quote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:51 schreef TheFrankey het volgende:
Niet gaan. Gewoon niet gaan. Zo waanzinnig dom
Volgens mij ook ja, een vonnis is een bepaalde tijd geldig, en dat hebben ze nu alvast liggen. Hartstikke handig voor de woningbouw/deurwaarderquote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:54 schreef RPG het volgende:
De deurwaarder heeft nu van de rechter toestemming gehad voor uitzetting. Dat houd in dat als jij je niet aan de regeling houd, of wanneer de deurwaarder daar zin in heeft (en je nog niet volledige bedrag betaald hebt) hij je er uit kan komen zetten.
Je had dus wel naar die rechter moeten gaan en aan moeten tonen dat je al een regeling had. Dan zal rechter niet instemmen met uitzetting. Had de deurwaarder dan een uitzetting willen doen (als je je niet aan de regeling hield) had die opnieuw naar de rechter moeten gaan.
Athans dat is hoe het volgens mij gaat.
Ja de deurwaarder zei van, nu je een regeling hebt, hoef je niet naar de zitting, maar de kosten krijg je zoviezo. En de eiser komt in het gelijk, want je hebt eenmaal die achterstand.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:54 schreef RPG het volgende:
De deurwaarder heeft nu van de rechter toestemming gehad voor uitzetting. Dat houd in dat als jij je niet aan de regeling houd, of wanneer de deurwaarder daar zin in heeft (en je nog niet volledige bedrag betaald hebt) hij je er uit kan komen zetten.
Je had dus wel naar die rechter moeten gaan en aan moeten tonen dat je al een regeling had. Dan zal rechter niet instemmen met uitzetting. Had de deurwaarder dan een uitzetting willen doen (als je je niet aan de regeling hield) had die opnieuw naar de rechter moeten gaan.
Athans dat is hoe het volgens mij gaat.
Nee, dat is geen automatisch systeem. Dat is gewoon een datum gevraagd door de deurwaarder.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:58 schreef deni22 het volgende:
[..]
Ja de deurwaarder zei van, nu je een regeling hebt, hoef je niet naar de zitting, maar de kosten krijg je zoviezo. En de eiser komt in het gelijk, want je hebt eenmaal die achterstand.
Nu hoop ik maar dat die toestemming gewoon een backup is voor de deurwaarder, dat als ik mijn afspraak niet nakom, hij die ontruiming alsnog gewoon kan doen. Maar daarom snap ik niet waarom de ontruiming is gepland voor 12 april. Is dit een automatisch systeem ofzo?
En wat wil je dan doen? Politie komt gewoon mee hoor, en als je niks te overleggen hebt, heb je een probleemquote:Op dinsdag 15 maart 2011 23:00 schreef RPG het volgende:
Ik zou 12 april sowieso zorgen dat je thuis bent als je niet zwart op wit hebt dat ze niet gaan ontruimen.
Dus als hij persoonlijk tegen je zegt spring de sloot in doe je dat ook?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 23:00 schreef deni22 het volgende:
Hij persoonlijk zei me dat ik niet hoefde te gaan, dus ik snap er eigenlijk niks meer van.
Dan kan je nog een paar foto's veilig stellen. Rest ben je dan sowieso kwijtquote:Op dinsdag 15 maart 2011 23:00 schreef Piles het volgende:
[..]
En wat wil je dan doen? Politie komt gewoon mee hoor, en als je niks te overleggen hebt, heb je een probleem
Logisch dat ik het ga uitzoeken.. alleen dan kom je terug van je werk, en het kantoor is tot 4 open. dus je kan op dat moment de deurwaarder niet spreken, en ga ga je toch zorgen maken.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 23:02 schreef Piles het volgende:
Blijf gewoon rustig afwachten, onderneem vooral geen actie, en laat alles maar gebeuren. Dan gaat het vast vanzelf over
Ah, zo. Ja, dat is dan een goed plan jaquote:Op dinsdag 15 maart 2011 23:02 schreef RPG het volgende:
Dan kan je nog een paar foto's veilig stellen. Rest ben je dan sowieso kwijt
Oh, dan al?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 23:02 schreef deni22 het volgende:
Logisch dat ik het ga uitzoeken.. alleen dan kom je terug van je werk, en het kantoor is tot 4 open. dus je kan op dat moment de deurwaarder niet spreken, en ga ga je toch zorgen maken.
Idd.. aangezien er een regeling getroffen kon worden, is de last van je schouders er toch een stuk afquote:Op dinsdag 15 maart 2011 23:03 schreef Piles het volgende:
[..]
Ah, zo. Ja, dat is dan een goed plan ja
[..]
Oh, dan al?
Het interesseert je dus eigenlijk geen ene flikker.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 23:04 schreef deni22 het volgende:
[..]
Idd.. aangezien er een regeling getroffen kon worden, is de last van je schouders er toch een stuk af
En als het aan de deurwaarder ligt doe je dat vanaf 12 april op de tegels buiten je huis.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 23:19 schreef Misan het volgende:
TS is veel te goed van vertrouwen... wie zijn billen brandt moet op de blaren zitten
Dus je krijgt de deurwaarder niet te spreken door je werktijden maar je hebt 'm wel persoonlijk gesproken?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 23:02 schreef deni22 het volgende:
[..]
Logisch dat ik het ga uitzoeken.. alleen dan kom je terug van je werk, en het kantoor is tot 4 open. dus je kan op dat moment de deurwaarder niet spreken, en ga ga je toch zorgen maken.
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:50 schreef deni22 het volgende:
Hij zei mij wel dat hij de zitting niet kon tegenhouden maar dat ik niet hoefde te verschijnen, want de eiser had toch gelijk.
quote:Hij zei, je kan wel een regeling treffen maar zal we de kosten van de zitting erbij krijgen.
quote:Hij zei me wel dat ik deze stukken kon negeren,
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:54 schreef deni22 het volgende:
Hij zei dus inderdaad dat ik de gestuurde stukken kon negeren..
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:58 schreef deni22 het volgende:
Ja de deurwaarder zei van, nu je een regeling hebt, hoef je niet naar de zitting
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 23:00 schreef deni22 het volgende:
Hij persoonlijk zei me dat ik niet hoefde te gaan, dus ik snap er eigenlijk niks meer van.
Snapte je maar wat dan was dit niet gebeurd!quote:Op dinsdag 15 maart 2011 23:00 schreef deni22 het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |