Tis een goeie wéék, máánd, goed jáár voor jou, muts!quote:Op woensdag 16 maart 2011 10:48 schreef motorbloempje het volgende:
de spiegel was lief vanochtendoverigens.. 't is een goeie dag
Fijn. Vasthouden dit gevoel. "t Was trouwens niet de spiegel die lief was, mij jijzelf die eindelijk eens met een realistische blik in de spiegel keek.quote:Op woensdag 16 maart 2011 10:48 schreef motorbloempje het volgende:
de spiegel was lief vanochtendoverigens.. 't is een goeie dag
Mwah, valt mij mee eigenlijk. Natuurlijk wel een rotgevoel nu maar bij lange na niet wat ik vorig jaar had. Laatste twee weken al het gevoel dat het op z'n einde liep, dus had er al wat rekening mee gehouden.quote:Op woensdag 16 maart 2011 10:37 schreef MevrouwPuff het volgende:
Oh v1z0r, wat sneu!
Ben je er heel erg van onder de indruk?
quote:Op woensdag 16 maart 2011 10:57 schreef V1z0R het volgende:
Geen wonder dat ik lush niet ken!Dure dingetjes die ik niet gebruik...
Je huis voelt aan als schuurpapier?quote:Op woensdag 16 maart 2011 11:26 schreef shinydiscoball het volgende:
Het ruikt altijd heerlijk, maar na het gebruik van zo'n zeepje voelt mijn huis altijd aan als schuurpapier. Maar om als kado te geven vind ik het wel altijd leuk
Je moet je huis er ook niet mee boenen geloof ik, hoewel ik er niet echt verstand van heb.quote:Op woensdag 16 maart 2011 11:26 schreef shinydiscoball het volgende:
Het ruikt altijd heerlijk, maar na het gebruik van zo'n zeepje voelt mijn huis altijd aan als schuurpapier. Maar om als kado te geven vind ik het wel altijd leuk
Sabon heeft echt heerlijke scrubsquote:Op woensdag 16 maart 2011 11:16 schreef MevrouwPuff het volgende:
Het ziet er zo uit als een snoepwinkel!
Bestaat er ook een schare sabon fans? Ook zo'n dure mooie zeepjeswinkel!
* MevrouwPuff heeft er weinig mee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |