*tikt/tapt met voet op de grond*quote:Op woensdag 16 maart 2011 18:12 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Echt he, dat die man vrij rond mag lopen
.
Ik ken die Dave verder totáál niet. maar doe mij idd ook maar James.quote:Op woensdag 16 maart 2011 18:08 schreef Steve het volgende:
Ik vind de broer van James Franco iets teveel gladjakker. Helemaal na zijn rol in Scrubs..
James Franco.. Zo'n lieve lach.
. Doe mij maar James.
. Slim, beetje nerdy-look, knap, geweldige acteur.
In Pineapple express is hij echt zo goed..
Oxazepam... nee, heeft niet geholpenquote:Op woensdag 16 maart 2011 08:12 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Ik was eerder wakker.
En die shit die je hebt gehad met die moeilijke naam heeft dus nog niet geholpen?
Ik wilde het net zeggen.quote:Op woensdag 16 maart 2011 18:08 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Volgens mij lijken wij helemaal niet op elkaar.
I concurquote:Op woensdag 16 maart 2011 18:14 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
maar ik vind zelfs Alexander Klöpping wel cute.
Neuh... ik wil geen echte slaapmiddelen gebruikenquote:Op woensdag 16 maart 2011 18:27 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Melatonine ook al geprobeerd?
Of gewoon flinkquote:Op woensdag 16 maart 2011 18:27 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Melatonine ook al geprobeerd?
Sorry, van alleen fappen krijg ik geen slaapquote:Op woensdag 16 maart 2011 18:40 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Of gewoon flinkvoor het slapen gaan.
Zo'n opblaasschaapkutje.quote:Op woensdag 16 maart 2011 18:43 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Sorry, van alleen fappen krijg ik geen slaap
Melatonine is echt veel minder nadelig t.o.v. benzo's.quote:Op woensdag 16 maart 2011 18:39 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Neuh... ik wil geen echte slaapmiddelen gebruiken
Nee.... ik heb er 1 geprobeerd van een vriend gisteren...quote:Op woensdag 16 maart 2011 18:44 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Melatonine is echt veel minder nadelig t.o.v. benzo's.
Niet verslavend & (vrijwel) geen bijwerkingen. Je gebruikt oxazepam op voorschrift van de huisarts?
Maar je moet zelf weten natuurlijk.
Oh hehe, zit ik me helemaal druk te maken.quote:Op woensdag 16 maart 2011 18:46 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Nee.... ik heb er 1 geprobeerd van een vriend gisteren...
Ik wil ze niet... gewoon omdat ze verslavend zijnquote:Op woensdag 16 maart 2011 18:49 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Oh hehe, zit ik me helemaal druk te maken.![]()
Benzo's schijnen wel echte chillpillen te zijn.
Verstandig!quote:Op woensdag 16 maart 2011 18:49 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik wil ze niet... gewoon omdat ze verslavend zijn
Samen fappen met de andere slapeloze [homo]'s dan?quote:Op woensdag 16 maart 2011 18:43 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Sorry, van alleen fappen krijg ik geen slaap
Heb je cam?quote:Op woensdag 16 maart 2011 18:51 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Samen fappen met de andere slapeloze [homo]'s dan?
ik heb een xboxquote:Op woensdag 16 maart 2011 18:53 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
Ik ga weer even Gastwatdefok opzoeken op Black Ops.
Ehm.... Juist. Fijn dat je dit met ons hebt willen delen.quote:Op woensdag 16 maart 2011 19:34 schreef gastwatdefok het volgende:
woohoo over uurtje weer lekkel fappe
Ja, van wie is-ie nou eigenlijk echt?quote:Op woensdag 16 maart 2011 19:41 schreef Tomasso het volgende:
Wat is gastje een matige kloon zeg, de taffes.
watwatwatwatquote:Op woensdag 16 maart 2011 19:41 schreef Tomasso het volgende:
Wat is gastje een matige kloon zeg, de taffes.
ging hier beetje deud dus dacht breng wat leven in de brouwerijquote:Op woensdag 16 maart 2011 19:41 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Ehm.... Juist. Fijn dat je dit met ons hebt willen delen.
Stroekie?quote:Op woensdag 16 maart 2011 19:42 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Ja, van wie is-ie nou eigenlijk echt?
Met die geile praat naar elkaar?quote:Op woensdag 16 maart 2011 18:11 schreef Ang3l het volgende:
Ik zag net een komisch bedoelt filmpje van Dave... maar werd er gewoon geil van![]()
Helemaal geen willekeur, dat doe je natuurlijk omdat je weet dat ik lurk...quote:Op woensdag 16 maart 2011 16:02 schreef Great.Expectations het volgende:
...
(Kreeft neem ik nu even als willekeurig voorbeeld hè.)
Ik werd er niet geil van.... van beiden nietquote:Op woensdag 16 maart 2011 20:09 schreef Steve het volgende:
Jammer dat Chris Mintz-Plasse íets minder geil is..
Post dan spannende foto's!quote:Op woensdag 16 maart 2011 19:42 schreef gastwatdefok het volgende:
[..]
watwatwatwat
[..]
ging hier beetje deud dus dacht breng wat leven in de brouwerij
Mjah, je hebt gelijk. Lief doen.quote:Op woensdag 16 maart 2011 20:06 schreef Vlarp het volgende:
Overigens, wat als het geen kloon is? Dan pesten we zo weer een nieuweling weg
ik ben idd 16 en van die lange afstands relatie.quote:Op woensdag 16 maart 2011 20:25 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Post dan spannende foto's!
Of nee, kut, jij bent die 16 jarige toch? Of was l'amoniakzuur dat? Of die van de lange afstand internetrelatie?
Kijk je Glee?quote:Op woensdag 16 maart 2011 20:27 schreef gastwatdefok het volgende:
[..]
ik ben idd 16 en van die lange afstands relatie.
en mij wegpesten haha, ik heb al middelbare school gehad
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |