if(!(isset($_SESSION['G_name'])))quote:Op woensdag 13 april 2011 20:59 schreef MrNiles het volgende:
[..]
iets wat waar is, is dat $_session['G_name'] empty is
maar hoe schrijf ik dat op dat php dat snapt
?? Ik programmeer net 'n weekje in PHP dus ben hier niet bekend mee. Heb je 'n paar linkjes/zoektermen voor me?quote:Op woensdag 13 april 2011 21:15 schreef GlowMouse het volgende:
Gevaarlijk bij shared hosting, waar het niet moeilijk is om sessie-vars in te stellen.
En waar staat een session in?quote:
Hoe weet de server bij een volgende request welke sessie bij jou hoort?quote:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 | $query = mysql_query($sql); $items = mysql_num_rows($query); for ($x = 0; $x < $items; $x++) { $list = mysql_fetch_assoc($query); mysql_query("UPDATE tabel SET xx = xx +1 WHERE id = '" . $list['id'] . "' LIMIT 1"); } |
Dat kan.quote:Op donderdag 14 april 2011 17:11 schreef Chandler het volgende:
Snelle vraag,
Stel ik voer een query uit die 100 items uit de database leest en wil per item een actie uitvoeren en deze updaten, kan ik dan de update ook in de loop verwerken?
vb;
[ code verwijderd ]heb even geen webserver ter beschikking om het te testen, even een hersen spinsel
1 2 3 | <?php mysql_query("UPDATE tabel SET xx = xx +1 WHERE id IN (".$sql.")"); ?> |
1 2 3 4 5 6 | : Uncaught exception 'ImagickException' with message 'unable to open file `/tmp/magick-RldtNfqg': @ error/constitute.c/ReadImage/571' in /xxx.nl/public_html/mtest/test.php:23 Stack trace: #0 /xxx.nl/public_html/mtest/test.php(23): Imagick->readimage('../imgbase/2008...') #1 /xxx.nl/public_html/mtest/test.php(108): compressImageToMax('../imgbase/2008...', '5082-1302778679') #2 {main} thrown in |
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |