Ik ken die Dave verder totáál niet. maar doe mij idd ook maar James.quote:Op woensdag 16 maart 2011 18:08 schreef Steve het volgende:
Ik vind de broer van James Franco iets teveel gladjakker. Helemaal na zijn rol in Scrubs..
James Franco.. Zo'n lieve lach.
. Doe mij maar James.
. Slim, beetje nerdy-look, knap, geweldige acteur.
In Pineapple express is hij echt zo goed..
Oxazepam... nee, heeft niet geholpenquote:Op woensdag 16 maart 2011 08:12 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Ik was eerder wakker.
En die shit die je hebt gehad met die moeilijke naam heeft dus nog niet geholpen?
Ik wilde het net zeggen.quote:Op woensdag 16 maart 2011 18:08 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Volgens mij lijken wij helemaal niet op elkaar.
I concurquote:Op woensdag 16 maart 2011 18:14 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
maar ik vind zelfs Alexander Klöpping wel cute.
Neuh... ik wil geen echte slaapmiddelen gebruikenquote:Op woensdag 16 maart 2011 18:27 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Melatonine ook al geprobeerd?
Of gewoon flinkquote:Op woensdag 16 maart 2011 18:27 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Melatonine ook al geprobeerd?
Sorry, van alleen fappen krijg ik geen slaapquote:Op woensdag 16 maart 2011 18:40 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Of gewoon flinkvoor het slapen gaan.
Zo'n opblaasschaapkutje.quote:Op woensdag 16 maart 2011 18:43 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Sorry, van alleen fappen krijg ik geen slaap
Melatonine is echt veel minder nadelig t.o.v. benzo's.quote:Op woensdag 16 maart 2011 18:39 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Neuh... ik wil geen echte slaapmiddelen gebruiken
Nee.... ik heb er 1 geprobeerd van een vriend gisteren...quote:Op woensdag 16 maart 2011 18:44 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Melatonine is echt veel minder nadelig t.o.v. benzo's.
Niet verslavend & (vrijwel) geen bijwerkingen. Je gebruikt oxazepam op voorschrift van de huisarts?
Maar je moet zelf weten natuurlijk.
Oh hehe, zit ik me helemaal druk te maken.quote:Op woensdag 16 maart 2011 18:46 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Nee.... ik heb er 1 geprobeerd van een vriend gisteren...
Ik wil ze niet... gewoon omdat ze verslavend zijnquote:Op woensdag 16 maart 2011 18:49 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Oh hehe, zit ik me helemaal druk te maken.![]()
Benzo's schijnen wel echte chillpillen te zijn.
Verstandig!quote:Op woensdag 16 maart 2011 18:49 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik wil ze niet... gewoon omdat ze verslavend zijn
Samen fappen met de andere slapeloze [homo]'s dan?quote:Op woensdag 16 maart 2011 18:43 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Sorry, van alleen fappen krijg ik geen slaap
Heb je cam?quote:Op woensdag 16 maart 2011 18:51 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Samen fappen met de andere slapeloze [homo]'s dan?
ik heb een xboxquote:Op woensdag 16 maart 2011 18:53 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
Ik ga weer even Gastwatdefok opzoeken op Black Ops.
Ehm.... Juist. Fijn dat je dit met ons hebt willen delen.quote:Op woensdag 16 maart 2011 19:34 schreef gastwatdefok het volgende:
woohoo over uurtje weer lekkel fappe
Ja, van wie is-ie nou eigenlijk echt?quote:Op woensdag 16 maart 2011 19:41 schreef Tomasso het volgende:
Wat is gastje een matige kloon zeg, de taffes.
watwatwatwatquote:Op woensdag 16 maart 2011 19:41 schreef Tomasso het volgende:
Wat is gastje een matige kloon zeg, de taffes.
ging hier beetje deud dus dacht breng wat leven in de brouwerijquote:Op woensdag 16 maart 2011 19:41 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Ehm.... Juist. Fijn dat je dit met ons hebt willen delen.
Stroekie?quote:Op woensdag 16 maart 2011 19:42 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Ja, van wie is-ie nou eigenlijk echt?
Met die geile praat naar elkaar?quote:Op woensdag 16 maart 2011 18:11 schreef Ang3l het volgende:
Ik zag net een komisch bedoelt filmpje van Dave... maar werd er gewoon geil van![]()
Helemaal geen willekeur, dat doe je natuurlijk omdat je weet dat ik lurk...quote:Op woensdag 16 maart 2011 16:02 schreef Great.Expectations het volgende:
...
(Kreeft neem ik nu even als willekeurig voorbeeld hè.)
Ik werd er niet geil van.... van beiden nietquote:Op woensdag 16 maart 2011 20:09 schreef Steve het volgende:
Jammer dat Chris Mintz-Plasse íets minder geil is..
Post dan spannende foto's!quote:Op woensdag 16 maart 2011 19:42 schreef gastwatdefok het volgende:
[..]
watwatwatwat
[..]
ging hier beetje deud dus dacht breng wat leven in de brouwerij
Mjah, je hebt gelijk. Lief doen.quote:Op woensdag 16 maart 2011 20:06 schreef Vlarp het volgende:
Overigens, wat als het geen kloon is? Dan pesten we zo weer een nieuweling weg
ik ben idd 16 en van die lange afstands relatie.quote:Op woensdag 16 maart 2011 20:25 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Post dan spannende foto's!
Of nee, kut, jij bent die 16 jarige toch? Of was l'amoniakzuur dat? Of die van de lange afstand internetrelatie?
Kijk je Glee?quote:Op woensdag 16 maart 2011 20:27 schreef gastwatdefok het volgende:
[..]
ik ben idd 16 en van die lange afstands relatie.
en mij wegpesten haha, ik heb al middelbare school gehad
nee dankjequote:
Kurt en Blaine die gingen zoenenquote:
SPOILER: Spoiler over GleeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Atb is lief, groetjes Peri."
Jaquote:Op woensdag 16 maart 2011 20:50 schreef gastwatdefok het volgende:
hmmm zijn 2 dozijnen rozen een beetje té cliché om naar een bepaald iemand te sturen voor zijn verjaardag?
Je maakt G_E zenuwachtig nu... nu moet hij weer met z'n iPad die kloon inloggen!quote:Op woensdag 16 maart 2011 21:07 schreef Steve het volgende:
L-ascorbinezuur, heb je al met je ouders gesproken trouwens? Of heb ik dat gemist ergens?
Ik zit achter m'n Macbook Air.quote:Op woensdag 16 maart 2011 21:10 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Je maakt G_E zenuwachtig nu... nu moet hij weer met z'n iPad die kloon inloggen!
Doe dingen die passen bij de relatie die je met iemand hebt. In jouw geval zou ik het symbolisch houden, en twee dozijn digitale rozen sturen. Of 24 linkjes naar verschillende youtube video's die met rozen te maken hebben, zoiets. Of 24 briefkaarten van rozen. Bewaar de 24 fysieke rozen voor het geval je daar iemand in het echt mee kunt verrassen.quote:Op woensdag 16 maart 2011 20:50 schreef gastwatdefok het volgende:
hmmm zijn 2 dozijnen rozen een beetje té cliché om naar een bepaald iemand te sturen voor zijn verjaardag?
Kijk maar uit dat ie niet weg waait danquote:Op woensdag 16 maart 2011 21:11 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Ik zit achter m'n Macbook Air.
Nope, (nog) niet. Je hebt niks gemist dus.quote:Op woensdag 16 maart 2011 21:07 schreef Steve het volgende:
L-ascorbinezuur, heb je al met je ouders gesproken trouwens? Of heb ik dat gemist ergens?
gesprokken over wat?quote:Op woensdag 16 maart 2011 21:21 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Nope, (nog) niet. Je hebt niks gemist dus.![]()
Gepost vanaf Great.Expectations iPad.
"haha"quote:Op woensdag 16 maart 2011 21:15 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Doe dingen die passen bij de relatie die je met iemand hebt. In jouw geval zou ik het symbolisch houden, en twee dozijn digitale rozen sturen. Of 24 linkjes naar verschillende youtube video's die met rozen te maken hebben, zoiets. Of 24 briefkaarten van rozen. Bewaar de 24 fysieke rozen voor het geval je daar iemand in het echt mee kunt verrassen.
Ik denk niet dat hij dat als humor bedoelde, maar serieus. Vond het wel een nuttige tip voor je eigenlijk.quote:
I concurquote:Op woensdag 16 maart 2011 21:26 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Ik denk niet dat hij dat als humor bedoelde, maar serieus. Vond het wel een nuttige tip voor je eigenlijk.
Maar ik klonk waarschijnlijk veel te volwassen en verstandig.quote:Op woensdag 16 maart 2011 21:26 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Ik denk niet dat hij dat als humor bedoelde, maar serieus. Vond het wel een nuttige tip voor je eigenlijk.
ik kan niet tekenen en niet vouwen.quote:Op woensdag 16 maart 2011 21:34 schreef Great.Expectations het volgende:
En persoonlijk zou ik 24 getekende rozen of 24 origami rozen (als ontvanger) minstens net zo romantisch vinden om te krijgen, eerlijk gezegd.
nuttig want?quote:Op woensdag 16 maart 2011 21:26 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Alsof die rozen überhaupt nog heel en levend aankomenquote:Op woensdag 16 maart 2011 21:34 schreef Great.Expectations het volgende:
En persoonlijk zou ik 24 getekende rozen of 24 origami rozen (als ontvanger) minstens net zo romantisch vinden om te krijgen, eerlijk gezegd.
Als je dat moet vragen, heeft het geen zin om uit te leggen.quote:
want ik kan ze niet bestellen in de VS right?quote:Op woensdag 16 maart 2011 21:49 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Alsof die rozen überhaupt nog heel en levend aankomen.
Wie hapt.
10 seconden lang werd er niet gehapt.quote:Op woensdag 16 maart 2011 21:50 schreef gastwatdefok het volgende:
[..]
want ik kan ze niet bestellen in de VS right?
hij is 13 vergeef het hemquote:Op woensdag 16 maart 2011 21:50 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Als je dat moet vragen, heeft het geen zin om uit te leggen.
Zijn er posts gedelete?quote:Op woensdag 16 maart 2011 21:50 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Als je dat moet vragen, heeft het geen zin om uit te leggen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |