Wat houdt dat in? Bijna een melt-down?quote:Op woensdag 16 maart 2011 00:14 schreef krullendoos het volgende:
BREAKING NEWS: Fuel rods damage at Fukushima's 2 reactors estimated at 70%, 33%: TEPCO
bron http://english.kyodonews.jp/
is weinig over duidelijk, we krijgen te weinig informatie door om daar wat over te zeggen.quote:Op woensdag 16 maart 2011 00:13 schreef VacaLoca het volgende:
Is de situatie nu gevalletje dweilen met de kraan open en shit is about to hit the fan of zijn er tekenen dat het weer onder controle gaat komen?
sinds het begin is het alleen bergafwaarts gegaan.quote:Op woensdag 16 maart 2011 00:13 schreef VacaLoca het volgende:
Is de situatie nu gevalletje dweilen met de kraan open en shit is about to hit the fan of zijn er tekenen dat het weer onder controle gaat komen?
Dat er bijna een meltdown isquote:Op woensdag 16 maart 2011 00:16 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Wat houdt dat in? Bijna een melt-down?
Die Amano zei ook "er komt een moment dat we alles geprobeerd hebben"quote:Op woensdag 16 maart 2011 00:13 schreef VacaLoca het volgende:
Nee, want ik heb de eerste muggen alweer gesignaleerd.quote:Op woensdag 16 maart 2011 00:18 schreef Infection het volgende:
Zou het verstandig zijn om met mijn raam open te slapen vannacht?
Ik neem aan van wel omdat het aan de andere kant van de wereld is.quote:Op woensdag 16 maart 2011 00:18 schreef Infection het volgende:
Nee, dan kunnen inbrekers makkeljk naar binnnen. Maar de kernreactor in Japan heeft er geen invloed op.quote:Op woensdag 16 maart 2011 00:18 schreef Infection het volgende:
Niet weer...quote:Op woensdag 16 maart 2011 00:19 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Nee, want ik heb de eerste muggen alweer gesignaleerd.
Jij denkt dat er hier iets gaat gebeuren. XDquote:Op woensdag 16 maart 2011 00:18 schreef Infection het volgende:
muggen die bloot hebben gestaan aan straling...... yikesquote:Op woensdag 16 maart 2011 00:19 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Daar hebben ze een HOR voor uitgevonden, slimmerik.quote:Op woensdag 16 maart 2011 00:19 schreef J0kkebr0k het volgende:
Radioactieve muggen wel te verstaan. En als ze je steken heb je direct stralingsziektequote:
niet de ghouls-muggenquote:Op woensdag 16 maart 2011 00:21 schreef maartena het volgende:
[..]
Daar hebben ze een HOR voor uitgevonden, slimmerik.
Die houdt inderdaad geen straling tegen..... maar WEL muggen!
dat zou wel voor wat paniek zorgen als je dit a'la nieuwsbericht op twitter gooitquote:Op woensdag 16 maart 2011 00:21 schreef M1stral het volgende:
[..]
Radioactieve muggen wel te verstaan. En als ze je steken heb je direct stralingsziekte
Weet je wel niet wat dat kost man?quote:Op woensdag 16 maart 2011 00:21 schreef maartena het volgende:
[..]
Daar hebben ze een HOR voor uitgevonden, slimmerik.
Die houdt inderdaad geen straling tegen..... maar WEL muggen!
quote:Op woensdag 16 maart 2011 00:21 schreef ETA het volgende:
[..]
muggen die bloot hebben gestaan aan straling...... yikes
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |