quote:Op dinsdag 15 maart 2011 23:25 schreef Symphonic het volgende:
Morgen is er de dag zonder gitaar op ONZ radio
Ik ben al aan het zoeken, ik ga om 23:00 draaien
Zonder gitaarquote:Op dinsdag 15 maart 2011 23:25 schreef Symphonic het volgende:
ik wacht idd jaquote:Op dinsdag 15 maart 2011 23:26 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
![]()
Je bed moet nog gemonteerd??
Je wacht op Fluitbekzeenaald 2.0??
Wat??
Dat.quote:
komt goedquote:Op dinsdag 15 maart 2011 23:27 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
![]()
![]()
Herinner me er morgen nog ff aan
denk je echt dat ik dat ga draaienquote:Op dinsdag 15 maart 2011 23:28 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat.
Maar goed genoeg liefhebbers, van house trance enzo. DIe moeten ook eens verwend worden
House/trancequote:Op dinsdag 15 maart 2011 23:28 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat.
Maar goed genoeg liefhebbers, van house trance enzo. DIe moeten ook eens verwend worden
weet je, ik was op een gegeven moment dat heen en weer gegeveef ook zat. bij mij is het zo: kom lekker langs als je tijd hebt en laten we het gezellig maken. kado's ... meestal hebben we alles al.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 23:21 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ach maakt niet uit, Je hebt wel wat anders aan je hoofd nu
Alleen wat geld van oom, Met Pa hebben we afgesproken elkaar niks meer te geven met de verjaardag
Maar goed ook, anders haak ik meteen afquote:Op dinsdag 15 maart 2011 23:28 schreef Symphonic het volgende:
[..]
denk je echt dat ik dat ga draaien
whehehehe echt niet
jij was toch slapenquote:
quote:
ik zou stakenquote:Op dinsdag 15 maart 2011 23:25 schreef Symphonic het volgende:
Was hij slapen?? Ik dacht sport kijken??quote:Op dinsdag 15 maart 2011 23:30 schreef crv het volgende:
[..]
jij was toch slapen![]()
dus je zit nog stiekum mee te lezen
Wat dan? Big Band muziek?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 23:28 schreef Symphonic het volgende:
[..]
denk je echt dat ik dat ga draaien
whehehehe echt niet
trustenquote:
Mie Ketelkampquote:
Ik heb nog nooit een cadeau kunnen bedenken voor mezelf, ik kijk wel of iemand iets meebrengt of niet, ik heb alles om me te vermaken en meer, meestal zeg ik een boekenbon als iemand per se iets wilt gevenquote:Op dinsdag 15 maart 2011 23:29 schreef crv het volgende:
[..]
weet je, ik was op een gegeven moment dat heen en weer gegeveef ook zat. bij mij is het zo: kom lekker langs als je tijd hebt en laten we het gezellig maken. kado's ... meestal hebben we alles al.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |