Backpacker.quote:Op woensdag 16 maart 2011 12:50 schreef Big-Ern het volgende:
De gansta rap heeft meer verkeerd dan goed voor het rap en hiphop genre gedaan, maar het blijft triest. Veel te jong ook. Op zo'n leeftijd al meerdere beroertes gehad? Heeft hij er een hele ongezonde levenswijze op na gehouden?
Hahaha, backpacker.... Leuk gevonden.quote:Op woensdag 16 maart 2011 13:27 schreef Muridae het volgende:
[..]
Backpacker.
http://www.urbandictionar(...)packer&defid=2354119
Dat was een goed nummer. Goed gevonden lyrics ook.quote:
Mevrouw U snapt dat toch niet, die meneer is van de jaren 90, wij zijn daar mee opgegroeidquote:
Wat een onzin, er is een oldskool legende dood, dat verdient op zijn minst een eigen topicquote:Op woensdag 16 maart 2011 16:43 schreef msnk het volgende:
Nog nooit van gehoord.
[..]
Waarom zou men niet zijn of haar mening mogen mededelen hoe nietszeggend de B-boys dat ook vinden?
Voor een 'ons zoekt ons' sfeertje kun je toch veel beter in Hip Hop Central LXXXIII: Dr. Octagonecologyst zijn lijkt me?
Ik zei dan ook helemaal niet dat hij geen eigen topic verdiende.quote:Op woensdag 16 maart 2011 16:47 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Wat een onzin, er is een oldskool legende dood, dat verdient op zijn minst een eigen topic
Dan kan je heel 'Muziek' samenvatten in 15 genres, dus topics.quote:Op woensdag 16 maart 2011 16:43 schreef msnk het volgende:
Nog nooit van gehoord.
Voor een 'ons zoekt ons' sfeertje kun je toch veel beter in Hip Hop Central LXXXIII: Dr. Octagonecologyst zijn lijkt me?
In dit geval kennen ze hem nauwelijks of niet en zitten alleen te bashen omdat hij gezien wordt als een rapnegerquote:Op woensdag 16 maart 2011 16:53 schreef msnk het volgende:
[..]
Enkel dat mensen hier ook zouden mogen zeggen wat ze écht van hem vinden.
+ Illegaal drugs- en wapenbezitter.quote:Op woensdag 16 maart 2011 16:55 schreef Lithia het volgende:
[..]
In dit geval kennen ze hem nauwelijks of niet en zitten alleen te bashen omdat hij gezien wordt als een rapneger
Vreemd. Iemand die opgepakt, en toegegeven heeft aan, illegaal drugs- en wapenbezit een crimineel noemen is dus trollen.quote:Op woensdag 16 maart 2011 16:55 schreef GGMM het volgende:
[..]
Waarom zou dat alleen in het hiphop topic kunnen? Wat motiveert mensen om hier hun irrelevante mening te delen? Een melding dat iemand dood is hoeft geen discussie topic over z'n muziek te worden, zeker niet omdat dit smaak is en je mensen toch nooit overtuigt. Het gaat dus om niks anders dan te koop lopen met je trollende idioterie. Doe dat maar in Onzin.
Is in Amerika vast zeldzaam om een wapen bij je te hebben.quote:
"Mooi weer een dooie crimineel minder, ik zal er geen nacht minder om slapen."quote:Op woensdag 16 maart 2011 16:57 schreef msnk het volgende:
[..]
Vreemd. Iemand die opgepakt, en toegegeven heeft aan, illegaal drugs- en wapenbezit een crimineel noemen is dus trollen.
Ga zo door.
Kijk, zoiets in de OP zetten zou bijvoorbeeld al een gigantische stap zijnquote:Op woensdag 16 maart 2011 16:58 schreef Lithia het volgende:
[..]
Is in Amerika vast zeldzaam om een wapen bij je te hebben.
Hij heeft wel iets bijgedragen wat wél goed is en dat wordt genegeerd.
Jup, dat had je kunnen bespreken in het algemene Nate Dogg topic, toen dit relevant was.quote:Op woensdag 16 maart 2011 16:57 schreef msnk het volgende:
[..]
Vreemd. Iemand die opgepakt, en toegegeven heeft aan, illegaal drugs- en wapenbezit een crimineel noemen is dus trollen.
Ga zo door.
Het is relevant tot zijn persoon, de persoon die nu overleden is. Zeer relevant wat mij betreft.quote:Op woensdag 16 maart 2011 16:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jup, dat had je kunnen bespreken in het algemene Nate Dogg topic, toen dit relevant was.
Wat mij betreft niet. Populair doen met je internetmening noem ik het.quote:Op woensdag 16 maart 2011 17:00 schreef msnk het volgende:
[..]
Het is relevant tot zijn persoon, de persoon die nu overleden is. Zeer relevant wat mij betreft.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |