar dat is zo leukquote:Op woensdag 16 maart 2011 16:19 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Vraag dan niet naar de bekende weg
Oh... Weet ik nietquote:Op woensdag 16 maart 2011 16:19 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Volgens mij had ik dat topic gisteren ook al gelinked hier.
En het is ook gewoon aso vind ik.
Ik denk niet dat ik woedend zou worden, eigenlijk. Een beetje seksuele stimulatie is nog niemand slechter van gewordenquote:Op woensdag 16 maart 2011 16:19 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Eh, ik denk dat iedere vrouw die ongewenst betast wordt, fysiek of psychisch (quote:Op woensdag 16 maart 2011 16:21 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Of juist niet, misschien wel heel veel blije vrouwen
Oei, dit is natuurlijk ook wel weer zo...quote:Op woensdag 16 maart 2011 16:22 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Eh, ik denk dat iedere vrouw die ongewenst betast wordt, fysiek of psychisch () , je een rotschop verkoopt
het is voor zo'n kind ook echt kut, wij kunnen klaren bij drukverschil, zo;n kind krijgt gewoon enorm veel pijn te verduren en gaat dan janken. Kan dat kind niets aan doen. Die ouders moeten gewoon hun verneukte brein gebruiken en het niet doen.quote:Op woensdag 16 maart 2011 16:21 schreef Samzz het volgende:
En dat ja, beetje andere passagiers 12 uur lang een jankende kledder opdringen. Verbieden dat soort dingen.
Ik stel voor dat in het topic te vermeldenquote:Op woensdag 16 maart 2011 16:23 schreef HeatWave het volgende:
[..]
het is voor zo'n kind ook echt kut, wij kunnen klaren bij drukverschil, zo;n kind krijgt gewoon enorm veel pijn te verduren en gaat dan janken. Kan dat kind niets aan doen. Die ouders moeten gewoon hun verneukte brein gebruiken en het niet doen.
het is aso voor het kind en voor de rest in het vliegtuig.
Ook als ik je door alleen maar aan je te denken het orgasme van je leven bezorg?quote:Op woensdag 16 maart 2011 16:22 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Eh, ik denk dat iedere vrouw die ongewenst betast wordt, fysiek of psychisch () , je een rotschop verkoopt
zolang de luchtvaartmij. het toestaat zie ik geen bezwaar. Rest van de passagiers moet niet zeiken. Alsof je van volwassenen geen last kunt hebbenquote:Op woensdag 16 maart 2011 16:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
Maar dat is zo leuk
[..]
Oh... Weet ik niet
En dat ja, beetje andere passagiers 12 uur lang een jankende kledder opdringen. Verbieden dat soort dingen.
Checkquote:Op woensdag 16 maart 2011 16:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik stel voor dat in het topic te vermelden
Als passagier heb je gewoon het recht om te zeiken.quote:Op woensdag 16 maart 2011 16:24 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
zolang de luchtvaartmij. het toestaat zie ik geen bezwaar. Rest van de passagiers moet niet zeiken. Alsof je van volwassenen geen last kunt hebben
Jawel, maar die kan je dan aanspreken erop. Zo'n kind jankt omdat de ouders het kind opzettelijk pijn doen....quote:Op woensdag 16 maart 2011 16:24 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
zolang de luchtvaartmij. het toestaat zie ik geen bezwaar. Rest van de passagiers moet niet zeiken. Alsof je van volwassenen geen last kunt hebben
nederlanderquote:Op woensdag 16 maart 2011 16:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
Als passagier heb je gewoon het recht om te zeiken.
Uiteraard. Klauwen/gedachten/whatever thuis houden! Tenzij ik je toestemming geefquote:Op woensdag 16 maart 2011 16:24 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ook als ik je door alleen maar aan je te denken het orgasme van je leven bezorg?
maak je totaal geen zorgenquote:Op woensdag 16 maart 2011 16:28 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Uiteraard. Klauwen/gedachten/whatever thuis houden! Tenzij ik je toestemming geef
genoeg 'volwassen' aso's die zich nergens wat van aantrekkenquote:Op woensdag 16 maart 2011 16:26 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Jawel, maar die kan je dan aanspreken erop. Zo'n kind jankt omdat de ouders het kind opzettelijk pijn doen....
Volgens mij hebben kinderen daar niet zo heel veel last van hoor? Vaak genoeg in een vliegtuig gezeten met kinderen en ook mn zusje heeft het regeltmatig gedaan, maar nooit last gehad van jankende koters door drukverschil eigenlijk. Dus loos argument HW!quote:Op woensdag 16 maart 2011 16:23 schreef HeatWave het volgende:
[..]
het is voor zo'n kind ook echt kut, wij kunnen klaren bij drukverschil, zo;n kind krijgt gewoon enorm veel pijn te verduren en gaat dan janken. Kan dat kind niets aan doen. Die ouders moeten gewoon hun verneukte brein gebruiken en het niet doen.
het is aso voor het kind en voor de rest in het vliegtuig.
Niks Nederlander. Ik heb net zo goed recht op een fatsoenlijke reis als ieder ander mens. En een blehrende kledder die niet stil te krijgen is, draagt daar niet aan bij.quote:
JIj vliegt niet zovaak he?quote:Op woensdag 16 maart 2011 16:29 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Volgens mij hebben kinderen daar niet zo heel veel last van hoor? Vaak genoeg in een vliegtuig gezeten met kinderen en ook mn zusje heeft het regeltmatig gedaan, maar nooit last gehad van jankende koters door drukverschil eigenlijk. Dus loos argument HW!
Nou weet ik niet of ik blij moet zijn dat je niet over mij fantaseert, of het als een belediging op moet vattenquote:
Zal niet aan je denken dan.quote:Op woensdag 16 maart 2011 16:28 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Uiteraard. Klauwen/gedachten/whatever thuis houden! Tenzij ik je toestemming geef
Gezien jouw argumentatie van net, moet je blij zijn.quote:Op woensdag 16 maart 2011 16:29 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Nou weet ik niet of ik blij moet zijn dat je niet over mij fantaseert, of het als een belediging op moet vatten
Jij bent zo lekker makkelijk van slag af te krijgenquote:Op woensdag 16 maart 2011 16:29 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Nou weet ik niet of ik blij moet zijn dat je niet over mij fantaseert, of het als een belediging op moet vatten
En toch voelt het verkeerdquote:Op woensdag 16 maart 2011 16:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
Gezien jouw argumentatie van net, moet je blij zijn.
I knowquote:Op woensdag 16 maart 2011 16:30 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Jij bent zo lekker makkelijk van slag af te krijgen.
Dagquote:Op woensdag 16 maart 2011 16:38 schreef Spirit82 het volgende:
Ik vind het goed. Ga lekker naar huis. Toedeloe maar weer
Byequote:Op woensdag 16 maart 2011 16:38 schreef Spirit82 het volgende:
Ik vind het goed. Ga lekker naar huis. Toedeloe maar weer
En lelijke make-up en een nog lelijkere jurkquote:
Jurk vind ik nog wel meevallen. Al zou die misschien mooier staan bij een kleinere boezem..quote:Op woensdag 16 maart 2011 16:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Bye![]()
[..]
En lelijke make-up en een nog lelijkere jurk
Zoveel liefde hequote:Op woensdag 16 maart 2011 13:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik krijg bijna zin om 'Can you feel the love tonight' te gaan zingen.
quote:
quote:Op woensdag 16 maart 2011 16:52 schreef Kreator het volgende:
Hallo nichtentopic,
Zo.
Doei nichtentopic,
Groetjes,
Krea.
Wat is er mis met Amsterdam dan?quote:Op woensdag 16 maart 2011 17:48 schreef PeuRac het volgende:
LOL, krijg ik een leuke aanbieding, is die in Amsterdam
Hmm, ik weet het niet, aan de ene kant lijkt ze me ordinair geil, maar toch, een gevoel van 'nepheid' bekruipt mij. Dan bekruip ik toch liever een echte single.quote:
quote:
Ah ik dacht alquote:
Ah, daar hebben we 't knulletje zonder ruggengraat. Uiteindelijk toch single?quote:
Heb ook niet de behoeftequote:Op woensdag 16 maart 2011 18:10 schreef Juless44 het volgende:
Niet doen. Als je dat gekrijs hoort, wil je nooit meer een lied luisteren.
Een heleboelquote:
Misschien kom ik je dan wel tegen daar.quote:Op woensdag 16 maart 2011 18:11 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Een heleboel![]()
maar ik wil eigenlijk naar t buitenland, zou wel ironisch zijn als ik dan een baan in A'dam krijg
Ik vroeg het me ook al afquote:Op woensdag 16 maart 2011 18:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ah, daar hebben we 't knulletje zonder ruggengraat. Uiteindelijk toch single?
Ik weet niet of je daar zo om moet juichen, loopt ze nog steeds over je heen en heeft ze je cojones als trofee aan de muur hangen?quote:
Auw, krijg hier een beeld bij van ballen aan de muur gespijkerdquote:Op woensdag 16 maart 2011 18:13 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik weet niet of je daar zo om moet juichen, loopt ze nog steeds over je heen en heeft ze je cojones als trofee aan de muur hangen?
Dan moet je ook niet zeuren, masochistquote:
quote:Op woensdag 16 maart 2011 18:15 schreef Juless44 het volgende:
Oh mijn god, je gebruikte een Spaans, vulgair woord voor testikels.
Want?quote:Op woensdag 16 maart 2011 18:11 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Misschien kom ik je dan wel tegen daar.
Ja pas maar op dusquote:Op woensdag 16 maart 2011 18:15 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Auw, krijg hier een beeld bij van ballen aan de muur gespijkerd
Ja dat zal wel pijnlijk voor je zijn idd, als je ze niet meer hebt.quote:
Nog niks, maar ik ken je een beetje he...quote:Op woensdag 16 maart 2011 18:17 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Wat heb ik gedaan dat je mijn ballen aan de muur wil spijkeren?
Kijk, dat pik je snel opquote:
Wat een vertrouwen weer, ben toch altijd heel liefquote:Op woensdag 16 maart 2011 18:18 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nog niks, maar ik ken je een beetje he...
Uhuh, waarom niet dan?quote:
quote:
hij lultquote:
quote:
Ja hequote:
Oj ze heeft het hele zaakje meteen maar verwijderd?quote:Op woensdag 16 maart 2011 18:22 schreef Juless44 het volgende:
Nee, ik kan niet meer lullen, mijn cojones zijn opgehangen
quote:Op woensdag 16 maart 2011 18:22 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Lukt niet, zelfs de moderators hier zijn teveel onder de indruk van de schoonheid van MissB
Wat denk je zelf?quote:
Chubby weet ook wel beter idd.quote:
Ja precies, het enige waar ik ooit aan denk.quote:Op woensdag 16 maart 2011 18:24 schreef Juless44 het volgende:
Naah, ze denkt alleen maar aan opgehangen cojonessen
vind jou ook lief hoor honeybunnyquote:Op woensdag 16 maart 2011 18:24 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Chubby weet ook wel beter idd.
quote:
Iets was je nooit hebt gehad, kan je niet missen.quote:Op woensdag 16 maart 2011 18:18 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja dat zal wel pijnlijk voor je zijn idd, als je ze niet meer hebt.
Je topic doet anders vermoedenquote:Op woensdag 16 maart 2011 18:27 schreef Juless44 het volgende:
Mwhaaa ik denk ze er meestal bij, dan komt het wel goed. (y)
Lees nu pas je topic, maar waarom ben jij nog geen single?quote:Op woensdag 16 maart 2011 18:27 schreef Juless44 het volgende:
Mwhaaa ik denk ze er meestal bij, dan komt het wel goed. (y)
Verdorie, nu wil ik het ook weten.. *gaat op zoek*quote:Op woensdag 16 maart 2011 18:37 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Lees nu pas je topic, maar waarom ben jij nog geen single?
Die meid speelt met je en jij laat het toe.
Heb die fout ook een keer gemaakt en daar word je niet gelukkiger van.
Gewoon kappen met die meid.
Aagjequote:Op woensdag 16 maart 2011 18:43 schreef L-E het volgende:
[..]
Verdorie, nu wil ik het ook weten.. *gaat op zoek*
had je iets anders verwacht?quote:
Probeer het kinderen bij andere vrouw topic eensquote:
Zo danquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
LOL, mooi topicquote:Op woensdag 16 maart 2011 18:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
Probeer het kinderen bij andere vrouw topic eens
quote:Op woensdag 16 maart 2011 18:50 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Zo dan
Ik denk dat je m vanuit een andere hoek had moeten nemenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm in the basement, you're in the sky
I'm in the basement baby, drop on by
~ this world is only gonna break your heart ~
Laat Tijn deze zin niet lezen.quote:Op woensdag 16 maart 2011 18:56 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik denk dat je m vanuit een andere hoek had moeten nemen
quote:
*kusje op voorhoofd geeft*quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 16 maart 2011 19:01 schreef xFriendx het volgende:
[..]
*kusje op voorhoofd geeft*SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I'm in the basement, you're in the sky
I'm in the basement baby, drop on by
~ this world is only gonna break your heart ~
Ik vloek met je mee, en voeg toe; Keelpijn, neuspijn, gevoelige ogen, gevoelige onderrug..quote:
De ... *peep*... wat heb je? Gewoonweg ziek/koorts?quote:Op woensdag 16 maart 2011 19:03 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik vloek met je mee, en voeg toe; Keelpijn, neuspijn, gevoelige ogen, gevoelige onderrug..
Verkoudheidje opgepiktquote:Op woensdag 16 maart 2011 19:08 schreef xFriendx het volgende:
[..]
De ... *peep*... wat heb je? Gewoonweg ziek/koorts?
Gaat de goeie kant opquote:Op woensdag 16 maart 2011 19:12 schreef PeuRac het volgende:
Weer een bedrijf waar ik door ben naar de 2e ronde![]()
straks mag ik nog kiezen
Niet langer dan vijf dagen gebruiken, waarschijnlijk.quote:Op woensdag 16 maart 2011 19:20 schreef Jofunu-kun het volgende:
Me maar eens inlezen over m'n neusspray
Do not inhale through anus.quote:Op woensdag 16 maart 2011 19:20 schreef Jofunu-kun het volgende:
Me maar eens inlezen over m'n neusspray
Tot maximaal een weekquote:Op woensdag 16 maart 2011 19:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
Niet langer dan vijf dagen gebruiken, waarschijnlijk.
Of langer als je op zoek bent naar een nieuwe verslaving.quote:
Nou, ik wil gewoon weer kunnen ademen, das allesquote:Op woensdag 16 maart 2011 19:31 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Of langer als je op zoek bent naar een nieuwe verslaving.
En dat betekent dat je overal altijd alles kunt eten want je proeft toch niet wat je eet?quote:Op woensdag 16 maart 2011 19:35 schreef tijnbrein het volgende:
Het is officieel ik heb geen smaaksmaaktest gedaan op mijn werk en de uitslag is dat ik geen smaak heb
Hij kan ook nooit beweren dat ie iets niet lust! Zoals de Zuurkool van Cafpow!quote:Op woensdag 16 maart 2011 19:36 schreef AirwiN het volgende:
[..]
En dat betekent dat je overal altijd alles kunt eten want je proeft toch niet wat je eet?
Helaas nietquote:Op woensdag 16 maart 2011 19:36 schreef AirwiN het volgende:
[..]
En dat betekent dat je overal altijd alles kunt eten want je proeft toch niet wat je eet?
Ja maar, ja maar.quote:Op woensdag 16 maart 2011 19:37 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Hij kan ook nooit beweren dat ie iets niet lust! Zoals de Zuurkool van Cafpow!
Proef je dan niet wat je eet of wat voor soort smaak het is? (zoet, zuur, bitter, zout etc.)quote:Op woensdag 16 maart 2011 19:41 schreef tijnbrein het volgende:
Helaas nietik proef wel dat het vies maar wat het is geen idee
En de zure sloot van cafpow?quote:Op woensdag 16 maart 2011 19:37 schreef Jofunu-kun het volgende:
Heb ik iets gemist met Caf's zuurkool?quote:Op woensdag 16 maart 2011 19:37 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Als jij eens gaat proeven dan weet je of het de moeite waard isquote:Op woensdag 16 maart 2011 19:42 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Heb ik iets gemist met Caf's zuurkool?
Tijn is anti-zuurkool en wil derhalve niet proevenquote:Op woensdag 16 maart 2011 19:42 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Heb ik iets gemist met Caf's zuurkool?
Wie weet kan mevrouw Abby daar verandering in brengenquote:Op woensdag 16 maart 2011 19:45 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Tijn is anti-zuurkool en wil derhalve niet proeven
Goed, dan ga ik wel een keer proeven, zodra ik weer smaak hebquote:Op woensdag 16 maart 2011 19:46 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Wie weet kan mevrouw Abby daar verandering in brengen![]()
Ik word door mijn zusje en vriend gekoppeld aan iemand anders
Ook al, maar eerst L-E's zuurkoolquote:Op woensdag 16 maart 2011 19:44 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Als jij eens gaat proeven dan weet je of het de moeite waard is
Wat voor banen gaat het eigenlijk?
Lijkt mij een uitstekend idee voor een meetquote:Op woensdag 16 maart 2011 19:47 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Goed, dan ga ik wel een keer proeven, zodra ik weer smaak heb
Dat klinkt heel watquote:Op woensdag 16 maart 2011 19:49 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ook al, maar eerst L-E's zuurkool![]()
Banen in de marketing, varierend van Quality Evaluator tot Coordination Manager
QE is bij een media bedrijf, om daar de kwaliteit van de advertenties in de gaten te houden, vooral de match van de advertentie tov de omgeving waarin die voor komt.quote:Op woensdag 16 maart 2011 19:50 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat klinkt heel watMaar wat houdt het in?
Welke lijkt jou het leukst?quote:Op woensdag 16 maart 2011 19:54 schreef PeuRac het volgende:
[..]
QE is bij een media bedrijf, om daar de kwaliteit van de advertenties in de gaten te houden, vooral de match van de advertentie tov de omgeving waarin die voor komt.
CM is bij een grote online winkel en is het bedenken en uitvoeren van de marketing campagnes, in samenwerking met afdelingen als product management, de afdelingen in andere landen, nieuwsbrieven aansturen, Contact houden met partner bedrijven, etc.
Het 1e bedrijf, als functie is de 2e een veel grotere stap, waarbij de 1e functie voor mij ook al een leuke stap is.quote:
Is dat allemaal in NL?quote:Op woensdag 16 maart 2011 20:00 schreef PeuRac het volgende:
Het 1e bedrijf, als functie is de 2e een veel grotere stap, waarbij de 1e functie voor mij ook al een leuke stap is.
Dan zou ik gewoon voor de eerste functie gaan.quote:Op woensdag 16 maart 2011 20:00 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Het 1e bedrijf, als functie is de 2e een veel grotere stap, waarbij de 1e functie voor mij ook al een leuke stap is.
Nee, de QE is in Dublin, de CM is in Amsterdam, en dan hoop ik komende week gebeld te worden uit Barcelona, waar ik op een functie lijkend op de QE functie heb gereageerd.quote:
Waarom? De 2e functie lijkt mij leuker, al ken ik dat bedrijf niet.quote:Op woensdag 16 maart 2011 20:04 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dan zou ik gewoon voor de eerste functie gaan.
Zou voor Barcelona gaan.quote:Op woensdag 16 maart 2011 20:04 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Nee, de QE is in Dublin, de CM is in Amsterdam, en dan hoop ik komende week gebeld te worden uit Barcelona, waar ik op een functie lijkend op de QE functie heb gereageerd.
Ben je niet bang dat de stap niet te groot is?quote:Op woensdag 16 maart 2011 20:05 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Waarom? De 2e functie lijkt mij leuker, al ken ik dat bedrijf niet.
Moeten ze me wel in de procedure willen opnemen, dat weet ik nog niet eensquote:
Jawel, maar daar krijg ik vast een beter beeld over als ik het laatste gesprek heb en als het dan later alsnog blijkt dat ik het niet aan kon, dan heb ik het in elk geval geprobeerdquote:Op woensdag 16 maart 2011 20:08 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ben je niet bang dat de stap niet te groot is?
Succesquote:Op woensdag 16 maart 2011 20:08 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Moeten ze me wel in de procedure willen opnemen, dat weet ik nog niet eensBij de rest weet ik het wel, voor Dublin wacht ik zelfs op bericht wanneer de 3e ronde is.
Het zou jammer zijn dat als je er achter komt als je ergens werkt dat je het niet kan die functie.quote:Op woensdag 16 maart 2011 20:09 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Jawel, maar daar krijg ik vast een beter beeld over als ik het laatste gesprek heb en als het dan later alsnog blijkt dat ik het niet aan kon, dan heb ik het in elk geval geprobeerd
Het zijn projecten, dus na 9 of 11 maanden stopt het toch. Zo lang houd ik dat wel vol.quote:Op woensdag 16 maart 2011 20:11 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Het zou jammer zijn dat als je er achter komt als je ergens werkt dat je het niet kan die functie.
Dat hoop ik voor je. En na zo'n project krijg je dan automatisch een nieuw project of moet je dan weer solliciteren?quote:Op woensdag 16 maart 2011 20:12 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Het zijn projecten, dus na 9 of 11 maanden stopt het toch. Zo lang houd ik dat wel vol.
Ligt er aan hoe goed je t doetquote:Op woensdag 16 maart 2011 20:13 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat hoop ik voor je. En na zo'n project krijg je dan automatisch een nieuw project of moet je dan weer solliciteren?
Jou kende gaat dat wel lukkenquote:
Autoquote:
Ja, goed hoor! Met jou?quote:
je kent me niet, maar toch bedanktquote:
Hoiquote:
Goedquote:
Alsjeblieftquote:
Oeh, die eer heb ik altijd al willen hebbenquote:
Bij deze, helemaal voor jouquote:Op woensdag 16 maart 2011 20:22 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Oeh, die eer heb ik altijd al willen hebben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |