Aannames, vanaf 2 maanden achterstand is het al mogelijk je huis uit gezet te worden.quote:Op woensdag 16 maart 2011 00:39 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
3 maanden huurachterstand? Ik heb het vermoeden dat jij gewoon al heel lang niks heb laten horen. Er gaat een behoorlijke tijd overheen voordat een huurder werkelijk uit zijn huis gezet word en daar moet je dan ook echt een tijd niks voor laten horen.
Volgens mij doen heel veel mensen dat hoor. Die hebben zoiets van ' laat maar waaien' ..quote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:57 schreef Piles het volgende:
En natuurlijk had je moeten gaan. Hoe dom kun je zijn als je aangeklaagd wordt en gewoon wegblijft
dat niet gaan was al een héle grote foutquote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:54 schreef deni22 het volgende:
Ik ben ook niet gegaan. de zitting was 9 maart. en vandaag kreeg ik dus die documenten binnen.
Maar ik snap alleen niet waarom er een ontruimingsdatum is gepland terwijl ik een regeling heb getroffen. Hij zei dus inderdaad dat ik de gestuurde stukken kon negeren.. maar waarom stuurt hij dan een ontruimingsdatum mee?
[..]
Let op, nu gaat er straks iemand reageren dat je geen telefoongesprekken mag opnemen zonder dat alle partijen op de hoogte zijn.quote:Op woensdag 16 maart 2011 09:21 schreef Lastpost het volgende:
Als ik jou was zou ik trouwens even die deurwaarder bellen, je telefoon op speaker zetten en de boel opnemen en het even over die afspraken hebben en verzoeken om de regeling op te laten sturen.
Klopt maar ik neem mensen die al te laks zijn om, als ze hun rekening niet kunnen betalen, gewoon niks doen en maar af te wachten wat er gebeurt, met een korreltje zout. Want meestal laten dit soort mensen ook de helft van de feiten weg.quote:Op woensdag 16 maart 2011 06:55 schreef Uw_ergste_nachtmerrie het volgende:
[..]
Aannames, vanaf 2 maanden achterstand is het al mogelijk je huis uit gezet te worden.
Natuurlijk heeft TS in eerste instantie laks gereageerd, maar dat weet hij/zij zelf inmiddels ook wel. Dus kunnen we nu ophouden met ons moraliserende vingertje?
Wat ik wel adviseer is vandaag direct de betalingsregeling zwart op wit te laten zetten, met de daarbij behorende garantie dat de uitzetting bij strikte naleving van de betalingsregeling niet doorgaat.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |