zelfdequote:Op dinsdag 15 maart 2011 23:27 schreef L-E het volgende:
Ik ga bij mijn heerlijke kereltje liggen.
Slaap lekker!
trustequote:Op dinsdag 15 maart 2011 23:27 schreef L-E het volgende:
Ik ga bij mijn heerlijke kereltje liggen.
Slaap lekker!
laat je smaak maar eens horen danquote:
dit zijn de komende 3 liedjes die ik op heb staan, deel van mijn smaak maar die is zo breed dat ik iedere week andere liedjes luister. Maar nu vooral van de vakantie, herinneringen aan het luie leventje daarquote:
die muziek word ik niet blij van.quote:
hmmmz...shakira kan ik goed naar kijken maar de rest...mwahquote:Op dinsdag 15 maart 2011 23:39 schreef cafpow het volgende:
[..]
dit zijn de komende 3 liedjes die ik op heb staan, deel van mijn smaak maar die is zo breed dat ik iedere week andere liedjes luister. Maar nu vooral van de vakantie, herinneringen aan het luie leventje daar![]()
aaaa, op die manier. Hoewel ik dat vermoeden al hadquote:Op dinsdag 15 maart 2011 23:43 schreef missbehavin het volgende:
[..]
die muziek word ik niet blij van.
Is te begrijpen hoorquote:Op dinsdag 15 maart 2011 23:43 schreef ArTiC het volgende:
[..]
hmmmz...shakira kan ik goed naar kijken maar de rest...mwah
Als het spaans moet...dan toch meer het relaxte werk
Ik heb niet zo zeer veel o die muziek, ik val er namelijk van in slaap...maar goed ik kan met house nog in slaap vallenquote:Op dinsdag 15 maart 2011 23:48 schreef ArTiC het volgende:
Ik luister nu al 2 dagen lang soul, jazz en blues vanwege de zwarte lijst van radio 6
ik heb bijna hetzelfde, ik wil mezelf door mijn hoofd schieten als ik dat hoorquote:Op dinsdag 15 maart 2011 23:49 schreef cafpow het volgende:
[..]
Ik heb niet zo zeer veel o die muziek, ik val er namelijk van in slaap...maar goed ik kan met house nog in slaap vallen
Hoewel shakira soms nog wel te pruimen kan zijn.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 23:46 schreef cafpow het volgende:
[..]
aaaa, op die manier. Hoewel ik dat vermoeden al had
[..]
Is te begrijpen hoor![]()
hoewel ik ook bijvoorbeeld vaak anouk luister
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |