En ook bij Fox is het eerste seizoen 7 afleveringen, want daar noemen ze 'Brian, Portrait of a dog' de season finale.
Ze tellen daar waarschijnlijk met productiecodes of iets dergelijks
quote:Dat herinner ik me ook ja, weet alleen niet meer welke aflevering. Vanavond was ook een leuk stukje: als Peter en Brian in de bar zitten te praten zegt Peter opeens: 'Oh my God, you can talk !'
Op 11 augustus 2000 22:47 schreef MaxPower het volgende:
Ergens heb ik gezien dat iemand vraagt: "So, what's with the baby? Can the family understand what he's saying? Is dat in de serie zelf (een parodie op hunzelf dus?) Of heb ik het gewoon op een website gelezen?
quote:Laten we ze maar weer 1 voor 1 gaan kijken dan...komen we het vanzelf tegen
Op 13 augustus 2000 20:21 schreef Stewie het volgende:
Ja dat met die baby , dat is dat stukje dat zich in de toekomst afspeelt , welke ep was dat ook al weer ???
Volgens mij tot nu toe de beste ep die er is...(inclusief de gedownde van internet )
Family Guy rules
een leuke quote onder deze (.sig)
en nog een leuke brian:> "you're back from Manilla, you had ... for dinner, you had sex with 2 philippino woman and a man..."
Quagmire:> "You meen 3 philippine woman.."
Brian kijkt em serieus in de ogen
Quagmire rendt schreeuwend weg das pas humor
quote:Simpsons rule bigger time
Op dinsdag 12 februari 2002 04:43 schreef Sapik-Online het volgende:
"SCHOP"Family Guy rules
een leuke quote onder deze (.sig)
en nog een leuke brian:> "you're back from Manilla, you had ... for dinner, you had sex with 2 philippino woman and a man..."
Quagmire:> "You meen 3 philippine woman.."
Brian kijkt em serieus in de ogen
Quagmire rendt schreeuwend wegdas pas humor
Trisha: "I'm standing in the bedroom of Judy and Glen Issac's - 10 years married and still in love. What's there secret? Judy has an unoperable brain tumor the size of my fist, and that just happens to be Glen's fetish."
[Dit bericht is gewijzigd door Sapik-Online op 12-02-2002 06:45]
Family Guy and Futurama will not make any more episodes, after FOX have shut it down.
But some new episodes will maybe be aired that have allready been made
Ze zijn daar bij FOX volgens mij helemaal de weg kwijt
quote:
Op donderdag 27 juni 2002 23:15 schreef -Mk- het volgende:
Vanaf maandag elke werkdag rond 16 uur Family Guy op NET 5![]()
![]()
Die van vandaag was ook weer grappig, met die Sjakie en de chocoladefabriek-persiflage. En die van gisteren, met Luke Perry
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |